پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۲۹May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه ایران کالا 1 شهریور 1400 - iktv.ir

شبکه ایران کالا 24 فروردین 1397 شبکه ایران کالا 25 فروردین 1398 شبکه ایران کالا 2 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 31 فروردین 1400 شبکه ایران کالا 31 اردیبهشت 1400 شبکه ایران کالا 31 خرداد 1400 شبکه ایران کالا 31 تیر 1400 شبکه ایران کالا 31 مرداد 1400 شبکه ایران کالا 30 مهر 1400 شبکه ایران کالا 30 آبان 1400 شبکه ایران کالا 30 آذر 1400 شبکه ایران کالا 30 دی 1400 شبکه ایران کالا 30 بهمن 1400 شبکه ایران کالا 1 اسفند 1400 شبکه ایران کالا 1 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 2 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 3 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 4 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 5 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 6 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 7 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 8 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 9 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 10 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 11 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 12 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 13 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 14 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 15 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 16 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 17 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 18 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 19 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 20 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 21 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 22 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 23 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 24 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 25 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 26 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 27 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 28 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 29 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 30 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 31 شهریور 1400 
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
با طرح موضوع صیانت از فضای مجازی، نگرانی ها از بسته شدن برخی اپلیکیشن های مطرح همچون اینستاگرام که اکنون به محلی برای راه اندازی کسب و کارهای مختلف تبدیل شده و هزاران نفر از افراد جامعه از طریق آن به ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
صنعت داروی کشور با مشکلات عدیده ای روبه رو شده است که به شهادت تولیدکنندگان این حوزه می تواند به زودی به کمبود نیازهای دارویی در کشور منتهی شود و اگر دولت هر چه زودتر چالش های موجود در این حوزه را ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۱۶    
برای ارزیابی عملکرد بانک ها، شاخص های گوناگونی را در نظر گرفته اند. از جمله این شاخص ها رشد منابع و مصارف، سرانه شعب در جذب سپرده های ریالی و ارزی و تعداد تراکنش های بانکی است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۱    
فعالان بخش معدن و صنایع معدنی با روی کار آمدن دولت جدید، رونق تولید، امنیت فضای کسب وکار، حمایت و پشتیبانی از طرح های تولیدی، ایجاد ثبات در بازار و حمایت از شرکت های بازرگانی را انتظار دارند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۱    
پلیس امنیت اقتصادی ناجا و شرکت سهامی بیمه ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۹:۰۱    
کاهش قابل توجه تولید سرم های تزریقی در هفته های اخیر به یک نگرانی عمده به خصوص برای بیماران کرونایی منجر شده است. این در شرایطی است که برخی رسانه های داخلی از جیره بندی سرم و آب مقطر خبر می دهند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۴۱    
مشاور اجرایی مدیرعامل شرکت فرودگاه ها گفت: فرودگاه مهرآباد به عنوان پرترافیک ترین فرودگاه کشور در تعطیلات 5 روزه، کاهش 27 درصدی نشست و برخاست و 29 درصدی اعزام و پذیرش مسافران را تجربه کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۳:۲۶    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران از شناسایی و جمع آوری بیش از 147 مرکز غیرمجاز استخراج رمز ارز شامل 1300 دستگاه ماینر در هفته گذشته خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۵۱    
بیش از 251 میلیارد و 900 میلیون ریال سفته و برات در بهار 1400 در شهر تهران فروخته شد که در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 75.6 درصد افزایش نشان می دهد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۱۰:۴۶    
با پیگیری های بیمه مرکزی، بیمارستان های دولتی و غیردولتی موظف به پذیرش بیماران کرونایی دارای بیمه تکمیلی شدند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۳۱    
پارلمان بخش خصوصی اولویت های اصلی اقتصاد را در قالب سه بسته پیشنهادی به دولت سیزدهم شامل ثبات بخشی به اقتصاد ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۶    
تغییر رفتار بهاری خریداران مسکن، در بازار تابستانی اجاره به شکل شارژ نسبی عرضه فایل منعکس شد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۲ - ۰۰:۰۱    
صیادی پیشه دیرینه ساحل نشینان استان بوشهر است که در همین راستا صید میگو از جایگاه ویژه ای برای صیادان این استان برخوردار است ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۵۶    
عبدالناصر همتی با انتشار پیامی در صفحه خود 2 موضوع را درباره اظهارنظر اخیر رئیس جمهوری مبنی بر لزوم خروج بانک مرکزی از حالت توصیه به بانک ها و اتخاذ سیاست نظارت جدی همراه با اقدام و عمل بیان کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۱۱    
جزئیات طرح جدید پیش فروش محصولات زامیاد که بدون محدودیت عرضه می شوند، اعلام شد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۳:۰۶    
ممنوعیت واردات مواد اولیه شیرخشک از یک طرف و دپوی 500 تن مواد اولیه شیرخشک در گمرک، دو عاملی است که تولیدکنندگان این محصول را با مشکل مواجه کرده و سبب شده قیمت شیرخشک در بازار افزایش یابد ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۲۰:۰۱    
بر اساس اعلام مرکز آمار ایران، نرخ تورم سالانه مرداد 1400 برای خانوارهای کشور، به 45,2 درصد رسیده است که نسبت به همین اطلاع در ماه قبل، 1.0 واحد درصد افزایش را نشان می دهد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۵۶    
کارشناس حوزه مسکن گفت: برای حل مشکل عدم استقبال انبوه سازان از بورس املاک و مستغلات نیاز به شفافیت کامل و طراحی مناسب یونیت هاست.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۶    
با گذشت زمان واریز حقوق کارکنان دولت، خبر های دریافتی از برخی ارگان ها نشان می دهد که حقوق به حساب کارمندان و بازنشستگان برخی نهاد ها هنوز واریز نشده است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۶    
افزایش پی در پی قیمت محصولات لبنی به دلایل مختلف سبب شده سرانه مصرف لبنیات خانوار کاهش یابد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۴۱    
به گفته رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران، به دنبال نوسانات شدید افزایشی نرخ ارز در داخل طی روزهای اخیر، در کنار افزایش قیمت اونس جهانی طلا ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۶    
سخنگوی صنعت برق گفت: در حال حاضر میزان نیاز مصرف کشور از میزان تولید نیروگاه های کشور بیشتر شده است، لذا همچنان نیازمند همکاری مشترکان در بخش های صنایع و کشاورزی هستیم.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۶    
رییس سابق نظام صنفی کشاورزی گفت: شورای قیمت گذاری محصولات کشاورزی قیمت خرید تضمینی هرکیلو گندم را برای سال زراعی جدید 7500 تومان تعیین کرده است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۹:۳۶    
مشاهدات میدانی حاکی از آن است که در حال حاضر هویج و پسته تازه گرانترین اقلام پرمصرف بازار میوه و تره بار هستند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۶    
رئیس اتاق اصناف تهران گفت: با هماهنگی های انجام شده از هفته آینده واکسیناسیون اصناف تهران با اولویت بازرسین و گروه یک آغاز خواهد شد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۶    
قیمت تایر از امروز یک شهریور ماه 15 درصد افزایش یافت.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی اتحادیه صادرکنندگان نفت، گاز و پتروشیمی ایران اعلام کرد: ایران صادرات بنزین و گازوئیل را به افغانستان از سر گرفت.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی صنعت برق گفت: بیشترین آمار کشفیات دستگاه های غیرمجاز استخراج رمز ارز (ماینر) در تهران و سپس در آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و لرستان است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۴۱    
متوسط هزینه غیرخوراکی سالانه یک خانوار شهری و روستایی در بازه زمانی شش ساله در سال گذشته 46 میلیون تومان و خانوار روستایی نیز 20.4 میلیون تومان بود.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۶    
در ابتدای معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل با کاهش 5 هزار واحدی مواجه اما با نزدیک شدن به ساعت پایانی، روند شاخص از منفی به مثبت تبدیل شد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۸:۳۶    
هزینه خرید کالا و خدمات برای خانوارهای ایرانی به طور متوسط بیش از 43 درصد اضافه شده و تا بالای 100 درصد هم می رسد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۵:۴۱    
صفر تا صد آموزش بازار مسکن را در برنامه راهکار دنبال کنید. برنامه راهکار همه روزه و در ساعت 23 و تکرار آن در ساعت 19 روز بعد از شبکه تلویزیونی ایران کالا به روی آنتن می رود.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۶    
سهامدارانی که سفارش های فروش سهام عدالت خود را لغو نکنند، سفارش های قبلی آن ها معتبر بوده و برای فروش اعمال خواهد شد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۱    
معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در گزارشی از پرداخت نزدیک به 19 هزار میلیارد ریال تسهیلات از محل بسته حمایت از توسعه صادرات غیرنفتی تا اوایل مرداد ماه امسال خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۴۱    
دبیرکل انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت اظهار داشتک کشور ما هم اکنون 10 میلیون لیتر مازاد بر مصرف، بنزین تولید می کند که صادر می شود، اما در صورت تداوم رشد مصرف ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۳۶    
آمارهای بانک مرکزی نشان می دهد نرخ سود در بازار بین بانکی که از ابتدای امسال روند نزولی آرامی داشته، در پایان مردادماه به 18.4 درصد رسیده است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۶    
معاون وزیر راه و شهرسازی با انتقاد از انتشار آمار قیمت مسکن در تهران از سوی بانک مرکزی و مرکز آمار اظهار داشت ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۲۱    
بانک مرکزی با اعلام نتیجه دوازدهمین مرحله از حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال 1400 (مورخ 31 مرداد ماه)، اعلام کرد که حراج جدید اوراق یاد شده در تاریخ 2 شهریور سال جاری برگزار خواهد شد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۶    
دبیر انجمن صنفی کارخانه های قند و شکر گفت: عرضه شکر فله ای با قیمت بیش از کیلویی 14 هزار تومان و بسته بندی بیش از 16 هزار تومان تخلف گرانفروشی است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۱    
سرپرست اداره کل غله و خدمات بازگانی استان بوشهر از تخلیه روزانه 2500 تن برنج در بوشهر خبر داد که این میزان در مقایسه با تخلیه روزانه 2000 تن، یک رکورد محسوب می شود.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۳:۱۱    
گمرک جمهوری اسلامی ایران، تازه ترین آمار از واردات واکسن کرونا را اعلام کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۲:۴۶    
سلامت، سرمایه ارزشمندی است که حفظ و ارتقای آن جزو مهمترین تلاش های زندگی روزمره انسانها محسوب می شود ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۱۰:۱۶    
روزنامه های اقتصادی امروز به موضوعاتی همچون افزایش شاخص کل بورس و دیدار ابراهیم رئیسی با وزیر خارجه ژاپن پرداختند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۵۱    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران اعلام کرد که ممنوعیت های تردد اعمال شده در هفته گذشته باعث کاهش حدود 40 درصدی سفرهای جاده ای شد و تقاضای مردم برای سفر هم کاهش پیدا کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۶    
مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: در پی کاهش 70 درصدی پروازها و تقاضای مردم برای سفرهای هوایی در هفته گذشته ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۹:۴۶    
نایب رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران از افزایش 15 درصدی تقاضا برای تعمیرات لوازم خانگی در پی قطعی برق طی ماه های اخیر خبر داد و گفت که بازار لوازم خانگی در رکود کامل است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۱    
صفاری اقتصاددان، اکبری فرد استاد دانشگاه کرمان و دین محمدی استاد دانشگاه زنجان با حضور در برنامه چشم انداز شبکه ایران کالا به بررسی اولویت های وزارت اقتصاد در دولت سیزدهم پرداختند.