پنجشنبه ۱۰ خردادساعت ۰۳:۱۲May 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه ایران کالا 7 شهریور 1400 - iktv.ir

شبکه ایران کالا 24 فروردین 1397 شبکه ایران کالا 25 فروردین 1398 شبکه ایران کالا 2 فروردین 1399 شبکه ایران کالا 31 فروردین 1400 شبکه ایران کالا 31 اردیبهشت 1400 شبکه ایران کالا 31 خرداد 1400 شبکه ایران کالا 31 تیر 1400 شبکه ایران کالا 31 مرداد 1400 شبکه ایران کالا 30 مهر 1400 شبکه ایران کالا 30 آبان 1400 شبکه ایران کالا 30 آذر 1400 شبکه ایران کالا 30 دی 1400 شبکه ایران کالا 30 بهمن 1400 شبکه ایران کالا 1 اسفند 1400 شبکه ایران کالا 1 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 2 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 3 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 4 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 5 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 6 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 7 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 8 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 9 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 10 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 11 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 12 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 13 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 14 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 15 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 16 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 17 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 18 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 19 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 20 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 21 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 22 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 23 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 24 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 25 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 26 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 27 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 28 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 29 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 30 شهریور 1400 شبکه ایران کالا 31 شهریور 1400 
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۱۵:۰۷    
مدیر متالورژی و روش های تولید شرکت فولاد مبارکه از تولید فولاد مقاوم در برابر خستگی در این شرکت خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۹ - ۰۰:۳۲    
استان قزوین پس از گیلان، دومین تولیدکننده فندق کشور محسوب می شود که در بیش از 70 روستای منطقه رودبار الموت حدود 16 هزار درخت بارور فندق وجود دارد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۶:۵۲    
مدیر موزه علوم زمین در سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور گفت: سهم ایران از بازار جهانی گهرسنگ ها بسیار ناچیز یعنی حدود 500 میلیون دلار و معادل نیم درصد از تجارت سودآور جهانی است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۳۲    
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران از تشدید نظارت بر انبارها و مراکز نگهداری کالا در تهران خبر داد و گفت که از دو واحد انبار در شهرستان بهارستان بالغ بر 17 هزار و 500 ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۳:۲۷    
تهران- ایرنا- بررسی آمارهای منتشره وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می دهد با توجه به روند افزایش قیمت کالاهای اساسی در یک سال گذشته، در تیرماه 1400 برنج تایلندی (غیر از هومالی) با 79 ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۱:۱۲    
حجم مبادلات تجاری ایران با کشور های عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا در چهار ماهه نخست امسال، با 93 درصد افزایش در ارزش، از یک میلیارد و 600 میلیون دلار فراتر رفت.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۷    
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: ضریب جینی در 8 تا 10 سال گذشته، افزایشی بوده است یعنی فاصله طبقاتی به نفع مرفهین، افزایش یافته است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۱۰:۳۷    
وزیر راه و شهرسازی گفت: تمام مولفه های مورد نیاز برای احداث 4 میلیون واحد مسکن طی 4 سال در کشور وجود دارد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۸ - ۰۰:۱۷    
لیست مقاصد ویژه صادرات در 1400 اکران شد. جزئیات بسته حمایت از صادرات غیرنفتی در حالی بعد از گذشت پنج ماه از سال منتشر شد که رویکرد سیاستگذار در زمینه انتخاب شرکای تجاری علاوه بر کشورهای همسایه و ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۷    
براساس آمار منتشرشده، حدود 4 میلیون و 300 هزار واحد مسکن مهر در طول فعالیت دولت نهم و دهم و بیش از یک میلیون و 300هزار مسکن در دولت یازدهم و دوازدهم ساخته شده است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۷    
منطقه معدنی گل گهر با داشتن معادن غنی از سنگ آهن ، یکی از مطرح ترین قطب های فعال معدنی، صنعتی در خاور میانه است. این ذخایر معدنی در استان کرمان و در جنوب غربی شهرستان سیرجان واقع شده است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۲    
بخش بازرگانی داخلی ایران که در حساب های اقتصادی بانک مرکزی تحت نام عمده فروشی، خرده فروشی و تعمیر وسایل نقلیه موتوری آورده می شود، در سال های گذشته به تبع رشد فروشگاه های زنجیره ای ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۰:۴۲    
با سپری شدن نزدیک به 20 ماه از همه گیری ویروس کرونا و فاصله ای که مواجهه اولیه مان با تاثیر این ویروس بر کسب وکارها و صنایع مختلف داشته است و درس ها و آموزه هایی که از این مواجهه گرفته ایم ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۷    
به تازگی به دلیل بی دقتی و نصب غیرحرفه ای برخی عاملان پنچرگیر، خرابی و شکست تایر از ناحیه طوقه در دیواره ها بسیار در بازار دیده می شود.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۲۰:۳۷    
موضوع بورس کالا این روزها برای صنعت سیمان همراه با چالش های مختلفی بوده است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۱۲    
خاندوزی گفت: باید نسبت مالیات به تولید ناخالص داخلی 50 درصد رشد کند و دستیابی به این هدف نیز باید از طریق مالیات ستانی هوشمند و عادلانه تحقق یابد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۰۷    
بررسی آمار عملکرد واحدهای بزرگ فولادی کشور و گمرک جمهوری اسلامی حاکی از رشد 101 درصدی صادرات انواع محصولات از ابتدای امسال تا پایان تیرماه در مقایسه با مدت مشابه پارسال است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۹:۰۲    
مدیرعامل اتحادیه سراسری زنبورداران ایران با بیان اینکه 30 تا 55 درصد از جمعیت زنبورهای عسل بر اثر عواملی چون خشکسالی، بیماری، سمپاشی و عدم تامین به موقع نهاده مورد نیاز تلف شدند ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۷    
58 محله از 60 محله ای که بیشترین بازدید به ازای هر آگهی فروش آپارتمان در دیوار را داشته اند، مربوط به نیمه جنوبی شهر تهران هستند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۷    
رئیس خانه اقتصاد ایران و ترکیه می گوید: ترک ها برای حضور در خلیج فارس و تجارت گسترده با کشورهای این منطقه برنامه ریزی جدی کرده اند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۲    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو با اشاره به سه دلیل شکل گیری مشکل قطع برق در زمستان، از کاهش ذخیره سوخت مایع نسبت به سال گذشته خبر داد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۸:۵۲    
معاون فناوری های نوین بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی با توجه به تصویب مقررات مربوطه و آماده سازی زیرساخت های لازم در خصوص کیف الکترونیک پول، عملیاتی سازی این خدمت مهم را در دستور کار دارد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۸:۰۷    
خصاف مفرد گفت: شرکت آرومد مجری تجاری سازی و صادرات گیاهان دارویی است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۳۲    
جدیدترین گزارش بانک مرکزی از متوسط قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران حاکی از تفاوت 50 میلیون تومانی میانگین قیمت مسکن در دو منطقه یک و 18 تهران است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۷    
سخنگوی انجمن صنایع لبنی گفت: تخصیص ارز 4200 تومانی در سال های اخیر نه تنها موجب کاهش قیمت نهاده های دامی نشد، بلکه افزایش قیمت چندبرابری آن ها را به دنبال داشته است.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۷    
بررسی های دقیق صورت گرفته در توانیر نشان داد که فعالیت غیرمجاز مراکز استخراج رمز ارز، می بایست به عنوان عاملی بزرگتر و فراتر از خاموشی در نظر گرفته شود چرا که آثار آن می تواند باعث بهم خوردن گسترده ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس انجمن ملی صنایع پلیمر ایران گفت: وزارت بهداشت باید برای افزایش مصرف سرم در پیک پنجم کرونا، پیش بینی می کرد، اما در این باره قصور داشت و پیش بینی نکرد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۲۲    
رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به تخصیص 50 میلیارد تومان برای تامین بسته های معیشتی در پنجمین مرحله طرح کمک های مومنانه ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۷    
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی با اشاره به افزایش 60 درصدی قیمت رب گوجه فرنگی، گفت: علاوه بر افزایش قیمت مواد مصرفی کاهش کیفیت گوجه فرنگی به علت کم آبی و گرما نیز باعث افزایش هزینه تولید رب گوجه ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۵:۱۲    
مرکز آمار ایران نرخ تورم کل کشور در مردادماه 1400 را برابر 45.2 درصد اعلام کرد.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۳    
مرغداران در نامه ای به وزیر جهاد از گرانفروشی مرغ در بازار انتقاد و اعلام کردند که توزیع مهندسی شده جوجه یکروزه، موجب شده تولیدکنندگان با قیمت 10 هزار تومان نیز قادر به تامین آن نباشند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۰:۳۳    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت (صمت) استان تهران گفت که صادرات 85 درصد فرش تولید شده کشور از گمرکات این استان صورت می گیرد و بیش از 45 هزار بافنده در سطح استان اشتغال مستقیم دارند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۸    
ملکی گفت: هم اکنون هر کیلو شقه گوسفندی با نرخ 126 هزار تومان به مغازه دار و با احتساب 10 درصد سود به مصرف کننده عرضه می شود.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۸    
روند نزولی رشد نقطه به نقطه قیمت مسکن معامله شده در شهر تهران در ماه گذشته تداوم یافت؛ بر این اساس متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده در شهر تهران در مرداد ماه سال جاری نسبت به ماه ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۰:۲۳    
مدیر جمع آوری و فروش سازمان اموال تملیکی وزارت اقتصاد گفت:کالا ها باید براساس تصویب نامه هیئت دولت در مناطق آزاد فقط دو ماه توقف و نگهداری شوند و بعد از آن باید به عنوان کالای متروکه اعلام شوند.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۱۰:۱۸    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی: در حال حاضر 90 درصد کالای قاچاق لوازم خانگی در فضای مجازی به فروش می رسد و قسمت کوچکی از آن در کف مغازه ها فروخته می شود.
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۹:۱۳    
صادقی شاهدانی استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق و نجف زاده عضو کمیسیون عمران مجلس و حمزه پور استاد دانشکده اقتصاد دانشگاه امام صادق با حضور در برنامه چشم انداز شبکه ایران به بررسی احیای امید و ...
شبکه ایران کالا   ۱۴۰۰/۰۶/۰۷ - ۰۱:۴۸    
روزنامه های اقتصادی امروز به موضوعاتی همچون شکسته شدن انحصار کارگزاری بورس، افزایش قیمت سکه و بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با هیئت دولت پرداختند.