دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۱۴:۵۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1401 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1401 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1401 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1401 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1401 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1401 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1401 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1401 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1401 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1401 خبرگزاری کار ایران 1 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 2 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 3 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 4 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 5 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 6 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 7 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 8 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 9 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 10 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 11 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 12 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 13 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 14 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 15 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 16 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 17 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 18 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 19 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 20 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 21 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 22 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 23 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 24 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 25 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 26 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 27 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 28 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 29 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 30 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1401 
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۷:۰۸    
عادل فردوسی پور با اپلیکیشن فوتبال 360 که به طور اختصاصی در اپ استور ایرانی بازار عرضه می شود، به میان عاشقان فوتبال برگشته.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۵:۲۱    
اکثر افراد با علائم شایع تر روده ناسالم مانند سوزش سر دل، سوء هاضمه و حالت تهوع آشنا هستند. با این وجود، نفخ، یبوست و اسهال نیز اغلب نشان دهنده مشکلات گوارشی هستند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۲:۲۵    
گراتن سیب زمینی نوعی غذای ساده و خوشمزه است که از ترکیب سیب زمینی با پنیر پیتزا، شیر و کره تهیه می شود و روش پخت آسانی دارد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۱:۰۵    
در اولین همایش تجلیل از برترین های بورس کالا شرکت فولاد مبارکه، با کسب رتبه اول ازنظر حجم و ارزش عرضه محصولات در بورس کالا طی سال 1400 ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۲ - ۱۰:۳۹    
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان گرمی از جابجایی بیش از 2 هزار و 531 تن کالا در یک ماهه گذشته در این شرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۹:۳۷    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر سمنان از اعزام تیم پهبادی جستجوی دختر بچه مفقود شده در کالپوش خبر داد و افزود: هنوز از زهرا عرب اسدی خبری نیست اما عملیات جستجو ادامه دارد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۷:۲۱    
مدیرعامل بانک مسکن از پرداخت 2 هزار و 700 میلیارد تومان تسهیلات نوسازی در بافت فرسوده از ابتدای سال 98 تاکنون خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۶:۵۲    
رنگ های روشن برای این فصل پرکاربرد هستند. سفید از محبوب ترین ها است. می توانید از پیراهن و مانتوهای سفید برای موقعیت های مختلفی استفاده کنید ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۶:۳۱    
هفتمین دوره مسابقات چالش های فناوری اطلاعات کشور با عنوان ICT Challenge7 توسط گروه Sharif ICT طراحی و با همکاری دانشگاه صنعتی شریف و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۶:۲۲    
رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: امروز محتکران و مفسدان اقتصاد در حقیقت پیاده نظام دشمنان هستند که با احتکار مایحتاج مردم جنایتی اقتصادی را رقم می زنند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۵:۵۷    
راند اول مسابقات قهرمانی کشوری روتکس مکس فصل 2022 در سرزمین ایرانیان برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۵:۰۹    
مرور تجربه های یک کارآفرین موفق؛ تلاش برای سازندگی با اتکا به توان جوانان مستعددر سخت ترین شرایط اقتصادی کشور و دشواری های ناشی از تحریم ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۴:۲۴    
رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای شهر اصفهان با اشاره به ضرورت بازآفرینی بافت فرسوده شهر، گفت: مدیران مناطق در این دوره هر کدام باید در منطقه خود یک پروژه همت آباد داشته باشند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: در سال 1400 همکاران این شرکت موفق شدند 3595 دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز را در قالب 294 فقره انشعاب غیرمجاز کشف و شناسایی کرده و از تلفات 7190 کیلووات ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۶    
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف 8 محفظه پلاستیکی موسوم به مشک ماری حاوی 418 هزار و 500 لیتر گازوئیل در مرزهای آبی استان هرمزگان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۴    
رئیس کل دادگستری استان زنجان، بر توجه قضات به زندان وامور زندانیان با بررسی وضعیت پرونده ها ومشکلات زندان تأکید کرد .
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۲۱    
فعالیت مجتمع فرهنگی هنری چندمنظوره ستارگان اراک همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر از سر گرفته می شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۴    
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان همدان گفت: اولویت در پرداخت تسهیلات سرمایه در گردش واحدهای تولیدی با زنجیره تأمین است و باید زنجیره های جدید را شناسایی کنیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۱۴    
رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی از توزیع هفت هزار و 666 تن برنج و شکر به قیمت مصوب در بازارهای آذربایجان شرقی با هدف حفظ آرامش بازار و ثبات قیمت ها خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۳:۰۴    
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان همدان گفت: امسال حجم قابل توجهی از شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار تبدیل می شود به طوری که برای امسال یک هزار و 500 کیلومتر را در برنامه داریم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۴۸    
رئیس اداره راهداری وحمل ونقل جاده ای شهرستان خلخال در استان اردبیل گفت: بارش برف در آخرین روز از دومین ماه فصل بهار ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۲:۰۸    
شمار کشته های ریزش یک تونل در کشمیر تحت کنترل هند به 10 نفر رسید.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۵۶    
فرماندار نیشابور گفت: در طرح ملی مسکن تاکنون 27هزار نفر ثبت نام کرده و از این تعداد 9 هزار نفر تایید نهایی و 4هزار و 485 واحد تامین زمین شده و برای باقیمانده آن به دنبال تامین زمین هستیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان با اشاره به مقاوم سازی 56 درصدی واحدهای مسکونی در استان، گفت: 44 درصد واحدهای مسکونی در گیلان کم دوام و یا بی دوام است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۳    
مدیر کل منابع طبیعی گیلان با اشاره به اجرای 73 درصدی طرح کاداستر در اراضی منابع طبیعی استان، گفت: تا پایان نیمه نخست امسال اجرای این طرح در گیلان پایان می یابد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۳    
دادستان قزوین گفت: دستگاه قضایی استان برای پیشگیری از وقوع جرم و احیای حقوق عامه موضوعات حوزه های میراث فرهنگی ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۴۱    
مدیرکل صمت گیلان در نشست با برخی از نمایندگان مردم گیلان در مجلس شورای اسلامی در محل مجمع نمایندگان،گفت: ساماندهی و رفع مشکلات شهر صنعتی رشت در اولویت است و با توجه به جغرافیای گیلان ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۸    
معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: با توجه به شکل گیری توده گرد و خاک در کشور های همسایه و انتقال آن به کشورمان در روز های آینده، وضعیت هوای استان تا پایان هفته غبارآلود است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۱:۰۵    
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر کرمانشاه گفت: 98درصد تاکسی های کرمانشاه از سوخت پاک استفاده می کنند و خودرو های فرسوده باقی مانده با آغاز طرح نوسازی این خودرو ها به سوخت پاک متصل می شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۶    
یک روش برای درمان خانگی مسمومیت مصرف مایعات است. زیرا به مقابله با اثرات منفی مسمومیت غذایی کمک زیادی می کند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۱۶    
دیدارهای حساس هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز پیگیری می شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۸    
استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه با تشکیل شورای حاکمیت مراحل صدور اسناد مالکیت در حال انجام است، گفت: مشکل اراضی تحت مالکیت خصوصی را از طریق مذاکره با نمایندگان حقوقی شرکت حل خواهیم کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۴    
استاندار البرز با عنوان اینکه ایجاد 60 هزار شغل تا پایان سال 1401 مهمترین برنامه استان است، گفت: درصدد هستیم نرخ بیکاری البرز را به 7 درصد و کمتر از این مقدار، برسانیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۳    
اداره کل اوقاف و امور خیریه و میراث فرهنگی قزوین با انتشار بیانیه ای اعلام کردند که از طریق مراجع قضایی و امنیتی با مسبّبان و آمران هنجارشکنی در حسینیه امینی ها برخورد کرده و موضوع را تا حصول نتیجه ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۱۰:۰۳    
مسعود احمدی افزادی به عنوان مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و دبیر جشنواره های رسانه ملی منصوب شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۸    
شهردار بروجرد گفت : وجود تشکل های مردم نهاد، یکی از مهم ترین نیازهای جامعه امروزی است و در بروجرد به تناسب جمعیتی آن از آمار قابل قبول و رشد خوبی در تشکیل این نوع تشکل ها برخوردار هستیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۶    
به مناسبت روز مقاومت، ایثار و پیروزی شبکه دو سیما پویش خاطره سوم خرداد را به صورت سراسری برگزار می کند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۶    
علی جدی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس معتقد است که در کشور ما برخلاف دنیا به جای آنکه خودروسازان برای تولید بیشتر و بهتر رقابت کنند، این خریداران هستند که به دلیل شرایط نامساعد فعلی برای خرید ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۴۲    
دادستان مرکز استان گلستان گفت: همه فعالانه حوزه آرد و نان باید کمک کنند یارانه آرد به دست مردم برسد و بااخلال کنندگان در حوزه آرد ونان برخورد قاطع می شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۷    
رئیس ستاد دیه استان یزد با تشریح نوع محکومیت مددجویان جرائم غیر عمد گفت: با فرهنگ سازی های انجام شده توسط ستاد دیه استان، یزد هم اکنون مددجو محکوم پرداخت به دیه ندارد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۶    
هیات مدیره و بازرسان کانون بازنشستگان کارگری تهران، به علی اضغر بیات تسلیت گفتند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۶    
حزب کارگر استرالیا توانست در انتخابات پارلمانی این کشور به پیروزی برسد و حزب محافظه کار را شکست دهد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۲    
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی یزد گفت: بر اساس نقشه های پیش یابی توفان و گرد و خاک تا نیمه های هفته جاری یزد را در بر می گیرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۳۱    
رسانه های آمریکایی اعلام کردند که بر اثر وقوع طوفان در شمال ایالت میشیگان دو نفر جان خود را از دست داده و 40 نفر نیز مجروح شدند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۷    
رئیس پارک علم و فناوری لرستان گفت: پروژه ساختمان و شرکت های فناور به منظور توسعه اقتصاد دانش بنیان، ایجاد زیست بوم کارآفرینی و زمینه سازی برای توسعه اشتغال فارغ التحصیلان در این استان در نیمه نخست ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۲۷    
فرماندار بروجرد گفت : موضوع تنش آبی در شهرستان ویژه بررسی و باید به سریع اجرا شود نباید منتظر مصوبات باشیم و کارها صرفا با تشکیل جلسات به نتیجه نخواهد رسید.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۹:۰۲    
دانلود قسمت 2 سریال جادوگر قانونی، دانلود قسمت دوم جادوگر کامل، برای دانلود سریال جادوگر قسمت دوم 2 با حجم رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید و قسمت 2 جادوگر را به صورت قانونی دانلود و تماشا کنید
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۸:۵۱    
به مناسبت بزرگداشت روز ملی ایران شناسی و در راستای گفتگوهای جهانی ایران شناسی اولین نشست تخصصی بنیاد ایران شناسی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد آکسفورد با موضوع ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۵:۳۵    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از گفت وگو با وزیر خارجه ایران، در پیامی توئیتری نوشت که رایزنی درباره مسائل دوجانبه و گام های بعدی برای احیای توافق هسته ای، محور این مذاکرات بوده است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۵:۲۴    
وزیر برق عراق اعلام کرد که در توافق با وزیر نفت عراق قرار شده است تا بهای گاز این کشور تا پایان ماه جاری میلادی پرداخت شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۳/۰۱ - ۰۰:۱۰    
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی تیم پاری سن ژرمن تا سال 2025 با این باشگاه تمدید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۶    
تیم بانوان لیون فرانسه با شکست بارسلونا به هشتمین قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست پیدا کردند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۵۰    
شامگاه امروز 31 اردیبهشت رویداد پژوهشی دامغان نامی گمشده در هزاره های تاریخ با نکوداشت و سپاسداری وبیناری اسماعیل یغمایی باستان شناس و پژوهشگر محوطه باستانی تپه حصار دامغان در سالن همایش های دانشگاه ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۹    
مراسم معرفی برگزیدگان دوازدهمین دوره جوایز آکادمی فیلم کوتاه ایران و اهدای نشان ایسفا شامگاه 31 اردیبهشت ماه در پردیس سینمایی صبامال برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۹    
استاندار فارس در جریان سفر به شهرستان فیروزآباد، دستور پرداخت تسهیلات سرمایه درگردش به واحدهای صنعتی در شهرک های صنعتی این شهرستان و همچنین شهر میمند را صادر کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۹    
شهردار شیراز گفت: استفاده از بسترهای گردشگری، تاریخی، میراثی و طبیعی به عنوان مکمل ظرفیت گردشگری ورزشی که در قطر وجود دارد را اعلام می کنیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۳۴    
پدر پیوند کبد ایران گفت: اگر روند حمایت از پیوند عضو اینطور ضعیف ادامه پیدا کند شاهد مرگ آن در کشور خواهیم بود و کم کم هیچ جراحی حاضر نمی شود به این بخش ورود کند ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۱۴    
ترکیب پاری سن ژرمن مقابل متز مشخص شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۴    
مقام های مسکو در واکنش به کمک جدید 40 میلیارد دلاری آمریکا به اوکراین، ورود رئیس جمهوری و وزیر خارجه ایالات متحده به روسیه را ممنوع کردند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۳:۰۴    
گل اول بارسلونا مقابل لیون توسط پوتیاس در دقیقه 41 زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۹    
گل دوم لیون مقابل بارسلونا توسط هگربرگ در دقیقه 23 زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۵۹    
گل اول لیون مقابل بارسلونا توسط هنری در دقیقه 6 زده شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۸    
بازیکن تیم ملی امید گفت: انتظار داشتیم بازیهای دوستانه بهتری برای تیم ملی امید در نظر گرفته شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۴۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: ماده 5 قانون بیمه کارگران ساختمانی در مجلس در حال اصلاح است که در صورت تکمیل آن همه کارگران ساختمانی بیمه می شوند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۱    
دولت طبق قانون بودجه 1401 مکلف شد، به افراد تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و افراد واجد شرایط، سهام عدالت واگذار کند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۲:۰۱    
مدیرعامل شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از پرداخت سود سنواتی سهامداران هفت شرکت از طریق اطلاعات سامانه جامع اطلاعات مشتریان (سجام) خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۵۱    
ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسبت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر روز ملی مقاومت، ایثار و پیروزی، بیانیه ای صادر کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۳۵    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران از پرداخت 503 میلیارد تومان تسهیلات تبصره 18 خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۲۹    
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر گفت که ورود نفت ایران باعث ثبات بازار و کاهش قیمت نفت خام خواهد شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۱:۱۴    
طی مراسمی با حضور مدیرعامل توانیر از تلاش شایسته سیمبانان پاکدست توزیع برق سیستان و بلوچستان و یکی از شهروندان همیار صنعت توزیع برق قزوین که در آستانه فصل گرما به کشف و جمع آوری 88 دستگاه ماینر ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۵۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از انتصاب سرپرست جدید برای سازمان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۹    
آخرین اردوی تیم زیر 23 سال ایران پیش از سفر به عراق برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۳۴    
با حضور محمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم، مدیر تامین برنامه شبکه تغییر کرد و مراسم تودیع و معارفه نیز برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۲۰:۰۴    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: همه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف هستند که در جمع ایثارگران حاضر باشند و دلسوزانه خدمت کنند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۵۹    
سرمربی تیم فوتبال زیر 23 سال کشور گفت: در این کشور استعدادهای زیادی وجود دارند. بازیکنانی که در اردو حاضر نشدند، جایگزین برایشان انتخاب کردیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۴۹    
نایب رییس هیات مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان از احیای 500 میلیارد ریال از مطالبات فرهنگیان عضو این صندوق از دولت با مساعدت ویژه یوسف نوری ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۹    
کاروان تیم امید امشب تهران را برای انجام دو بازی دوستانه به مقصد بغداد ترک می کند تا در روزهای سوم و ششم خرداد به مصاف تیم ملی زیر 23 سال عراق برود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۹    
دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(س)، تاکید کرد که امروز یک شبیخون و غارت فرهنگی، اخلاقی و سیاسی علیه تفکر امام راه افتاده است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۹:۱۳    
لیست نهایی بازیکنان تیم امید ایران برای سفر به عراق و مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا اعلام شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۶    
به دنبال واژگونی یک دستگاه مینی بوس حامل کارگران فصلی در محور کوزران کرمانشاه، 13نفر زخمی شدند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۴    
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: بسته تشویقی جدید کارفرمایان برای جذب نیروهای جدید در مراحل پایانی تصویب در دولت قرار دارد که جزئیات آن پس از تصویب نهایی ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۴۱    
رئیس سازمان فنی و حرفه ای کشور گفت: طرحی برای جذبِ مربیانِ خرید خدمت آماده کرده ایم. برای این همکاری افراد می توانند وارد سامانه شوند و اطلاعات خود را بارگذاری کنند ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۹    
گلر تیم ذوب آهن با دعوت از سوی مهدی مهدوی کیا به اردوی تیم امید فراخوانده شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۹    
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: صحبت های دیگری هم هست که بخواهیم مطرح کنیم و این اصلا برای آن ها خوب نیست ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۶    
وزیر امور اقتصادی و دارایی بر لزوم احیای اعتماد عمومی نسبت به مسئله واگذاری در بین سرمایه گذاران تأکید کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۳۶    
کیلیان امباپه با رد پیشنهاد رئال مادرید در پاری سن ژرمن ماندنی شد تا هواداران این باشگاه حفظ این بازیکن را جشن بگیرند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۱۵    
ستاره فرانسوی تیم پاری سن تصمیم به تمدید قرارداد با این باشگاه گرفته است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۸:۰۵    
وزیر راه و شهرسازی، در حکمی سعید چلندری را به عنوان سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) منصوب کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۵۹    
سفیر ایران در باکو و معاون نخست وزیر جمهوری آذربایجان عصر امروز با یکدیگر دیدار کردند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۹    
رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح از اجرایی شدن اولین گام در انتقال پادگان 77 ارتش خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۴    
جمعیت قربانیان شیمیایی حلبچه لوح تقدیر سالیانه خود را به سرکنسول ایران در سلیمانیه اهدا کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۴۰    
نائب رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه ظرفیت واقعی تولید فولاد در سال حدود 48 میلیون تن است عنوان کرد ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۸    
لژیونر والیبال کشور از تیم لهستانی جدا شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۸    
معاون وزارت کشور با بیان اینکه روستاها از سکنه خالی شده اند، تاکید کرد: در حال حاضر 60 هزار روستا، آبادی و سکونتگاه وجود دارند و تعداد روستاهای زیر 20 خانوار به 23 هزار و 123 روستا رسیده است که 590 ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۲۳    
معاون وزیر اقتصاد اسلواکی ظرفیت شرکت های کوچک و متوسط را برای همکاری دو جانبه مهم ارزیابی و اظهار امیدواری کرد روابط تجاری دو کشور بیش از پیش گسترش یابد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
آدمی به واسطه قدرت تصمیم گیری و انتخاب، موجودی کامل است اما از آن جا که انسان سرشار از احساس و عاطفه است، گاهی احساس را بر عقل ترجیح داده و در برهه های حساس زندگی خود تصمیماتی نادرست می گیرد ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۸    
انتخاب یک کادو سورپرایز کننده برای مناسبت های مختلف دور از تصور نیست چراکه در این مطلب قصد داریم شما را با جدیدترین موارد کادو ازجملع چاپ لیوان در جنس های مختلف ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۶    
از اواخر سال 1400 زمزمه های طرح تحول اقتصادی هر بار به بهانه ای به گوش می رسید؛ تا اینکه در سال جاری و با نام جراحی اقتصادی و اصلاح سیستم هدفمندی یارانه ها به صورت رسمی اعلام شد ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۰۲/۳۱ - ۱۷:۱۳    
گروهی از مردم با راه اندازی کارزاری از رئیس دولت خواستند از سید وحید موسوی در کابینه اقتصادی و اجرایی کشور استفاده کند. در متن این کارزار خطاب به ابراهیم رئیسی آمده است: ...