چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۹:۵۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری کار ایران 24 بهمن 1401 - ilna.ir

خبرگزاری کار ایران 7 اسفند 1393 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1395 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1396 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1397 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1398 خبرگزاری کار ایران 30 اسفند 1399 خبرگزاری کار ایران 29 اسفند 1400 خبرگزاری کار ایران 31 فروردین 1401 خبرگزاری کار ایران 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری کار ایران 31 خرداد 1401 خبرگزاری کار ایران 31 تیر 1401 خبرگزاری کار ایران 31 مرداد 1401 خبرگزاری کار ایران 31 شهریور 1401 خبرگزاری کار ایران 30 مهر 1401 خبرگزاری کار ایران 30 آبان 1401 خبرگزاری کار ایران 30 آذر 1401 خبرگزاری کار ایران 30 دی 1401 خبرگزاری کار ایران 1 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 2 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 3 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 4 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 5 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 6 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 7 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 8 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 9 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 10 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 11 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 12 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 13 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 14 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 15 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 16 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 17 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 18 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 19 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 20 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 21 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 22 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 23 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 24 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 25 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 26 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 27 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 28 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 29 بهمن 1401 خبرگزاری کار ایران 30 بهمن 1401 
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۴:۱۲    
حتما تا کنون شماهم میل شدید به شیرینی را تجربه کرده اید که با برخی راهکارهای ساده باید با آن مقابله کنید تا از بیماری هایی مانند دیابت در امان باشید.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۲:۱۱    
مولتی بانک امتیاز جست وجوی پویا را به مشتری می دهد. در سرمقاله این شماره از نشریه ارتباط ایران زمین در خصوص مدل جدید و نوپای بانکداری دیجیتال، به نام مولتی بانک با هم گفتگو می کنیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۱:۴۰    
در حالی که در 24 ساعت گذشته کیفیت هوای تهران در وضعیت ناسالم برای همه گروه ها قرار داشت، در حال حاضر هوای پایتخت قابل قبول است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۱:۳۳    
مدیر عامل شرکت در دیدار با فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهید تندگویان ضمن تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدر گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۱۱:۱۴    
تیم مهارتی ذوب آهن اصفهان با درخشش و شایستگی، مقام دوم مسابقات کشوری مهارتی کارگران ایران ویژه شاغلین بنگاه های اقتصادی کشوری را به دست آوردند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۰۹:۴۱    
در جلسه ای که با حضور مسئولان نیشابور و رئیس نوسازی و تجهیز خراسان رضوی برگزار شد تفاهم نامه ساخت 20 مدرسه جدید به امضا رسید.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۰۹:۳۸    
تاراج گران اموال تاریخی به بهانه یافتن گنج در نبود نظارت و حفاظت مسئولان میراث فرهنگی فارس به شهر باستانی دارابگِرد این استان یورش بُرده و با کَند و کاوهای غیرمجاز بی شمار خود ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۶ - ۰۹:۱۴    
مدیر همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه سمنان از امضا و مبادله تفاهم نامه همکاری علمی و فرهنگی ما بین دانشگاه سمنان و دانشگاه بصره عراق در راستای گسترش همکاری های آکادمیک، خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۲۰:۵۷    
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی، سرمایه گذاری و مشارکت های شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: هرساله شاهد اجراء و تعریف پروژه های زودبازده خواهیم بود و امیدواریم تا سال 1404 تحول و دگرگونی محسوسی در زیرساخت ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۸:۱۹    
نماینده مردم کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر 10درصد از هزینه ای که در حوادث غیرمترقبه طبیعی صرف می شود را در ارتقای زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری سازمان هواشناسی هزینه کنیم ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۷:۵۲    
به گزارش ایلنا؛ اکبر پازوکی افزود: فقط قیمت کولر آبی به صورت غیرقانونی از سوی تنها یک شرکت 60 درصد افزایش داشته و سایر اقلام با این افزایش قیمت مواجه نیستند. ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۶:۴۵    
رئیس کل دادگستری استان مرکزی از صدور کیفرخواست برای پرونده تبانی و تخلف در واگذاری واحدهای مسکن مهر در شهر جدید امیرکبیر اراک خبر داد و گفت ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۶:۰۸    
درمان کم خونی با مواد غذایی امکان پذیر است. در اکثر موارد کم خونی نتیجه کمبود آهن بدن است که با احساس خستگی و بی حالی شدید همراه است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۵:۰۵    
تیمی از پژوهشگران دانشگاه مک گیل مکانیسمی را کشف کرده اند که بر اساس آن اضافه وزن می تواند منجر به تخریب بافت های عصبی شود که عامل زوال شناختی است ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۵    
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان چهارمحال و بختیاری گفت: 15 کلاس درس دانش آموزان با نیاز های خاص در استان هوشمندسازی شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۵    
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با بیان اینکه حجم سرمایه گذاری در کارخانه کاغذ از سنگ الیگودرز 5 میلیون دلار است از افتتاح فاز نخست این کارخانه در نیمه اول سال 1402 خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: در بیمارستان های گیلان امروز 34 بیمار کرونایی بستری اند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۲    
مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان گفت: 57 درصد خانه های روستایی در گیلان تا کنون مقاوم سازی شده اند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۴:۵۲    
مدیر کل راه و شهرسازی گیلان گفت:برای تکمیل راه آهن رشت به کاسپین و رشت به آستارا به هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۴:۰۷    
خوراک ماش یکی از انواع خوراک های سنتی است که ماش از مواد اصلی تشکیل دهنده آن است و به همین دلیل سرشار از پروتئین و مواد مغذی است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۳:۵۱    
نجفی با اشاره به برخی اختلاف نظرها و وجود سلایق متنوع و متفاوت در جامعه ایران گفت: قشرهای مختلف جامعه به ویژه جناح های سیاسی باید توجه داشته باشند که این اختلاف نظرها در داخل کشور قابل حل و رفع است و ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۸    
رئیس کل دادگستری استان تهران از تشکیل کارگروهی به منظور پیگیری و تسهیل روند تحصیل رضایت شکات محکومان و زندانیان دارای شاکی خصوصی با عنایت به حقوق مادی و معنوی شکات در جهت عملیاتی کردن دستور رئیس قوه ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۳:۱۲    
مراسم وداع با سه ورزشکار لژیونر خوزستانی فوت شده در زلزله ترکیه با حضور استاندار خوزستان و اهالی ورزش برگزار شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۳:۰۳    
سوپ پنیر یکی از سوپ های رستورانی است که از ترکیب جو با قارچ، شیر و پنیر چدار تهیه می شود و بسیار غلیظ و خوشمزه است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۲:۳۲    
برگزاری علنی دادگاه متهمان پتروشیمی موجب شد تا تمامی اطلاعاتی که منجر به دور زدن تحریم ها شده بود افشا شود و دیگر نتوانیم از آن راه ها محصولات پتروشیمی داخلی را بفروشیم. این کلیپ را ببینید: ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۶    
وزیر ورزش و جوانان با صدور حکمی ، داور بین المللی فوتبال کشور را به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان چهارمحال و بختیاری منصوب کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۲:۰۶    
چای به ویژه چای سیاه و چای سبز خواص شگفت آوری برای سلامتی دارند و غیر از نوشیدن کاربردهای دیگری هم دارند که در این مطلب با آن ها آشنا می شوید.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۱:۵۱    
تفاهم نامه ای بین پارک علم و فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر و بانک ملی ایران با هدف توسعه همکاری در زمینه نوآوری های مرتبط با فناوری های بانکی منعقد شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۱:۱۴    
آسخت اورازبای، سفیر قزاقستان،با علی اکبر صفایی،مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی دیدار و بر توسعه همکاریهای اقتصادی با ایران و اجرایی سازی هر چه سریع تر لجستیک دریایی و بندری با ایران تاکیدکرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۰:۴۶    
مدیرکل گمرکات خراسان جنوبی از اخذ مجوز صادرات فرش دستباف استان از گمرک خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۱۰:۱۱    
با برگزاری آیین افتتاحیه نخستین جام بازی های الکترونیکی جایزه بزرگ شهرتهران، رقابت پایتخت نشینان برای کسب جوایز ارزنده این جام آغاز شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۵    
رئیس جمعیت هلال احمر در تشریح خدمات این جمعیت به زلزله زدگان 2 کشور ترکیه و سوریه گفت: تاکنون 170 امدادگر ایران در قالب تیم های امدادی و درمانی در این 2 کشور حضور یافته و حدود 2500 چادر امدادی نیز به ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۴۰    
شاخص کیفیت هوای پایتخت در حال حاضر نشانگر عدد 158 است که معنای آن ناسالم بودن هوا برای همه اقشار است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۳۵    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای لرستان گفت: در پی بارش های شدید اخیر در محور های مواصلاتی، 371 راهدار استان در حال خدمات رسانی به کاربران جاده ای هستند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
معاون پرورشی و فرهنگی گفت: با احیای واقعی امور تربیتی کار فرهنگی و تربیتی را به مدارس ببریم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
رئیس سازمان صمت لرستان گفت: تکمیل فاز چهارم کارخانه سیمان دورود جزء طرح های نیمه تمام چند سال گذشته بوده که متوقف شده و متولی اصلی آن شرکت سرمایه گذاری تأمین اجتماعی است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۶    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: با نظر مثبت دولت و نمایندگان مجلس تکمیل پروژه های نیمه تمام خیری اولویت سال 1402 سازمان نوسازی مدارس کشور خواهد بود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۵    
رئیس گمرک بندر سجافی هندیجان از افزایش 50 درصدی گمرک سجافی خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی موزه حیات وحش نوروز امسال در قلعه تاریخی، فرهنگی فلک الافلاک خرم آباد خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۱۰    
سعید مهری در مورد شرایط حضورش در استقلال صحبت کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۴    
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: امسال 46 درصد پرونده های ورودی به شعب شورای حل اختلاف استان به سازش ختم شده که 6 درصد بالاتر از میانگین کشوری است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۹:۰۴    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار گلستان گفت: ادارات و مدارس گلستان فردا( 26 بهمن) با تاخیر آغاز می شود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۷:۴۰    
رئیس جمهوری سوریه با معاون دبیرکل سازمان ملل در امور بشردوستانه دیدار کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۵ - ۰۷:۰۰    
خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد که ونزوئلا برای ساخت دو نفتکش با شرکت ایرانی صدرا قرارداد می بندد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۳:۲۱    
دادستان عمومی و انقلاب قلعه گنج از بازداشت عامل تیراندازی در یکی از دبیرستان های این شهرستان خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۳:۱۳    
کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه ای برای سرمربی تیم استقلال صادر کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۳:۱۳    
تیم فوتبال الاهلی در هفته چهاردهم رقابت های لیگ قطر نتیجه را به حریف خود واگذار کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۳:۱۳    
معاون اول رئیس جمهور مصوبه هیئت وزیران در خصوص شیوه پلاک گذاری ملی و تردد در سرزمین اصلی خودروهای مجاز به تردد در مناطق آزاد تجاری - صنعتی را ابلاغ کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۳:۰۸    
کمیته انضباطی فدراسیون ابلاغیه ای برای آنالیزور تیم پرسپولیس صادر کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۲:۱۷    
سومین نشست مجمع معاونان مالی و سرمایه انسانی وزارتخانه ها، دستگاه های اجرائی، استانداری ها و دانشگاه های کشور با دیوان محاسبات، روز دوشنبه ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۷    
اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره کانون کارگران بازنشسته تامین اجتماعی شهر گرگان برای یک دوره 4 ساله انتخاب و مشخص شدند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۳    
سرمربی سپاهان اصفهان گفت: ما برای خوشحالی مردم اینجا هستیم و درست نیست شرایط را برای ورود تماشاگران سخت کنیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۳    
باشگاه پیکان با جمع آوری اسناد و مدارک از سرمربی تیم استقلال شکایت می کند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۱    
ارسال محموله های نفت خام صادراتی جمهوری آذربایجان به پایان جیهان ترکیه ازسر گرفته شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۱:۵۱    
سیدابراهیم رئیسی در راس هیئتی بلندپایه و برای دیدار رسمی سه روزه ، شامگاه دوشنبه 24 بهمن عازم پکن پایتخت چین شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این برد را از صمیم قلبم با تمام مشکلاتی که پشت سر می گذاریم به مردم رفسنجان تقدیم می کنم که قلبا مردم این شهر را دوست دارم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: فردا یک بازی بسیار سخت برای هر دو تیم سپاهان و ذوب آهن خواهد بود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
دروازه بان هوادار گفت: هیچ تیمی مقابل پرسپولیس این گونه نمی تواند بازی کند. نیمه دوم هم از فرصت خود استفاده کردیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۴۵    
رئیس سازمان اطلاعات استان تهران گفت: در 22 بهمن و با حماسه بی نظیری که خلق شد تمام تردیدها پایان یافت و ما توانستیم بگوییم که نظام از توطئه اغتشاشات اخیر عبور کرده است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۳۰    
با حضور امیر دریادار سیاری تفاهم نامه جامع همکاری بین ارتش جمهوری اسلامی ایران و بنیاد ملی نخبگان صبح امروز در محل این بنیاد امضا شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۳    
رئیس جمهور اراده جدی ایران و چین برای ارتقای سطح روابط را زمینه بسیار مناسبی برای تحقق این هدف توصیف و تاکید کرد: دو کشور روابط خوبی در حوزه های اقتصادی، تجاری، انرژی ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۳    
بازیکن تیم فوتبال هوادار تهران گفت: به یاد ندارم که برای هواداران پرسپولیس کُری خوانده باشم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۱۳    
مربی تیم فولاد خوزستان معتقد است داور یک پنالتی برای آنها اعلام نکرده است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۸    
فرمانده انتظامی ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: تیراندازی افراد مسلح به سمت یک واحد صنفی در این شهرستان یک کشته سه مجروح بر جا گذاشت.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۷    
بازیکن تیم فوتبال هوادار می گوید ذاتا در زندگی کلا آدمی هستم که به همه احترام می گذارم اما هواداران به من فحاشی کردند
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۷    
بازیکن تیم فوتبال هوادار در خصوص آخرین شرایط تیم ملی فوتبال به صحبت پرداخت.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۲۰:۰۲    
مدافع پرسپولیس گفت: هواداران ما امروز عصبانی بودند و این مسئله واضح بود.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۷    
بازیکن تیم فوتبال هوادار گفت: تیم 25-30 میلیاردی ما توانست تیم 500-600 میلیاردی پرسپولیس را در خانه و مقابل هوادارانش شکست دهد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۷    
مربی تیم فوتبال هوادار گفت: بازیکنان ما رفته رفته مقابل پرسپولیس اعتماد به نفس پیدا کردند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۷    
بازیکن تیم فوتبال هوادار می گوید چون سابقه بازی در استقلال را داشته، هواداران پرسپولیس به او فحاشی کردند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۷    
ناظر بازی تیم های پرسپولیس و هوادار گفت: چرا درمورد سرمربی تیم ملی از من سوال می کنید؟
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
بیمارستان 50 تختخوابی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شهر آدی یامان ترکیه مشغول امدادرسانی به زلزله زدگان این شهر است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
رئیس کل دادگستری استان سمنان از تثبیت 98 درصد از اراضی ملی و منابع طبیعی و صدور اسناد مالکیت حدنگاری 95/2 درصد از اراضی استان سمنان طی 10 ماهه اخیر خبر داد .
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
بازیکن تیم فوتبال هوادار که سابقه کاپیتانی تیم ملی را دارد نسبت به وضعیت تیم ملی فوتبال انتقاد کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
بازیکن تیم فوتبال هوادار در روزی که تیمش مقابل پرسپولیس برنده شد، معتقد است داور اشتباهی نداشت.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۵۱    
تیم فوتبال فولاد خوزستان امروز مقابل مس به زانو درآمد تا نشان دهد این تیم از شکست های خود هنوز درس نگرفته است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۶    
رئیس جمهور در صدر هیات عالی رتبه اقتصادی و سیاسی و به دعوت رسمی همتای چینی، تهران را به مقصد پکن ترک کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۶    
بازیکن تیم فوتبال هوادار می گوید ه یاد ندارم که تا حالا برای هواداران پرسپولیس کری خوانده باشم اما اگر کسی برای من کری خوانده حلالش می کنم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۴۶    
بازیکن تیم فوتبال هوادار بعد از برد مقابل پرسپولیس می گوید یک باشگاه 30 میلیاردی توانست یک تیم 600 میلیاردی را ببرد!
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
سرمربی تیم فوتبال هوادار معتقد است تیمش در نیمه اول شرایط بهتری نسبت به پرسپولیس داشته است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۵    
دیدار تیم های قعرنشین جدول رده بندی لیگ ستارگان قطر برنده ای نداشت.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۳۰    
دبیرکل انجمن تولیدکنندگان لوازم خانگی ایران تاکید کرد: خبر افزایش قیمت لوازم خانگی مبنای درستی ندارد و و مشخص نیست بر اساس کدام مستندات اعلام شده است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۹    
مدیرعامل باشگاه هوادر گفت: بچه های ما از جان مایه گذاشتند، مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نتیجه گرفتن واقعا خیلی سخت است.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۹    
هوادار با نتیجه یک بر صفر از سد سرخ پوشان عبور کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۳    
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: اشتباهاتی که داشتیم باعث شد تا 2 گل ساده را دریافت کنیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۱۱    
تیم فوتبال مس رفسنجان با برتری مقابل فولاد خوزستان سومین شکست متوالی شاگردان جواد نکونام را رقم زد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۶    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان مرکزی گفت: در پی بارش سنگین برف، این جمعیت در بازه زمانی 24 ساعت گذشته به 150 در راه مانده امدادرسانی کرد ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: بارش برف سنگین که از روز گذشته (یکشنبه) در جاده های این استان آغاز شده و همچنان در برخی مسیرها ادامه دارد، موجب مسدود شدن کنارگذر شمالی اراک شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۲    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: در پی بارش های 24 ساعت گذشته، 24 هزار کیلومتر باند از جاده های این استان برفروبی و پاکسازی شد ...
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۲    
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی گفت: از ابتدای زمستان سال جاری، 78 پایگاه اورژانس 115 در سطح استان برای امدادرسانی در حوادث احتمالی، در حالت آماده باش قرار دارند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۹:۰۱    
مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز از کل تسهیلات پرداختی سال جاری به مبلغ 10هزار و 200 میلیارد ریال در قالب 3312 فقره پرونده خبر داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۷    
معاون توسعه پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان مرکزی گفت: به دلیل وزش باد، احتمال کولاک برف در برخی از مناطق کوهستانی و مستعد استان مرکزی در این مدت دور از انتظار نیست.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۵    
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: با بارش برف و باران امدادگران جمعیت هلال احمر به 581 نفر حادثه دیده امدادرسانی کردند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۵    
مدیرعامل باشگاه هوادار بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس واکنش نشان داد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۵۱    
هواداران تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست مقابل هوادار واکنش نشان دادند.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۸    
مدیرکل زندان های استان اردبیل گفت: اجرای بخشنامه عفو رهبری به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شامل حال تعدادی از زندانیان اردبیل نیز شد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۱    
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی خوب و برتری را مقابل تراکتور به نمایش گذاشتیم.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۱    
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1402 مصوبات عصر امروز این کمیسیون را تشریح کرد.
ایلنا   ۱۴۰۱/۱۱/۲۴ - ۱۸:۴۰    
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان دامپزشکی کشور گفت: 549 کشتارگاه طیور در سطح کشور با نظارت بر ذبح شرعی فعال است.