چهارشنبه ۰۶ تیرساعت ۰۱:۵۹Jun 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۱۰:۰۱    
مدیر حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان با اشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون 113 نفر در استان اصفهان بر اثر استنشاق گاز منوکسیدکربن دچار مسمومیت شدند، گفت: متاسفانه از این تعداد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۳ - ۱۳:۴۲    
دبیر کل اتاق بازرگانی ایران خواستار واگذاری مدیریت سهام عدالت به بخش خصوصی شد گفت: پاشنه آشیل سهام عدالت، واگذاری های اصل 44 بوده و قرار گرفتن کرسی های مدیریتی سهام عدالت به دست دولتی ها ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۳    
بخشی از منیفولد مرکز انتقال نفت شهید بدیع صنایع رامهرمز (شماره 2 مارون اصفهان) تعویض شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۲ - ۱۱:۳۳    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: جزئیات کارت و نحوه برگزاری آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور (نوبت هجدهم) فردا سوم دی ماه منتشر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۳:۱۲    
جهانگیری با ابلاغ بخشنامه ای، دستگاه های دولتی را مکلف کرد از ارایه هرگونه پیشنهادی به مجلس برای تغییر در مفاد وتبصره های لایحه بودجه سال97 خودداری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۰    
جلسه هیئت دولت که به ریاست رییس جمهور برگزار شد با رای وزرا، اختصاص 250 میلیارد ریال به منظور جبران خسارت و رفع کمبود منابع آبی در شرق اصفهان مصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۹    
شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن ترین جشن های ایرانی است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۵    
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اقدام ترامپ علیه بیت المقدس، با تاکید برحمایت قاطع ایران از انتفاضه فلسطین گفت: با توجه به شرایط موجود، کشورهای اسلامی و مسلمانان بالفور2 را تحمل نخواهند کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۶    
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اصفهان گفت: سرمایه گذاری در بخش آب و پساب استان اصفهان برای سرمایه گذاران سودآور خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۴    
بر اساس دستورالعمل جدید تنظیم بازار محصولات پتروشیمی قیمت پایه محصولات پتروشیمی در بورس کالا از حاصل ضرب قیمت فوب خلیج فارس در نرخ ارز سامانه سنا و ضرب آن در 95 درصد محاسبه خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۲۰    
معاون وزیر امور خارجه ایران روز چهارشنبه در دیدار با همتای فرانسوی خود در پاریس، خواستار موضع گیری شفاف و جدی اروپا در برابر موانع اجرای برجام و اقدامات برخی کشورها برای تضعیف آن شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۴    
نطنز - رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری نطنز گفت: حکم رفع تصرف 2500 متر از اراضی ملی منطقه طرقرود به اجرا در آمده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۹    
قطعنامه پیشنهادی ایران برای مقابله با ریزگردها روز چهارشنبه در مجمع عمومی سازمان ملل متحد به تصویب رسید ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۸    
سخنگوی دولت با بیان اینکه تحت هیچ شرایطی راضی نمی شویم که مردم از ما ناراضی شوند، اعلام کرد: می خواهیم یارانه برخی از دهک ها را حذف و برای حرکت در مسیر عدالت، آن را به نیازمندان برسانیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۲۱:۵۳    
دروازه بان تیم ملی سوریه رسماً به تیم فوتبال سپاهان پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۹:۱۴    
هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال جوانان با شکست سپاهان و پیروزی ذوب آهن پیگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۵۳    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین المللی استان اصفهان گفت: فاز نخست پروژه نمایشگاه بزرگ اصفهان تاکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم تا پایان سال به 50 درصد برسد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۸:۴۷    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت: بسته حمایت از واحدهای متوسط و کوچک شاید در ابتدای امر برای کنترل وضعیت و تسهیل مشکلات صنعت مفید بود اما واحدهایی که از این بسته بهره بردند تنها به طور ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۱۱    
رییس پلیس کشور با اشاره به توجه نیروی انتظامی به تامین امنیت کشور گفت: نیروی انتظامی با پشتوانه قانونی در راستای تامین امنیت مردم می کوشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۷:۰۲    
شهردار اصفهان گفت: قصد داریم بر اساس واقعیت ها با یکدیگر صحبت کنیم تا به جای پهن کردن فرش قرمز که به شعار تبدیل شده فرشی از واقعیت برای سرمایه گذاران پهن کنیم و کار را به شکل بسیار بهتری پیش ببریم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۹    
رییس هیأت مدیره باشگاه سپاهان گفت: حضور دروازه بان مدنظر کرانچار در تیم 90 درصد قطعی شده، اما تا قبل از امضای قرارداد نام او را رسانه ای نمی کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۶:۲۰    
رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: در دو سال گذشته مطالعه زیادی در مورد دو و میدانی داشتم و به این نتیجه رسیدم که ورزشی مربی محور است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
سرپرست معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الزمان استان اصفهان گفت: سپاه تنها به یک پایگاه نظامی ختم نمی شود، بلکه در قالب معاونت دانش و پژوهش خود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۵۰    
مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم روزی برسد که به جای تک مدال دو و میدانی ایران در المپیک، به ده ها مدال کشورمان در این مسابقات افتخار کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۲۹    
آیت الله حائری شیرازی، استاد برجسته اخلاق و عضو سابق مجلس خبرگان رهبری ظهر امروز دار فانی را وداع گفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۱    
مبارکه- شهردار مبارکه گفت: 394 هکتار بافت فرسوده در شهرستان مبارکه وجود دارد که با عنوان بافت تاریخی، بافت ناکارآمد میانی و پهنه های شهری با پیشینه روستایی تعریف شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۱۰    
کانون داستان نویسی بهانه روایت، آیین تجلیل از یک عمر فعالیت ادبی "جمشید خانیان" را 29 آذرماه در موسسۀ فرهنگی ادبی خانه خورشید برگزار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۵:۰۵    
گروه موسیقی "آهنگ"، یکم دی ماه در تالار هنر به اجرای برنامه می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۶    
با افزایش بهای دلار آزاد و اونس جهانی هر قطعه سکه تمام بهار آزادی امروز یک میلیون و 361 هزار تومان معامله شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۵۰    
مدیر راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای اصفهان گفت: برنامه ریزی برای 13 نقطه حادثه خیز استان در حال انجام است و با گرفتن اعتبار لازم عملیاتی خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۴۷    
عملکرد ذوب آهن تا به امروز در نقل و انتقالات نیم فصل خوب نبوده و با این شرایط نمی توان امیدی به موفقیت شاگردان امیر قلعه نویی در نیم فصل دوم لیگ داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۷    
مدیر کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان گفت: استان اصفهان با داشتن 11 هزار و 500 کیلومتر جاده برای نگهداری نیازمند 15 هزار میلیارد تومان است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۱۱    
لنجان_فرماندار شهرستان لنجان گفت: در حوزه پیشگیری امروز شهرستان لنجان دارای نمایشگاه دائمی مواد مخدر و آسیب های اجتماعی است ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۵    
ثبات نیمکت سپاهان علیرغم نیم فصل فاجعه بار تیم اصفهانی اگرچه از حیث فنی و فوتبالی کاملاً توجیه پذیر به نظر می رسد اما طی هفته های اخیر به حرف و حدیث هایی هم دامن زده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۴:۰۲    
از اینکه درس را یاد گرفته بودم خوشحال بود؛ اما نمی دانست قرار است چگونه پاسخش را بدهم؛ با این حال هنگامی که اصول دین را تغییر دادم، ماتش برده بود و از پاسخ من درمانده بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۵۹    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به ظرفیت اصفهان در بهره مندی از انرژی های خورشیدی گفت: این شهر می تواند الگوی شهرهای خورشیدی در ایران شود و در این زمینه موج آفرینی کند به گونه ای که سالانه ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۸    
یک کارشناس شهرسازی بر ضرورت ایجاد مدیریت واحد شهری تاکید کرد و گفت: اگر در شهر مدیریت واحد ایجاد شود به طور حتم به توسعه متوازن و پایدار دست خواهیم یافت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۲    
رئیس مرکز دیپلماسی عمومی وزارت امور خارجه در پیامی به مناسبت روز بین المللی همبستگی بشریت اظهار کرد: بی شک همبستگی جامعه بشری حلقه مفقوده ای است که می تواند نظام بین الملل را به مفهوم واقعی امنیت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۳۲    
نتایج یک مطالعه جدید نشان می دهد که تغییر در فعالیت های خورشید عاملی در تغییرات آب و هوا بر روی زمین است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۲۹    
نمایشنامۀ "نقل های شب چهلم" به نویسندگی مصطفی جعفری خوزانی و کارگردانی نسا سلیمانی، اول و دوم دی ماه در خانۀ سرتیپ سدهی اجراخوانی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۱۴    
ششمین نشست انتقال تجربه با حضور سید روح الله حجازی، دوم دی ماه در کتابخانۀ مرکزی شهرداری اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۳:۰۸    
سی و پنجمین نشست پاتوق فیلم کوتاه اصفهان، به اکران سه فیلم کوتاه و رونمایی از فیلم کوتاه صورتی چرک به کارگردانی سعید وفادار اختصاص داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۵۰    
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تایید خبر طرح کاهش تعطیلات رسمی گفت: در طرح مذکور پیشنهاد شده تا به جای تعطیلی پنجشنبه، روزهای شنبه تعطیل باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۲    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: روشن کردن آتش در پارک طبیعی ناژوان علاوه بر خسارت به درختان، موجب افزایش آلودگی هوا می شود که این امر نارضایتی ساکنان محدوده ناژوان را نیز به همراه داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۲۰    
سپاهان در حالی به مصاف سایپا می رود، که در رویارویی های گذشته برابر این تیم آمار بهتری رقم زده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۲:۱۰    
قهرمان ووشوی بازی های آسیایی 2010 گوانگ ژو، با فروش مدال خود بار دیگر تاریخ ساز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۴۷    
حالا دوباره دو نفر دیگه رفتن و من باز هم جا موندم؛ دیگه نمی تونم دوری رفقا رو تحمل کنم؛ چند ساله که از اون ها جا؛ مونده ام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۳۵    
رئیس هیئت مدیره مجمع امور داوری اصفهان با اشاره به اینکه بسیاری از مسائل حقوقی بین المللی را می توان از طریق داوری و میانجیگری حل کرد گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۲۹    
عوامل فیلم سینمایی"چشمهایت" برای تصویربرداری بخشی از این فیلم در سیتی سنتر اصفهان حضور یافتند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۷    
شهردار اصفهان طی حکمی معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان را منصوب کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۴    
گروه مسیقی "ارغوانه" با حضور تعدادی از هنرمندان جوان اصفهانی به مدت یک سال است آغاز به کار کرده و در جشنواره های بزرگ خارجی خوش درخشیده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۱۱    
یک کارشناس ارشد حمل و نقل شهری گفت: سیستم حمل و نقل عمومی شهر اصفهان باید یکپارچه شود، به این صورت که اگر در یک خیابان ایستگاه مترو وجود دارد باید گونه های دیگر حمل و نقل از جمله ایستگاه تاکسی ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۱:۰۲    
وزیران امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در باکو دیدار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۹    
معاون پیشگیری از آسیب های اجتماعی سازمان بهزیستی استان اصفهان گفت: در مقابل هر 37 ازدواج ثبت شده قریب به 10 مورد طلاق به ثبت رسیده است و این شاخص تا حدودی نگران کننده است و حاکی از کاهش آمار ازدواج ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۹    
وزیر نفت درباره نحوه افزایش قیمت بنزین و گازوییل، گفت: نظر رییس جمهور این است که مجموع قیمت این دو فرآورده از نصف قیمت جهانی آن بعد از افزایش بیشتر نخواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۵۰    
نخستین نمایشگاه صنایع دستی و میراث ناملموس آداب و رسوم شب یلدا در نقش خانه هنرهای سنتی درحال برگزاری است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۷    
علی خوش لفظ یکی از جانبازان 8 سال دفاع مقدس پس از سال ها تحمل درد و رنج به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۱    
وزیر امور خارجه کشورمان با تاکید بر اینکه رعایت حقوق شهروندی ضامن امنیت ایران است گفت: رعایت حقوق شهروندی و رعایت احترام هر ایرانی فارغ از مرام ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۱۰:۴۱    
فرهاد نفرزاده که به تازگی هدایت تیم رعد پدافند کاشان در نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال را برعهده گرفته، می گوید قول حفظ سهمیه اصفهان در لیگ برتر را نمی دهد اما برای محقق شدن آن تلاش می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۵۶    
عاشق جهاد بود، فرق نمیکرد در خاک کدام کشور باشد، هدفش سرافرازی مسلمانان بود و برای این کار قلب خود را در مقابل تیر دشمنان اسلام قرار داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۱    
سیما و منظر شهری اصفهان با کپی برداری از فرهنگ غربی دستخوش نماهای وارداتی شده است که هیچ سنخیتی با معماری اصیل ایرانی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل بنیاد مسکن استان اصفهان با تاکید بر اینکه به مستاجران مناطق زلزله زده کانکس برای اسکان موقت داده نمی شود ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۸    
طلایی پوشان اصفهانی برای فاصله گرفتن از منطقه خطر باید در اولین مسابقه از دور برگشت از حریفی امتیاز بگیرند که نیم فصل نخست لیگ هفدهم را بین بالانشینان به پایان رساند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۸    
در دنیای علمی سال 2017 ثبت وقایع علمی کم نبود؛ وقایعی که هر کدام در جای خود از اهمیت بالایی برخوردار است، اما نکته مهم این است که برخی از وقایع تحولی شگرف در دنیای علمی محسوب می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۳۸    
عناوین و تیتر روزنامه های مختلف اقتصادی ، ورزشی و محلی صبح امروز را در ایمنا ببینید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۹    
نمایش "ماجرای اپوش درازگوش" به نویسندگی و کارگردانی لیدا شمس قریشی از 5 تا 20 دی ماه در تالار شیخ بهایی شاهین شهر روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۹    
نمایش "پزشک نازنین" نوشتۀ نیل سایمون، به کارگردانی سعید دخیل علیان از 1 تا 15 دی ماه در تماشاخانۀ اصفهان به روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۳    
اعتراضات مردم کردستان عراق در دومین روز خود که همراه با درگیری نیروهای امنیتی و معترضان بود، 5 نفر کشته و 80 مجروح برجای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۲۰    
ذوب آهن برای بازگشت به نیمه بالایی جدول محکوم به آن است تا از دیدار خانگی برابر قعرنشین لیگ حداکثر امتیاز را بگیرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۹:۰۵    
نماینده اتحادیه اروپا در سازمان ملل متحد، برجام را بهترین نمونه برای برخورد با فعالیت های هسته ای ناآشنا دانست و گفت: آمریکا باید به تعهدات برجامی خود عمل کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۸    
معاون بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان با تاکید بر اینکه ذخیره سد زاینده رود بحرانی و از خط قرمز عبور کرده است، گفت: در حال حاضر ذخیره سد زاینده رود 145 میلیون مترمکعب است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۸    
آنان که با خشونت به جنگ خشونت می روند، ارمغانی جز خشونت به همراه نخواهند داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۳    
بعد از ارایه بودجه سال 1397 از سوی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی، برخی انتقادات نسبت به نحوه تنظیم بودجه سال آینده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۲۰    
سرمربی سپاهان به چند دلیل مختلف نتوانست استفاده بهینه ای از اردوی آماده سازی این تیم در جزیره کیش ببرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۸:۱۷    
فوتبالدوستان ایرانی بلافاصله پس از پشت سر گذاشتن شب یلدا می توانند نیم فصل دوم لیگ برتر را دنبال کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۰۹/۲۹ - ۰۶:۵۹    
پادرمیانی مدیران دولتی در پرونده محکومیت پرسپولیس، بزرگ ترین لطف را در حق علی اکبر طاهری و مهدی طارمی کرد تا از یک رسوایی بزرگ فرار کنند.