دوشنبه ۰۴ تیرساعت ۲۳:۴۲Jun 2024 24
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اردیبهشت 1396 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1396 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1396 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1396 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1396 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1396 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1396 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1396 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۲۰ - ۱۰:۲۲    
در پنجمین همایش جایزۀ بهره وری معادن و صنایع معدنی ایران که با شعار بهره وری بنیان رقابت پذیری در اقتصاد مقاومتی برگزار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۹ - ۱۵:۱۱    
گمرک ایران به تازگی گزارشی از وضعیت تجارت خارجی ایران در 11 ماهه امسال منتشر کرده است که نشان می دهد صادرات غیرنفتی کشورمان در این مدت با رشد 4 ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۸ - ۱۲:۵۶    
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۷ - ۱۸:۰۵    
مجلس شورای اسلامی در هفته ای که گذشت شاهد حاشیه های مختلف به ویژه فعالیت ها و اظهار نظرهای فعالانه نمایندگان استان اصفهان در حوزه های مختلف بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۱۵:۱۹    
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۵۸    
خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داد: ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه دوشنبه با وعده مذاکرات سخت درباره برنامه موشکی ایران به تهران سفر کرد، اما با واکنش سرد و مقاومت شدید مقامات تهران مواجه شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۹:۰۸    
خوانسار- مدیر اداره منابع طبیعی و آبخیزداری خوانسار گفت: در هفته منابع طبیعی هفت هزار اصله نهال از نوع اقاقیا، وَن، سرو، سنجد، توت و گلابی وحشی کاشت می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۵۶    
شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان در برگزاری بزرگترین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت سلامت شرق افریقا در کنیا مشارکت خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۴    
با تصمیم کانون بانک های خصوصی، ساعت کاری برخی شعب بانکهای خصوصی تا ساعت 18 تمدید شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۶ - ۰۷:۱۴    
مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از بازخوانی جعبه سیاه هواپیمای ATR در کشور فرانسه خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۱:۲۰    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: سیاست جدید مدیریت شهری اصفهان بر این است که خیابان های موضوعی مثل خیابان هنر، بازی کودکان و مهارت را در سطح شهر ایجاد کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۹    
تیم فوتبال استقلال در شبی که داور مالزیایی قضاوت عجیبی ضد آنها داشت یک تساوی با ارزش در زمین العین گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۵۹    
محله رسالت واقع در منطقه دو شهرداری اصفهان، به عنوان نخستین محله میزبان طرح سه شنبه های بدون خودرو هر هفته یک محله بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۲۰:۰۲    
مصدومیت دونفر از اهالی روستای "چهلخانه" در فریدونشهر بر اثر انفجار مواد محترقه دست ساز ودستگیری سارق کابل های صنعتی در شاهین شهر از مهم ترین اخبار انتظامی استان صافهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۳۲    
مهاجم تیم فوتبال ذوب آهن گفت: پس از اینکه گل اول را زدیم، الوحده برای جبران بیشتر حمله کرد و از لاک دفاعی خارج شد و ما هم در ضدحمله موقعیت های بیشتری به دست آوردیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۶    
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: طرح سه شنبه های بدون خودرو به منظور ترویج ورزش همگانی و کاهش معضلات ترافیکی و آلودگی های زیست محیطی برنامه ریزی شده که باید ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۹:۲۳    
مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان اجرای طرح سه شنبه های بدون خودرو، هر هفته در یک محله را اقدامی ارزشمند برای نهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری دانست و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۵۳    
مدافع تیم فوتبال ذوب آهن گفت: می دانستیم امروز بازی بسیار حساسی برابر الوحده داریم و سه امتیاز این مسابقه از نان شب هم برای ما واجب تر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۴۴    
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: اگر بخواهیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم، بازی رفت و برگشت برابر الوحده پل صعود ما است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: مرتضی تبریزی لیاقت دارد که مسافر روسیه شود و در جام جهانی بازی کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۱    
شهردار موستار گفت: اصفهان و موستار از سوی یونسکو به عنوان شهرهای تاریخی معرفی شده اند، بنابراین امید است همکاری هایی در زمینه حفظ و نگهداری ابنیه تاریخی داشته باشیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال الوحده امارات گفت: ذوب آهن کنترل بازی را در دست گرفت، قدر لحظات را دانست و این تفاوت ما با این تیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۸:۰۸    
به دنبال رفتار ناشایست یکی از تماشاگران جایگاه ویژه با کارمند باشگاه ذوب آهن، سعید آذری به صورت قاطع از وی حمایت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۵۳    
تیم فوتبال ذوب آهن با کسب برتری در مقابل الوحده امارات، با امیدواری فراوان دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان را به پایان برد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۳    
شهردار اصفهان با بیان اینکه در روابط کنونی با شهرهای خواهرخوانده باید تجدیدنظر شود، گفت: باید سطح روابط ارتقا یابد، لازم است که از فرصت و ظرفیت شهرهای خواهرخوانده استفاده کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۲۰    
رییس کارگروه تخصصی آموزش و تحقیقات مرکز نمایندگان ادواری مجلس نیز در این اجلاس گفت: قریب 40 سال در آموزش عالی کشور مشغول به تدریس هستم و معتقدم که وجود 14 جلد کتاب کارنامه رشد الگویی برای جوانان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۸    
سعید آذری پس از گلزنی تبریزی به الوحده به شدت خوشحالی کرد و تا پایان نیمه نخست با چهره ای شاد بازی را نظاره گر بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۷:۰۵    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: از انجایی که دانشگاه اصفهان در محدوده جنوب شهر واقع شده بخشی از اکسیژن شهر اصفهان را با توجه به گستردگی فضای سبز تامین می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۵۶    
نیمه اول دیدار تیم های ذوب آهن ایران و الوحده امارات با یک گل به سود نماینده فوتبال ایران به پایان رسید
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۴۴    
رییس کارگروه تخصصی آموزش و تحقیقات مرکز نمایندگان ادواری مجلس نیز در این اجلاس گفت: قریب 40 سال در آموزش عالی کشور مشغول به تدریس هستم و معتقدم که وجود 14 جلد کتاب کارنامه رشد الگویی برای جوانان ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
مدیرکل راه وشهرسازی استان اصفهان با تاکید بر اینکه ایستگاه های راه آهن به قطارهای شهری متصل می شود، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۳۲    
معاون اداری و مالی دانشگاه اصفهان گفت: برای آبیاری فضای سبز دانشگاه آب مصرفی بیش از پنج هزار دانشجوی خوابگاهی را تصفیه و مجدداً در چرخه آبیاری فضای سبز دانشگاه استفاده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۶:۱۴    
یک عضو شورای شهر اصفهان گفت: حفظ و نگهداری درختان از وظایف شهرداری است بر این اساس تلاش می کنیم تا فضای سبز شهر حفظ شود و آن را نسبت به داشته های آبی توسعه دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۵۶    
رییس شورای اسلامی استان اصفهان گفت:تکه کردن شهر بین سازمان ها بزرگترین آسیب برای شهروندان است و این در حالی است که قانون واگذاری مسئولیت ها به شهرداری ها از برنامه سوم توسعه تاکنون خاک می خورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۴۱    
رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آران و بیدگل گفت: جنگل های دست کاشت امنیت مردم آران و بیدگل و شهرهای مجاور، شرکت های صنعتی، کشاورزی و جاده های ریلی و آسفالتی را فراهم کرده ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۳۴    
ترکیب اولیه ذوب آهن و الوحده امارات برای انجام آخرین بازی دور رفت مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۶    
رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت: کنکور سال 97 حذف نمی شود و با توجه به آماده نبودن زمینه های لازم، حتی احتمال برگزاری آن در سال 98 هم وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۲۳    
مربی تیم ملی والیبال گفت: تمرینات آماده سازی تیم ملی ایران از 14 فروردین ماه سال آینده آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۱۴    
پروژه فضای سبز سلف اختران بی نشان دانشگاه اصفهان ظهر امروز با حضور شهردار اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان و مسئولان شهری در محل دانشگاه اصفهان به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
مراسم روز درختکاری نصف جهان به یاد شهدای این مرز و بوم در پارک کوهستانی اشراق (کوه نخودی) برگزار شد که با حاشیه هایی خواندنی همراه بود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۵:۰۵    
نایب رئیس هیئت مدیره اسنپ گفت: در حوزه خدمت رسانی اسنپ به شهروندان در طول یک سال و نیم گذشته با مشکلات زیادی روبه رو شده ایم ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۸    
رییس مرکز تحقیقات کشاورزی استان اصفهان گفت: امنیت غذایی جامعه در خطر است و این موضوع مهمتر از سایر موارد امنیتی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۴۵    
امام جمعه اصفهان گفت: کاشت و حفظ درخت و فضاهای سبز شهر باید بین کودکان و شهروندان نهادینه شود، حتی بهتر است مردم برای شادی و نشاط در منازل خود نهالی بکارند تا فرهنگ سازی را از کانون خانواده ها آغاز ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۲۴    
مدیر برتر فن آوری اطلاعات گفت: در راستای ایجاد اشتغال در کشور باید به بنگاه های زود بازده واشتغال زا بها دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۱۲    
"موستار"یکی از شهرهای بوسنی و هرزگووین، بزرگ ترین و مهم ترین شهر در ناحیه هزرگووین و مرکز استان هرزگوینا-نرتوا است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۶    
شهردار شهر موستار در روز درختکاری، نهالی را به نشانه دوستی میان دو شهر اصفهان و موستار، در پارک شهید رجایی اصفهان کاشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۴:۰۶    
وزیر کشور گفت: رییس جمهور، تجمیع آراء مردم است و فرمانداران باید خود را در قامت رییس جمهور ببینند و اراده و خواست و برنامه های رییس جمهور اراده آن ها باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۴۵    
معاون اول رییس جمهوری تاکید کرد: دولت باید بداند از رای مردم برخواسته است و باید آنچه اکثریت می خواهند را اجرا کند، اکثریت مردم هم دنبال اصلاح و بهبود اوضاع کشور هستند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۳۰    
همسر شهید حسن یزدی کوجانی گفت: خوشبختانه شهرداری در روز درختکاری نام و یاد شهدا را زنده نگه داشت و نهال های زیادی را به یاد آنان و برای شادابی شهر و شهروندان کاشته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۲۷    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: یکی از سیاست های مدیریت شهری با توجه به کمبود منابع آبی، حفظ فضای سبز شهر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری در مراسم غرس کردن دو اصله میوه نهال، تاکید کردند: مسئولان مانع از بین رفتن درختان موجود در شهرها شوند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
نایب رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در بودجه سال آینده 124 میلیارد تومان برای توسعه شبکه آبیاری و حفظ درختان شهر اصفهان در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۱۲    
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: کاشت درختان تنها حرکتی نمادین در شهر نباید باشد، بلکه به رونق فضای سبز و ایجاد شادی و نشاط در شهر کمک کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۰    
نویسنده و کارگردان نمایش "ترور نافرجام" گفت: خون های زیادی در راه این انقلاب ریخته شده و حیف است که از زبان هنر برای روایت آن بهره گرفته نشود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۳:۰۰    
معاون عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به پیشروی کویر تا نزدیکی شهر، گفت: برای رفع این معضل از طرح های کشاورزی با رویکرد استفاده از منابع آبی کم، حمایت می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۴۸    
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: داوطلبان تا ساعت 24 چهارشنبه 16 اسفند 96 فرصت دارند در مهلت مجدد کنکور سراسری 97 ثبت نام کنند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۳۳    
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: مقدار آب در نظر گرفته شده از سوی وزارت نیرو برای کشاورزان صفر است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: مهمترین هدف این سازمان توسعه فضای سبز هدفمند است، توسعه ای که بتواند جوابگوی فضای سبز و کم آبی شهر باشد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۲:۰۶    
مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: درست است که بحران های زیادی محیط زیست استان را تهدید می کند اما مدیریت صحیح ما را از بحران ها عبور می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۸    
رییس اداره پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: وزش باد شدید و بارش های پراکنده در نواحی غرب و شمال غرب و به احتمال زیاد در مرکز استان تا بعدازظهر فردا ادامه می یابد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۷    
شهرضا- افت و خیزهای یک هنرمند در صحنه تئاتر، چالشی است فراروی مردم و مسئولان یک جامعه؛ در واقع انتخابی میان خردورزی یا روزمرگی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۴    
ژان ایو لودریان وزیر امور خارجه فرانسه شامگاه یکشنبه-13 اسفند- وارد ایران شد تا با همتای ایرانی خود و برخی دیگر از مقامات کشورمان دیدار و گفت و گو کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۵۱    
نام نمایش های "بیست وهفت روز"، "بازمانده" و "لایو" از استان اصفهان در فهرست راه یافتگان به بخش نهایی ششمین جشنوارۀ ملی تئاتر ایثار به چشم می خورد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۴۲    
" همه افتخارم درختانی است که کاشته ام، همیشه دوست داشتم درختانی را بکارم که برایم باقیات صالحات باشد و بر این باورم که ارزش درخت اگر به اندازه انسان نباشد کمتر از انسان نیست"
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۱:۲۴    
هوادار سپاهانی که سال ها قبل تحت تأثیر احساسات دوران نوجوانی دچار یک اشتباه بزرگ شد و سال ها تاوان آن را داد، امروز به لطف حمایت اهالی فوتبال و خیرین در آستانه آزادی قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۵۷    
شهردار اصفهان گفت: شرق اصفهان سنگر مبارزه با اخلالگران زیست شهری است، زیرا قرار است ریزدانه ها را شکار کند و اجازه ورود دشمن به زیستگاه جمعیت کثیر مردم اصفهان را ندهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۳۹    
با آغاز مرحلۀ پیش تولید "پاتوق" به کارگردانی رضا عباسی، این برنامه به زودی از سایت آپارات پخش می شود.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۴    
دبیر هیأت چوگان استان اصفهان از برگزاری مسابقات چوگان جام نوروز به مدت پنج روز در میدان نقش جهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۱۰:۲۱    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: برای عبور از بحران خشکسالی همه باید در بخش فضای سبز با هدف تلطیف فضای شهری همکاری کنند تا با بتوانیم فضای سبزی که تنها امید نفس کشیدن شهروندان است را توسعه دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۵۷    
شبکه چهار سیما 28 فیلم سینمایی، 13 مستند، سریال پوآرو و چند تله تئاتر را در ایام نوروز پخش می کند.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۸    
برنامه زنده تیتر اول دوشنبه 14 اسفند با حضور سعید آذری، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن به موضوع وضعیت آمادگی ذوب آهن برای مصاف با الوحده امارات و شکایت این باشگاه از رضا شکاری اختصاص داشت.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۴۳    
مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان گفت: در اقدامی خداپسندانه، کبد و کلیه های جوان 29 ساله اصفهانی که دچار مرگ مغزی شده بود به بیماران نیازمند اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۶    
دقایقی پیش با حضور مدیران شهری و خانواده شهید حسن یزدی مراسم روز درختکاری در پارک کوهستانی اشراق (کوه نخودی) آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۳۳    
مدیرکل محیط زیست استان اصفهان گفت: وضعیت امروز محیط زیست اصفهان حاصل عدم جامع نگری از سوی تصمیم سازان و تصمیم گیران در امر توسعه بوده که در برخی موارد این تفکر همچنان اصلاح نشده و عده ای هنوز به این ...
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۸    
خوانسار- رییس اداره محیط زیست خوانسار گفت: یک قبضه اسلحه شکاری با پنج تیر غیر مجاز از شکارچیان متخلف در شهرستان خوانسار کشف و ضبط شد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۱۲    
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس گفت: اینکه عنوان شود دلیل استعفای خادم موضوعی است که به حاکمیت بر می گردد، بنابراین وزارت ورزش و جوانان نباید در آن ورود کند، حرف کاملاً اشتباهی است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۶    
برای دیدن اینفوگرافیک در سایز اصلی اینجا را کلیک کنید.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۹:۰۳    
وزیر ورزش و جوانان گفت: با استعفای رییس فدراسیون کشتی مخالفت شده و این فدراسیون با حضور رسول خادم راه پر مسئولیت خود را ادامه می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۷:۵۷    
علی احمدی که قرار است تا پایان فصل سپاهان را همراهی کند، می گوید با نظر مستقیم منصور ابراهیم زاده به این تیم پیوسته است.
ایمنا   ۱۳۹۶/۱۲/۱۵ - ۰۸:۴۸    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ کس حق ندارد دیگران را از کار کردن منع کند و طبق قانون اساسی کشور که توسط خبرگان تدوین شده، هر گونه تبعیض ناروا منع شده است.