دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۵۰May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۲۲:۲۱    
تیم داوری ایران مسابقه حساس رده بندی جام جهانی 2018 بین بلژیک و انگلیس را قضاوت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۷:۱۷    
برخوار- سرپرست فرماندار شهرستان برخوار از همکاری و تعامل برای اجرای طرح نیروگاه بیوگاز در این شهرستان با یک شرکت اتریشی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۱۰:۴۴    
شاخص قیمت مصرف کننده در ونزوئلا در 12 ماهه منتهی به ژوئن امسال به 46 هزار و 305 درصد رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۱ - ۰۵:۵۹    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در صورت بن بست در مذاکرات ایران با اروپا، قانون مقابله با برخوردهای خصمانه آمریکا از سوی جمهوری اسلامی ایران اجرا می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۲۰:۱۱    
برخی از مردم از نام، نام خانوادگی و یا پسوند نام خانوادگی خود ناراضی هستند اما در خصوص چگونگی تغییر این اطلاعات آگاهی ندارند، قانون راهکارهای خوبی را در این زمینه ارایه داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۸:۵۷    
نخستین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان با هدف تولید و دستیابی به متون جدید و با کیفیت و استانداردهای محتوایی رده های سنی مخاطب در اصفهان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۴۵    
مهلت یک روزه انتخاب رشته محل و ویرایش چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی، امروزچهارشنبه 20 تیرماه به پایان می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۱۰:۰۶    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: باید اجازه دهیم که به آرامی و با روش وزارت خارجه موضوع دیپلمات ها حل شود، جنجال کردن در این زمینه جز افتادن در دامی که صهیونیست ها پهن کرده اند، نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۰ - ۰۹:۵۷    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در نامه ای به محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۱:۴۰    
مشاور امور بین الملل مقام معظم رهبری، فردا در صدر هیاتی با سفر به مسکو با رییس جمهور روسیه دیدار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۴۰    
مرکز اطلاع رسانی پلیس توضیحاتی را درخصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر برخورد امنیتی و بازداشت، ضرب و جرح و گریه دختری که در فضای مجازی ویدئوهایی را از خود منتشر کرده بود، ارائه کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۲۸    
سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: ایوب جعفری، رییس شورای شهرستان عجب شیر در سد سهند غرق شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۲:۰۰    
دوره هجدهم لیگ برتر در شرایطی آغاز می شود که برخی بازیکنان به دلیل دریافت مبالغ بالاتر نسبت به سایر بازیکنان متمایز هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۲۰:۲۹    
روی تاوارس مربی دروازه بان های سپاهان، امروز وارد اصفهان شد و در باشگاه حضور پیدا کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۳۰    
قدرت الله نوروزی از معاون اول رییس جمهور خواست: "با رایزنی وزارت ورزش قطعه زمینی به عنوان منبع مالی خط سه مترو در اختیار شهرداری قرار گیرد"، "برای احیای زاینده رود از هیچ تلاشی دریغ نشود" ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۹:۱۱    
یک عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی پخش مستند بیراهه از صداوسیما را موجب بی اعتمادی مردم عنوان کرد و گفت: این اقدام در شرایطی که کشور دچار التهاب است، نشان می دهد در تشخیص اولویت ها دچار مشکل هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۴۱    
قدرت الله نوروزی از معاون اول رییس جمهور خواست: "با رایزنی وزارت ورزش قطعه زمینی به عنوان منبع مالی خط سه مترو در اختیار شهرداری قرار گیرد"، "برای احیای زاینده رود از هیچ تلاشی دریغ نشود" ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۲۹    
معاون اول رییس جمهور گفت: به هیچ وجه به دنبال افزایش قیمت بنزین نیستیم، اما راهکارهای اعتمادسازی بین مردم برای تامین سوخت را دنبال می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۸:۱۱    
شهرضا - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: به جای انکه توپ را در زمین یکدیگر بیندازیم، باید سعی کنیم تا مشکلات کشور را براساس تعامل و استفاده از نظرات کارشناسی و علمی حل کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۸    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تا یک سال دیگر یعنی تا پایان تیرماه 1398، تعداد 45 پروژه بیمارستانی با ظرفیت 6023 تخت و با متراژ زیربنای 521 هزار مترمربع و با اعتباری بالغ بر 30500 میلیارد ریال تکمیل و برای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۸    
دقایقی پیش آیین بهره برداری رسمی از فاز سوم خط یک مترو اصفهان با حضور معاون اول رییس جمهور، استاندار اصفهان، شهردار، اعضای شورای شهر و مدیران شهری اصفهان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۴۴    
شهردار اصفهان در توئیتر خود از افتتاح رسمی فاز سوم خط یک مترو با حضور معاون رییس جمهور سخن گفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۳۲    
اسامی 10 تن از شهدای تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس استان اصفهان که در عملیات رمضان و بیت المقدس به شهادت رسیده بودند اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۲۳    
معاون اول رییس جمهور گفت: رییس جمهور آمریکا اعلام کرده تا ماه نوامبر جلوی صادرات نفت ایران را می گیرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۶    
رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: گاهی آب را به یزد و کرمان بردند و گاهی هم از آن برای جمع کردن رأی استفاده کردند، لطفاً وعده نادرست ندهید، مطالبه آب در اصفهان مطالبه 20 ساله است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۷:۱۰    
خط یک مترو اصفهان از ایستگاه قدس تا ایستگاه دفاع مقدس به طول 20.2 کیلومتر با 20 ایستگاه احداث و مورد بهره برداری قرار گرفته و امروز مراسم افتتاح رسمی فاز سوم خط یک با حضور معاون اول رییس جمهور انجام ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۸    
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری اصفهان گفت: با راه اندازی پرتال سرمایه گذاری، راه را برای سرمایه گذاران هموار کردیم، در واقع با عملیاتی شدن این امر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۵۵    
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه طرح هایی در بالادست اجرایی شده که جز ضرر هیچ عایدی نداشته است، روزگاری خانواده کشاورزان در اصفهان زکات می پرداختند اما امروز هیچ توانی ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۴۴    
مدیر منطقه یک شهرداری اصفهان از پیاده راه سازی ضلع غربی چهارباغ تا شهریور ماه سال جاری و پیش از برگزاری جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۹    
مرجع عالیقدر شیعه و رییس حوزه علمیه اصفهان با تقدیر از برنامه های دولت در زمینه آب گفت: در شرایط کنونی که سراسر کشور با خشکسالی فزاینده ای روبرو شده است، موضوع توزیع عادلانه و برنامه ریزی شدۀ آب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۶    
نخستین نشست هم اندیشی شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرستان های نایین و خوروبیابانک پنج شنبه _21 تیرماه_ برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۲۰    
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: طرح های زیباسازی شهر در ایام نوروز و هفته فرهنگی اصفهان، به صورت کاملا کارشناسی و با رویکرد کاهش هزینه ها اجرا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۱۸    
امام جمعه اصفهان گفت: اصفهان اگر نصف جهان نباشد نصف کشور است و باید برایش هزینه کرد، اگر به استان خدشه ای به لحاظ سیاسی وارد شود، مدیریت آن بسیار سخت خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۶:۰۰    
در قسمتی از متن کتاب سلام بر ابراهیم 2 آمده است: داداش جون، آدم باید کاسبی حلال داشته باشه، با پول حرام به هیچ جایی نمی رسی. چقدر سرمایه داشتی که از بین رفته؟
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۵۷    
رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: فضای سبز شهر یزد در حال حاضر با استفاده از آب شرب انجام می شود و این در حالی است که با مصوبه روز گذشته شورای شهر خرید پساب برای فضای سبز در دستور کار شهرداری قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۴۶    
استاندار اصفهان گفت: مهم ترین مسئله استان اصفهان وضعیت آب و هوا است و در مقایسه با سایر شهرها، این وضعیت در اصفهان حادتر است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۲۲    
گلپایگان- شهردار گلشهر گفت: نبود مرکز درمانی در شهر گلشهر به ویژه در ساعات غیر اداری و با توجه به جمعیت 9 هزار نفری و بعد مسافت 30 کیلومتری تا مرکز شهر گلپایگان سبب گلایه و رنج مردم این شهر شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۶    
مسئول بسیج جامعه زنان استان اصفهان گفت: چادر حجاب برتر است و در آن هیچ شکی نیست اما تاکید برخی سازمان ها و ارگان ها در الزامی کردن برخی مصادیق خاص حجاب می تواند آسیب هایی را متوجه قشر زنان کند و برخی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۵:۱۰    
باشگاه الاهلی قطر رسما اعلام کرد که با امید ابراهیمی، هافبک استقلال قرارداد امضا کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۴    
ژاک لوک نانسی تعبیر درستی دارد که مسئله سینمای کیارستمی را دقیق تر دیدن و زیرچشمی پاییدن می داند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۴:۰۲    
لنجان- مسئول واحد فراهم آوری اعضای پیوند مرکز آموزشی درمانی الزهرا (س) اصفهان گفت: در اقدامی خداپسندانه، اعضاء جوان 23 ساله فولادشهری به سه بیمار نیازمند اهدا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۵۸    
رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: امیدوارم اصفهان به روزهای پرفروغ خود در واترپلو باز گردد زیرا این ظرفیت در ورزشکاران اصفهانی وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۲۵    
رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران گفت: علیرغم تاکید طرح تفصیلی، همچنان ساختار شوراهای معماری مناطق تعیین و تکلیف نشده است و این تکلیفی است که بر عهده شهرداری تهران گذاشته شده است .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۱۳    
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: درخواست شورای اسلامی شهر و شهردار اصفهان از معاون اول رییس جمهور صدور دستور لازم جهت استفاده از فاینانس خارجی برای احداث خطوط دوم و سوم قطار شهری و خرید واگن های ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۳:۰۱    
یک دیپلمات سابق و تحلیلگر مسایل سیاسی در رابطه با تحولات اخیر ترکیه گفت: ترکیه جدید بر اتحاد ترک زبانان تأکید و به بخش هایی از کشور ما که آذری زبان هستند، نیز نظر دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم لنجان در مجلس گفت: به کشاورزان شهرستان لنجان آبی تعلق نگرفت و اینکه فولاد مبارکه طرح توسعه خود را با استفاده از پساب پیش برد جای خوشحالی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۳    
شهردار اصفهان گفت: امروز با تکمیل فاز سوم خط یک مترو اتفاقی بسیار مهم و مبارک در بخش حمل و نقل عمومی رخ داده و امکانات خوبی برای تردد شهروندان ایجاد شده که با حضور معاون اول رییس جمهور به صورت رسمی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۴۰    
فاز سوم خط یک مترو از میدان آزادی تا صفه به صورت رسمی با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری می رسد و شهروندان اصفهانی می توانند پس از انتظاری که بیش از یک دهه به طول انجامید شمال تا جنوب شهر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۳۴    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه اصفهان از افزایش تولیدات فولاد هرمزگان به سه میلیون تن خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۳    
رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طی سه ماهه نخست امسال با هفت هزار و 916 خودروی دودزا و فرسوده در سطح استان اصفهان برخورد قانونی صورت گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۲:۲۳    
رییس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان اصفهان گفت: امیدوارم اصفهان به روزهای پرفروغ خود در واترپلو باز گردد زیرا این ظرفیت در ورزشکاران اصفهانی وجود دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۸    
خانه صفوی میزبان نقش های درهم پیچیده و نگارینه هایی است که از سبک نقاشی اصفهان در زمان صفویه جان گرفته اند و به سبک و سیاق قلم "مهرداد صدری" به تصویر کشیده شده اند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۳۸    
امروز - سه شنبه 19 تیرماه - فاز سوم خط یک مترو از میدان آزادی تا صفه به صورت رسمی با حضور معاون اول رییس جمهور به بهره برداری می رسد و شهروندان اصفهانی می توانند پس از انتظاری که بیش از یک دهه به طول ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۹    
رییس اداره تحقیقات هواشناسی کاربردی استان اصفهان گفت: شاخص تابش اشعه uv (اشعه فرابنفش) در اصفهان بر روی عدد 11 قرار داشته و شرایط هشدار را نشان می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۹    
دهاقان – رییس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان دهاقان گفت: اصلاح شبکه های آبرسانی میزان هدرروی آب را 10 درصد کاهش داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۲۳    
معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه آمریکا می خواهد جلو صادرات نفتی ایران را بگیرد، گفت: مدیران فولاد در بسیاری از مواقع شایستگی های خوبی از خود نشان دادند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۷    
معاون اجرایی سازمان قطار شهری اصفهان گفت: به منظور حفظ آثار تاریخی اصفهان در طول مسیر خط یک مترو از فرش های لرزه گیر تحت عنوان فرش های PU استفاده شده به همین دلیل زمان احداث خط یک طولانی شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۱۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: از سال 92 تا به امروز، تولید فولاد خام به 34 میلیون تن در کشور رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۱:۰۵    
رییس شورای راهبردی روابط خارجی گفت: موضوع مهم در مقطع کنونی، تبدیل اراده سیاسی اروپا در حمایت از برجام به اقدامات عملی در راستای اجرای برجام است؛ به طوری که منافع ایران از برجام تأمین شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۷    
رییس دانشکده تغذیه و علوم غذایی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: مصرف بیشتر نمک برای کسانی که بیماری قلبی و عروقی ندارند برای جلوگیری از گرمازدگی در فصل تابستان ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۷    
تابستان امسال اتوبوس های گردشگری مجهز به اتوبوسرانان مجرب، آموزش دیده و مسلط به زبان انگلیسی رایگان به گردشگران تبریزی خدمات رسانی می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۴۷    
فراخوان جایزه بین المللی پروژه های دانشجویی Tamayouz 2018 در رشته های معماری، طراحی شهری، برنامه ریزی شهری، تکنولوژی معماری و طراحی منظر منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۳۵    
معاون اول رییس جمهور گفت: استان اصفهان با وجود همه امتیازات و فرصت های مهم، با محدودیت های جدی مواجه است که اصلی ترین آن، مسئله آب است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۲۳    
بر اساس منشور حقوق شهروندی، برخوردار بودن از زندگی شایسته و لوازم آن همچون آب بهداشتی و غذای مناسب، تسهیلات آموزشی و بهداشتی برای زنان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۴    
شهرضا – روز و شب برایش فرقی نمی کند، باید دائم کار کند تا روزی حلال به خانه ببرد؛ اما به قول خودش این روزها دیگر این کار صرف نمی کند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۱۱    
صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور طرح توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۵    
برگزیده سی و پنجمین جشنواره کارتون آیدین دوغان ترکیه گفت: برگزاری جشنواره های بین المللی علاوه بر ایجاد انگیزه در هنرمندان، رقابتی سالم و سازنده بشمار می رود که موجب رشد هنرمندان خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۱۰:۰۵    
متروی اصفهان روزگار پر فرار و نشیبی به خود دیده است از نخستین کلنگی که برای احداثش به زمین خورد تا امروز که خط یک آن از ایستگاه قدس تا صفه به طور کامل در اختیار شهروندان اصفهانی قرار گرفته است .
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۹    
صبح امروز با حضور معاون اول رییس جمهور طرح توسعه فولادسازی و نورد پیوسته سبا افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۳    
تکنولوژی هوش مصنوعی که توسط محققان دانشگاه ام آی تی طراحی شده است در آینده ی نزدیک به کمک مبتلایان به بیماری پارکینسون می آید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۵۰    
گردشگری در جهان امروز به عنوان صنعت سبز تلقی می شود و ایران نیز با توجه به پتانسیل های بسیار در حوزه های تاریخی، فرهنگی و طبیعی که از علاقمندی های گردشگران است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۴    
تیران-فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: بیش از 58 میلیارد ریال از اعتبارات امسال شهرستان تیران و کرون به عمران شهری و روستایی این شهرستان اختصاص یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۴۴    
شهرضا - رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از عضویت شطرنج باز نابینای این شهرستان در تیم ملی شطرنج خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۸    
معاون اول رییس جمهور به منظور افتتاح و رونمایی از چند پروژه عمرانی و حضور در شورای اداری امروز سه شنبه با استقبال استاندار و مسئولان اجرایی استان اصفهان وارد فرودگاه شهید بهشتی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۹:۰۵    
ایستگاه میدان انقلاب خط یک مترو اصفهان با 14 هزار مترمربع زیربنا به دلیل قرارگرفتن در محور تاریخی چهارباغ عباسی آخرین ایستگاهی بود که عملیات اجرایی آن در خط یک آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۵۶    
نخست وزیر انگلیس به دنبال استعفای بوریس جانسون از سمت وزیر خارجه، جرمی هانت وزیر بهداشت را جایگزین وی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۸:۳۸    
سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل از دبیرکل این سازمان خواست تا رژیم صهیونیستی وعربستان سعودی را در صدر فهرست رژیم های کودک کش جهان قرار دهد و گفت : کشتار کودکان فلسطینی و یمنی را متوقف کنید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۵:۵۹    
با وجودی که نیمی از جمعیت کشور را زنان تشکیل می دهند و بر اساس قانون باید در مقایسه با مردان از حقوق برابر برخوردار باشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۹ - ۰۰:۰۲    
دبیر انجمن انبوه سازان اصفهان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی گرانی مسکن اجتناب ناپذیر است اما به افرادی که واقعا به خانه نیازمندند توصیه می کنم خرید خود را انجام دهند.