دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۶:۵۸May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۶ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان بر ضرورت تامین قطعات و لاستیک خودروهای حمل بار و رفع دغدغه رانندگان در این زمینه تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۳:۰۶    
وزارت نیرو اخیرا در گزارشی به وضعیت سد زاینده رود پرداخته که این گزارش نشان می دهد 74 درصد سد خالی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۱۰:۳۳    
لیگ برتر هندبال بانوان کشور با حضور دو نماینده از اصفهان قرعه کشی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۱    
رییس جمهور آمریکا گفت: اتحادیه اروپا برای کاری که در تجارت با ما می کنند، یک دشمن است، روسیه هم به جهات مشخصی دشمن است، چین هم از منظر اقتصادی دشمن است، آن ها قطعا دشمن هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۳:۵۱    
کشف یک میلیارد و 100 میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان، دستگیری سارقان داخل خودرو در کاشان، کشف 10کیلو گرم تریاک در نجف آباد و پلمب 21 واحد صنفی متخلف در اصفهان از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۱    
رییس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به نصب 18 هزار دوربین روی لباس و عینک مأموران پلیس، از نوسازی ناوگان خودرویی این پلیس خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۵۱    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در یک ساختمان قدیمی دو طبقه در بازار بزرگ تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۸    
رییس اتحادیه طلا و جواهر اصفهان با اشاره به اینکه تقاضای شخصی در بازار طلا وجود ندارد گفت: تمام تقاضای بازار طلا برای سرمایه گذاری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۴۲    
خروس ها با پیروزی 4 بر 2 برابر کروات ها برای دومین بار جام جهانی را فتح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۳۳    
هیئت دولت با تشکر از بیانات صریح و امیدبخش رهبر معظم انقلاب اسلامی در حمایت از دولت تاکید کرد: اعضای دولت و همه خادمان ملت در خانواده بزرگ دستگاه اجرایی با عزم و جدیت آمادگی دارند که تمام توان خود را ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۷    
رییس جمهور تاکید کرد: دولت برای پیگیری و اجرای کامل رهنمودهای رهبر معظم انقلاب عزم جدی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۲۱    
مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به مشکلات ارزی که فعالیت اقتصادی را مختل کرده است گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۱:۱۲    
رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: زمانی که فروشنده ها برای نمایش طلای خود هزینه می کنند، حضور و مراجعه ماموران مالیاتی افزایش می یابد، در صورتی که نمایش محصولات به معنای فروش و درآمد نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۴۵    
انتشارات کمبریج کتابی تحلیلی با عنوان هم شرقی، هم غربی را درباره تاریخ روشنفکری ایران در سال جاری میلادی منتشر می کند که به ریشه های روشنفکری در ایران و ماهیت آن می پردازد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۱۸    
لحظاتی پیش سرعت غیرمجاز و رعایت نکردن فاصله ایمنی باعث تصادف دو دستگاه خودرو سواری در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی نزدیک پل شهید خودسیانی شد و قفل ترافیک را در این بزرگراه به وجود آورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۲۰:۰۰    
رییس جمهور روسیه گفت: از زمانی که ترامپ تحریم های یکجانبه بر دیگر کشورها اعمال و قوانین سازمان تجارت جهانی را نقض می کند، دیگر به سیستم های مالی مبتنی بر دلار اعتمادی ندارم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۹    
شهرضا – فرماندار شهرضا گفت: باید مؤلفه های بازدارنده توسعه از رفتار آینده سازان جامعه حذف شود و جامعه را برای خلق فرصت های بزرگ مهیا کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۵۹    
هر روز ساعت 19 با عصرانه خبری ایمنا همراه ما باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۲۰    
شهرضا - رییس کمیته امداد خمینی(ره) شهرضا گفت: واگذاری تسهیلات حمایتی، زمینه اشتغال 250 نفر از مددجویان کمیته امداد این شهرستان را فراهم کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۸:۱۵    
مدیر پروژه تجاری هاب تجاری ایرانیان گفت: در سال 2017 اولین سرمایه ارتباط و اطلاعات و در نهایت پول عنوان شده در صورتی که در کشور این طور نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۴    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (یکشنبه) در نشستی که با دعوت ایشان از رییس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۳۰    
مراسم تقدیر و تجلیل از روسای هیئت ها، سرمربیان و رؤسای کمیته های هیئت وزنه برداری استان اصفهان در تالار شفق برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۷:۲۸    
رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: متاسفانه قوانین مجلس به خوبی وضع نمی شوند و به مجلس نمره 10 می دهم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۶    
لایحه اعمال مساعدت جهت تامین هزینه درمان فردیکه اخیرا مورد اسیدپاشی قرارگرفته بود به مبلغ پانصد میلیون ریال مورد تصویب رار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۳    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: هر دولتی که از چپ و راست بر سر کار می آید دوستانش را سرکار می گذارد، باید سه قوه را منحل کرد و امور را به دست مردم سپرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۵۳    
با رای اعضای شورای شهر تهران دستورالعمل نحوه اعمال تخفیف و تقسیط خدمات قابل عرضه در سازمان بهشت زهرا (س) به تصویب رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۲۲    
شهرضا – گاهی دلمان هوای پریدن می خواهد تا از این عالم خاک، دور از چشم خاکیان دمی با ملکوتیان بنشینیم یا قطره ای از جام رضوان را سرشار از لذت حضورمان کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۱۳    
محققان فرانسوی می گویند یک رژیم غذایی سالم شامل میوه ها و سبزیجات علائم آسم را کاهش می دهد. در واقع آنتی اکسیدان ها و مواد ضد التهابی که در میوه ها و سبزیجات یافت می شود از ریه ها محافظت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۴    
نشست اول از سلسله نشست های هم اندیشی سینمایی با عنوان "عباس کیارستمی" در جهاد دانشگاهی شاهین شهر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۶:۰۴    
وقتی به آینده تمدن شهری می اندیشیم اینکه چیزی بیشتر از آنچه تا کنون در دنیا برخی از کشورها به آن رسیده اند قابل دسترسی باشد، دور از ذهن است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۸    
گلپایگان- امام جمعه گلپایگان گفت: برای حفظ عفت و در امان ماندن از مردان هرزه ای که قصد خدشه دار کردن حیثیت زنان را دارند بانوان چادرهای خود را که جلوه ای از حجاب و عفاف محفوظ بدارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۵    
سخنگوی قوه قضاییه از بازداشت برخی افراد و همچنین پلمب چند شرکت درخصوص تخلف در واردات موبایل خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۵۵    
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: توسعه و احیا صنایع نیازمند اعتبار است اما تسویه وام 18 درصدی صنایع با توجه به شرایط موجود ممکن نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۴۳    
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس اعتقاد دارد آمریکایی ها درصدد ایجاد موج ایران هراسی بیشتر در بین کشورهای منطقه و همچنین افزایش اعمال فشار به کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۲۵    
بیست و پنجمین نشست کمیسیون معاونان حمل و نقل و ترافیک شهرداری های کلانشهرهای ایران به منظور تبادل تجربیات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۵:۱۷    
دهاقان – مسئول ستاد اقامه نماز استان اصفهان گفت: ادارات باید تنها 20 دقیقه از وقت اداری را به نماز اختصاص دهند چرا که بیش از این مدت حق الناس است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۷    
استاندار اصفهان با انتقاد از مدیرکل تامین اجتماعی استان اصفهان گفت: وقتی مدیری دستورات شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی را رعایت و اجرا نمی کند بهتر است فرد دیگر جایگزین او شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۷    
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال ذوب آهن به سپاهان پیوست، اما تا نیم فصل نمی تواند برای این تیم بازی کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۷    
نتایج دومین آزمون جامع و بیست و پنجمین آزمون ادواری مهارت آموزی هنر، یک هفته پس از برگزاری، اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۵۱    
در فرهنگ جغرافیایی ایران آمده است که "دهی از ده های ماربین در بخش سده شهرستان اصفهان، منطقه ای با آب وهوای معتدل است که آب آن از قنات تامین می شود و شغل اهالی آن زراعت و صنایع دستی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۴۸    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری اصفهان گفت: شیوه نامه اجرایی تاکسی های اینترنتی هم اکنون در وزارت کشور در دست بررسی است و پس از تایید نهایی اجرایی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۳۳    
حضرت آیت الله خامنه ای صبح امروز (یکشنبه) در نشستی که با دعوت ایشان از رییس جمهور و اعضای هیئت دولت برگزار شد، با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۲۱    
بازار قطعی برق نیز مانند کم آبی داغ شده و هر از چند ساعت برق نقاطی از اصفهان قطع می شود و هرج و مرج ترافیکی را با خود به همراه دارد و ساعت ها و بعضاً در زمان اوج گرما خودروها پشت چراغ های خطر شهر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۴:۰۹    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: قرار است یک فرهنگسرای دایمی به مسایل زیست محیطی اختصاص داده شود تا در زمینه مدیریت پسماند و تفکیک از مبدا فرهنگسازی شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۷    
"سه ساله که هر روز تَرَک جدیدی در سقف و دیوار می بینیم و درگیر وصله پینه کردن خانه هستیم، خیلی ها اومدن و رفتن ولی کاری نکردند، به هر خانواده دو، سه میلیون دادند، اما بعد خبری ازشون نشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۵۷    
مدیر و مجری طرح ویژه برنامه "فوتبال به وقت اصفهان" با بیان اینکه قرار است این برنامه در تمامی فصول اجرا شود، گفت: یکی از اهداف این طرح معرفی پیشکسوتان فوتبال اصفهان به نسل جدید هواداران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۳:۱۲    
به اعتقاد کارشناسان، نصب پنل های خورشیدی در ساختمان های بزرگ و فضاهای خالی ازسکنه ای مانند بیابان ها می تواند بی برقی ناشی از خشکسالی را که خسارت گسترده ای به کشور می زند جبران کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران به مدیران اصفهان پیشنهاد داد برای رفع مشکلات این استان ستاد ویژه تدابیر اقتصادی تشکیل شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
تیران-شهردار تیران گفت: چشم انداز شهر تیران بر مبنای ظرفیت ها و پتانسیل های این منطقه برای نخستین بار تدوین می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
برخوار- استاندار اصفهان گفت: مسئولان استان اصفهان به جای مدیریت هزینه به دنبال مدیریت جذب سرمایه گذار و جذب اعتبار از بخش خصوصی باشند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
وزیر ورزش و جوانان بر کمک دستگاه های اجرایی برای سرعت بخشیدن به روند استخدامی قهرمانان ورزشی تاکید کرد و گفت: در بین دستگاههای مرتبط با دولت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۲:۴۵    
"زلزله خاموش"، "خطر در کمین است"، " تهدید خاموش"،" بحران زمین" عناوینی است که هر از گاهی در رسانه ها و از زبان کارشناسان هشدار داده می شود و هشدار بالاتر "زمین فرونشست"...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۵۵    
سرمربی تیم ملی فوتبال امید اسامی بازیکنان دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۴۵    
"سه ساله که هر روز تَرَک جدیدی در سقف و دیوار می بینیم و درگیر وصله پینه کردن خانه هستیم، خیلی ها اومدن و رفتن ولی کاری نکردند، به هر خانواده دو، سه میلیون دادند، اما بعد خبری ازشون نشد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۳۹    
مدیرعامل شرکت مترو منطقه اصفهان گفت: با توجه به درخواست مسافران همزمان با تغییر ساعت کار ادارات در اصفهان، زمان سرویس دهی مترو از ساعت 6 صبح آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۹    
طی یک هفته گذشته، استان های جنوبی عراق شاهد اعتراضات گسترده مردم به وضعیت معیشتی و اوضاع نابسامان اقتصادی و خدمات رسانی در روزهای گرم تابستان بوده است که دامنه آن حتی به اشغال فرودگاه نجف و لغو ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۱۲    
فرانسه و کرواسی شرایطی برگزار کننده دیدار فینال جام جهانی هستند که کفه ترازو برای برتری خروس ها سنگینی می کند اما کروات ها نشان دادند در سخت ترین شرایط به بازی برمی گردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۱:۰۳    
خیال پردازی، بر ارزش واقعیت می افزاید. "گاستون باشلار"
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۵۷    
مرحله دوم نهمین المپیاد دانش آموزی نانو، روز 22 تیرماه به صورت هم زمان در 7 شهر حوزه برگزار شد و برگزیدگان آن در مرحله سوم المپیاد حضور می یابند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۴۵    
بارندگی های کم در سال های اخیر مسائل و مشکلات عدیده ای را در سراسر جهان به دنبال داشته؛ یکی از این مشکلات که تاثیراتی منفی را بر جای گذاشته خشکسالی است که به سبب آن ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۹    
نشست نقد و بررسی مجموعه داستان "با شب یکشنبه" نوشته "محمدرضا صفدری" در شاهین شهر برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۳۰    
این روزها گرمای شدید هوا وکم آبی، حفظ و نگهداری فضای سبز شهر را به مخاطره انداخته است، سازمان پارک ها و فضای سبز شهر اصفهان در راستای مدیریت منابع آبی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۱۰:۱۲    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: وجود درختان چنار در محور چهارباغ در شهری که بیش از 300 روز آفتابی دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۵۴    
برخوار - استاندار اصفهان گفت: دعواهای منطقه ای بر سر مسائل آب نه تنها مشکل کم آبی و نبود آب را رفع نمی کند، بلکه سبب ایجاد مشکل برای راهکارهای رفع آن نیز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۴۸    
مدیر کل طرح تفصیلی و توسعه شهرداری اصفهان از تهیه طرح گستره های ویژه طرح تفصیلی خبر داد و گفت: طرح گستره های ویژه طرح تفصیلی ضمن ایجاد فرصتی برای ارتقاء هویت محلی، فرایند توسعه شهری را هموار می کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۳۱    
مرجع عالیقدر شیعه و رییس حوزه علمیه اصفهان گفت: کسی که عادت به گناه دارد، اگر بیت المال یا وجوهات شرعیّه را حیف و میل می کند یا حقّ مردم را می خورد، مرگ او برای او بهتر از ادامۀ زندگی است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۲۸    
آی دی کارت مهاجم تیم ملی فوتبال در جام جهانی 2018 سر از یک سایت خرده فروشی روسیه درآورده است!
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۱۹    
در رقابت های جام جهانی 2018 داوران و کمک داوران از کشورهای مختلف بازی ها را سوت زده اند. این داوران بر اساس پست های خود در زمین و تعداد بازی هایی که در آن حضور داشته اند،حقوق دریافت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۹:۰۷    
سخنگوی فراکسیون مستقلین مجلس اعتقاد دارد برای مقابله با تحریم های آمریکا نیاز است دیپلماسی اقتصادی در کنار دیپلماسی سیاسی قرار بگیرد تا بتوان از طریق تعامل با کشورهای مختلف زمینه حفظ کانال های موثر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۴۹    
تئاتر "کوران" به کارگردانی و دراماتورژی "امید نیاز" با بیش از 30 بازیگر، مردادماه در تالار هنر اصفهان به روی صحنه می رود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۹    
رهبر معظم انقلاب اسلامی، نسبت دادن نظری به ایشان برخلاف آنچه که به عنوان نظر رسمی مطرح می شود را گناه کبیره می دانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۸:۳۴    
"اسکینر" روانشناس مشهور امریکایی معتقد است که لازم نیست ما کتاب های بزرگ و محشر را آموزش دهیم بلکه کافی است که شوق خواندن را به کودکان بیاموزیم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۲۴ - ۰۶:۰۱    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در بیان راهبرد خویش برای برون رفت از بحران های اقتصادی و اعتراضات مردمی ناشی از آن گفت: شفافیت تنها راه بازگشت اعتماد و اطمینان عمومی است.