دوشنبه ۲۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۰۳May 2024 13
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 2 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 3 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 4 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 5 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 6 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 7 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 8 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 9 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 10 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 11 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 12 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 13 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 14 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 15 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 16 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 17 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 18 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 19 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 20 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 21 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 22 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 23 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 24 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 25 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 26 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 27 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 28 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 29 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۶:۰۶    
عضو ارشد جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی(جمنا) نوشت:با اینکه منتقد دولت بوده ایم، امروز و برای حل مشکلات داخلی، در مقابل دشمن خارجی در کنار دولت هستیم، به شرط آنکه ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۱۰:۱۷    
تفاهم نامه سه جانبه همکارهای علمی، پژوهشی، آموزشی و فناوری بین دانشگاه هنر اصفهان با معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدرسه ملی سینما منعقد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۱۰ - ۰۸:۳۳    
در پی انتشار برخی اخبار خلاف واقع و کذب از جزئیات دیدار رییس دفتر رییس جمهور با مرجع عظیم الشأن حضرت آیت الله العظمی نوری همدانی، یک منبع آگاه در دفتر رییس جمهور آن را تکذیب کرد و خلاف واقع خواند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۵۲    
رییس کل سازمان نظام پزشکی گفت: پزشکان بد خط و پزشکانی که خط ناخوانا در نسخ پزشکی خود دارند، به منظور جلوگیری از بروز مشکل برای بیماران، از این سازمان تذکر می گیرند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۴۳    
نماینده مردم سمیرم در مجلس با انتقاد از تصمیم وزارت بهداشت برای اداره مستقل بیمارستان ها به این مهم تاکید کرد که این طرح به هیچ وجه در شهرستان ها قابل اجرا نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۳۷    
شناسایی بیش از 400 نقطه فضای بی دفاع شهری در شهر اصفهان و کشف 13 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه از مهم ترین اخبار انتظامی استان اصفهان طی 24 ساعت اخیر بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۱:۲۸    
وزیر صنعت با اشاره به این که با روی کارآمدن قلدری به نام ترامپ، یک نفر به تنهایی همه مذاکرات جهانی را با مشکلات مواجه کرد، از صرفه جویی 2.2 میلیارد دلاری ارزی با ممنوعیت واردات خودرو خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۵۶    
تیم فوتبال سپاهان با سید محمد کریمی قرارداد بست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۴۴    
تیم ملی فرانسه با درخشش امباپه در دیداری پرگل یاران لیونل مسی را حذف کرد و به جمع 8 تیم پایانی جام جهانی صعود کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۲۰:۰۲    
بعضی از رانندگان تصور می کنند بوق زدن تنها در زیر تابلوهای بوق زدن ممنوع نصب شده در مجاورت بیمارستان ها تخلف محسوب می شود و در سایر نقاط شهر اشکالی ندارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۵۹    
هر روز ساعت 19 با عصرانه خبری ایمنا همراه ما باشید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۴۹    
سخنگوی وزارت امور خارجه اخبار مربوط به ارائه بسته پیشنهادی اتحادیه اروپا در حمایت از برجام را تایید نکرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۸:۱۳    
"سیاه بازی" یکی از انواع نمایش های شادی آور است که در آن از زبان "سیاه" به عنوان کاراکتری خاص، با رویکردی انتقادی و طنزآمیز به موضوعات اجتماعی، سیاسی، عاطفی و حتی تاریخی پرداخته می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۱۴    
غلامحسین مهدی زاده دستجردی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس بعد از گذشت سه دهه رنج ناشی از مجروحیت جانبازی، صبح امروز (شنبه 9 تیرماه) به یاران شهیدش پیوست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۶:۰۸    
با اعلام فدراسیون فوتبال اردوی تیم ملی فوتبال زیر 14 سال برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۴۱    
سومین جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی صبح شنبه با حضور سران سه قوه و به ریاست رییس جمهوری تشکیل و طی آن سناریوهای مختلف اقدامات تهدیدآمیز آمریکا علیه اقتصاد ایران بررسی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۳۲    
رییس مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ضرورت استفاده از تمام ظرفیت های مجلس گفت: گاهی همکاران برای انجام وظایف خود تا پاسی از شب در مجلس حضور دارند که این روحیه باید فراگیر و مجلس پیشگام تمام دستگاه ها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۹    
ضوابط و مقررات شهرسازی و معماری برای عبور و مرور معلولان مصوب جلسه مورخ هشتم خرداد 1368 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۳    
رییس کل دادگستری استان اصفهان با انتقاد شدید از فرصت طلبان در شرایط فعلی بازار گفت: دستگاه قضایی استان اصفهان اخلالگران بازار را شناسایی و به عنوان مفسد اقتصادی تحت پیگرد قضایی قرار داده و اشد مجازات ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۵:۲۰    
پس از استعفای فرهاد رحیمی از سمت ریاست خود در هیئت گلف استان، صفرخانلو به عنوان سرپرست این هیئت معرفی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۹    
نام دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران به انتخاب آسوشیتد پرس در تیم منتخب مرحله گروهی جام جهانی 2018 روسیه قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۵۶    
گلپایگان- سرپرست فرمانداری گلپایگان گفت: استفاده از مواد مخدر از نوع شیشه 700 درصد در سطح جهان رشد داشته است یعنی استفاده از این نوع مواد مخدر از سال 2009 تا 2017 بیش از هفت برابر افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۷    
صادق تیرافکن پنج سالی می شود که از میان ما رفته است. اردیبهشت ماه سال 92، انگار همین دیروز بود که بسیاری از رسانه ها به مرگ وی به عنوان یکی از تاثیرگذارترین و مهم ترین عکاسان عصر خود پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۴۱    
گروه ویژه اقدام مالی (FATF) که تعلیق اقدام های مقابله ای خود را در قبال ایران تا ماه اکتبر( آبان ماه ) تمدید کرده در بیانیه عمومی خود اجرای 9 بند مورد انتظار از جمهوری اسلامی را خواستار شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۲    
9 نفر از اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان پیشنهادی مبنی بر ساماندهی الکترونیکی کارگران شهری را در جلسه علنی فردا مطرح می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۳۱    
تیم فوتبال سپاهان جهت برگزاری اردوی آماده سازی، صبح امروز راهی تهران شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۹    
مراسم سالانه دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) صبح امروز (شنبه) با حضور حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۲۹    
نجف آباد- رییس جمعیت هلال احمر شهرستان گفت: برای نخستین بار در استان و کشور و با کمترین هزینه ممکن، شرایط زلزله تا هشت ریشتر و بالاتر از آن در مرکز امداد و نجات هلال احمر نجف آباد شبیه سازی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۸    
با توجه به آمارهای موجود و نظرسنجی های انجام شده، نمایشگاه گردشگری با استقبال بی نظیر مردم و فعالان حوزه گردشگری، دستاوردهای بسیاری داشت اما از سوی برخی مسئولان و متولیان امر تنها گذاشته شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: دمای هوای آران و بیدگل طی 24 ساعت آینده به 44 درجه سانتی گراد بالای صفر می رسد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۴:۰۲    
در نخستین نشست شورای امنیت پس از خروج غیر قانونی و یکجانبه آمریکا از برجام که شامگاه چهارشنبه-6 تیر- برگزار شد، اروپایی ها از خروج آمریکا از این توافق بین المللی ابراز تاسف کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۳    
به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی مقام معظم رهبری، مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین (علیه السلام) صبح امروز (شنبه) با حضور حضرت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۹    
کمتر از چهار روز مانده به اعزام تیم ملی فری استایل به مسابقات جهانی 2018 هلند، هنوز ویزای سه اسکیت باز اصفهانی از سوی سفارت هلند صادر نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۴۹    
دگرگونی سرپل ذهاب، هنرمندان این شهر را بر آن داشت تا قلم مو در رنگ فرو ببرند و در دل بحران، لحظه ها را ثبت کنند و امید را از انگشتانشان به تصویر بکشند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۲۶    
مدیر طرح ساماندهی ناژوان گفت: به منظور حفظ سبزینگی 1200 هکتار فضای سبز ناژوان برنامه های کوتاه و بلند مدتی در نظر گرفته شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۲:۱۷    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ 32 ارز از جمله دلار، یورو و پوند افزایش و قیمت 5 واحد پولی دیگر کاهش یافت؛ نرخ لیر سوریه و یوان چین نیز ثابت ماند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۹    
کارگاه تخصصی "زیبایی شناسی و ساختار در فیلم کوتاه" در راستای آماده سازی فیلمسازان برای شرکت در نخستین جشنواره فیلم کوتاه مهر سلامت اصفهان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۰    
آبشار پونه زار فریدونشهر از دیدنی های ناشناخته استان اصفهان است. این آبشار با دیواره هایی پوشیده از خزه خوشرنگ و فضایی طرب انگیز پذیرای علاقمندان خویش است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۹    
در حالی که فروش گواهی اسقاط خودرو، به خرید شرکت های واردکننده خودرو پس از ورود خودرو وابسته بوده است، با توقف در واردات خودرو، اسقاط خودرو نیز متوقف شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۹    
"استارتاپ ها باید ایده خودشان را باور کنند، مثل اسنپی ها که با ایده نابشان فضای بازار حمل و نقل را عوض کردند، کاری کنید که شرکت های بزرگ دنبال ایده شما باشند نه اینکه شما به دنبال حمایت آنها."
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۸    
سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان گفت: در اثر بر خورد دو دستگاه خودرو در پلیس راه دامنه تیران هشت نفر مصدوم شدند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۲    
نماینده نطنز در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: قیمت زمین در روستاها افزایش چشمگیری یافته و این در حالی است که اصول درستی برای این امر تعریف نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۷    
همزمان با ششمین همایش بزرگداشت "مولانا صائب تبریزی" در صائبیه، نشست تخصصی اصفهان شهر ادب 2 با موضوع صائب تبریزی در حوضخانه مرکز آفریشن های ابدی قلمستان برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۷    
نماینده اران و بیدگل در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: اخذ وجه برای استعلام از ادارات مختلف برای ساخت و ساز در روستاها مناسب نیست.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۸    
سخنگوی سازمان غذا و دارو از لغو مجوز فعالیت دو شرکت پخش دارو در استان اصفهان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت از برگزاری کارگاه آموزشی نگهداری فضای سبز خانگی با رویکرد کاهش مصرف آب خبر داد و گفت: این روزها بحران کم آبی و لزوم وجود فضای سبز پایدار ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۱:۰۲    
رژیم صهیونیستی بر خلاف سال های گذشته و پس از اخطار جدی نهادهای بین المللی ورزش به ایران، بر خلاف سال گذشته که تنها با شش کشتی گیر عازم مسابقات جهانی شده بود این بار با 12 کشتی گیر عازم مسابقات جهانی ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۷    
لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: اگر قرار باشد وضع آب شهری با مشکل روبه رو شود باید برای این مسئله توجیه داشته باشیم و با تشکیل کمیته هایی با محوریت بحران آب برنامه یکپارچه ای تدوین کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۱    
مدیر عامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اصفهان گفت: بیشتر فعالیت های سازمان این سازمان در حوزه ساختمان سازی بوده و کمتر به حوزه گردشگری پرداخته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۲۳    
کار پول سیاه در زمان ناصرالدین شاه به جایی کشید که جار زدند 80 عدد یک قران. دو روز بعد کامران میرزا مجلس کرد که آن جار مضر بود یا مفید؟ ملک التجار گفت خوب بود جار را بعد از این مجلس امر می فرمودید ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۱    
سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: تمام بازیکنانی که مدنظر داشتیم را جذب کرده ایم و شرایط تیم خوب است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۲    
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اصفهان: نظر کارشناسی سازمان حفاظت محیط زیست کشور در خصصو صدور مجوز معدن در پناهگاه حیات وحش موته به نیابت از طرف حاکمیت، فصل الخطاب و لازم الاجرا خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۹    
گلپایگان- رییس بنیاد مسکن گلپایگان گفت: سال گذشته برای اجرای طرح های هادی از محل اعتبارات تملک دارایی ها حدود 760 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت که 60 درصد آن به صورت اوراق جذب شده البته این میزان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۳    
بادرود شهری است که خاطرات مردمان هزاره های پیشین را در خود دارد. مکانی که باد در آن تقدس داشت و درنهایت سرزمین باد نام گرفت و حالا چند سالی است که عروسک ها تاریخ این دیار را روایت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۹    
دیرزمانی صدای زنگ دوچرخه در اکثر کوچه پس کوچه های شهر به گوش می رسید، اما به مرور خیابان های شهر جولانگاه تاخت و تاز خودروها و موتورسیکلت های پر سر و صدا و دودزا شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۷    
نتیجه بررسی های صورت گرفته در ایرلند نشان می دهد که تعداد زیادی از بزرگسالان بالای 50 سال، دچار کمبود ویتامین B-12 و فولات هستند که این موضوع می تواند در طولانی مدت سلامت آنها را تحت تاثیر قرار دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۴    
رییس اداره آموزش پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: سامانه پیامکی تا چند روز آینده تهیه و راه اندازی می شود تا شهروندان بتوانند کودکان بازمانده از تحصیل را به آموزش و ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۴۱    
اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان از فردا (دهم تیرماه) در مرکز ملی فوتبال ایران آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۵    
احساس درد هنگام بلع غذا که به آن اصطلاحا "ادینوفازی" (odynophagia) گفته می شود، ممکن است علت های مختلفی داشته باشد که با توجه به علل، روش های درمان آن نیز متفاوت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۳۲    
تیران-معاون فرماندار شهرستان تیران و کرون گفت: در راستای مدیریت مصرف انرژی، میزان مصرف آب، برق و گاز در ادارات شهرستان تیران و کرون 30 درصد کاهش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۰    
لنجان-امام جمعه زرین شهر گفت: بیان مشکلات مردم و بیان بحران های موجود در شهرستان لنجان به معنای نا امید کردن مردم نیست بلکه پنهان کردن مشکلات و خوب جلوه نشان دادن وضعیت شهرستان و کشور خیانت است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۸    
بوئنوس آیرس، شهری زیبا در کشور آرژانتین است که به گفته سازمان یونسکو یکی از 15 شهر زیبای جهان به لحاظ طراحی شهری بوده و توانسته است لقب پاریس آمریکای جنوبی را از آن خود کند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۸    
عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاحات پیش بینی شده در قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم در راستای درخواست گروه ویژه اقدام مالی انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۹    
سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از تصویب طرح جامع زیباسازی شهر اصفهان خبر داد و گفت: طرح جامع زیباسازی به نوعی زیباسازی شهر را متحول می کند و تبعات مثبتی را در پی خواهد داشت که شهروندان این ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۹    
آژانس های اطلاعاتی آمریکا مدعی شدند که کره شمالی برای کسب امتیازات بیشتر در مذاکره با واشنگتن، تولید سوخت اتمی برای تسلیحات هسته ای را افزایش داده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۹    
گروه ویژه اقدام مالی FATF ضمن ابراز ناامیدی از اینکه ایران برنامه اقدام خود را کامل اجرا نکرده است، ولی با توجه به تداوم تلاشهای دولت ایران ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۸:۲۶    
گره موسیقی "ناسوت" به همت و حمایت بنیاد فرهنگی وهنری "بردبار" و دوستداران فرش، در نمایشگاه جاده ابریشم به اجرای موسیقی پرداخت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۴/۰۹ - ۰۵:۵۹    
نماینده مردم اصفهان در مجلس از اعزام هیئتی از سوی وزرای نیرو، کشور و جهاد کشاورزی برای بازرسی نحوه برداشت هایی که بین سد و تصفیه خانه زاینده رود اتفاق می افتد ...