دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۷:۲۰Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 5 آبان 1397 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1397 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1397 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1397 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1397 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1397 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1397 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1397 خبرگزاری ایمنا 1 بهمن 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 1 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 2 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 3 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 4 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 5 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 6 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 7 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 8 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 9 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 10 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 11 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 12 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 13 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 14 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 15 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 16 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 17 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 18 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 19 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 20 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 21 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 22 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 23 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 24 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 25 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 26 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 27 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 28 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 29 آبان 1397 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1397 
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۷ - ۱۱:۲۳    
سخنگوی سازمان انتقال خون گفت: مراکز انتقال خون در استان های ایلام، کرمانشاه، خوزستان و بوشهر نیز، در آماده باش کامل هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۵:۰۵    
روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، در خصوص انتشار مطالبی پیرامون فروش کاشی های تاریخی مدرسه خان به قیمت دو هزار یورو در یکی از اماکن تاریخی شیراز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان گفت: با برگزاری چنین نمایشگاه هایی می توان نوجوانان و جوانان را با کتاب مأنوس و فرهنگ مطالعه را در بین نسل جوان اشاعه داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد از آغاز اعمال افزایش 10 درصدی کرایه تاکسی های شهر در سال 97 با کالیبره و به روزرسانی تاکسیمترها خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۱۱:۰۰    
مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از اجرای طرح های ویژه از جمله راه اندازی شب و روز بازارها، ون کافه ها، بهره برداری از پیاده راه های خاص و کیوسک ها جهت اشتغال زایی در شهر تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۶ - ۰۸:۰۳    
یکی از گردان های رزمی حشد شعبی از سرنگون کردن 15 فروند پهپاد توسط این گروه بر فراز آسمان کربلا به دلایل امنیتی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۵۶    
شهرضا – فرماندار شهرضا از برگزاری جشنواره انار این شهرستان در روزهای آینده خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۳:۰۷    
سمیرم- شهربانو منصوریان ووشوکار سمیرمی در نهمین دوره جام جهانی ساندا موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۴۸    
چهار وزیر پیشنهادی رییس جمهوری شامگاه شنبه-5 آبان- در جلسه فوق العاده بررسی صلاحیت ها، از نمایندگان مجلس شورای اسلامی رای اعتماد گرفتند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۳۹    
سمیرم- رییس اداره هواشناسی سمیرم گفت: در 24 ساعت گذشته میزان بارندگی ها در این شهرستان به بیش از 13میلی متر رسید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۹    
رییس مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که مجلس این هفته دیگر جلسه نخواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۷    
تحلیل گر فارین پالیسی معتقد است هیچ کس نمی تواند با اطمینان بگوید پس از ضرب الاجل چهارم نوامبر دقیقا چه اتفاقی خواهد افتاد زیرا بسیاری از کشورهایی که واردات نفت از ایران را کاهش داده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۲۰    
جلسه امروز رای اعتماد نمایندگان مجلس شورای اسلامی به چهار وزیر پیشنهادی دولت از ساعت یک بعد از ظهر تا 10 شب ادامه یافت.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۲:۱۱    
محمود صادقی، وزیر پیشنهادی صنعت و معدن را به فرار از پاسخگویی متهم کرد، این درحالی است که عزیز اکبریان و علی اصغر یوسف نژاد با توجه به سابقه و پاکدستی رحمانی، به حمایت از این وزیر پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۵۶    
هرکس به طور غیرمجاز به داده ها یا سامانه های رایانه ای یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است دسترسی یابد به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۶    
توقیف وانت پیکان با 162 کیلو تریاک، دستگیری سارق فروشگاه حین سرقت، توقیف 139 خودروی دارای دوتخلف همزمان ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۳۰    
شهرضا - مدیر شهرک ها و نواحی صنعتی منطقه جنوب استان اصفهان با بیان اینکه از دو هفته گذشته اقدامات نهایی و فرایند تحویل خطوط فیبر نوری از فاز سه شهرک رازی شهرضا آغاز شده است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۲۱    
وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی در نطق خود در مجلس گفت: مهمترین برنامه وزارت راه و شهرسازی پیشگیری از توسعه حاشیه نشینی خواهد بود که باید آن را مورد توجه قرار دهیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۱۴    
مبارکه- رییس شبکه دامپزشکی مبارکه گفت: پس از آنکه نتیجه نمونه برداری از سگ مشکوک به بیماری هاری در شهرستان مبارکه از سوی انستیتو پاستور ایران مثبت اعلام شد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۶    
نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی نظرات خود را در مورد کارنامه محمد اسلامی و برنامه های پیشنهادی او مطرح کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۱:۰۰    
استفاده از جلیقه ضد گلوله برای محیط بانان در هنگام ماموریت ها و گشت و گذار در منطقه حفاظت شده، به ویژه در هنگام انجام عملیات الزامی شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۵۴    
رییس مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: تیم های اعزامی اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان به استان کرمانشاه تاکنون به 347 زائر کربلای معلی امدادرسانی کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۳    
لنجان-معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری شهرستان لنجان گفت: وجود صنایع بزرگ و مسیرهای مواصلاتی چندین استان کشور باعث شده این شهرستان فرصت ها و تهدیدات خاص و متناسب با وضعیت استراتژیک خود را داشته ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۰    
وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر تصمیم دارید که به بنده رأی اعتماد بدهید با رأی بالا بدهید؛ چرا که اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به پشتوانه رأی بالای مجلس نیاز دارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۲۰:۳۰    
صادرت میوه های خوراکی در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته 17 درصد افزایش داشته است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۵۹    
شهرضا - عضو شورای اسلامی شهر شهرضا گفت: یکی از مهمترین نیازهای شهرستان در مدیریت بحران، تشکیل بانک اطلاعاتی مناطق حادثه خیر و امکانات امدادی موجود در هر محل است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۳۶    
رییس مجلس شورای اسلامی در آغاز شیفت عصر جلسه مجلس شورای اسلامی توضیحاتی را در مورد ارسال دو لایحه CFT و پالرمو به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۲۱    
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در حمایت از محمد شریعتمداری، نامه معاون وزیر اطلاعات درباره نقش شریعتمداری در برملاسازی فساد ثبت سفارش خودرو را در صحن علنی مجلس قرائت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۹:۱۲    
رعایت فرهنگ ترافیک منحصر به راننده ها نیست، عابران پیاده نیز که به دلیل حمایت های بیش از حد قانون، جرأت هر کاری حتی قدم زدن در حاشیه اتوبان یا عبور از عرض خیابان هنگام سبز بودن چراغ برای تردد خودروها ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۸:۰۷    
نجف آباد- تجمع تعدادی از کشاورزان نجف آباد در اعتراض به رعایت نشدن حق آبه آن ها از زاینده رود، در حالی وارد سومین روز خود شد که مدیر اداره منابع آب شهرستان از بررسی این موضوع در جلسه شورای حوضه آبریز ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۵۷    
نمایندگان موافق و مخالف وزیر پیشنهادی کار، تعاون و رفاه اجتماعی نظرات خود را در مورد کارنامه شریعتمداری و برنامه های پیشنهادی او مطرح کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۴۲    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین گفت: چندین دستگاه اتوبوس اسکانیا برای ناوگان حمل و نقل عمومی شهر خریداری شده است که علاوه بر امکانات ویژه، دارای سرویس ارائه اینترنت رایگان به مسافران نیز است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۳۹    
جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی تعاون کار و رفاه اجتماعی به مدت یک ساعت برای نماز و استراحت، تنفس داده شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۸    
معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان اعلام کرد: از اول خردادماه سال جاری برای جلوگیری از برداشت های غیر مجاز از منابع محدود آب ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۸    
رییس شورای اسلامی شهر یزد گفت: شهردار یزد پس از تعطیلات اربعین مشخص خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۱۲    
نجف آباد- رییس اداره بهزیستی نجف آباد گفت: طی سال گذشته در مجموع نزدیک به هزار و 700 تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به اورژانس اجتماعی 123 به ثبت رسیده که از این تعداد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۷:۰۷    
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۵۲    
وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی گفت: سرمایه ای به عنوان دارایی های دولتی و اموال مازاد دولتی داریم، ارزش دفتری دارایی ها و اموال دولتی 7 هزار، هزار میلیارد تومان است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۴۶    
وکیل مدافع سام رجبی یکی از متهمان پرونده موسوم به فعالان محیط زیستی بازداشت شده، از صدور قرار منع پیگرد برای موکلش در ارتباط با اتهامات جاسوسی و مشارکت در جاسوسی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۶    
رییس اداره مهاجرت و گذرنامه پلیس استان اصفهان گفت: 1400 ویزای جعلی صادر شده برای زائران اربعین در اصفهان کشف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۶    
مسابقات مناطق پنجگانه کشور ( جام سناتور) با قهرمانی زهرا زرکش تنیسور اصفهانی به کار خود پایان داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۳۴    
در جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی امور اقتصاد و دارایی، مخالفان به تئوریک بودن برنامه 50 صفحه ای او تاختند و موافقان از پاکدستی و قابلیت های علمی و اجرایی همزمان وی تقدیر کردند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۲۵    
سخنگوی کارگروه اکران وضعیت نمایش فیلم های سینمایی را در روزهای تعطیلی پیش رو اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۱۹    
رمان مسلمانان دارالراحت رمانی فارسی است که 103 سال پیش در روسیه منتشر شده است و اکنون ابراهیم خدایار مدرس زبان و ادبیات فارسی دانشگاه تربیت مدرس و پژوهشگر حوزه ادبیات معاصر ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۶:۰۶    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان از انعقاد قراردادهای طرح توسعه حمل ونقل عمومی و ناوگان متروی 9 کلانشهر کشور در تهران خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۵    
فرماندار شهرضا از تشکیل ستاد سیل در مناطق روستایی این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۵۱    
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر مشهدمقدس گفت: پس از بررسی های مختلف و نظرسنجی از شهروندان، اساتید دانشگاهی، نخبگان و صاحبنظران شهری ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۴۶    
گاهی باید در میان خط ها لغزید، همان خط هایی که مرزها را در ذهن درست می کنند؛ این بار از خط تقسیم عبور می کنیم تا در میان خطوط پیچ در پیچ نقاشی به هنری از جنس معاصر برسیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۳۱    
مدیر سد و نیروگاه زاینده رود گفت: در 19 ماهه اخیر در راستای حفظ و حراست از منابع آبی، بالغ بر یک هزار هکتار رفع تصرف از تجاوزات به حریم دریاچه سد زاینده رود انجام شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۲۰    
رییس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان فریدونشهر گفت: با توجه به برف گیر و کوهستانی بودن منطقه، راه ها و گردنه های متعدد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۶    
رییس سازمان غذا و دارو با اشاره به تقسیم مسئولیت در حوزه غذا، بر عدم تداخل وظایف نهادها در این حوزه و نظارت کامل بر سلامت و ایمنی محصولات غذایی از سوی وزارت بهداشت، تاکید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۱۳    
حق الزحمه قاریان و مداحان سازمان آرامستان های شهرداری اصفهان در پنجاه و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان بررسی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۳    
مبارکه- رییس اداره هواشناسی مبارکه گفت: از شب گذشته تا کنون 4.5 میلی متر بارندگی در ایستگاه شهرستان مبارکه به ثبت رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۵:۰۳    
چهل و نهمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۴۵    
فاطمه معتمدآریا گفت: خیلی خوشحالم از جشنواره بین المللی فیلم ونیز که کهن ترین جشنواره دنیاست به جشنواره بین المللی فیلم سلیمانیه یکی از جوانترین جشنواره های دنیا آمدم ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۹    
رییس جمهور درجلسه دفاع از وزرای پیشنهادی گفت: آنچه در هفته ها و ماه های گذشته شاهد آن بودیم، پیروزی قاطع ملت ایران در برابر توطئه های آمریکا بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۳۶    
پیش از آغاز نشست علنی مجلس شورای اسلامی، سه فراکسیون اصلی مجلس طی نشستی به جمع بندی خود درباره چهار وزیر پیشنهادی پرداختند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۱۷    
آبان وارد شهر شد و در سبدش یک دنیا هنر را جا داده است و با خود هنر آورده تا شاید بتواند رنگ را به دیوار بریزد و نور را به صحنه ببخشد و پرده ها را پر از شور و نشاط کند آبان با هنر آمده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۴:۰۵    
رییس سنی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: بر اساس اصول قانون اساسی نظارت بر سیاست های کلی نظام از سوی مقام معظم رهبری به مجمع تشخیص مصلحت نظام و هیأت نظارت مجمع تفویض شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۳    
جلسه مجلس شورای اسلامی برای رای اعتماد به چهار وزیر کابینه دقایقی پیش کار خود را آغاز کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۵۱    
رییس جمهور درجلسه دفاع از وزرای پیشنهادی گفت: آنچه در هفته ها و ماه های گذشته شاهد آن بودیم، پیروزی قاطع ملت ایران در برابر توطئه های آمریکا بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۳۷    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: 500 تیم امدادی در پاییز و زمستان امسال در جاده های استان اصفهان فعالیت دارند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۱۸    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از کاهش دما بین چهار تا شش درجه سانتی گراد برای امروز و فردا خبرداد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۳:۰۹    
رییس پلیس راهور ناجا گفت: با افزایش بار بازگشت زائران و به جهت تسهیل در تردد، محور مهران به ایلام و جاده ایلام به ملک شاهی یک طرفه خواهد شد که زمان دقیق اعمال این محدودیت ها متعاقباً اعلام می شود.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۸    
تیم بسکتبال ذوب آهن، در هفته نخست لیگ برتر بسکتبال مقابل مهمان خود شکست خورد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۵    
عضو کمیسیون برنامه، بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: براساس اخبار رسانه ها برخی از بانک ها اقدام به افزایش نرخ سود بانکی داشته اند که این موضوع غیر قابل قبول بوده و تبعات منفی برای اقتصاد کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۴۲    
نطنز-فرمانده انتظامی نطنز گفت: با تلاش ماموران انتظامی یک دستگاه کامیون حامل کالای قاچاق در نطنز توقیف شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۲۶    
معاون برون مرزی صدا و سیما و تحلیلگر مسائل بین المللی گفت: اقدام دولت عمان در موقعیت فعلی نوعی اشتباه در اندازه گیری و محاسبات استراتژیک است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۷    
کسبه می گویند رونق بازار است، صبح تا شب در گوشه و کنار بازار می نشیند و آه دلش را با سوز نِی اش بیرون می دهد. کسبه او را مایه رونق کارشان می دانند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۲:۱۴    
مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی مذهبی تخت فولاد گفت: جذابیت و نفوذی که فیلم ها دارا هستند باعث شد که به تولیدات سینمایی برای تخت فولاد بپردازیم اما در گام اول تصمیم گرفتیم که ببینیم علاقه هنرمندان به تخت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۵۰    
در کوچه پس کوچه های خیابان سپه اصفهان دیگر آن هیاهو و جمعیت چند هفته پیش دیده نمی شود اما این آرامش هم با وجود دلار چند نرخی چهره خوش آیندی ندارد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۱:۰۵    
دهاقان – رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دهاقان گفت: 27درصد از جوانان این شهرستان با مشکلات وزنی مواجه هستند.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۲۵    
بررسی های جدید محققان کانادایی حاکی از این است که یکی از داروهای درمان فشار خون بالا ، خطر ابتلا به سرطان ریه را افزایش می دهد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۱۲    
رییس بخش مسمومین بیمارستان خورشید گفت: کودکان زیر پنج سال پرخطرترین گروه سنی از نظر مسمومیت هستند چرا که ممکن است هر چیزی را به دهان ببرند ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۹    
ورودی جاده جوان از سمت بزرگراه شهید اردستانی (آزادراه فرودگاه) به روی خودروهای سنگین بسته شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۶    
مدیر شرکت شهرک های کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان تصریح کرد: مدیریت واحد یک مجموعه گلخانه ای از مزایای احداث شهرک برای گلخانه هاست زیرا وجود یک تیم مدیریتی علاوه بر نقش داشتن در بهبود کیفیت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۵    
پنج آبان مصادف با 27 اکتبر هر سال به عنوان روز جهانی کادرمانی در نظر گرفته شده است. هدف ازکار درمانی، آموزش مهارت های لازم به افراد ناتوان برای انجام کارهای روزانه است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۵    
مسئول برگزاری جمعه بازار کتاب اصفهان گفت: جابه جایی جمعه بازار کتاب مصوبه شورای شهر است و پس از بررسی های تخصصی تعیین شد به زیرگذر میدان امام علی(ع) منتقل شود، اما این انتقال هم چنان اجرایی نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۰    
مشاور مسیر شغلی نوجوانان با اشاره به اینکه برای داشتن یک زندگی هدفمند به ابزارهای هدفمند نیاز است، گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۱۰:۰۰    
لنجان-رییس اداره هواشناسی شهرستان لنجان گفت: میزان بارندگی شب گذشته در زرین شهر 9.4 میلی متر گزارش شده است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۴۱    
مدیر کل میراث فرهنگی استان اصفهان از اتمام مرمت بافت تاریخی کاروانسرا و حسینیه بزرگ شهر زواره مربوط به دوره صفوی خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۳۸    
سیستم عامل اندروید که هم اکنون اکثر تلفن های همراه را پشتیبانی می کند، خصوصیاتی متفاوتی با IOS یا سیستم عامل گوشی های آیفون و تبلت های آیپد دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۲۹    
خوانسار- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خوانسار گفت: برای جلوگیری از فروش عسل تقلبی استفاده از QR روی برچسب لیبل بسته بندی عسل با نام تجاری خوانسار ضروری است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۹:۰۲    
تفاهم نامه همکاری با موضوع توسعه سلامت شهروندی مابین رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و رییس دانشگاه علوم پزشکی امضاء شد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۹    
عمان اعلام کرد، دو روز بعد از میزبانی از محمود عباس در چارچوب تلاش برای روند صلح خاورمیانه، میزبان بنیامین نتانیاهو ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۶    
بررسی های جدید نشان می دهد که حتی استرس جزئی نیز خطر ابتلا به بیماری های مزمن را افزایش می دهد و هورمون استرس با قدرت حافظه افراد نیز مرتبط است ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۰    
شهرضا – رییس اداره هواشناسی شهرضا گفت: در 12 ساعت گشته، نخستین باران پاییزی مهم و قابل توجه در این شهرستان بارید.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۵۰    
هنر مشبک عمری به قدمت تاریخ دارد و با ورود فلز در این هنر که به عنوان مصالحی سخت اما ماندگار کاربرد دارد یکی از صنایع تزیینی و کاربردی هنرمندان ایران زمین و به ویژه سپاهان شکل گرفت که از دیرباز تا ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۴۴    
روابط عمومی وزارت امور خارجه به تازه ترین ادعای کریمی قدّوسی در خصوص تمایل وزارت خارجه به مذاکره با آمریکا پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۲۹    
جنگنده های رژیم صهیونیستی صبح امروز شنبه اهدافی در غزه از جمله مواضع مقاومت را کمی بعد از حملات راکتی به شهرک های صهیونیستی در واکنش به سرکوب تظاهرات بازگشت روز جمعه که شش شهید و ده ها زخمی برجای ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۱۴    
فرمانده نیروهای آمریکایی در غرب آسیا رویارویی قایق های ایران با ناوهای آمریکا در خلیج فارس را ایمن و حرفه ای توصیف کرد.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۸:۰۱    
مدیر درآمد شهرداری اصفهان گفت: درآمدهای پایدار شهرداری نباید از نظر اقتصادی مخرب باشد و باعث شود درآمد نسل آینده در حال حاضر مورد استفاده قرار گیرد ...
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۷:۰۰    
مدیرکمیسیون های ماده صد شهرداری اصفهان گفت: خط قرمزکمیسیون ماده صد که بی شک حکم تخریب درباره آنها صادر می شود، درهای سراسری پارکینگ در کوچه ها و احداث بالکن در طبقه اول معابر با عرض کم است.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۱۸    
لنجان- نماینده مردم شهرستان لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: سرعت کار در آغاز پروژه متروی اصفهان_زرین شهر بسیار کند است و در این باره از وزارت راه و شهرسازی گلایه مند هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۷/۰۸/۰۵ - ۰۶:۰۰    
بحث ممانعت از حضور زنان در ورزشگاه ها، از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون و به ویژه در سال های اخیر به یک موضوع پر حاشیه داخلی و حتی بین المللی تبدیل شده است.