چهارشنبه ۲۶ اردیبهشتساعت ۱۱:۰۴May 2024 15
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 2 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 3 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 4 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 5 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 6 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 7 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 8 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 9 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 10 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 11 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 12 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 13 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 14 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 15 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 16 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 17 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 18 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 19 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 20 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 21 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 22 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 23 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 24 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 25 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 26 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 27 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 28 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 29 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۲۲:۲۴    
نیروگاه حرارتی اصفهان تا پایان آبان ماه، دو میلیارد و 127 میلیون و 290 هزار کیلووات برق تولیدی را به شبکه سراسری کشور تحویل داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۵    
ثبت نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ساعت 8:00 صبح یکشنبه 10 آذر1398 در استان ها آغاز شد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۲۱:۳۰    
راه های پیشگیری از آنفلوآنزا برای دانش آموزان، توزیع یک میلیون قرص آنفلوانزا در کشور، اختلالات تیروئیدی در خانم ها بیشتر است یا آقایان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: سازمان تامین اجتماعی بیش از 43 میلیون بیمه شده در کشور را تحت پوشش دارد و از این جمعیت 3 میلیون مستمری بگیر اصلی را تحت پوشش داریم که هر ماه از این سازمان مستمری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۴:۳۹    
روابط عمومی بانک مرکزی با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: آن دسته از هموطنانی که قادر به استفاده از راهکارهای مبتنی بر گوشی تلفن همراه هوشمند نیستند می توانند رمز دوم پویا را از طریق پیامک دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۰۷:۳۰    
خانه تاریخی مرحوم مدرس، خانه ای که روزگاری مأوای مرد بزرگی دارای جایگاه ملی و مذهبی بود، اکنون در انزوا و خاموشی، ترک های ناشی از فرسودگی را بر پیکر خود احساس می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۸:۱۵    
بر اساس اعلام سازمان هواشناسی به دنبال تشدید بارش باران و برف امروز و فردا ( دوشنبه و سه شنبه 11 و 12 آذرماه ) شاهد بارش شدید برف و باران و وزش بادهای شدید در نقاط مختلف کشور خواهیم بود که احتمال ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۵۶    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: افزایش درآمدهای مالیاتی با گسترش پایه های مالیاتی به معنی دریافت از فعالیت های سودآوری است که تاکنون در زمره مالیات دهندگان نبوده اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۳:۲۳    
تصویر سه گربه شنی برای نخستین بار در پناهگاه حیات وحش یخاب استان اصفهان ثبت شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۳۶    
مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی های شهری کشور با بیان اینکه هنوز ابلاغیه ای در خصوص افزایش نرخ کرایه تاکسی نداشته ایم، گفت: در تلاش برای ارایه بسته های حمایتی به رانندگان هستیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۲:۱۱    
شهردار بجنورد گفت: مناطق حاشیه ای مرکز استان خراسان شمالی وضعیت بسیار بدی دارند که رسیدگی به نواحی و توجه به آن از مهمترین و اولویت دارترین برنامه های شهرداری خواهد بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۲۴    
با ارائه لایحه منتفی شدن معافیت مالیاتی اهالی فرهنگ و هنر در بودجه سال آینده و نگرانی جدی اهالی فرهنگ و هنر پس از انتشار اخباری مبنی بر صحت آن ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۸    
مدیر منطقه سه شهرداری سنندج گفت: با هدف توسعه سرانه فضای سبز و همچنین ارتقاء سطح سیمای منظر در کمربندی آبیدر، علاوه بر احداث سه هزار مترمربع فضای سبز بلوار کمربندی آبیدر نهال کاری شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۴۲    
زمان آغاز ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور 12 آذر ماه اعلام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۸    
پس از پایان رقابت های لیگ جهانی کاراته وان در سال 2019، تیم ملی کاراته ایران بهترین عملکرد را در میان تمام تیم های جهان داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۰:۱۲    
صندوق احیاء و بهره برداری از بناهای تاریخی و فرهنگی، 33 بنای تاریخی را در 16 استان به منظور احیاء، مرمت و بهره برداری مدت معین به مزایده گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۰۸:۵۸    
مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه سوخت ناوگان دیزلی، بنزین نیست بنابراین هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه اتوبوس ها نخواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۹    
جشنواره بازی های بومی محلی ویژه بانوان شهر با حضور 190 شرکت کننده در شش رشته به صورت انفرادی و سه رشته به صورت گروهی برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۳    
بخش وسیعی از شهر هالشتات اتریش بر اثر آتش سوزی خسارت شدیدی دید و به گردشگران در مورد سفر به این مکان هشدار داده شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۵۲    
دانشمندان کامپیوتر دانشگاه واترلو، یک ابزار پوشیدنی ساختند که به کاربر امکان می دهد تا با حرکت بند انگشت های خود اطلاعات دلخواه را به کامپیوتر وارد کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۳۲    
بنا به اعلام سازمان هواشناسی کشور از فردا شاهد بارش باران در اغلب نقاط کشور هستیم که تا شامگاه روز سه شنبه این بارندگی ها ادامه خواهد داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۳۱    
سخنگوی شورای صنفی نمایش مصوبات جدید این شورا را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۳:۰۸    
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از تشکیل تیم های بین المللی جست وجو و نجات شهری (اینساراگ - INSARAG) با عضویت 70 نجاتگر جمعیت هلال احمر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۰۲    
طبق دستور رییس سازمان برنامه وبودجه، فعالیت های انتشاراتی، مطبوعاتی، فرهنگی و هنری در لایحه بودجه سال آینده مشمول معافیت 100 درصدی مالیاتی شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۲:۵۶    
رییس اداره محیط زیست و سلامت و ایمنی شهرداری مشهد با اشاره به تعطیلی تمام مدارس مقطع ابتدایی دوره اول و دوم، مراکز پیش دبستانی و مدارس استثنایی مشهد در روز دوشنبه 11 آذرماه 98 ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۸    
آلودگی هوا و بروز آب سیاه، تفاوت آنفلوآنزا با سرماخوردگی، راهکار متفاوت طب سنتی برای کاهش عوارض آلودگی هوا ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۲    
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: اصلی ترین مخاطبان جشنواره تصویرگری، کودکان هستند یعنی هنر تصویرگری برای همه اقشار قابل استفاده است، اما اصلی ترین مخاطبان آن ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۵۰    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور از نهایی شدن ثبت نام 789 داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در سراسر کشور خبر داد و گفت: ثبت نام 167 نفر هم در حال بررسی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۸    
نماینده مردم بوکان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: با دنیای آلوده سیاست خداحافظی نموده و زندگی باعزت خود را در کلاس درس و دانشگاه پی می گیرم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۲۳    
معاون وزیر بهداشت با بیان اینکه از آغاز شیوع موج آنفلوآنزا در کشور تاکنون 56 نفر جان خود را از دست داده اند، گفت: ابتلا به هر نوع بیماری تنفسی به معنای ابتلا به آنفلوانزا نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۲۳    
تعدادی از مواد لایحه بودجه سال 1399 کل کشور در جلسه امروز هیئت دولت که در دو نوبت صبح و عصر به ریاست حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری برگزار شد، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۶    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نوشت: تصمیم داریم با تعدادی از همکاران مجلس به خانواده کسانی که در ناآرامی های اخیر اعضای خانواده خود را از دست دادند یا افرادی از خانواده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۱۴    
تحولات امروز، فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور و جهان را در بسته خبری سیاسی امروز ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۱:۰۶    
هفته دهم لیگ برتر والیبال با پیروزی سپاهان و سایپا همراه بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۰۰    
در آخرین مرحله از فصل 2019 فرمول یک با قهرمانی همیلتون به پایان رسید تا فصل برای قهرمان فصل به بهترین شکل تمام شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۳۸    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: فردا دوشنبه 11 آذر ماه همه مدارس استان اصفهان باز است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۰    
تعداد نمایندگان آسیا در جام باشگاه های جهان در سال 2021 افزایش پیدا خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۲۰:۱۴    
در این بسته خبری از راه اندازی مجدد تقاطعات تخریب شده شیراز تا پایان عملیات بهسازی بلوار نماز کاشان و خانه تکانی در شهرداری بناب را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۴۶    
سخنگوی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی سربازان نیروهای مسلح اعلام کرد که کسرخدمت های سربازی مربوط به بسیح تنها به افراد دارای مهارت تعلق خواهد گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۳۰    
همانطور که آذر به میانه خود نزدیک می شود و خبر جشنواره های سینمایی هر روز داغ و داغ تر می شوند سینماها نیز با وجود فیلم هایی که هر هفته به چرخه اکران می آیند برای مخاطبان جذاب و جذابتر می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۱۵    
بسته خبری دهم آذرماه ایمنا اختصاص دارد به بستری شدن چهار هزار بیمار آنفولانزا در کشور، افزایش 15 درصدی حقوق بازنشستگان، شروع بارش ها از فردا در کشور ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۶    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، هر دو بزرگراه شهید صیاد شیرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۹:۰۶    
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: دلبستگی به برجام و اینستکس اروپا باعث شد توجه به ظریفیت های داخلی کشور کمتر شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۳۶    
آخرین وضعیت شیوع آنفلوآنزا در استان اصفهان تاکنون ، 868 بیمار مشکوک به آنفلوآنزای نوع A در اصفهان بستری هستند و 10 نفر در این زمینه جان باخته اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۱۶    
فرایند ثبت نام سرپرستان خانواری که یارانه دریافت نمی کردند و بسته معیشتی هم نگرفته اند، از اول دی ماه به آنها اعلام خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۸:۰۶    
آلودگی هوا معضلی است که سلامتی افراد به ویژه گروه های آسیب پذیر از جمله نوزادان، کودکان، خانم های باردار و شیرده، سالمندان و بیماران ریوی و قلبی را تهدید و مشکلات جدی برای آنها ایجاد می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۴۳    
شهردار کلانشهر اراک گفت: عملیات ساخت مسیر راست گرد پل شریعتی اراک به طول 310 متر از فروردین ماه امسال آغاز و هم اکنون به بهره برداری رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۳۴    
رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز پیش از آغاز جلسه درس خارج فقه ضمن انتقاد به ثبت نام بی محابای برخی افراد در انتخابات مجلس تاکید کردند: هر سِمَتی، هر توانایی ای در کنارش یک مسئولیتی دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۷:۱۶    
فرماندار خوانسار گفت: 30 هکتار زمین برای اجرای عملیات 100 واحد صنعتی غیرآلاینده در روستای رحمت آباد خوانسار به متقاضیان طرح واگذار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۴۰    
افرادی که بیماری های قلبی، ریوی، کلیوی، دیابت، آسم، بارداری و کهنسالی دارند بیشتردر معرض آنفلوآنزا هستند. کودکان به علت سیستم دفاعی ضعیف بیشتر به این بیماری مبتلا می شوند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۴    
معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار شیراز از راه اندازی مجدد تجهیزات ترافیکی و چراغ های راهنمایی تقاطعاتی که بعد از حوادث و ناآرامی های اخیر تخریب شده بودند، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۱۶    
فرمانده انتظامی کردستان گفت: با هماهنگی مراجع قضایی، 25 نفر از سرشاخه ها و عناصر اصلی اغتشاشات در شهرهای مریوان و سنندج دستگیر شدند و از آن ها سه قبضه سلاح جنگی و مقادیری سلاح سرد نیز کشف شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۱۶    
یکی از راه های فرهنگ سازی و تاثیر در نگاه اجتماعی در جوامع مختلف هنرمندان و آثار هنری آنها است. هنر به واسطه تاثیر در ناخودآگاه افراد و هنرمندان به عنوان گروه های مرجع جامعه نقش ارزنده ای در حل مسائل ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۴    
در حالی که هنوز مصدومیت میلاد زکی پور یکی از مدافعان استقلال مرتفع نشده، مدافع دیگر این تیم نیز با مصدومیت شدید مواجه شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۴    
معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری لاهیجان گفت : آتش سوزی یک کارگاه کابینت سازی با تلاش آتش نشانان مهار و از گسترش آن به مغازه های اطراف جلوگیری شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۶:۰۴    
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه گفت: با وجود مشکلات مربوط به تامین اتوبوس و فرسودگی ناوگان، میانگین اتوبوس فعال از 550 دستگاه در روز به 590 دستگاه رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۸    
هلسینکی پایتخت و بزرگترین شهر کشور فنلاند است که در سال 2011 نشریه معتبر Monocle بریتانیا شاخص زندگی را در آن در بالاترین سطح خود اعلام کرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۸    
شاخص کل بورس تهران به همراه سایر شاخص ها در دومین روز هفته همچنان سبزپوش باقی ماندند تا امید به روند صعودی شاخص در روزهای آینده بیشتر شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۵۸    
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: تفویض هفت مورد از اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت به خانه های صمت، واگذار کردن کار مردم به مردم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۹    
ملی پوشان ایران در رقابت های کاراته وان مادرید موفق به کسب 2 مدال برنز شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۳    
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از صبح امروز بیش از 550 نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۰    
فرمانده منطقه انتظامی شهرستان نجف آباد از دستگیری 26 نفر از لیدرها و عاملان اصلی اغتشاشات آبان ماه شهر نجف آباد و یزدانشهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۴۰    
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: در اغتشاشات اخیر میزان خساراتی که به کرج وارد شده بسیار ناچیز است و لزومی به اعلام عمومی آن نیست
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۶    
رئیس پلیس فرودگاه های کشور از کشف یک هزار میلیارد ریال کالا ، ارز و طلای قاچاق توسط ماموران این پلیس طی هشت ماهه امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۳۴    
معاون شهرسازی و معماری شهردار سمنان گفت: نخستین پارک هوشمند کودک با هدف دستیابی به استانداردهای شهر دوستدار کودک در سمنان راه اندازی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۸    
محققان به تازگی یک داروی ضد ایدز برای نوزادان تولید کرده اند که به شکل دانه های ریز داخل یک کپسول قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۶    
پارلمان عراق در جلسه امروز خود درخواست استعفای عادل عبدالمهدی نخست وزیر این کشور را پذیرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۵    
دادگاه کیفری واسط عراق روز یکشنبه 2 افسر عراقی را به اتهام قتل دو نفر از تظاهرات کنندگان به اعدام و زندان محکوم کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۳    
رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران گفت: باید به جوانان گفته شود که در صورت روابط پرخطر جنسی چه اتفاقاتی می تواند در انتظار آنها باشد زیرا هرچقدر در این باره صحبت نکنیم باید منتظر فجایعی نظیر ماجرای ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۲    
اصلاحات اجتماعی در عربستان چند سالی است آغاز شده و گستره این اصلاحات گردشگری را نیز دربر گرفت؛ در همین راستا دولت عربستان اقدامات جدیدی نیز انجام داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۲۲    
فدراسیون کشتی ایران از تیم های آزاد و فرنگی آمریکا جهت حضور در مسابقات باشگاه های جهان دعوت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۵:۰۶    
معاون زنان و خانواده رئیس جمهور در یک پیام توئیتری به طرح شورای شهر تهران برای دلجویی از آسیب دیدگان ناآرامی های اخیر واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۸    
نائب رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک کشور گفت: میزان معاملات در بازار مسکن کشور افزایش پیدا نکرده و این بازار همچنان در وضعیت رکود تورمی قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۵۸    
نائب رئیس اول اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: کاش سیاستگذاران بجای حیف و میل منابع عمومی به اسم ایجاد اشتغال و مداخله غیرمسئولانه در روابط کار، به اسم حمایت از کارگر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۵    
مراسم رونمایی از 20 عنوان کتاب نشر شاهد روز یکشنبه 10 آذر با حضور معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سخنگوی وزارت امور خارجه، رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۵۲    
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به لحاظ آماری نمی توان احتمال جدی برای حرکت سازماندهی شده به منظور تخریب یا عدم درج واژه شهید در تابلوی معابر مزین به نام شهدا قائل شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۹    
معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه تاکنون 868 بیمار مشکوک به آنفلوآنزای نوع A در اصفهان بستری است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۴۰    
جدیدترین رده بندی فیده که در ماه دسامبر سال جاری میلادی منتشر شد نشان می دهد، در ترکیب سه نفر برتر جهان تغییری ایجاد نشده و کارلسن همچنان در صدر بهترین شطرنج بازان جهان قرار دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۶    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در دوازدهمین نشست هم اندیشی اعضای کمیسیون های ماده صد به عنوان یکی از زیرمجموعه های این معاونت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۶    
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس گفت: قمی ها هم به آقای لاریجانی پشت نخواهند کرد. تصور می کنیم آقای لاریجانی به همراه دو نیروی معتدل سیاسی از قم کاندیدا می شود و رأی بیشتری هم کسب می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۱    
نشست خبری مدیر کل و معاون توانبخشی بهزیستی و انجمن های معلولین استان اصفهان با اصحاب رسانه صبح امروز _یکشنبه 10 آذر 98_ برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۸    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: از امروز که ثبت نام ها آغاز میشود، باید همگی برای تحقق یک انتخابات پرشور تلاش کنیم و البته رسانه ها در این امر، نقش ویژه ای دارند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۸    
رضا صادقی در تازه ترین پست خود که در اینستاگرام منتشر کرده از انتشار تک آهنگ "یعنی درد" خبر داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۸    
خانم گل تورنمنت کافا گفت: برای بررسی بهتر موضوع لژیونر شدن باید شرایط خاصی ایجاد شود و همچنین دید جامعه ورزش به فوتبال بانوان خیلی بهتر شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت:طرح جامع کاهش آلودگی هوای اصفهان باید بیش از گذشته مورد توجه باشد، همچنین اجرای محدوده دقیق زوج و فرد باید بیش از گذشته رعایت شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۲۲    
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: شهردار اصفهان در ششمین برنامه ملاقات مردمی خود با معتمدان و شهروندان این منطقه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۹    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به ورود موج بارشی از دوشنبه، گفت: بارش برف و باران در بیشتر مناطق به ویژه مناطق غربی و جنوبی استان طی دو روز آینده پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۶    
مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران و عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۳    
مدیر گروه قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت نام در هجدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۳    
یک کارشناس حقوقی گفت: در مقدمه قانون اساسی درباره وسایل ارتباط جمعی آمده "وسایل ارتباط جمعی باید در جهت روند تکاملی انقلاب اسلامی در خدمت اشاعه فرهنگ اسلامی قرار گیرد و در این زمینه از برخورد سالم ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۱۳    
کاندیدای جمهوری خواه انتخابات کنگره آمریکا در حساب توییتری خود خواستار اعدام ایلهان عمر نماینده مسلمان دموکرات کنگره شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۴    
عملیات اجرایی ساخت پارکینگ طبقاتی در خیابان حکیم نزاری بیرجند با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان استان آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۶    
عضو شورای اسلامی شهر تهران نسبت به وضعیت آسیب دیدگان ناآرامی های اخیر واکنش نشان داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۱    
مدیرکل بهزیستی استان اصفهان گفت: همه ادارات دولتی باید یک رابط زبان اشاره داشته باشند تا معلولان ناشنوا بتوانند به خوبی خدمات مورد نیازشان را دریافت کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۳۱    
با حکم شهردار اصفهان، داریوش امانی به عنوان معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان منصوب شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۸    
مسئولان در بسیاری از شهرهای ایالات متحده برای به حداقل رساندن مرگ های ناشی از تصادفات جاده ای "هدف صفر" را به عنوان عامل پیشگیرانه در پیش گرفته اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۵    
13 فیلم کوتاه در بخش رقابتی هشتمین جشنواره جهانی فیلم پارسی استرالیا حضور دارند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۲    
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال بانوان دوشنبه _11 آذر ماه_ ساعت 10 صبح برگزار خواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۲۲    
مشاور فرهنگی رئیس جمهور گفت: هیچ کس ادعا نکرده است تمام افرادی که برای اعتراض به خیابان آمدند اغتشاشگر بوده اند. به طور قطع تمام مسئولانی که باید در این باره پاسخ بدهند پاسخ خواهند داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۳:۱۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان از برگزاری بیست و هشتمین اجلاس استانی اقامه نماز در استان اصفهان خبر داد.
  • ۱