شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۳May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۷ - ۱۲:۰۸    
فرماندار نطنز گفت: مهمترین سرمایه نظام اسلامی و دولت تدبیر و امید احترام و اعتماد متقابل مردم و دولت نسبت به یکدیگر است که لازم است دستگاه ها با پرهیز از گزارش صرف ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۴ - ۱۲:۳۰    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری قم گفت: تبلیغات تاکسی های اینترنتی در شهر ممنوع شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۵۰    
سخنگوی شورای نگهبان در صفخه توییتر خود نوشت: ثمره اعتماد و پای بندی جوانان به امام و سه گانه باور او، ‫باور 373‬⁩ بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۱۵:۱۶    
نماینده مردم تهران در صفحه توییتر خود نوشت: به گفته رییس کل دادگستری گلستان، کارکنان اداره غله گنبد کاووس نخاله ها و فضولات حیوانی را با گندم ترکیب می کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۲ - ۰۰:۴۰    
در هفته نهم لیگ برتر فوتسال کشور در ورزشگاه تختی شاهین شهر تیم هایپر شاهین شهر میزبان تیم آذرخش بندرعباس بود که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۲۲:۰۷    
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برخورد پلیس با حیوان آزارها گفت: مردم می توانند آزار حیوانات را به پلیس گزارش دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل دفتر مطالعات و تحقیقات رسانه ها در همایش سالیانه اعضای انجمن خبرنگاران استان سمنان گفت: وظیفه نشریات محلی به مراتب سنگین تر و مهمتر از نشریات ملی و سراسری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۵۰    
بنیامین نتانیاهو ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی شامگاه پنجشنبه گفته این رژیم در هر کشوری از جمله عراق که ایران در آن علیه اسرائیل پایگاه ایجاد کند عملیات خواهد کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۲۹    
اداره کل اطلاعات خراسان رضوی گزارش داد: توطئه جدیدی از ضد انقلاب در مشهد خنثی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۶/۰۱ - ۰۸:۱۵    
آژیر خطر کاهش جمعیت فوک خزری در ایران، تیمار و رهاسازی جغد انبار در اصفهان، تلف شدن توله خرس گلستان، تهیه طرح حمایت از حیوانات در سازمان حفاظت محیط زیست ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۴۶    
بازیکن تیم فوتبال سایپا گفت: با توجه به این که تیم جوانی داشتیم توانستیم در یک دیدار سخت نتیجه بگیریم که از این بابت خوشحال هستیم و خدارا شاکرم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۹    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: هر دو دروازه بان تیم ذوب آهن خوب هستند، همه بازیکنان تیم اشتباهاتی را در بازی انجام می دهند و نمی شود صادقی را مقصر باخت دانست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۳۰    
از هفته اول لیگ برتر فوتبال شامگاه امروز _پنجشنبه 31 مرداد 98_ تیم ذوب آهن میزبان تیم سایپا بود که این دیدار با برتری 3 بر 2 به سود سایپا به پایان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۳:۱۸    
هافبک تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داور امروز تمام صحنه های پنجاه پنجاه را به نفع تیم سایپا گرفت و امیدوارم از هفته های بعدی داوری ها بهتر شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۵۷    
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داوران تستی و تازه کار برای بازی های ما انتخاب می شوند و داور بازی امروز تمام صحنه های پنجاه پنجاه بازی را به تیم حریف داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۴۷    
مربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: داوران تستی و تازه کار برای بازی های ما انتخاب می شوند و داور بازی امروز تمام صحنه های پنجاه پنجاه بازی را به تیم حریف داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۲:۳۱    
سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: دو تیم بازی خوبی انجام دادند و رد و بدل شدن 5 گل نشانه جذابیت این بازی بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۵۸    
سرمربی آرژانتینی پرسپولیسی ها پس از پیروزی در دیدار ابتدایی در نشست مطبوعاتی حضور یافت و به سوال خبرنگاران پاسخ داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۲    
طبق اعلام مدیران باشگاه ذوب آهن قرار بود ضلع جنوبی ورزشگاه ذوب آهن قبل از شروع لیگ تکمیل شود که هنوز در حال آماده سازی و تکمیل نشده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۰    
تیم فوتبال پرسپولیس در افتتاحیه لیگ نوزدهم مقابل پارس جنوبی به پیروزی رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۱:۰۷    
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: مدیرعامل کارخانه قند نقش جهان اصفهان و دو تن از همکاران وی که به طور گسترده اقدام به عرضه و توزیع خارج از شبکه شکر می کردند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۹    
تیم فوتبال ذوب آهن در هفته اول لیگ برتر فوتبال بازی برده را در نهایت به سایپا باخت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۴    
علیرضا منصوریان یازده مرد خود برای رویارویی مقابل سایپا را اعلام کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۰    
سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران پس از پیروزی تیمش برابر بلغارستان گفت: هیچ تیمی را دست کم نمی گیریم و از تیمی هم نمی ترسیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۵۸    
سفر نخست وزیر هند به پاریس، حمله پهپادی انصارالله به پایگاه هوایی ملک خالد، جایزه آمریکا برای سرکردگان داعش، رزمایش مشترک روسیه و هفت کشور دیگر در خزر و حادثه روی عرشه ناو آبراهام لینکن در خلیج فارس ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۹:۴۷    
تردد خودروها در مسیرشمال به جنوب بزرگراه شهید خرازی و مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید صیاد شیرازی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۳۰    
کشف یک تُن و 183 کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با اشرار، کمبود 15 هزار معلم در اصفهان، راه اندازی طرح هر خانه یک پایگاه سلامت و ماجرای اغفال زنان بدست روانشناس قلابی را در آخرین بسته خبری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۵۸    
دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی طی نامه ای به دکتر علی عسکری رئیس سازمان صدا و سیما از تولید و پخش برنامه تلویزیونی عصر جدید تقدیر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۲۸    
رییس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه فرار مالیاتی به معنای خیانت و دست کردن در جیب ملت و بیت المال است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۶    
لاله اسکندری در اینستاگرام خود به تفاوت دنیای عکس های دیجیتال و چاپی قدیمی اشاره کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۸:۱۰    
وزیر امور خارجه گفت: کسی نمی تواند امنیت تنگه هرمز را بدون ایران تامین کند و آمریکا باید بداند که نمی تواند در منطقه خلیج فارس ناامنی ایجاد کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۷:۱۳    
مدرسه تابستانه صنایع دستی ویژه نوجوانان با هدف کشف استعداد نوجوانان افتتاح شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۵۵    
کاروان شادی سی و دومین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان، صبح امروز پنجشنبه _ 31 مرداد 98 _ راه افتاد و به بیمارستان کودکان امام حسین(ع) اصفهان سری زد تا بچه ها یک روز شیرین را همراه با ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۲۵    
معاون خدمات شهری شهردار مشهد از افتتاح 25 پروژه فضای سبز و توسعه 300 هکتاری کمربند سبز مشهد تا پایان سال جاری خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۶    
پروانه های جشنواره امروز راه خود را کج کردند و به حوالی میدان استقلال در خیابان امام خمینی آمدند تا مهمانی برای مهمانان موقت بیمارستان امام حسین(ع) باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۶:۱۰    
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در صفحه توییتر خود نسبت به سرنوشت برخی از منتخبان مردم در شوراهای شهر تهران، شیراز و اصفهان واکنش نشان داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۲۲    
برنده مدال طلای بخش فیلمسازی سومین المپیاد گفت: سطح المپیاد بالاتر از حد انتظار من بود و تجربه بسیار آموزنده ای برای من رقم زد.تلاش من این است که انیمیشن سازی را ادامه دهم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۵:۰۰    
پانصد و شصت و سومین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و ششمین شماره "سبز سبزم" به عنوان رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه"فوتبال به وقت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۴۹    
یک عضو هیئت رئیسه مجلس بازداشت دو نماینده مجلس را تایید کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۲۵    
سخنگوی شورای نگهبان در صفحه توییتر خود از رفتار دوگانه برخی افراد در فضای سیاسی کشور گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۰    
سفیر آفریقای جنوبی در ایران با بیان اینکه تبریز از نظر اقتصادی توانمندی بالایی دارد، گفت: پس از امضای قرارداد خواهرخواندگی با تبریز، برای توسعه همکاری ها در زمینه های مختلف برنامه ریزی می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۰    
سرپرست شهرداری قزوین از برگزاری "هفته فرهنگی قزوین" با هدف شناساندن ابعاد مختلف فرهنگی و هنری قزوین به شهروندان و گردشگران به عنوان مقصدی در دسترس، خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۹    
نشست بررسی تاثیرات مثبت و منفی فیلم بر کودکان و نوجوانان با حضور احسان کاظمی روانشناس،عطیه سلطانی فیلم نامه نویس و محمدرضا حاجی غلامی کارگردان به همت خبرگزاری ایمنا برگزار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۹    
پس از رشد سنگین شاخص کل بورس در روز پایانی هفته گذشته، بازار این هفته را با توجه به ریزش بازارهای جهانی با تردید شروع کرد تا آنجا که با وجود افزایش شاخص در میانه های معاملات روزهای شنبه و یکشنبه به ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۴۶    
رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان لنجان از کشف و ضبط 580 کیلوگرم چوب بلوط قاچاق در این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۸    
مراسم یادبود جانباز سرافراز حاج حمید طالبی صبح امروز _پنجشنبه 31 مرداد 98_ از سوی شهردار اصفهان و با حضور جمعی از همرزمان، مدیران استانی و شهری و مردم شهیدپرور اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۵    
پنل همکاری مشترک در پاکستان موجب آشنایی بهتر سرمایه گذاران و تهیه کنندگان با فضای کار سینمایی در این کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۴    
شرکت "DELL"، آخرین نسل از اولترابوک های محبوب XPS 13 را با پردازنده های نسل دهم کومت لیک اینتل، پنل تصویری 4K، بدنه آلومینیومی و پورت های تاندربولت به روزرسانی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۰    
دویست و هفتاد و پنجمین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۳۰    
رئیس پلیس راهور جزئیات حذف قبوض کاغذی جرایم راهنمایی و رانندگی را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۶    
مراسم یادبود جانباز سرافراز حاج حمید طالبی صبح امروز _پنجشنبه 31 مرداد 98_ از سوی شهردار اصفهان و با حضور جمعی از همرزمان، مدیران استانی و شهری و مردم شهیدپرور اصفهان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۳:۲۰    
رئیس سازمان دامپزشکی کشور با بیان اینکه 60 نفر در کشور به بیماری تب کریمه کنگو مبتلا شدند، گفت: از این تعداد 5 نفر فوت کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۵۶    
اردکان_ شهردار اردکان گفت: طرح مطالعاتی گیاهان مناسب با نیاز اندک به آب، انتقال آب شیرین به بلوار آیت الله شهید بهشتی (ره) و تأمین برق آن از طرح های این شهرداری برای بهبود وضعیت فضای سبز شهری است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۶    
ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان در قزاقستان اعلام شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۶    
نماینده مردم تهران در صفحه توییتر خود نوشت: مجلس انتخابی و مستقل، دستگاه قضایی و قاضی مستقل، رسانه های آزاد و سازمان های مردم نهاد از پیش شرط های مقابله با فساد است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۳    
نشست بررسی تاثیرات مثبت و منفی فیلم بر کودکان و نوجوانان با حضور احسان کاظمی روانشناس،عطیه سلطانی فیلم نامه نویس و محمدرضا حاجی غلامی کارگردان به همت خبرگزاری ایمنا برگزار شد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۴۰    
سخنگوی دولت دوم اصلاحات در صفحه توییتر خود از شایعاتی مبنی بر انتخاب دو سفیر بدون داشتن صلاحیت های لازم اطلاع داده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۷    
آن ها در کودکی خود بزرگ شده بودند، اما هنوز رویاهایشان بوی آبنبات های شیرین کودکی را می داد و ترسیم رویاهای رنگی رنگیشان تنها کاری بود که می توانست رنگ واقعیت به آن ها بریزد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۴    
رئیس کمیسیون فرهنگی ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: جشنواره هایی مانند جشنواره کودک که در سطح بین المللی برگزار می شود، باید دارای دبیرخانه دایمی و فعال در طول سال باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۲۰    
عضو هیئت علمی گروه آینده پژوهی دانشگاه اصفهان و عضو فدراسیون جهانی آینده پژوهی گفت: وقتی از اصفهان صحبت می کنیم نباید تنها به گذشته یا شرایط فعلی آن بسنده کرد زیرا آنچه اصفهان می تواند باشد قسمتی از ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۹    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: قصد داریم محور اصلی اجرای پروژه های دولت الکترونیک را به بخش خصوصی واگذار کنیم و این یک اصل برای معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۹    
در شهرهای امروزی، هوشمندی شاید اساسی ترین و بنیادی ترین اصل رفاه و بقا به حساب آید؛ چرا که شیوه های قدیمی مدیریت شهری دیگر پاسخگوی نیازهای جمعیت رو به افزایش شهرها نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۲:۱۵    
استاندار اصفهان با اشاره به جاری بودن زاینده رود همزمان با برگزاری جشنواره فیلم های کودکان و نوجوانان در صفحه توییتر خود از ضرورت ایجاد نشاط روحی و روانی برای کودکان گفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۵    
شهردار مشهد گفت: در مناطق حاشیه ای مشهد 12 عرصه مشترک فعالیت با سپاه پاسداران خواهیم داشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۵۲    
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار اصفهان گفت: قصد داریم محور اصلی اجرای پروژه های دولت الکترونیک را به بخش خصوصی واگذار کنیم و این یک اصل برای معاونت توسعه و مدیریت منابع استانداری اصفهان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۴۰    
کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، امروز با میانگین 76 در وضعیت سالم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۸    
عده ای از مردم مظلوم و فاسد که از بدو تولد و براساس تنظیمات کارخانه در فساد دست وپا می زنند، گاهی بین دست وپا زدنشان، سرکی کشیده و فساد مسئولانِ غربزده شان را به عینه می بینند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۲    
سخنگوی باشگاه ذوب آهن گفت: باشگاه ذوب آهن آنقدر مشکلات دارد که بعد از پنج سال خود آدم خسته می شود؛ آذری بالای پنج سال است که در ذوب آهن زحمت می کشد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۳    
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به تحریم وزیر امور خارجه ایران، گفت: سفرهای وزیر امور خارجه ایران نشان داد که تحریم وی مورد استقابل جهان قرار نگرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۰    
مدیرعامل سابق ذوب آهن برکناری از مدیریت این باشگاه را تقدیر خود دانست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۱:۰۴    
رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه هیچ رئیس جمهوری مانند او به نفع رژیم صهیونیستی عمل نکرده، بار دیگر گفت انتظار دارد یهودیان در انتخابات ریاست جمهوری به او رأی دهند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۸    
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در مرکز تحقیقاتی محمودآباد 540 ژنوتیپ چمن مقاوم به خشکی و کم نیاز آبی وجود دارد که تعدادی از آنها تکثیر و به صورت رول استفاده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۵۲    
زردچوبه دارای خاصیت طبیعی ضد التهابی است و مصرف آن نقش مهمی در بهبود عملکرد مغز، کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی، پیشگیری از بروز سرطان و تسکین درد دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۹    
باغبادران_شهردار باغبادران گفت: برنامه ریزی های لازم برای احداث آلاچیق و پارکینگ مناسب، ایجاد فضای ورزشی چمن مصنوعی، سرویس بهداشتی و اجرای برنامه های فرهنگی در تپه نورالشهدا انجام شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۴۰    
سخنگوی ریاست جمهوری ترکیه گفت: نشست سه جانبه سران ایران، روسیه و ترکیه به عنوان کشورهای ضامن آتش بس در سوریه، قرار است_ 25 شهریورماه_ در آنکارا برگزار شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۴    
سامانه بومی پدافند برد و ارتفاع بلند باور373 با حضور حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۰    
با برگزاری روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن سعید آذری از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۰    
قیمت تلفن های همراه برند "اپل" ثبات نسبی را نسبت به هفته گذشته تجربه کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۸    
تهیه کننده فیلم منطقه پرواز ممنوع گفت: در این کشور به وفور سینمای کودک را مشاهده می کنیم، این در حالی است که نوجوانان در سینما جایگاهی ندارند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۲۵    
در یکی از جنگل های شنژن چین کتابخانه ای شبیه به یک معبد ساخته شده است که دوستداران کتاب را از طریق پلکانی عظیم و مرتفع به سمت کتابخانه هدایت می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۳    
امروزه با روند رو به رشد جمعیت و ساخت و سازها، شهرهای کوچک و بزرگ جهان بیش از پیش در معرض حوادث و مخاطرات و حتی آسیب های ناشی از رویدادهای آرام تر نظیر تغییرات اقلیمی قرار گرفته اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۱۰    
محققان انگلیسی به تازگی ارتباط بین مصرف داروهای آنتی بیوتیک و افزایش خطر ابتلا به سرطان کولون را مورد بررسی قرار دادند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۱۰:۰۰    
با برگزاری روز گذشته جلسه هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن سعید آذری از سمت مدیرعاملی این باشگاه برکنار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۴۹    
رفسنجان_معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری رفسنجان از تدوین نخستین تقویم فرهنگی اجتماعی این شهرداری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۴    
شهردار همدان با بیان اینکه 17 پارک در نقاط مختلف شهر همدان در حال احداث است، گفت: پارک یاس، پارک شقایق و بوستان مسیر سلامت از جمله بوستان های در حال احداث در منطقه سه این شهر است که در مجموع هشت هزار ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۳۴    
دلایل زیادی مانند مشکلات تیروئیدی، سندرم تخمدان پلی کیستیک، عفونت قارچی پوست و زایمان در ریزش موی زنان نقش دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۲    
مسابقات لیگ برتر هندبال کشور با برگزاری پنج دیدار در هفته دوم لیگ برترت هندبال برگزار می شود و تیم مدعی فولاد مبارکه سپاهان قهرمان فصل گذشته در این هفته استراحت می کند
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۵    
چطوری اومد اینجا ، نمی دونم، فکر کنم خودش اومد ، نه بابا خودش که پا نداره ، چرا دیگه این چرخ ها پاهاش هست ، این آقا که آن گوشه نشسته آوردش ....
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۹:۰۰    
در شهر هوشی مین، بزرگ ترین شهر ویتنام، پارکی مرکزی احداث خواهد شد که در آن درختان مصنوعی با تولید انرژی، پایداری را برای شهر به ارمغان خواهد آورد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۴۵    
یک روانشناس گفت: به روزبودن به معنای زیر پا گذاشتن ارزش ها نیست، بلکه به معنی توانمندی در ارتباط سالم است؛ برخی ارتباط سالم را از کناره گیری محرز به یک رابطه باز و بی بند و بار می کشند که می تواند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۴۰    
شهردار کرج گفت: تلاش می کنیم تا دو سال آینده بخشی از فاز نخست خط (2) قطار شهری کرج حدفاصل زیرگذر طالقانی تا چهل و پنج متری گلشهر با سه ایستگاه به بهره برداری برسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۷    
فریدن- نماینده مردم فریدن، فریدونشهر، چادگان و بویین میاندشت در مجلس شورای اسلامی گفت: سود حاصل از درآمد شرکت شصتا حق کارگران این سازمان است که متأسفانه به آن ها پرداخت نمی شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۳۴    
مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از افزایش 25 درصدی تولید آسفالت در سال جاری خبر داد و گفت: تولید آسفالت در مجتمع تولیدی سازمان عمران در پنج ماهه نخست سال به بیش از 60 هزار تن رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۰    
مدیر مرکز خلاقیت و فناوری های نوین شهری شهرداری یزد گفت: به منظور استفاده بهینه از این ظرفیت باید مراکز علمی و پژوهشی و همچنین نهادهای مختلف در استان همکاری کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۸:۰۴    
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 165 هکتار از جنگل ها و مراتع استان اصفهان طعمه حریق شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۱۹    
به نظر می رسد در ایران مقوله گردشگری و بوم گردی نیاز به خلاقیت دارد و این امر به شدت تحت تاثیر تقلید قرار گرفته است این در حالی است که شروع هرکدام از اقدامات یک امر خلاقانه و بدیع بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۴    
کارشناس علوم سیاسی گفت: باید از شبکه افق که حجم زیادی از بودجه رسانه ملی را به خود اختصاص داده است، بپرسیم چرا باید برادر یک دیپلمات شهید در حادثه منا به یک برنامه سیاسی دعوت شود؟ آیا بردار یک ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۷:۰۰    
مدیر امور طیور سازمان جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: همه تخم مرغ های قهوه ای بسته بندی شده که در بازار عرضه می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۳:۰۰    
نمایشگاه و حراج آثار هنری "رویای کودکان" در حمایت از تحصیل ،سلامتی و بیمه عمر کودکان کار شامگاه چهارشنبه _30 مرداد 98_ در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ - ۰۲:۱۳    
نشست خبری و اکران فیلم های فریاد سکوت و پرواز ممنوع شامگاه امروز _ چهارشنبه 30 مرداد 98_ با حضور عوامل فیلم در سینما ساحل اصفهان برگزار شد.
  • ۱