جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۶:۴۲Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۸ - ۱۴:۱۰    
معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: با هدف کاهش بار ترافیکی و رفاه حال شهروندان احداث دوربرگردان غیرهمسطح ابوطالب به زودی آغاز می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۵ - ۰۸:۰۲    
استان فارس رکورد دار فرونشست زمین در دنیا، سه سال حبس تعزیری برای شکارچی غیرمجاز در اصفهان، نجات 35 راس میش و بره توسط راننده قطار در انزها، علت تعطیلی مدارس طبیعت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۲۰ - ۲۰:۲۲    
معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد: اثرات افزایش دارایی شرکت های سهام عدالت در پرداخت سود سال 97 اعمال می شود که بر این اساس ارزش سهام کسانی که یک میلیون تومان کامل داشته اند به 4 میلیون و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۴:۲۵    
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس مدت ها است در انتظار ارائه لایحه مالیات بر عایدی مسکن از سوی دولت مانده است و چون فرصت زیادی نداریم بنابراین به دنبال تصویب طرح نماینده ها در کمیسیون ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۳:۱۳    
کاشان_مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان از وجود مراکز و مجتمع های بدون تاییدیه ایمنی در این شهر خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۳    
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران گفت: 166 دامپزشک برای روزهای عرفه و عید قربان در مراکز عرضه دام بهداشتی سطح پایتخت بر ذبح دام نظارت می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۴۳    
مهتاب کرامتی برنده چالش جهانی یونیسف را در اینستاگرام خود معرفی کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۱:۰۷    
یزد_رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری یزد از اجرای طرح جامع مدیریت پسماند در این شهر خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۱۰:۵۸    
معاون محیط زیست طبیعی گفت: براساس دستور العمل دولت برای محدود و کوچک شدن ارگان ها، افزایش نیروی محیط بان امکان پذیر نخواهد بود، به این دلیل سازمان محیط زیست به سمت فعالیت های مشارکتی حرکت کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۹ - ۰۹:۳۴    
رئیس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: استمرار حیات بشر به توسعه ای وابسته است که حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در آن اصل باشد و اگر در دوراهی اشتغال و حفظ منابع طبیعی قرار گرفت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۱۶    
امام جمعه کیش گفت: جدایی مجمع الجزایر بحرین که با توطئه انگلیس و همکاری رژیم پهلوی رقم خورد بزرگترین خیانت به کشور بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۲:۰۷    
عضو هیئت علمی بین الملل بعثه مقام معظم رهبری از انتشار و ترجمه پیام رهبر انقلاب به 18 زبان زنده دنیا خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۳۱    
محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه ایران در واکنش به طرح تشکیل ائتلاف دریایی آمریکا در خلیج فارس نوشت: هرگونه حضور فرامنطقه ای در خلیج فارس منشا نا امنی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۱:۱۵    
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: برخورد اتوبوس واحد در خمینی شهر با دو خودروی پراید، چهار مصدوم به جای گذاشت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۰:۴۵    
رییس کل بانک مرکزی ضمن تاکید بر اینکه با پست های اینستاگرامی جلوی جوسازی های ارزی را می گیرم، از عزم این بانک برای حساب کشی از همه افراد خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۰:۲۵    
تیم ملی والیبال ایران هر چند بازی برابر کوبا را خوب آغاز نکرد و در دو ست ابتدایی شکست خورد اما در نهایت برنده دیدار با این تیم بود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۲۰:۱۰    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نزاجا) با تاکید بر اینکه نیروهای مسلح کشور شکست ناپذیرند، گفت: هیچ خطری امنیت مرزهای کشور را تهدید نمی کند و جمهوری اسلامی ایران در امنیت کامل است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۳    
نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: عده ای به رییس جمهور آمریکا مشورت داده اند که نباید به برجام باز گردد چراکه هیمنه آمریکا در جهان شکسته خواهد شکست و برهمین اساس باید توجه داشت آمریکا بر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۹:۴۰    
اولین تدکس اصفهان ویژه نوجوانان در حوضخانه قلمستان برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۹:۱۹    
حجت الاسلام باقریان گفت: امروز تحریم ها علیه ایران به یک فرصت تبدیل شده است و چنانچه به جوانان و دانشمندان ایران اعتماد شود و میدان عمل را به آنها بسپاریم شاهد پیشرفت های بزرگی خواهیم بود .
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۹:۰۴    
معاون تحقیقات و فناوری وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون بیش از 1200 محقق با شاخص اچ ایندکس (میزان استنادات به آثار انتشار یافته توسط یک یا چند محقق) بالای 14 در ایران داریم درحالی که این ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۸:۵۸    
سمیرم- فرماندار شهرستان سمیرم گفت: سمیرم رتبه نخست تولید شیلات استان اصفهان را دارا بوده و یکی از مهمترین تولید کنندگان حبوبات، گندم، جو و ... در سطح استان به حساب می آید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۸:۳۴    
هر سال که خورشید هفتمین روز از ماه حج طلوع می کند، جهان تشیع با یادآوری سالروز رخدادی غم انگیز در سوگ می نشیند و اندوه غروب پنجمین آفتاب تابناک آسمان ولایت و امامت بر دل و جان شیعیان سایه می اندازد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۸:۱۳    
عضو فراکسیون امید مجلس گفت: رئیس جمهور نباید اجازه دخالت به دستگاه ها و نهادهای غیر مسئول را بدهد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۷:۴۵    
سمیرم- استاندار اصفهان گفت: اعتبار بیشتری برای تصفیه آب شرب شهرستان دیده شده تا کیفیت آب این منطقه بهتر شود و به دست مردم برسد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۷:۳۱    
تدکس اصفهان با حمایت شهرداری در شهریورماه برگزار خواهد شد تا گامی هرچند کوچک در جهت رشد و ارتقای اصفهان و ایران بردارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۴    
گلپایگان- امام جمعه موقت گلپایگان گفت: بندگی کردن در مقابل خدا بی نیازی می آورد و یقین و اخلاص عمل به انسان عنایت می کند تا در فتنه هایی که به وجود می آید راه صحیح را بتوانیم انتخاب کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۷:۰۴    
مبارکه - امام جمعه مبارکه: مردم ایران هرگز در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمنان کوتاه نمی آیند و آن را به فرصتی ارزشمند تبدیل می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۵۲    
چادگان- امام جمعه موقت چادگان گفت: مردم در تأمین معیشت روزمره خود با مشکل مواجه هستند چرا که نرخ قیمت اجناس مختلف روز به روز افزایش پیدا می کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۹    
بویین میاندشت- امام جمعه بویین میاندشت گفت: ممکن است عملکرد دولت در برخی جاها ضعیف باشد اما نباید کارهای مثبت دولت نادیده گرفته شود که دشمن از آن سو استفاده کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۴۶    
تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: حذف صفر از پول ملی برای اقتصاد کشور و رفع مشکلات این حوزه کارآمد است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۱۰    
مراسم دومین سالگرد شهید محسن حججی همراه با هفتمین یادواره 83 شهید مسجد امام زمان (عج) با سخنرانی سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران برگزار شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۶:۰۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران، خلیج فارس را ادامه قلمرو سرزمینی خود دانسته و متعهد به تامین امنیت آن و امنیت تردد کشتی ها در این منطقه می داند و معتقد است حضور نیروهای فرا منطقه ای زمینه تنش و ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۹    
شهردار ورنامخواست با اشاره به بازار داغ شایعه سازی و دروغ پراکنی در فضای مجازی گفت: در این شرایط سخت و پیچیده خبرنگاران با خبر رسانی شفاف، دقیق و بدون جنانجال سازی سبب ایجاد امید در جامعه می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۵:۴۰    
امام جمعه اصفهان گفت: بیش از 20 هزار دختر فوق لیسانس حقوق داریم که بیکار هستند. باید افراد نخبه و درجه یک را وارد دانشگاه کنیم تا خروجی آن هم مستعد و اهل فن باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۵:۰۱    
مهاجم جوان سرخ پوشان پایتخت بر خلاف شایعاتی مبنی بر اخراجش از پرسپولیس در این تیم ماندنی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۵    
شهردار باغبادران با اشاره به مشکلات پروژه شبکه فاضلاب باغبادران گفت: شیب تند شهر باغبادران به سمت رودخانه زاینده رود بوده و انتظار می رود مسئولان استان به پروژه فاضلاب باغبادران حساسیتی دو چندان ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۲    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اصفهان گفت: خبرگزاری ایمنا بر اصول ارزشمندی مانند صداقت و و امانت داری تکیه دارد و در مسیر اطلاع رسانی به هنگام خوش درخشیده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۵۲    
نمایشگاه آثار ژان پییر بریگودیو شاعر و نقاش فرانسوی به نام "گشایش" تا 15 شهریور ماه 98 در موزه هنر های معاصر دایر است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۳۷    
رییس دادگاه بخش باغبهادران گفت: در 10 ماه گذشته هشت هزار پرونده قضایی در دادگاه بخش باغبهادران تشکیل شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۹    
کیهان کلهر برنده جایزه بهترین هنرمند سال 2019 از سوی همایش موسیقی ملل ومکس شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۴:۱۰    
نرخ همه شاخص های نفت و انرژی کاهشی بوده به طوری که قیمت هر بشکه نفت برنت با کاهش 0.5 درصدی همراه بوده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۴۶    
شهردار مشهد با اشاره به بهره برداری از 4.5 کیلومتر از مسیر خط دو مترو گفت: به دنبال آن هستیم تا فاز اول خط 3 قطارشهری مشهد از میدان فردوسی تا پایانه مسافربری امام رضا (ع) را تا سال 1400 به بهره ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۳:۲۲    
احتمال پیوستن مدافع ناپولی به استقلال، احتمال پیوستن بیرانوند به یک تیم ترکیه ای و رفتن داوید لوییز به آرسنال از اخبار مهم این هفته فوتبال جهان است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۲:۵۲    
معاون اول رییس جمهور گفت: توسعه قطار شهری از تجربیات موفق در بهبود حمل و نقل کلانشهرها است اما در زمینه توسعه آن سال ها عقب هستیم و باید تلاش کنیم تا کاستی های گذشته جبران شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۴۳    
سمیرم- استاندار اصفهان گفت: هر تعداد وام بدون محدودیت 9 درصد برای احداث گلخانه در منطقه پادنای علیا شهرستان سمیرم ارائه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۴    
سمیرم- نماینده شهرستان سمیرم گفت: هر یک چادر قشقایی یک سایت گردشگری و یک کارگاه تولیدی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۱:۰۱    
پول به صورت تصاعدی افزایش می یابد؛ غالبا پیش می آید که در یک لحظه میلیون ها دلار پول از هیچ به وجود می ِآید. زیرا یکی از ویژگی های عصر اطلاعات افزایش تصاعدی پول است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۹    
خوانسار- فرماندار خوانسار گفت: امروزه افراد غیر حرفه ای در فضای مجازی مطالبی که بوی نقد و سازندگی نمی دهد و فقط به اهانت می پردازند منتشر می کنند بنابراین رسانه های معتبر و حرفه ای باید خبرهای کذب را ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۹    
رئیس شورای اسلامی زرین شهر از برگزاری جلسات این شورا به صورت علنی در آینده نزدیک خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۴۰    
هوای کلانشهر اصفهان، امروز با میانگین شاخص کیفی 118 همچنان برای گروههای حساس ناسالم است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۱۰:۱۹    
یک فیزیولوژیست ورزشی گفت: اف ام اس سیستمی است که با آن افراد را غربالگری می کنیم که این افراد حداقل هایی برای حرکت دارند یا خیر ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۹:۳۴    
مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اسفهان گفت: خبرگزاری ایمنا همواره در اخبار، واقعیت ها را انعکاس داده و امید است خبرنگاران ایمنا با پیگیری و مطالبه گری بتوانند واقیت های بیشتری را از ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۸:۰۱    
در روایات عهد عتیق آمده است که خداوند هستی را در شش روز آفرید سپس روز هفتم را به استراحت پرداخت پس روز هفتم، روزی مقدس شمرده شد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۸ - ۰۷:۵۲    
گلپایگان_شهردار گلپایگان گفت: با تدوین سند چشم انداز پنج ساله شهری، توسعه گردشگری، جذب سرمایه گذار و جایگاه و میزان مشارکت های مردمی مشخص خواهد شد.