جمعه ۰۷ اردیبهشتساعت ۱۸:۱۳Apr 2024 26
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1398 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1398 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1398 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1398 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1398 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1398 خبرگزاری ایمنا 30 دی 1398 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1398 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 1 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 2 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 3 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 4 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 5 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 6 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 7 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 8 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 9 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 10 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 11 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 12 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 13 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 14 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 15 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 16 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 17 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 18 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 19 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 20 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 21 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 22 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 23 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 24 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 25 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 26 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 27 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 28 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 29 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 30 مرداد 1398 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1398 
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۵:۵۲    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده میانگین دما در سطح استان یک تا سه درجه کاهش خواهد داشت ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۲:۲۲    
معاون اول رییس جمهور آیین نامه فرایند استخراج فرآورده های پردازشی رمزنگاری شده رمزارزها و استفاده از رمزارز را در شش بند ابلاغ کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۱۳:۲۲    
صبح امروز با حضور مقامات لشکری و کشوری پیکر مطهر 26 شهید دوران دفاع مقدس از مرز سومار وارد کشور شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۱۰ - ۰۹:۲۵    
مدیرکل حمل ونقل کالای سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در بخش نامه ای به مدیران کل استانی این سازمان نرخ شاخص حمل بر اساس تن -کیلومتر بروز رسانی شده را 1400 ریال اعلام کرد و خواستار متوازن سازی نرخ ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۲۰:۳۱    
محمد حسین میثاقی چند وقتی است که از فضای رسانه ملی به واسطه تعطیل شدن لیگ برتر دور مانده وی با انتشار یک استوری نشان داد میتواند شبیه عادل فردوسی پور شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۴:۴۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان از راه اندازی مجدد سامانه برخط سنجش آلودگی هوا در شهر کاشان با امکان پایش ذرات معلق دارای قطر کمتر از 2.5 میکرون خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۲۵    
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان گفت: امسال برای نخستین بار کمیته فضاسازی شهری در جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان تشکیل و نماینده ای از سوی این سازمان به عنوان مسئول این کمیته منصوب شده ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۳:۱۲    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از امدادرسانی نجاتگران این جمعیت به بیش از یک هزار و 30 حادثه دیده در تیر ماه سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۹:۱۶    
تفاهم نامه همکاری دو جانبه پژوهشگاه فضایی ایران و پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با هدف بهره مندی پلیس از خدمات سنجش از دور به امضای روسای این دو سازمان رسید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۷    
رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: برای تمامی اراضی جنگلی کشور تا پایان سال 98 نقشه حدنگاری تهیه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۰:۰۱    
نمایندگان ایران در پنج وزن دوم مسابقات کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان حریفان خود را شناختند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۲:۵۷    
فراخوان عمومی نوسازی تاکسی های فرسوده شهری مشهد با اعطای وام 500 میلیون ریالی با کارمزد 4 درصد منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۲:۰۴    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش از تغییر حکم 100 هزار معلم از حالت نیمه وقت به تمام وقت خبر داد و گفت: همچنین در ابتدای مهرماه 13 هزار معلم حق التدریس به استخدام آموزش و پرورش در می آیند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۲:۳۱    
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: جشنواره کودک باید هر سال قوی تر از پیش به کار خود ادامه دهد و تریبونی برای شنیده شدن صدای کودکان باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۱:۵۷    
سخنگوی وزارت کشور از قطع برق 15 دستگاه اجرایی پرمصرف در تهران خبر داد و گفت: به دستگاه های متخلف اخطار داده شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۵    
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مبالغ وام های دانشجویی تا حدودی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می کند و افزایش آن به تصویب هیئت امنای صندوق رفاه رسیده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۱:۳۱    
راهکارهای پیشگیری از مسمومیت در سفرهای تابستانی، مفید بودن مصرف روغن ماهی، علت سفید شدن موها در جوانی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۰:۱۳    
سرپرست منطقه یک شهرداری همدان گفت: در ادامه ساماندهی بلوار ارم و با هدف بهسازی و روان سازی ترافیک در این مسیر گردشگری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۰:۵۵    
تحولات امروز و فعالیت و اظهار نظر چهره های سیاسی در خصوص اتفاقات جاری کشور را در بسته خبری سیاسی ایمنا دنبال کنید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۰:۳۱    
در بسته خبری امروز از مرمت و ساماندهی مقبره شیخ حسن جوری در میامی تا کشف 184 حلقه لاستیک قاچاق در البرز و ثبت نخستین تصویر از گربه وحشی در پارک ملی کلاه قاضی را بخوانید.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۴    
روز چهارشنبه برای نخستین بار 10 هزار تن بنزین با اکتان 91 در رینگ بین المللی بورس انرژی با هدف صادرات عرضه می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۲۰:۰۱    
تنها گذاشتن ، یک عادت دیرینه است . تنها رها کردن آنکه دوستتان دارد، یعنی کشتنش و کشته شدن در تاریخ امروز تاوان همان است
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۶    
تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهیدخرازی، گلوگاه پل شهیدستاری در بزرگراه شهدای صفه، بزرگراه شهیدصیاد شیرازی در هر دو مسیر و روگذر پل امام خمینی در مسیر شمال به جنوب به علت وجود تراکم ترافیکی به ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۹:۳۱    
روند تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه ها با حضور معاون وزیر ورزش، رئیس فدراسیون فوتبال، مدیرعامل شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی، رئیس سازمان لیگ و مدیران کل ورزش و جوانان استان مورد بررسی قرار گرفت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۸:۵۸    
تنش میان کره جنوبی و ژاپن، حمایت آمریکا از نسل کشی در یمن، ابراز نگرانی مسکو درباره گام بعدی ایران در برجام ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۸:۳۱    
در بسته خبری اجتماعی امروز ایمنا از کاهش تنوع در مدارس تا واگذاری 110 هزار خانه به مددجویان، کشف لاشه یک توله خرس ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۴    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: براساس آخرین آمار تعداد 760 سایت حرکت درمانی در پارک های سطح شهر اصفهان وجود دارد که تعداد پنج هزار و 977 نوع دستگاه حرکت درمانی در آن موجود است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۸:۰۱    
طبق ماده 2، کارکنان شهرداری ها در پنج گروه کارمندان رسمی و پیمانی، قراردادی انجام کارمعین (مشخص)، کارگران دائم و کارکنان دارای قرارداد موقت مشاغل کارگری سازماندهی می شوند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۹    
در سال زراعی امسال با وجود شرایط خشکسالی حدود 200 هکتار از اراضی دشت پرزان و مهیار به کاشت این محصول اختصاص یافته است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۷:۴۳    
در طول تاریخ چند هزار ساله تمدن بشری، عادت معهود بر این بوده که نقشی نیمی از افراد جامعه یعنی زنان در تحولات مهم اجتماعی، سیاسی، علمی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۷:۰۱    
پانصد و چهل و چهارمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۴۲    
از پوستر دومین مسابقه نمایشنامه نویسی کودک و نوجوان که با هدف تولید نمایشنامه های جدید و کارآمد با توجه به نیازهای روز کودکان و نوجوانان برگزار می شود، رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۳۴    
مطابق قوانین موجود در ارتباط با سربازی و خدمت وظیفه عمومی، به تازه دامادها که سرباز وظیفه هستند 10 روز مرخصی داده می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۸    
رویدادهای اقتصادی متعددی کلانشهرهای کشور را در روزهای اخیر درنوردیده که از مهمترین آن ها می توان اعلام کاهش قیمت مسکن توسط وزیر راه ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۲۷    
مدیر منطقه 12 شهرداری اصفهان گفت: مناسب سازی پیاده روها سطح منطقه 12 برای تردد آسان در دست اجرا است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۹    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بعد از پویش ملی کنترل فشار خون، به سراغ بیماری دیابت و سپس بهداشت روان می رویم و این بیماری ها را به نسبت شیوع در جامعه به ترتیب دنبال می کنیم.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۱۰    
با حضور رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و رییس سازمان هواشناسی کشور از نقشه خرد اقلیم کشاورزی رونمایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۸    
شاخص کل بورس که در ابتدای معاملات امروز افزایشی بود ، کاهش قابل توجهی را تجربه کرد و در پایان با رشد مثبت 163 واحدی متوقف شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۶:۰۴    
به گزارش سرویس ترجمه ایمنا ، کارایی هیچ یک از سیستم های مدیریت زباله آنقدر بالا نیست که بتواند از نیاز جمعیت در حال رشد جهانی در این زمینه پیشی بگیرد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۲    
داشتیم مشورت می کردیم که به دشمن حمله کنیم یا نه که صدای انفجار شنیده شد و یکی از رزمنده ها روی مین رفت. تازه متوجه شدیم که جلویمان میدان مین است و یک عده ای از بچه ها هم در داخل میدان نشسته اند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۴۰    
معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: منطقه 9 پتانسیل تاریخی خوبی به لحاظ وجود کوه آتشگاه، منارجنبان و اینکه محور سبز اصفهان دارد ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۴    
با تصویب شورای شهر مشهد، 60 واگن باقیمانده ناوگان خط یک قطارشهری مشهد تامین می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۴    
سرمربی آلمانی تیم فوتبال لیورپول به دنبال جذب ستاره ی خداحافظی کرده از بوندس لیگا و تیم فوتبال بایرن مونیخ است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۳۱    
رییس سازمان انرژی های تجدیدپذیر و بهره وری انرژی برق (ساتبا) گفت: این مجموعه در راستای تحقق سیاست های وزارت نیرو ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۱۸    
فیلم سینمایی مریم و میتیل به کارگردانی فتحعلی اویسی با فیلمنامه ای مشترک از فتحعلی اویسی و جعفر والی، محصول سال 1372 سینمای ایران است که در نهمین دوره جشنواره فیلم کودک به نمایش درآمد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۴    
معاون شهرسازی و معماری شهردار اصفهان گفت: در چهارماه نخست سال جاری تعداد پروانه های صادره 56 درصد و متراژ پروانه ها حدود 101 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۵:۰۴    
شاهین شهرومیمه_فرمانده انتظامی شاهین شهرومیمه از کشف سه محموله قاچاق در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۵۸    
میزان خواب کافی برای حفظ سلامت افراد، از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۴۰    
ملی پوش وزنه برداری کشورمان برای پیگیری درمان خود سه شنبه راهی آلمان می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۳۱    
مدیر کل دفتر خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با تصمیم معاونت بازرگانی داخلی طرح ویژه تشویق رانندگان فعال در حوزه حمل و نقل کالاهای اساسی اجرایی شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۴    
زعفران، ادویه ای خوش عطر، دارای طبیعتی گرم و سرشار از خواص دارویی است که از دیرباز در تمامی فرهنگ ها مورد استفاده قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۴:۰۱    
معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: 25 درصد مادی های شهر در این منطقه واقع شده در حالی که حدود چهار درصد جمعیت شهر اصفهان در منطقه 9 ساکن هستند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۲    
در حال حاضر در نصف تصادفات تهران، پای موتورها در میان است در صورتی که موتورهای برقی هم تولید آلودگی ندارند و هم به دلیل سرعت پایین تر، ایمنی بیشتری دارند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۲    
کمیته استیناف رای خود را در خصوص دیدار تیم های نفت مسجد سلیمان و ذوب آهن اصفهان صادر کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۵۲    
سفر کردن اهمیت زیادی دارد و باید جایی در اولویت هایتان داشته باشد. جدای از دیدن مکان های نو، آشنایی با آدم های تازه و داشتن تجربه های جدید ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۶    
لنجان_رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای لنجان گفت: رشته های مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان در راستای اشتغالزایی هنرجویان ایجاد شده و در سال گذشته زمینه اشتغال مستقیم 400 نفر را فراهم کرده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۴۱    
دویست و پنجاه و ششمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۳۱    
یک کارشناس اقتصاد دیجیتال گفت: توسعه فین تک ها در کشور می تواند بازار خدمات مالی الکترونیک را از انحصار بانک ها خارج کند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۳:۲۲    
روز گذشته شهروندان ساکن در منطقه 9 شهرداری اصفهان برای بیان مشکلات خود با مدیران شهری اصفهان دیدار کردند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۸    
مدیر منطقه 14 شهرداری اصفهان گفت: ویژه برنامه بازی های مهیج ورزشی و تفریحی نشاطستان ویژه محلات این منطقه در سالن مطالعه حصه، پارک های گلستان، زمرد، سلمان و بوستان بهار برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۵۷    
برخی افراد معتقد هستند مصرف همزمان بعضی از غذاها با یکدیگر، باعث ایجاد شرایط خطرناکی مانند دیابت، سرطان یا حتی مرگ می شود، اما آیا این موضوع واقعیت دارد؟
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۶    
معاون حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش گفت:علت اینکه گاهی بانوان تحت فشار قرار می گیرند این است که برخی آلبوم هایی درست می کنند و به دفتر مراجع تقلید می برند که نگاه کنید در ورزش چه اتفاقی می افتد!
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۴۰    
وزیر کشور گفت: شورای عالی استان ها طرحی را در خصوص ساز و کار انتخابات شورایاری ها آماده کند تا قانون محکمی در این خصوص وجود داشته باشد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۷    
نطنز_رییس مرکز آموزش فنی و حرفه ای نطنز گفت: بیش از 500 نفر از متقاضیان در دوره های کوتاه مدت پیرایشگری مردانه، متصدی روابط عمومی، فن بیان، سبزی آرایی و میوه آرایی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۳۴    
دولت با استخراج فرآورده های پردازشی رمزنگاری شده با اخذ مجوز از وزارت صنعت، معدن و تجارت موافقت کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۲۲    
همایش "شهرپویا" بزرگ ترین همایش انتخاب رشته شهر با حضور علیرضا افشار، 8 مرداد در کتابخانه مرکزی برگزار می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۶    
نرخ سکه تمام طرح جدید(امامی)، سکه تمام طرح قدیم(بهارآزادی) و طلای 18 عیار در بازار امروز افزایشی بوده اما دلار و یورو کاهش قیمت را تجربه کرده اند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۱۲    
سلمان فرزند یک زمین دار ایرانی اهل جی نزدیک اصفهان بود و نامش پیش از روی آوردن به اسلام روزبه بوده است. سلمان فارسی خرد و دانش های ایرانیان و مسیحیان را می دانست ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۴    
به گزارش سرویس ترجمه ایمنا ، گروهی از طراحان در یک شرکت معماری دانمارکی در حال احداث یک موزه علوم در شهر لوند ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۴    
روزانه بین چهار تا شش هزار نفر از مسافران مترو تهران دستفروشانی هستند که هیچ ایستگاهی منتظر آنها نیست.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۲:۰۴    
کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان گفت: وزش باد شدید در مناطق غربی و جنوبی استان طی امروز به ویژه در ساعات بعد از ظهر پیش بینی می شود.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۴۸    
محمدحسین عراقی زاده و حمید بی غم، قائم مقام و سرمربی باشگاه گیتی پسند اصفهان، صحبت های مفصلی پیرامون مسائل باشگاهشان با ایمنا داشتند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۳    
روز گذشته شهردار اصفهان در نخستین برنامه ملاقات مردمی خود با معتمدین و شهروندان منطقه 9 اصفهان دیدار و گفت و گو کرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۳    
عده ای از کشاورزان روز شنبه -پنجم مردادماه- با تجمع مقابل نیروگاه اصفهان (نیروگاه حرارتی اسلام آباد- درچه معروف به نیروگاه اصفهان) در حاشیه زاینده رود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۲۳    
سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اهواز از جمع آوری 66 متکدی در یک ماه گذشته خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۹    
معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان گفت: 12 تیم سیار کاهش آسیب در استان اصفهان فعال است، همچنین دو مرکز موبایل سنتر در اصفهان و لنجان خدماتی گسترده تر از کاهش آسیب را به معتادان پاتوق ها ارائه می کنند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۱۱    
شهرضا_رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرضا از اهدای یک هزار جلد کتاب به کتابخانه های این شهرستان از ابتدای امسال خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۵    
سخنگوی وزارت امورخارجه کشورمان با اشاره به سفر اخیر ظریف به قاره آمریکا و آفریقا گفت: این سفر پربار و موفقیت آمیز بود و به اهداف پیش بینی شده خود دست یافت.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۱:۰۲    
اگر تمایل دارید با استفاده از فرمان صوتی، نور منزل خود را کم یا زیاد کنید، استفاده از لامپ های هوشمند LED، انتخاب خوبی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۸    
رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: مسائل ارزی یکی از بخش های مهم و اثرگذار هر بانک است و بانک رفاه با تقویت این بخش می تواند در اقتصاد استان اصفهان نقش موثری ایفا کند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۵۳    
معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور آیین نامه اجرایی بند (ط) تبصره (6) ماده واحده قانون بودجه سال 1398 کل کشور در خصوص اخذ عوارض از کالاهای مخرب محیط زیست که به تازگی از سوی ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۴۷    
پس از سال ها برگزاری جشنواره کودک در فصل پاییز به ویژه ماه های مهر و آبان، به ناگاه این جشنواره با وقفه ای یک ساله و تغییر در زمان و مکان برگزار شد. دلیل این وقفه تغییر دولت و برخی ناهماهنگی ها بود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۳۲    
تمامی نمایندگان ایران در روز نخست جودوی قهرمانی جوانان آسیا با نمایشی ضعیف از دور رقابت ها کنار رفتند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۲۳    
یک تحلیلگر مسائل بین المللی گفت: قطعا سنت جوزف بورل درنگاه به برجام، همان سنت موگرینی است و تعهد سایر کشورهای اتحادیه اروپا در حفظ برجام بعد از خروج انگلیس از اتحادیه اروپایی بیشترخواهد شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۷    
یافته های جدید محققان نشان می دهد گوش دادن به موسیقی، شیوه ای موثر برای کاهش سطح استرس بیماران، قبل از انجام عمل جراحی است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۰:۱۳    
قیمت همه خودرو های تولید کارخانه ایران خودرو افزایش قیمت محسوسی را تجربه کرده و قیمت تولیدات کارخانه خودروسازی سایپا با کاهش قیمت نامحسوسی مواجه شده است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۶    
رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: فروش صنایع دستی در استارت آپ ها نسبت به فروشگاه های سنتی شرایط بهتری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۵۳    
کاشان_مدیر درمان تامین اجتماعی کاشان گفت: احداث تنها بیمارستان تامین اجتماعی این شهرستان با وجود اختصاص ردیف اعتباری مصوب در انتظار واگذاری زمین است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۴۹    
پذیرفته شدگان آزمون خبرنگاران نوجوان جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان مشخص شدند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۹    
جلسه غیر علنی مجلس شورای اسلامی درباره بررسی وضعیت نهاده های دامی و تامین کالاهای اساسی دقایقی پیش با حضور محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی آغاز شد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۳۲    
به گزارش سرویس ترجمه ایمنا ، با توجه به این که کمبود منابع یکی از دلایل اصلی و اساسی فقر و بیماری در کشورهای در حال توسعه است ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۸    
وزیر امور خارجه آمریکا با اظهاراتی مداخله جویانه مدعی شد که ایران پیشنهاد وی برای آمدنش به ایران و گفت وگوی مستقیم با مردم ایران را نپذیرفته است.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۶    
یک پیشکسوت فوتبال ذوب آهن گفت: فوتبال ایران به دو دسته خودی و غیر خودی تقسیم شده است و تیم های اصفهانی باید هوای یکدیگر را داشته باشند.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۳    
معاون عمران شهری شهردار اصفهان از اجرای حدود 24 هزار تن آسفالت در سطح معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی به مساحت بیش از 200 هزار خبر داد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۳    
نامه رئیس جمهور پیرامون ارزهای گمشده به چهار وزیر، اختلافات مجلس و دولت و گلایه روحانی به مقام معظم رهبری ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۲۳    
یکی از مؤلفه های مهم در شهرهای هوشمند؛ مدیریت آب است. سیستم آب هوشمند بر اساس اطلاعاتی مانند جریان، فشار و چگونگی توزیع آب در شهر طراحی می شود ...
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۹:۰۸    
رئیس اتحادیه صنایع دستی اصفهان گفت: فروش صنایع دستی در استارت آپ ها نسبت به فروشگاه های سنتی شرایط بهتری دارد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۵۸    
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان گفت: 30درصد مددجویان به دلیل سختگیری در ضمانت ها امکان دریافت وام های اشتغال را ندارند .
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۴۷    
نماینده خوانسار در شورای اسلامی استان اصفهان گفت: ضروری است بیش از گذشته نسبت به برگزاری اردوهای دانش آموزی و تامین امنیت جان دانش آموزان نظارت صورت گیرد.
ایمنا   ۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۳۵    
شاهین شهرومیمه_سرپرست فرمانداری شاهین شهرومیمه گفت:طرح سند مدیریت راهبردی ورزش این شهرستان با 16 محور و 48 برنامه تدوین شده است.
  • ۱