سه شنبه ۱۱ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۵Apr 2024 30
جستجوی پیشرفته

خبرهای خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 - imna.ir

خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1393 خبرگزاری ایمنا 9 اردیبهشت 1394 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1395 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1396 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1397 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1398 خبرگزاری ایمنا 30 اسفند 1399 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1400 خبرگزاری ایمنا 31 فروردین 1401 خبرگزاری ایمنا 31 اردیبهشت 1401 خبرگزاری ایمنا 31 خرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 تیر 1401 خبرگزاری ایمنا 31 مرداد 1401 خبرگزاری ایمنا 31 شهریور 1401 خبرگزاری ایمنا 30 مهر 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آبان 1401 خبرگزاری ایمنا 30 آذر 1401 خبرگزاری ایمنا 1 دی 1401 خبرگزاری ایمنا 30 بهمن 1401 خبرگزاری ایمنا 1 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 2 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 3 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 4 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 5 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 6 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 7 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 8 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 9 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 10 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 11 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 12 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 13 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 14 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 15 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 16 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 17 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 18 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 19 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 20 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 21 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 22 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 23 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 24 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 25 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 26 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 27 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 28 اسفند 1401 خبرگزاری ایمنا 29 اسفند 1401 
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۱۱ - ۲۲:۴۷    
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز گفت: محدودیت تردد همه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال رفع شد و تردد به صورت دوطرفه انجام می شود.
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۳ - ۱۵:۱۶    
مرکز مدیریت راه های کشور از انسداد جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال به صورت رفت و برگشت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۲ - ۱۹:۵۶    
سخنگوی صنعت آب نسبت به بروز سیل و طغیان رودخانه ها در دو هفته اول فروردین هشدار داد و توصیه کرد که از اتراق در مناطق پست و کم ارتفاع و در مسیل ها و حاشیه رودخانه ها جدا خودداری شود.
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۹:۵۵    
افشای راز کشته شدن پدر و پسر تهرانی، پایان گروگان گیری مرد جوان، دستگیری عامل تیراندازی به سوی ماموران یگان امداد، کشف جسد پسر جوان در پارک و قتل فجیع یک زن در شیراز را در بسته خبری حوادث ایمنا ...
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۴:۴۸    
فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران سال 1402 را تبریک گفتند.
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۳:۰۷    
سرپرست بانک ملی گفت: به دستور رئیس جمهور و پیگیری معاون اول دولت سیزدهم با همکاری بانک مرکزی، باقی مانده حقوق اسفندماه فرهنگیان پرداخت شد.
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۱۲:۴۵    
"یک نکته درباره ی نوروز آمیختگی این عید ملّی با ذکر و نیایش و دعا و معنویّت است. بهار مظهر امید است؛ بهار به انسان می گوید که خزان و برگ ریزان حتماً رفتنی است و طراوت و نوسازی و نوگرایی حتماً آمدنی ...
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۲:۳۳    
آیت الله حسین وحیدخراسانی در پیامی به مناسبت آغاز سال جدید و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، نسبت به اهتمام و توجه دائمی به تلاوت قرآن کریم و وجود نازنین منجی عالم بشریت تاکید کرده است.
ایمنا   ۱۴۰۲/۰۱/۰۱ - ۰۰:۰۴    
وزیر امور خارجه در گفت وگوی تلفنی با همتای بلژیکی خود، ضمن محکوم کردن اقدام تکراری اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم علیه ایران، گفت: سیاست تقابلی و تحریمی با پاسخ متناسب ایران روبه رو خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۵۵    
فرمانده انتظامی استان فارس گفت: با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، عامل تیراندازی به سمت ماموران یگان امداد و شهروندان که یکی از مخلان نظم و امنیت سطح یک بود دستگیر و تحویل دادسرا شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۴۹    
بر اساس اطلاعیه ستاد نوروزی سال 1402 جمعیت هلال احمر، در پنج روز اخیر 738 مورد عملیات امداد و نجات مسافران نوروزی در حوادث جاده ای انجام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۳۱    
رئیس جمهوری تاجیکستان با ارسال پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۱۹    
مهدی طارمی برای حضور در اردوی تیم ملی فردا به هتل المپیک می رود تا پس از معرفی خود به کادرفنی، برای انجام تمرینات انفرادی و گروهی جهت دیدار دوستانه مقابل روسیه آماده شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۳:۰۵    
رئیس دیوان محاسبات کشور در بازدید از خزانه داری کل کشور گفت: این نهاد نظارتی برای حل مشکل پرداخت مطالبات فرهنگیان آمادگی دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۶    
رافائل نادال پس از 18سال (912 هفته متوالی) دیگر در بین 10 تنیسور برتر جهان قرار ندارد و در جدیدترین به روزرسانی، با چهار پله سقوط در جایگاه سیزدهم این فهرست ایستاد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۵۰    
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران از ثبت چهار میلیون و 900 هزار نفر شب اقامت در اقامتگاه های این استان خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۳۶    
اسامی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی فوتبال بانوان اعلام شد، ملی پوشان کشورمان پس از انجام تمرینات و آماده سازی در تهران، جهت حضور در رقابت های مقدماتی المپیک 2024 پاریس عازم میانمار شوند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۲۵    
رئیس جمهور در پی اشکالات ایجاد شده در پرداخت حقوق معلمان، به معاون اول دستور داد در اسرع وقت جلسه ای با حضور مسئولان مربوطه برای حل مشکل تشکیل و نتیجه گزارش شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۱۸    
رییس سازمان زندان ها در آخرین روز سال جاری و در آستانه آغاز سال نو به اتفاق جمعی از مقامات قضایی، معاونان و مدیران سازمانی از کانون اصلاح وتربیت تهران بازدید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۲:۰۰    
سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل متحد با انتقاد شدید از گزارش ادعایی گزارشگر ویژه وضعیت حقوق بشر در ایران هشدار داد که شورای حقوق بشر باید از سیاست زدگی که تنها می تواند تفرقه و تقابل ایجاد ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۴۵    
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی پیامی عید باستانی نوروز را به همتایان خود تبریک گفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۳۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: موج هشتم کرونا در روزهای پایانی اسفند ماه امسال با تاخیر وارد کشور شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۵    
خرید دستگاه حضور و غیاب سوالات متداول و مهم در خرید دستگاه حضور و غیاب در ادامه آمده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۱:۱۱    
دبیرکل سازمان ملل با تبریک فرا رسیدن عید نوروز گفت: نوروز جشن میراث فرهنگی، تنوع غنی بشریت، فرصتی برای گفت وگو و همبستگی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۵۴    
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تا بیست وهشتم اسفند، یک میلیون و 900 هزار مسافر از طریق حمل و نقل عمومی جاده ای جابه جا شده اند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۴۶    
وزیر اقتصاد در بازدید از خزانه داری کل کشور، مدیریت منابع عمومی بودجه در سال 1401 را نقطه عطف و چرخشی مثبت در مدیریت مالی عمومی کشور ارزیابی و اظهار امیدواری کرد که این روند در سال 1402 تداوم یابد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۸    
مسئول منطقه 12 ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان گفت: ستاد خدمات سفر کیمیا واقع در شمال شهر اصفهان، آماده استقبال از مسافران نوروزی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
مجموع ارز عرضه شده به صورت حواله در روز گذشته به معادل 257 میلیون دلار رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۳۵    
مدیر روابط عمومی اورژانس و فوریت های پزشکی اصفهان از مصدوم شدن 13 نفر در پی حادثه تصادف و واژگونی سه خودرو خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در تشریح آخرین وضعیت سفرهای دریایی و گردشگری دریایی در طرح سفرهای دریایی نوروز 1402 گفت: تا کنون حدود 565 هزار سفر دریایی و حدود 299 هزار گردشگری دریایی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۱۷    
جانشین رئیس ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: یکی از ستادهای اصلی هدایت مسافران، ستاد کیمیا است و اقدامات خوبی در این راستا انجام و غرفه های متعددی برپا شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۸    
همزمان با آغاز سال جدید و تعطیلات نوروزی کمپ اسکان موقت نوروزی باغ فدک با ارائه خدمات متنوع، میزبان مسافران نوروزی است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۴    
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان با اشاره به بازدید از اماکن گردشگری و ارائه دهنده خدمات، گفت: از مسافران نوروزی انتظار می رود تقارن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز را مد نظر داشته باشند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۲۰:۰۰    
اولین پروژه ساخت سکوهای سیمانی برای برپایی سیاه چادر در استقرارگاه های عشایری با حضور رئیس سازمان امور عشایر ایران و فرمانده بسیج وزارت جهادکشاورزی کلنگ زنی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۴۸    
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا از اجرای مرحله هشتم طرح شناسایی و پلمب شرکت های بازاریابی شبکه ای غیرمجاز و دسیسه های هرمی خبر داد و گفت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۳۹    
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: روزهای هفتم و هشتم فروردین 1402 نیز برای ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو در نظر گرفته شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۹:۱۸    
وزارت آموزش و پرورش اعلام کرد: با عرض پوزش از همکاران محترم با توجه به خطای نرم افزاری متاسفانه پرداخت حقوق اسفندماه با کسوراتی همراه بوده که با همکاری و همگرایی خوب ارکان دولت اعم از سازمان برنامه و ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۸    
فرمانده پلیس فرودگاه های کشور از ارائه خدمات انتظامی به بیش از 43 میلیون مسافر در سراسر کشور از سوی مأموران پلیس فرودگاه در سال جاری خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۵    
سعید عزت اللهی بازیکن تیم وایله دانمارک به اردوی تیم ملی اضافه شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۴۲    
معاون مطالعات منابع آب سازمان آب و برق خوزستان، ورودی کل سدهای استان را نیم میلیارد مترمکعب آب اعلام کرد و گفت: 72 درصد از ظرفیت سدهای خوزستان پر شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۸    
کاربران رسانه KHAMENEI.IR جمله ی حضرت آیت الله خامنه ای در دیدار دانش آموزان در آستانه سیزدهم آبان ماه ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۳۲    
علت تاخیر در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان و فرهنگیان، اختلاف محاسبات وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه درباره نحوه اجرای قانون رتبه بندی معلمان بوده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۵    
معاون تحقیقات و منابع انسانی وزیر نیرو ضمن تشریح اقدامات انجام شده در توسعه و حمایت از شرکت های دانش بنیان ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۲۸    
سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان نوشت: به همت سازمان میادین شهرداری اصفهان در 12 فروشگاه کوثر اقلام بین 30 تا 45 درصد تخفیف و قرعه کشی دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۸:۱۳    
اتحادیه اروپا امروز با مطرح کردن ادعاهایی علیه ایران، از اعمال تحریم های جدید حقوق بشری علیه افراد و یک نهاد ایرانی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۹    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از استقرار نزدیک به 100 نفر از کارکنان این سازمان در لحظه تحویل سال 1402 در ورودی ها و خیابان های منتهی به حرم رضوی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۵    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که تلویزیون های سری Xiaomi TV S با نرخ نوسازی 144 هرتز بیست ودوم مارس عرضه خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۵۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بالغ بر یک میلیون فرصت شغلی که وعده دولت سیزدهم بود محقق شد و حتی از ایجاد این میزان فرصت شغلی هم عبور کرده ایم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۴۲    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پیام نوروزی خود با اشاره به اقدامات انجام شده سازمان بورس در سال 1401 به تشریح اولویت ها و برنامه های کلیدی این سازمان در سال 1402 پرداخت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
رئیس پلیس راهور فراجا گفت: تا دیشب 228 نفر در تصادف جان خود را از دست دادند که این آمار در حال افزایش است و جای نگرانی دارد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۱۵    
تیم ملی فوتبال ساحلی کشورمان با پیروزی هفت بر دو در بازی سوم مرحله گروهی، مقتدرانه به عنوان صدرنشین گروه دوم راهی مرحله یک چهارم نهایی جام ملت های 2023 آسیا شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۷:۰۸    
سایت دوم کارخانه تولید محصولات پودری شرکت پگاه اصفهان توسط وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی افتتاح شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۵۴    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که شرکت ردمی قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود به نام Redmi Note 12 Turbo را وارد بازار چین کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۴۸    
سرپرست اداره کل امور عشایر استان خراسان جنوبی گفت: 24 سیاه چادر عشایری در ورودی 10 شهرستان استان برای استقبال از مسافران نوروزی برپا شده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۳۵    
رئیس کمیسیون گردشگری و میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد از آمادگی کامل شهر یزد برای استقبال از مسافران نوروزی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۲۴    
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد از چاپ 100 هزار نقشه شهر یزد برای توزیع میان گردشگران و میهمانان نوروزی شهر میراث جهانی یزد خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۱۴    
شرکت نفت کویت از بروز حادثه نشت نفت در غرب این کشور خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۶:۰۲    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که مانیتور گیمینگ جدید ایسوس با رزولوشن 2K در دسترس کاربران قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه ای، ضمن عذرخواهی از تاخیر پیش آمده در پرداخت حقوق اسفندماه معلمان اعلام کرد که با توصیه های رئیس جمهور در جلسه روز گذشته هیئت دولت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۸    
مدیر روابط عمومی هلال احمر استان اصفهان با اشاره به بهره مندی 1110 نفر از ایستگاه های سلامت، از توزیع 3030 بسته معیشتی توسط نیروهای تحت پوشش معاونت داوطلبان این جمعیت خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۵۳    
سرپرست شرکت کنترل ترافیک تهران گفت: اکیپ های امداد ایام نوروز در تونل های شهری و پل صدر، مستقر خواهند بود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۴۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر از سقوط یک مرد 75 ساله از طبقه دوم به چاهک آسانسور خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۴    
سخنگوی ایران ایر گفت: جابه جایی 88 هزار حاجی در ایام حج، امسال از طریق هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام خواهد شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
مسئول کمیته امور پایانه های مسافری برون شهری ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان، گفت: در سطح پایانه های پنج گانه شهر، زیباسازی مبلمان شهری ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
سخنگوی دولت ساعت کاری مدارس، ادارت، بانک ها و ادارات ستادی در سال آینده را اعلام کرد. با تصویب هئیت دولت، از سال 1402 آغاز به کار مدارس متوسطه ساعت 7:30 و ابتدایی ساعت 8 خواهد بود. ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۵:۰۳    
موزه ها و اماکن تاریخی زیر نظر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در تعطیلات نوروز و ماه رمضان از ساعت 10 تا 21 باز است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۹    
در رادیو گردشگری امروز ایمنا، ویژه برنامه عید نوروز 1402 به معرفی تمامی اماکن گردشگری مذهبی، تاریخی و طبیعی اصفهان برای شما مسافران نوروزی و گردشگران اصفهان پرداخته ایم ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۵۵    
نتایج بررسی های انجام شده نشان می دهد که بدن سازان همه چیزخوار در دوره حجم گیری و کات، پروتئین مورد نیاز بدن خود را تامین می کنند درحالی که گیاه خواران ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۶    
رئیس مرکز پژوهش های شورای اسلامی شهر اصفهان، گفت: روایت اصفهان، بهترین عیدی محتوایی امسال بود که از تیم حرفه ای اصفهان زیبا دریافت کردم؛ به همه مسئولان و نخبگانی که دغدغه شهر زندگی را دارند ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۴    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله 50 کیلویی تریاک و دستگیری یک متهم در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان از کاهش 67 درصدی تعداد جان باختگان حوادث رانندگی درون شهری از ابتدای اجرای طرح نوروزی تاکنون و تعطیلی مراکز تعویض پلاک اصفهان تا پنجم فروردین خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
رئیس پلیس راه استان اصفهان بر لزوم استفاده از ایستگاه های امنیت و سلامت در جاده های برون شهری تاکید کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱    
پارکینگ شهید باهنر واقع در خیابان استانداری با ظرفیت 250 خودرو برای دسترسی به مسافران نوروزی راه اندازی شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۸    
شی جین پینگ، رئیس جمهور چین دقایقی پیش وارد مسکو شد و مورد استقبال مقامات روسیه قرار گرفت.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۲۴    
وزیر کشور گفت: کمپین های شصت سی در 30 کیلومتری ورودی شهرها، علاوه بر کاهش حوادث جاده ای، موجب ترویج اصالت ها و فرهنگ بومی و معرفی صنایع دستی هر استان می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۲    
رئیس جمهور در سفر به خوزستان در جمع راهیان نور نیز شرکت کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
مدیر مهندسی و ایمنی ترافیک شهرداری یزد گفت: در راستای ارائه خدمات مناسب به میهمانان نوروزی و شهروندان یزد، امکان اطلاع از ظرفیت خالی پارکینگ های نوروزی به صورت آنلاین و لحظه ای فراهم شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۰    
بازار ساماندهی شده دست فروشان در میدان امام علی(ع) اصفهان مورد استقبال شهروندان در آستانه سال نو قرار گرفته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۵۷    
شهردار یزد گفت: در طول ایام نوروز علاوه بر شهردار، مدیران و معاونان شهرداری به عنوان شهرداران کشیک، بر روند ارائه خدمات به مسافران نوروزی و شهروندان نظارت دارند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۲    
تمرین تیم ملی فوتبال کشورمان صبح امروز زیر نظر کادر فنی جدید در پک برگزار شد و عصر نیز نوبت دوم آن پیگیری می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: حقوق علی الحساب کلیه فرهنگیان تا قبل از ساعت 14 پرداخت می شود.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۳۰    
قیمت سکه پارسیان امروز اعلام شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
سازمان هواشناسی کشور، وضعیت هوای تعدادی از استان های کشور را در بیست ونهم اسفندماه اعلام کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۵    
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا اعلام کرد: تعداد جانباحتگان تصادفات نوروزی به 197 نفر رسید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۴۴    
رئیس جمهور گفت: امروز ما در پتروپالایشگاه آبادان شاهد جلوه ارزشمندی از ما می خواهیم، ما می دانیم و ما می توانیم ملت ایران هستیم.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۱    
نشست تکریم و قدردانی از فعالیت یک ساله مدیران شهری و اعضای شورای اسلامی شهر اصفهان شامگاه روز شنبه بیست وهفتم اسفندماه برگزار شد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۵۴    
مسئول کمیته اسکان ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از استفاده بیش از 32 هزار نفر از ظرفیت های اسکان در چهارمین شب فعالیت این ستاد خبر داد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۳۶    
جعبه آتش نشانی را در بیشتر مکان های عمومی، بیمارستانها، مکانهای مذهبی، ساختمانهای بزرگ و حتی پیاده رو ها دیده ایم و در بی تفاوت ترین حالت ممکن از کنار آنها عبور کرده ایم دریغ از اینکه بدانیم وجود ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۹    
تعویض روغن فرآیند ساده ای است که می توانید خودتان آن را انجام دهید. مهم است که روغن موتور خودرو خود را به طور منظم تعویض کنید زیرا روغن به محافظت از موتور و کارکرد روان آن کمک می کند.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۳    
دستمزد کارگران در سال 1402 نسبت به سال 1401، 27 درصد افزایش یافت و حداقل دریافتی کارگران برای خانواده 3.3 نفری از مبلغ شش میلیون و 433 هزار و 117 تومان به هشت میلیون و 82 هزار و 60 تومان افزایش یافت ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۳    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که به تازگی تصاویری از تبلت Oppo Pad 2 منتشر شده که بعضی از ویژگی های آن را به نمایش گذاشته است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۲۳    
براکت ارتودنسی چیست؟ براکت ارتودنسی در درمان و ظاهر دهان و دندان شما نقش مهم و اساسی را ایفا می کند و در واقع به کمک آن می توان دندان های صاف و هموار و زیبایی داشته باشید.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۱۶    
زبان انگلیسی به دلیل بین المللی بودن اهمیت بالاتری نسبت به سایر زبان ها دارد به گونه ای که بسیاری از اطلاعات مهم و کلیدی را می توان از زبان انگلیسی بدست آورد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۴    
وزیر نفت با بیان اینکه در دولت سیزدهم ادامه عملیات اجرایی پروژه های نیمه تمام صنعت نفت شتاب گرفت، گفت: این صنعت ملی ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۵۰    
سرپرست وزارت خارجه دولت طالبان در واکنش به ادعای آمریکا درباره تهدید شدن منافع ایالات متحده از طرف خاک افغانستان، از سرکوب و شکست داعش در این کشور خبر داده است.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۴۱    
رئیس کل بانک مرکزی گفت: با گشایشی که در سفر امارات برای تسهیل مبادلات تجاری دو کشور با استفاده از ارز درهم به وجود آمد و گشایش جدیدی که در عراق به وجود می آید ...
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۸    
رهبر انقلاب به مناسبت فرارسیدن سال نو در حرم مطهر ثامن الحجج(ع) سخنرانی خواهند کرد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
اطلاعات ارائه شده نشان می دهد که گوشی Honor 70 Lite 5G از تراشه Snapdragon 480 Plus بهره می برد.
ایمنا   ۱۴۰۱/۱۲/۲۹ - ۱۱:۳۱    
دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان در نخستین روز سفر به سوریه با محمد عبدالستار، وزیر اوقاف این کشور دیدار و رایزنی کرد.
  • ۱