چهارشنبه ۰۲ خردادساعت ۰۴:۱۸May 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 2 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 3 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 4 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 5 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 6 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 7 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 8 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 9 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 10 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 11 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 12 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 13 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 14 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 15 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 16 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 17 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 18 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 19 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 20 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 21 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 22 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 23 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 24 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 25 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 26 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 27 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 28 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 29 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 30 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۲۰:۴۲    
پرویز خسروشاهی، قائم مقام پیشین بیمه مرکزی ایران به سمت ریاست بیمه مرکزی ایران منصوب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۸    
اگر می خواهید که دندان های سفید و بدون جرم داشته باشید،بدون اینکه از مواد شیمیایی مضر استفاده کنید، این نسخه طبیعی را تهیه کنید تا از زردی و جرم دندان رهایی یابید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۸    
پلیس ایالت مینه سوتای آمریکا از دکتر شخصی پرینس خواننده درگذشته آمریکایی که هفته ای دوبار او را معاینه می کرد، بازجویی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۱۵    
سردرهای تبلیغاتی فیلم سینمایی خنده های آتوسا شب گذشته توسط عده ای نا شناس تخریب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۹:۰۰    
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما با بیان اینکه سرافراز در طول مدت ریاست خود در رسانه ملی فقط یک بار در شورای نظارت و کمیسیون فرهنگی مجلس حضور یافت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
منابع عراقی از انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در شهرک صدر در شرق بغداد، پایتخت عراق خبر داده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
عبدالله ویسی از مربیان کم حاشیه فوتبال ایران است اما این بار برای موفقیت تیمش هم که شده، با پرسپولیسی ها وارد یک جنگ روانی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۷    
رییس سازمان پزشکی قانونی کشور از خودکشی 4020 نفر در سال گذشته خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۴    
ملکه انگلیس در جریان اظهاراتی بی ملاحظه، مقام های چینی را "بسیار بی ادب" توصیف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۵۱    
شورای نگهبان طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران را با توجه به اصلاحات به عمل آمده مغایر با موازین شرع و قانون اساسی ندانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
رئیس مرکز سلامت محیط و کار وزارت بهداشت گفت: مطالعات پراکنده نشان از رشد مصرف قلیان در زنان دارد و این رشد بیشتر از مردان ارزیابی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
مدیر کمیته رفاهی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت ناشرانی که بر اثر بارش باران کتاب ها ی شان خسارت دیده می توانند به این کمیته مراجعه و از بیمه استفاده کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
ابعاد و زمینه های رای دادگاه آمریکایی مبنی بر برداشت غرامت دومیلیارد دلاری از دارایی مسدود شده ایران به دلیل برخی ادعاها و فرافکنی های منتقدان دولت هنوز برای برخی نامکشوف است و موشکافی در این پرونده ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
عزت الله ضرغامی با انتشار عکسی به استعفای سرافراز و انتصاب علی عسگری بعنوان رئیس جدید سازمان صدا و سیما واکنش نشان داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
وزیر امور خارجه تبادل همکاری ها در چارچوب اطلاع رسانی برای دانشجویان و اساتید دانشگاه های ایران پیرامون وقایع تاریخی و اسناد حقوقی سازمان ملل را ضروری و مفید دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۴۸    
عسکری با سازمان صداوسیما آشناست. او اهل کادرسازی و تربیت نیروی انسانی هم هست. مشورت پذیر و اهل تعامل و همکاری است. اگر این ویژگی هایش را حفظ کند حتماً کارنامه ای درخشان از خود باقی خواهد گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۸:۱۲    
در حالی که هشتمین روز برپایی نمایشگاه کتاب تهران با استقبال نسبتا خوب مردم مواجه شد باد و باران شدید در عصر این روز فضای نمایشگاه را تحت تاثیر خود قرار داد و باعث هجوم بسیاری از بازدیدکنندگان به ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۷    
معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری تاکید کرد که خبرسازی ها و جعل خبر در خصوص دستور رهبر معظم انقلاب به رییس جمهوری برای تغییرات در بدنه دولت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۴    
دروازه بان پیشین تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد به عنوان مدافع حرم راهی سوریه شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۵۱    
محمد سرافراز در ورود به مدیریت صداوسیما یک شعار را سرلوحه کاری خود قرار داد: چابک سازی و بر همین اساس بسیاری از بازنشستگانی که همچنان در سازمان مانده بودند را از کار برکنار کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۴۵    
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان این که دولت یازدهم در امر توسعه در حال پیشروی است و برجام نیز می تواند به کمک آنها بیاید خاطرنشان کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۶    
عبدالله اسکندری، چهره پرداز مطرح سینمای ایران، تصویری از گریم متفاوت مرحوم خسرو شکیبایی را در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۳    
"علی جمعه" مفتی پیشین مصر استفاده از چنگال و کارد هنگام غذاخوردن را جایز دانست!
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۳۰    
وزش باد شدید در تهران از دقایقی قبل آغاز و موجب شکسته شدن تعداد زیادی از شاخه های درختان شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
خبرگزاری فرانسه امروز (چهارشنبه) از شکسته شدن آتش بس در حلب سوریه و وقوع درگیری شدید میان ارتش این کشور و گروه های معارض خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
رئیس جامعه متخصصان داخلی ایران گفت: داروهای ماهواره ای بلای جان مردم شده است و کسانی که دچار عوارض این داروها می شوند، هیچ جایی برای شکایت ندارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۷    
انسان برای قرن ها مسحورِ خواب ها و رویاهای شبانه و معنی و مفهومش بوده است. در پایان قرن نوزدهم روان درمان گری به نام کارل یانگ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
وزیر امور خارجه با اشاره به روابط متین تهران و باکو اظهار داشت: مناسبات ایران و آذربایجان رو به پیشرفت است و هیچ مانعی برای گسترش همه جانبه مناسبات و مراودات روز افزون وجود ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۴    
یک مقام قضایی کهگیلویه و بویراحمد از محکومیت یک سال حبس برای مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های این استان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۲۱    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، در حکمی با پذیرش استعفای محمد سرافراز و تشکر از تلاشهای انقلابی و ارزشیِ ایشان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۹    
دو ستوان زن ارتش آمریکا توانستند با سپری کردن دوره ویژه آموزش نظامی به عنوان اولین رنجرهای زن این کشور فارغ التحصیل شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۳    
قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه هدف گیری وزارت بهداشت در پیشگیری از دریافت های غیرمتعارف صرفاً در خدمات بستری است و هنوز وارد خدمات سرپایی نشدیم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۷:۰۰    
فراوانی پرونده های قضایی تشکیل شده در حوزه کودکان و نوجوانان حاکی از این است که تخلفات راهنمایی و رانندگی، ضرب و جرح عمدی و سرقت، جرائم اول تا سوم ارتکابی کودکان و نوجوانان محسوب می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۵۴    
درباره دلایل کنار رفتن محمد سرافراز گمانه زنی های بسیاری می شود، تحلیل هایی که یا برآمده از حاشیه های ریز و درشت دوران مدیریت اوست یا ناشی از تغییرات عمده ای که در رسانه ملی به وجود آورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
پیوند دوباره رسانه ملی با دیگر رسانه ها ؛ این عبارت از اولین تیترهایی بود که پس از روی کار آمدن محمد سرافراز در مقام رییس سازمان صداوسیما برایش انتخاب شد؛ چراکه اولین حضورش در یک مراسم رسمی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۸    
رئیس فدراسیون فوتبال، گفت: از دولت گرفته تا وزارت ورزش، کسی مخالف کی روش نیست و می خواهیم 4 سال دیگر او به همکاری اش با تیم ملی ادامه دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
سردار سرلشکر سلیمانی گفت: ما جهاد مهمی را به یاد نداریم که شهید ناظری در آن شریک نبوده باشند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۴۲    
سازمان هواشناسی کشوربرای 2 روز آینده در غرب، مرکز، دامنه ھای زاگرس مرکزی، دامنه ھای البرز مرکزی و بخشھایی از شمال شرق و شرق کشور رگبار وباران و گاھی رعدوبرق و وزش باد شدید پیش بینی کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۹    
بازیکنان تیم فوتبال صبا به علت خستگی و همچنین مشکلات مالی تیم امروز تمرین نکردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
معاون اجرایی شورای نگهبان گفت: لایحه بودجه کل کشور برای سال 95 بار دیگر در جلسه امروز شورای نگهبان قانون اساسی رد و برای رفع ایرادهای باقی مانده به مجلس شورای اسلامی ارجاع شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۶    
مدیر غرفه انتشارات نار ترکیه گفت: نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با حضور ناشران ترک، سبب افزایش تعاملات فرهنگی بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
مدیر غرفه انجمن کلیمیان تهران گفت: وجود این غرفه در بین سایر انتشارات ملل خط بطلانی بر ادعاهای ایران هراسی و محدودیت سازی اقلیت های دینی در ایران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۳    
مدیر غرفه بین المللی کشور ژاپن در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: مصمم به شناساندن فرهنگ، آداب و رسوم مردم ژاپن در نمایشگاه کتاب تهران هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۶:۳۰    
تصاویر کارت دعوت عروسی "سمیه اردوغان " کوچک ترین دختر رجب طیب اردوغان رییس جمهور ترکیه در رسانه های این کشور منتشر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۳۹    
در سالروز ولادت باسعادت قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس علیه السلام و روز جانباز، صبح امروز (چهارشنبه) چهار هیأت از جانب حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی با حضور در منازل تعدادی از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۵:۰۹    
سخنگوی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات توضیحاتی را پیرامون آخرین وضعیت لایحه بودجه سال 95 ارایه داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۴۵    
آیین شب چراغ نمایش بر پهنه دریا و رونمایی از لباس زنده یاد سعدی افشار با حضور علی نصیریان ، داوود فتحعلی بیگی، ابراهیم آبادی ، جواد انصافی، آتش تقی پور ، پیمان شریعتی ، محمد اسدی ، صبا کمالی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۳۹    
برنی ساندرز، نامزد دموکرات انتخابات آمریکا دیروز موفق شد در ایالت ویرجینیای غربی رقیب خود هیلاری کلینتون را شکست دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۲۴    
دو دلال فوتبال به دلیل ارتکاب به اعمال مجرمانه از سوی محاکم قضایی بازداشت شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۴:۱۸    
دادستان ورامین از صدور کیفرخواست متهم به قتل قاتل ستایش قریشی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸    
دبیر شورای نگهبان تصریح کرد: برخی ادعا می کنند بعد از رأی گیری انتخابات فقط مجلس می تواند اعتبارنامه فرد فاقد صلاحیت را تأیید نکند، این ادعا خلاف نظارت استصوابی قبل از ورود به مجلس است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸    
دوشنبه همین هفته آخرین قسمت سریال شهرزاد در شبکه خانگی پخش شد و حالا حالاها باید منتظر فصل دوم آن باشیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۵۸    
دادستان عمومی و انقلاب کرج گفت: 29 رستوران که اقدام به برگزاری مراسم به شکل مختلط کرده بودند یا در آن ها مشروبات الکلی سرو شده بود پلمب شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۳۷    
سرویس اندیشه ایران طی دو سال گذشته در قالب گفت وگو و یادداشت های متعدد کوشید نظام آموزشی دانشگاه ها را محل تأمل قرار دهد و در راستای آسیب شناسی این نظام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۲    
اجرای نمایش "بیوه های غمگین سالار جنگ" تا سه شنبه 28 اردیبهشت ماه تمدید شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۲۲    
ژابیز و گلریز زربخش در هشتمین فستیوال بین المللی رنسانس موفق به کسب مقام اول شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۱۳    
شرمنده ام که در حوزه مسئولیت اینجانب پیشامدی سامان دهی و به اجرا گذاشته شد که مایه هجمه گسترده رسانه ای به بیمه مرکزی، جناب عالی و در نهایت دولت محبوب تدبیر و امید را فراهم ساخت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۳:۰۵    
یک دادگاه آلمان شکایت رجب طیب اردوغان از رئیس شرکت رسانه ای "اکسل اسپرینگر" را در رابطه با حمایت از "شعری توهین آمیز" رد کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۳۶    
به سان هر کودک گریزپای، از دو نام می هراسیدم و می گریختم؛ یکی معلم و دیگری ریاضیات... و شهریاری، معلم ریاضیات بود...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۸    
به منظور روان سازی و تخلیه بار ترافیکی، جاده کرج - چالوس روز جمعه 24 اردیبهشت ماه از ساعت 17 در مسیر شمال به جنوب یک طرفه می شود
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
سرپرست دادسرای اطفال گفت: گذاشتن یک طبقه در اختیار قاتل ستایش و آزادی موبایل و رو دادن بزرگسالان در خوراندن مشروبات، باعث بروز این حادثه شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۱۵    
در حادثه واژگونی خودرو سمند ساعتی قبل در مقابل دانشگاه آزاد قزوین 3 دختر دانشجو به طرز دلخراشی جان باختند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۹    
ادمین کانالی که تصاویر مینو خالقی را منتشر کرد، بازداشت شده است. کانال قیچی دیروز ساعتی پس از دستور وزیر کشور برای پیگیری منتشر کننده عکس ها، حذف شده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۳    
ساختمان جام جم یا همان رسانه ملی اگرچه شیشه ای است اما این روزها تو گویی غبار روی پنجره هایش نشسته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۲:۰۳    
چند تن از والیبالیست های تیم ملی پیش از سفر به فرانسه در اقدامی نیکوکارانه و خداپسندانه نشان دادند که تنها ستاره های داخل زمین نیستند و دغدغه آنها تنها به رقابت در میدان مسابقه ختم نمی شود و بیرون از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۸    
انفجار بمب در بازار شهرک شیعه نشین صدر بغداد منجر به کشته و زخمی شدن بیش از 10 نفر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۵    
مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مترو تهران علت انتقال مسافران مترو به پارکینگ را توضیح داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۵۵    
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: من از الان به طور روشن نمی توانم در زمینه استقلال جنوب کرمان اظهارنظر کنم، اما دولت لایحه کلی تقسیمات کشوری را تقدیم مجلس شورای اسلامی جدید خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۹    
روابط عمومی نیروی دریایی سپاه اعلام کرد: سردار دریادار دوم پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری اباعبدالله (ع) ندسا در حین انجام مأموریت در منطقه نازعات به یاران شهیدش پیوست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۶    
پس از انتشار تصاویر تنبیه و جراحت بدنی یک دانش آموز در کوهدشت لرستان، اخیرا فیلم ویدئویی از تنبیه خشن یک دانش آموز دبیرستانی توسط معلمش در شهرستان شوش در رسانه ها منتشر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۳    
رییس جمهوری در جلسه شورای اداری استان کرمان، ترویج دو قطبی بودن کشور و تقابل مسوولان را پیگیری خط دشمن دانست و تاکید کرد: هر سه قوه تحت هدایت رهبری مقتدر، مسیر توسعه کشور را پیگیری می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۴۳    
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سمنان از وقوع سیلاب ناشی از بارش رگباری باران شامگاه روز سه شنبه درشهرهای سمنان،سرخه و مهدیشهر خبرداد وگفت: سیلاب به تاسیسات زیربنایی، معابر درون شهری و برون شهری ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۳۱    
معاون فرهنگی قوه قضاییه گفت:گاها شاهد آن هستیم برخی از دوستان البته متعهد در موضوع برجام به دولت پیشنهاد می کنند فورا همه چیز را زیرپا بگذارید که این اصلا پسندیده نبوده و منطبق با سیره اسلامی نیست و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۸    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: مجموع سرمایه گذاری ایران برای دستیابی به ظرفیت 470 هزار تنی در صنعت آلومینیوم دو میلیارد و 700 میلیون دلار بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۲۲    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه مراسم هنرمندان پیشکسوت به سؤال های خبرنگاران در خصوص حج تمتع امسال و سرنوشت ارکستر ملی ایران پاسخ گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
ایام اردیبهشتی نمایشگاه کتاب فرصتی است تا جشنواره ای باشکوه از رنگ و فرهنگ برپا شود و آلبوم های چشم نواز و متنوعی از انواع کتاب را پیش روی علاقه مندان بگستراند و جان ها را سرشار از شوق خواندن و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۱۶    
بان کی مون دبیرکل کره ای سازمان ملل متحد قرار است اواخر ماه جاری میلادی به کره جنوبی سفر کند که برخی گزارش ها از احتمال نامزدی او در انتخابات ریاست جمهوری این کشور حکایت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۴    
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران تعیین خط قرمز 40 کیلومتری مرزها را به عنوان مصوبه ستاد کل نیروهای مسلح برای مقابله با تدیدات گروهک های تکفیری مورد اشاره قرار داده و می گوید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۱:۰۱    
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان درباره به کما رفتن "الینا فروتن" پس از عمل جراحی لوزه در یکی از بیمارستان های گرگان توضیح داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۵۲    
وزیر صنعت، معدن و تجارت از خودکفایی کشور در تولید کنستانتره تا پایان سال جاری خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۶    
شصت و نهمین دوره فستیوال فیلم کن فرانسه که مهم ترین جشنواره سینمای جهان است و حتی از ونیز و برلین نیز فراتر شمرده می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۶    
مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی آذربایجان شرقی گفت: بامداد امروز ریزش آوار در محله اخمقیه تبریز موجب مرگ تمام اعضای خانواده چهار نفره شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۳    
دبیر پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز معتقد است وظیفه سینما مطلع کردن مردم جامعه از بحران های محیط زیستی است زیرا اگر چنین آگاهی وجود نداشته باشد، برمبنای آن اقدام و عملی هم وجود نخواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۴۰    
وزارت امور خارجه آمریکا تاکید کرد که انتقال سامانه اس 300 به ایران نقض برجام یا قطعنامه 2231 نیست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۷    
فرهنگ و محیط زیست دو مقوله در هم تنیده اند و حفاظت از محیط زیست بدون فرهنگ سازی امکانپذیر نخواهد بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی وزارت امور خارجه صدور روادید و حمل و نقل زائران ایرانی بیت الله الحرام را از مسائل مورد اختلاف با عربستان سعودی بیان کرد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۲۲    
آخرین روزهای نمایشگاه کتاب تهران در شرایطی سپری می شود که دیگر متولیان از استقبال قابل توجه مردم از این رویداد بین المللی علمی و فرهنگی متعجب نیستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۱۹    
دادستان عمومی و انقلاب زابل گفت: آخر وقت اداری روز گذشته (سه شنبه) سه نفر از عوامل اسیدپاشی بر روی درختان در زابل، دستگیر شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۱۰:۰۵    
با وجود مخالفت های شورای شهر تهران، شهرآفتاب برای واگذاری به بانک شهر قیمت گذاری شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۹    
رییس پلیس راه استان قزوین از برخورد 30 دستگاه خودرو و واژگونی یکدستگاه اتوبوس در آزاد راه قزوین - کرج و زخمی شدن 9 مسافر خبر داد و گفت: این حادثه خوشبختانه تلفات جانی به همراه نداشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۵۱    
رییس سازمان غذا و دارو نسبت به درخواست انجمن روغن نباتی مبنی بر کاهش تعرفه واردات این محصول واکنش نشان داد و گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۵    
رئیس مجلس شورای اسلامی در خصوص آب و ارتباط آن با امنیت ملی مطلبی را در صفحه تلگرام شخصی اش منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۵    
میل به زیبایی علاقه ای فطری در وجود همه انسان ها است. رنگ کردن موها یکی از روش هایی است که اغلب افراد از آن برای زیبا تر شدن استفاده می کنند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
سید احمد خاتمی اعلام کرد: چهارم و پنجم خردادماه نخستین نشست پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری برگزار و هیأت رئیسه جدید انتخاب می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۴۲    
با گذشت نزدیک به یک دهه از تلاش محققان مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور، برای شناسایی و ثبت درختان کهنسال کشور به عنوان یکی از ارزشمندترین اندوخته های ژنتیکی کشور ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۶    
روزهای فرهنگی ترکمنستان در جمهوری اسلامی ایران از 28 تا 31 اردیبشهت ماه جاری در فرهنگستان هنر برگزار می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهوری پس از دیدار با علما، ایثارگران و برگزیدگان استان کرمان، از بافت قدیمی و سطح شهر کرمان دیدن کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۰۲/۲۲ - ۰۹:۳۱    
اتریش روز سه شنبه شاهد استعفای صدراعظم خود به دلیل سیاست های سختگیرانه اش درقبال مهاجران بود. این شاید زنگ هشداری برای سیاستمدارانی باشد که پتانسیل حضور مهاجران را نادیده می گیرند ...
  • ۱