شنبه ۰۲ تیرساعت ۰۱:۱۵Jun 2024 22
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 23 دی 1395 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 31 فروردین 1395 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1395 ایران آنلاین 31 خرداد 1395 ایران آنلاین 31 تیر 1395 ایران آنلاین 31 مرداد 1395 ایران آنلاین 31 شهریور 1395 ایران آنلاین 30 مهر 1395 ایران آنلاین 30 آبان 1395 ایران آنلاین 30 آذر 1395 ایران آنلاین 30 بهمن 1395 ایران آنلاین 2 اسفند 1395 ایران آنلاین 1 دی 1395 ایران آنلاین 2 دی 1395 ایران آنلاین 3 دی 1395 ایران آنلاین 4 دی 1395 ایران آنلاین 5 دی 1395 ایران آنلاین 6 دی 1395 ایران آنلاین 7 دی 1395 ایران آنلاین 8 دی 1395 ایران آنلاین 9 دی 1395 ایران آنلاین 10 دی 1395 ایران آنلاین 11 دی 1395 ایران آنلاین 12 دی 1395 ایران آنلاین 13 دی 1395 ایران آنلاین 14 دی 1395 ایران آنلاین 15 دی 1395 ایران آنلاین 16 دی 1395 ایران آنلاین 17 دی 1395 ایران آنلاین 18 دی 1395 ایران آنلاین 19 دی 1395 ایران آنلاین 20 دی 1395 ایران آنلاین 21 دی 1395 ایران آنلاین 22 دی 1395 ایران آنلاین 23 دی 1395 ایران آنلاین 24 دی 1395 ایران آنلاین 25 دی 1395 ایران آنلاین 26 دی 1395 ایران آنلاین 27 دی 1395 ایران آنلاین 28 دی 1395 ایران آنلاین 29 دی 1395 ایران آنلاین 30 دی 1395 
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۸ - ۱۴:۰۲    
معاون شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه مطابق مصوبه جدید شورای عالی آموزش وپرورش وزن نمرات امتحانات میان ترم دانش آموزان بیشتر شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۲۰:۰۱    
معاون امور بین الملل و بازرگانی وزیر نفت از افزایش درآمد نفتی کشور در 9ماهه امسال و پس از توافق برجام به، 29 میلیارد دلار خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
فرود اولین هواپیمای ایرباس A321 نو در فرودگاه مهرآباد، نیکی کریمی را به تحسین واداشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۶:۱۱    
به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی آستان قدس رضوی، علی مهدوی، معاون فرهنگی جامعه المصطفی مشهد در حاشیه این بازدید اظهار کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۲:۴۵    
یک متخصص نوزادان گفت: رشد کودک باید بر اساس جدول رشد باشد و بالا بودن یا پایین بودن وزن کودک نیاز به بررسی داشته و می تواند به دلیل سوء تغذیه او باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۱۱:۲۰    
گستردگی حجم اقتصاد غیررسمی به عنوان یک چالش اساسی در مبارزه با پولشویی است، بنابراین پیشگیری از وقوع پولشویی و مبارزه با آن می تواند علاوه بر ثبات مالی و اقتصادی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۸:۲۱    
متخصصان دریافته اند الکل مغز را در حالت ضعف قرار می دهد و باعث افزایش حس گرسنگی می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۵ - ۰۸:۰۶    
یک متخصص طب سنتی با تشریح پرهیزات مصرف عدس در برخی گروه های بیمار به بیان خوبی های مصرف سیب به عنوان معدود میوه هایی که برای هر نوع مزاجی مفید است، پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۶:۲۰    
ترانه علیدوستی بازیگر توانمند و پر طرفدار سریال شهرزاد در واکنش به تبریک هایی که برای روز تولدش دریافت کرد در صفحه اینستاگرامش نوشت :توقع این همه محبت را از شما نداشتم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۵:۵۵    
سام درخشانی بازیگر توانای سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از دست اندرکاران فیلم "خوب، بد، جلف" تشکر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۴۲    
جمع کثیری از مقامات سیاسی و اجتماعی، سفرا و دیپلمات های ارشد مقیم قزاقستان به مقام شامخ آیت الله هاشمی رفسنجانی ادای احترام کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۴:۰۹    
به دنبال تقاضای میزبانی رقابت های جام جهانی کشتی آزاد از سوی استان های کرمانشاه و البرز، فدراسیون با میزبانی کرمانشاه موافقت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۵۱    
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به ورود نخستین هواپیمای جدید از شرکت هواپیماسازی ایرباس به ایران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۳۲    
سخنان منتسب به حجت الاسلام و المسلمین قمی مبنی بر این که بعد از سال 88 یک عده فتنه گر نگذاشتند آقای هاشمی خطبه بخواند تکذیب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۳:۰۲    
دیپلمات ها و نمایندگان 45 کشور جهان در هانوی و مقام های ویتنام با امضای دفتر یادبود ارتحال آیت الله هاشمی رفسنجانی با خانواده، دولت و مردم ایران ابراز همدردی کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۷    
وزیر اسبق امور خارجه با اشاره به این که دانشگاه های رژیم صهیونیستی به دنبال پژوهش در مباحث اسلامی هستند گفت:آن ها نگرانند چون انقلاب اسلامی برای رژیم صهیونیستی یک زلزله است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۲۴    
جیمز ماتیس گزینه وزارت دفاع دونالد ترامپ رییس جمهوری آینده آمریکا، تاکید کرد که کشورش باید به برجام ولو آن که در آن نواقصی وجود داشته باشد، احترام بگذارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۲:۱۸    
احمد بورقانی، روزنامه نگار و نماینده دوره ششم مجلس شورای اسلامی، تابستان 79 در دیداری دونفره با آیت الله هاشمی رفسنجانی درباره مسائل مهم سیاسی و اجتماعی روز کشور گفت و گو کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۱۱:۵۴    
فرماندهی عملیات آزاد سازی موصل با نام ' نینوا ما می آییم' امروز جمعه اعلام کرد که نیروهای عراقی منطقه 'الصدریه' در ساحل چپ موصل را از دست تروریست های داعش آزاد کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۴۵    
معاون نیروی انسانی ستاد کل نیروهای مسلح کشور با اشاره به کاهش 21 درصدی جرایم فرار از خدمت سربازی، گفت: فرماندهان باید از توانمندی سربازان در راستای اهداف سازمانی استفاده کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۹:۳۰    
نیروهای هوایی سوریه به دنبال دریافت اطلاعاتی موثق از تجمع فرماندهان گروه های تروریستی در استان ادلب، طی عملیاتی بیش از 10 نفر از آن را از پای درآورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۸:۴۲    
یک انگشتر تنگ که باعث تورم در انگشت مرد جوانی شده بود با تلاش آتش نشانان رهاسازی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۴ - ۰۰:۴۳    
شبکه الاخباریه سوریه ساعتی پیش از وقوع انفجاری در منطقه کفرسوسه شهر دمشق خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۶    
علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری بعد از بازی امروز تیم فوتبال استقلال و نفت تهران گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۳:۱۰    
وحید حمدی نژاد مدافع تیم نفت پس از شکست مقابل تیم استقلال در ورزشگاه تختی گفت: امیدوارم کمیته داوران نظارت بیشتری بر چیدمان داوری داشته باشد تا چنین اتفاقاتی نه تنها برای ما بلکه برای تیم های دیگر ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۴۰    
علی دایی سرمربی تیم فوتبال نفت تهران با انتقاد از داوری دیدار تیمش برابر استقلال با کنایه گفت: فوتبال ما چیزهای عجیب و غریب زیادی دارد و فیفا نباید درنگ کند و یک ثانیه هم نباید معطل کند و این قوانین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۱:۱۳    
در دیدار دو تیم استقلال و نفت تهران که عصر امروز در ورزشگاه تختی انجام شد لیدرهای تیم فوتبال استقلال با تماشاگران تیم نفت تهران درگیری فیزیکی پیدا کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۲۱    
افسانه پاکرو از بازیگران توانمند سینما و تئاتر است که در مدت کوتاهی که قدم به عرصه سینما گذاشته است توانسته نظر مخاطبان را به نوع بازی اش جلب کند و تا حدی زیادی هم موفق بوده است او درباره همکار ی اش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۲۰:۱۸    
برنامه چشم شب روشن به تهیه کنندگی امیر قمیشی، با اجرای محمد صالح علا، با حضور اکبر نبوی کارشناس و منتقد سینما چهارشنبه 22 دی ماه، میزبان همایون اسعدیان، کارگردان و فیلمساز بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۵۳    
مهدی شمسایی نویسنده و کارگردان تئاتر که آخرین نمایشش شاخه نبات پس از چند اجرا در تالار وحدت متوقف شده بود هنوز درگیر همان اتفاق است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۴    
فقدان آیت ا... هاشمی رفسنجانی مساله ای نبود که بتوان به راحتی از آن عبور کرد ولی در این بین برخی از همان ساعات اولیه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۴۱    
حاضران در مجلس بزرگدشت آیت الله هاشمی رفسنجانی در مسجد اعظم قم از یک اتفاق بی سابقه خبر می دهند. هم اکنون انبوهی از عکس ها و خبرها و فیلم در شبکه های اجتماعی منتشر شده که از خیل حضور طلاب و شهروندان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۸    
فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ با اشاره به اواخر تابستان سال آینده به عنوان زمان انتشار آلبوم جدیدش از موضوع مطرح شده درباره بازیگر شدنش ، به عنوان یک شایعه یاد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۳۵    
وزیر حمل و نقل عراق گفت: با پاکسازی منطقه ای که از آن خط آهن خرمشهر به بندر 'المعقل' در شمال بصره می رسد، عملیات اجرایی این پروژه مهم در داخل خاک عراق به زودی شروع می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۹    
مهدی پاکدل بازیگر سینما و تلویزیون جدید ترین عکس خود را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۹    
معاون اداری و مالی کمیته امداد سیستان و بلوچستان گفت: تاکنون برای 11 هزار کودک زیر پنج سال دچار سوءتغذیه تحت حمایت کمیته امداد سیستان و بلوچستان، کارت تغذیه صادر شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۶    
اعلام نتایج تکان دهنده امتحانات نهایی مقطع دبیرستان در امارات متحده عربی از مردودی 85 درصد از دانش آموزان مدارس دولتی در امتحانات نهایی این کشور حکایت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۳    
جلسه اضطراری در کاخ الیزه برای آنفلوانزابه گزارش خبرنگار سرویس بین الملل خبرگزاری صداوسیما از پاریس،ویروس بسیار خطرناک گریپ (نوعی آنفلوانزا) در فرانسه جان 52 نفر را گرفت و باعث شد دولت فرانسه روز پنج ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۳    
فرهاد کاظمی سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: امیدوارم سه امتیاز بازی برابر فولاد را کسب کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۲۳    
به گفته دستگاه های امنیتی اسرائیل، گروه فلسطینی حماس با توسل به اغوای جنسی نظامیان اسرائیلی، به جاسوسی و کسب اطلاعات از آنان مبادرت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۷    
نوه امام راحل خواست تا در اولین شب جمعه از فوت آیت الله هاشمی رفسنجانی برای ایشان فاتحه ای خوانده شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۷    
فیلم سینمای "مرد عنکبوتی" 7 به کارگردانی "جان واتس" جولای سال 2017 اکران جهانی خود را آغاز می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۱    
ورود معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ورود نخستین هواپیمای ایرباس به کشور را دستاورد سالها مذاکره و توافق ایران با قدرتهای جهانی خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۱۱    
بهرام رادان بازیگر سینما ی کشور عکسی از خود در حال کار در دفتر کار شخصی اش منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۵    
زن خیانتکار که به دنبال اختلاف های شدید خانوادگی همسرش را خفه کرده و با صحنه سازی مدعی شده بود شوهرش خودکشی کرده است پس از محاکمه به قصاص و شلاق محکوم شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۵    
در ستایش کوچولو گفت: به هیچ عنوان از حق قانونی و شرعی خود گذشت نخواهم کرد و خواهان اجرای هر چه سریع تر حکم اعدام قاتل فرزندمان هستیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۲    
تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر و در روز محرومیت علی دایی برابر تیم نفت تهران به پیروزی رسید و به رده پنجم جدول رده بندی صعود کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۲    
بیش از 30 سال است که هر سال همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره های مختلف فرهنگی و هنری در ایران برگزار می شود؛جشنواره هایی که فرصت خوبی برای معرفی و ارائه آثارهنرمندان اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۲    
جاره و پیدا کردن یک واحد مسکونی ایده آل هر چقدر که برای همه سخت باشد برای افراد دارای معلولیت سختی مضاعف و چند برابر دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۹:۰۲    
همچنان که مخاطبان روزنامه در جریان هستند، روال مرسوم و رایج در گزارش اول صفحه خوانندگان ایران این است که یک هفته پیش تر فراخوانی با موضوعی که عمومیت بیشتری دارد و احساس می شود در آن هفته و آن ماه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۹    
اگر کسی ادعا کند که آموزش و پرورش نهادی پاسخگوست، به نظر می رسد که پیش از هر چیز باید به تعریف واژه پاسخگویی بپردازد و روشن سازد که به طور دقیق منظورش از آن چیست؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۹    
بازیگر نقش بزرگ آقا در سریال شهرزاد ، به تازگی در فیلم امپراطور جهنم بازی کرده است؛ فیلمی که از ابتدای ساخت با حواشی بسیاری درگیر شد و ظاهرا این حواشی ادامه دار خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۹    
کیمیا علیزاده پیش از المپیک در نظر داشت تا کارهای خیرخواهانه انجام دهد و از همان زمان گام در این مسیر گذاشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۵۶    
مارلون جیمز نویسنده برنده جایزه بوکر اعلام کرد یک مجموعه سه گانه فانتزی اسطوره ای که به نوعی یادآور بازی تاج و تخت یا ارباب حلقه های آفریقایی است را سال 2018 در آمریکا منتشر می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۷    
نهمین جشنواره فیلم جیپور هند با اعطای چهار جایزه به سینمای ایران از جمله جایزه بهترین فیلم به وارونگی ساخته بهنام بهزادی به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۴    
دادگاهی در آمریکا با این ادعا که ایران و سوریه در کشتن یک کودک صهیونیست نقش داشته اند دمشق و تهران را به پرداخت 200 میلیون دلار به خانواده این کودک موظف کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۴    
بر اساس پیشنهاد شهرداری زواره و تصویب شورای اسلامی زواره بلوار جدیدالاحداث زواره از میدان جمهوری اسلامی به سمت منطقه ریگستان و مقبره شیخ رجب برسی به نام بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی نامگذاری شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۱    
سیدرضا صالحی امیری وزیرفرهنگ وارشاداسلامی در همایش ملی زبان و هویت که پنجشنبه در شیراز برگزار شد، از فرج الله خداپرستی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۴۱    
پرستو صالحی بازیگر سینما و تلویزیون عکسی از دوران کودکی اش را در اینستاگرام قرار داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۸    
مرد مسن روی تخت کنار دیوار دراز کشیده بود. خانواده اش دهان و پاهایش را با دستمالی بسته بودند و از ما گواهی فوت می خواستند اما...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۸    
آنطور که مسئولان وزارت آموزش و پرورش می گویند مسائل اداری، مالی، آموزشی، پرورشی و دستمزد بیشترین حجم شکایت ها از این وزارتخانه را تشکیل می دهد البته بیش از 50 درصد از شکایات مردم به وزارت آموزش و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۸    
دو سرباز قرار است از زندگی عروس و داماد محافظت کنند. دو سرباز همیشه ایستاده که از همان ابتدا همراه زوج جوان می شوند. اصلاً بی حضورشان، سفره عقد گسترده نمی شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۸    
نام فیلم: مجردها به بهشت نمی روند. برداشت اول و آخر: تکرار ندارد. این جملات به اصطلاح مدرن و مد روز، چند وقتی است که زینت بخش کارت های عجیب و غریب عروسی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۵    
این روزها دنیای نرم افزارها بسرعت در حال پیشرفت است و روزانه نرم افزار های بسیاری نوشته و روانه بازار می شوند تا از طریق آنها کاربران براحتی بتوانند بسیاری از کارها را به آسانی انجام دهند و در این ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۳۵    
با حضور وزیر بهداشت،درمان و آموزش پزشکی در بیمارستان گلستان اهواز، روز شنبه (25 دی ماه)1000 تخت جدید روانپزشکی به صورت همزمان در کشور افتتاح می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۲۶    
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فردی که 8سال قبل با شلیک اسلحه شهروند گناوه ای را به قتل رسانده بود، در ساوه شناسایی و دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
دیدار تیم های فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلالال خوزستان با برتری تیم تراکتور به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۷    
فعالیت خیرخواهانه سوپراستارها در ورزش موضوعی است که همواره توجهات را در سراسر جهان به خود جلب می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۴    
درجهان پیشرفته امروز نگهداری از کودکان و نوزادان نیز نسبت به گذشته دچار تغییرات بسیار گسترده ای شده و با ورود تکنولوژی به این حوزه ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۱۱    
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال استقلال و نفت تهران از هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با نتیجه تساوی به پایان رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۸    
مدیرعامل شرکت ایرباس با بیان این که ایرباس از توافق جدید خود با ایران بسیار خرسند است، اظهار کرد: ما امیدواریم این همکاری ها ادامه پیدا کند و با توجه به شرایط امروز ایران ایر با اطمینان به حرکت خود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۸:۰۵    
ظهر روز دوشنبه وزارت ارتباطات در نشستی در قالب 4 پنل میزبان تولید کنندگان و توسعه دهندگان محتوای دیجیتالی در کشور بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۹    
ارسال ربات های جاسوس توسط مستندسازان بی بی سی در حیات وحش با واکنش های دیدنی از سوی حیوانات روبرو شد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۹    
تیم فوتبال لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام اتحادیه مقابل ساوتهمپتون شکست خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۶    
معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت دکتر علی شریعتمداری - چهره ماندگار و عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی- و دکتر عباس ماهیار -استاد ادبیات فارسی- دو پیام تسلیت منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۶    
قرار است که بازار نفت در سال 2017 نفسی تازه کند و بعد از سپری کردن 3 سال سخت بار دیگر به تعادل میان عرضه و تقاضای نفت خام دست یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۶    
روزگاری محیط بان منطقه شکار ممنوع ناو اسالم در تالش بود اما حالا عکاس و مستندسازی شده که شهرتش فراتر از مرزهای استانی و کشوری است!
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۵۳    
برای خاورمیانه و شمال آفریقا، 3.1درصد رشد اقتصادی در سال جاری میلادی پیش بینی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۴۴    
فرود نخستین هواپیمای نو خریداری شده پس از پیروزی انقلاب توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه مهر آباد تهران به عنوان یکی از مهمترین دستاوردهای اقتصادی توافق هسته ای و لغو تحریم ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۳۲    
دیدار تیم های فوتبال پیکان تهران و گسترش فولاد تبریز در هفته شانزدهم لیگ برتر با نتیجه تساوی خاتمه یافت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۶    
پرویز مظلومی سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تهران در آستانه سرمربیگری تیم آلومینیوم هرمزگان قرار دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۳    
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ورود ایرباس 321 به ایران نخستین گام عملیاتی برای نوسازی ناوگان هوایی کشور به حساب می آید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۳    
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه هماهنگی بازیکنان تازه وارد با تیم زمان بر است، گفت: می خواهیم نیم فصل دوم را با موفقیت به پایان برسانیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۲۰    
سرمربی تیم فوتبال استقلال ترکیب این تیم برای دیدار امروز پنجشنبه برابر نفت تهران را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۴    
با تغییرات ایجاد شده در تیم ملی فوتسال برزیل به نظر می رسد فالکائو اسطوره فوتسال دنیا از این تیم کنار گذاشته شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۱۱    
تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز برای حفظ روند مثبت نتیجه گیری خود در لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور باید با دست پر از زمین پیکان خارج شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۷:۰۵    
دولت نروژ به عنوان اولین کشور جهان، طی مراسمی با تغییر صددرصد پخش رادیویی این کشور از آنالوگ به دیجیتال، موج رادیویی 'اف ام ' را به موزه تاریخ سپرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۳    
ملی پوش با تجربه تیم استقلال بعد از چند هفته بار دیگر به ترکیب اصلی استقلال باز می گردد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۵۰    
روند انتقادبرانگیز مرمت مدرسه دارالفنون به عنوان میراث فرهنگی به جا مانده از امیرکبیر در روزهای تولد و وفات این چهره برجسته تاریخ ایران مورد توجه ویژه ناظران و رسانه ها قرار گرفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۴    
آبی پوشان تهران با دریافت تنها 18 کارت زرد در 15 دیدار خود در نیم فصل نخست با انضباط ترین در بین همه تیم های حاضر در این مسابقات شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۴۴    
سخنگوی حشدالشعبی عراق جزئیاتی جدید از مکان حضور سرکرده گروه تروریستی داعش اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۳۸    
طولانی ترین غار نزدیک به پایتخت از کتاب مرجع غارنوردان اتریشی سر درآورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۲۰    
معاون سلامت اداره کل دامپزشکی کردستان با بیان اینکه 11 استان درگیر بیماری آنفلوانزای فوق حاد پرندگان هستند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۱    
شوهرم از وقتی مرا در رستوران با مردان غریبه دیده است، تصمیم گرفته طلاقم بدهد اما من زندگی ام را دوست دارم و پشیمانم...
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۱۱    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی اراک گفت: سه جسد در عملیات صبح امروز (پنجشنبه) توسط ماموران آتش نشانی این شهرستان کشف شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۸    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: نشت گاز منوکسید کربن در یک واحد مسکونی 40 متری در محله خاک سفید جان مادر 60 ساله را گرفت و 2 فرزند وی را راهی بیمارستان کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۸    
فدراسیون جهانی شطرنج از حضور حضور 3بازیکن ایرانی در مسابقات قهرمانی زنان جهان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۵    
هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال کشور که از عصر دیروز با انجام یک بازی آغاز شد، امروز و فردا با برگزاری 7 دیدار باقی مانده پایان می گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۶:۰۵    
در تصاویر زیر مراسم استقبال از هواپیمای جدید (واترسلوت) ایرباس آ321 را در فرودگاه مهرآباد مشاهده می کنید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۵/۱۰/۲۳ - ۱۵:۵۹    
انیمیشن کوتاه لولو به کارگردانی کیانوش عابدی و نیما مجلسی در جشنواره ایندی وایس میامی به نمایش درمی آید.
  • ۱