پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۶:۵۵Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 15 آبان 1397 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 31 فروردین 1397 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1397 ایران آنلاین 31 خرداد 1397 ایران آنلاین 31 تیر 1397 ایران آنلاین 31 مرداد 1397 ایران آنلاین 31 شهریور 1397 ایران آنلاین 30 مهر 1397 ایران آنلاین 30 آذر 1397 ایران آنلاین 30 دی 1397 ایران آنلاین 30 بهمن 1397 ایران آنلاین 1 اسفند 1397 ایران آنلاین 1 آبان 1397 ایران آنلاین 2 آبان 1397 ایران آنلاین 3 آبان 1397 ایران آنلاین 4 آبان 1397 ایران آنلاین 5 آبان 1397 ایران آنلاین 6 آبان 1397 ایران آنلاین 7 آبان 1397 ایران آنلاین 8 آبان 1397 ایران آنلاین 9 آبان 1397 ایران آنلاین 10 آبان 1397 ایران آنلاین 11 آبان 1397 ایران آنلاین 12 آبان 1397 ایران آنلاین 13 آبان 1397 ایران آنلاین 14 آبان 1397 ایران آنلاین 15 آبان 1397 ایران آنلاین 16 آبان 1397 ایران آنلاین 17 آبان 1397 ایران آنلاین 18 آبان 1397 ایران آنلاین 19 آبان 1397 ایران آنلاین 20 آبان 1397 ایران آنلاین 21 آبان 1397 ایران آنلاین 22 آبان 1397 ایران آنلاین 23 آبان 1397 ایران آنلاین 24 آبان 1397 ایران آنلاین 25 آبان 1397 ایران آنلاین 26 آبان 1397 ایران آنلاین 27 آبان 1397 ایران آنلاین 28 آبان 1397 ایران آنلاین 29 آبان 1397 ایران آنلاین 30 آبان 1397 
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۷ - ۱۰:۵۸    
لااقل دلتان به حال حیثیت کشورتان بسوزد. این اظهارات مضحک و از سر عجز و ناتوانی را چرا و با چه هدفی بیان می کنید؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۵۸    
پیمان معادی، بازیگر و کارگردان ایرانی درباره پروژه های آینده اش گفت: سفرهای بسیاری داشتم و در این اثنا قصه های زیادی هم نوشته ام ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۴:۴۹    
مدیرکل بهزیستی استان تهران پیرو انتشار گزارشی در نشریات مبنی بر تعرض به پسر بچه 6 ساله در مهد کودک اعلام کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۳:۳۱    
با همکاری معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری اپلیکیشن دهکده هوشمند با هدف بازاریابی، بازارگرمی و بازارداری تولیدات روستاییان هرمزگان راه اندازی شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۲:۰۵    
معاون وزیر راه و شهرسازی از دستور وزیر راه برای تشکیل کارگروه ویژه مسکن خبر داد و گفت: بر این اساس شهرهای جدید مسئولیت عرضه 200 هزار واحد مسکونی در این مناطق را تا سال 1400 برعهده دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۲۳    
بر اساس نگاه مشایی، به تعداد انسان ها خدا وجود دارد/ در آموزه های حلقه انحراف، انسان محور اصلی خلقت است/ به اعتقاد حلقه بهار این وجود انسان است که به خدا معنا می بخشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۷    
بعد از حواشی زیاد ماجرای معروف پخش دیرهنگام اخبار شبکه سه به دلیل پخش سریال در حوالی پاییز ، در تازه ترین اتفاق، علی فروغی، مدیر شبکه سه به همین دلیل توبیخ شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۱:۱۴    
بنیه اقتصادی کشور ضعیف نیست/ یکی از نگرانی های پیامبر تخفیف دین در جامعه بود/ اوایل انقلاب گروه های مختلف دم از اسلام انقلابی می زدند اما منحرف بودند
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۹    
تهیه کننده دلدادگان به انجمن تهیه کنندگان آیفیک و انجمن بازیگران در بیانیه ای اعلام کرد که با وجود تلاش عوامل سریال، خانم بهرام در قسمت پایانی مجموعه مقابل دوربین نرفتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۴۶    
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد که شرکت های هواپیمایی ملزم به استرداد اضافه دریافتی مشتریان در ایام اربعین شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۱۰:۳۶    
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که هیمنه پوشالی تهدید و تحریم فرو می پاشد، نوشت: کاخ سفید از قصر مدائن استوارتر نیست
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ - ۰۸:۴۵    
وزیر نفت با ارسال نامه ای به محمد سانوسی بارکیندو، دبیرکل سازمان کشورهای صادرکننده نفت (اوپک) با تأکید بر این که کمیته JMMC و JTC در ماه های اخیر از اهداف اولیه تشکیل خود فاصله گرفته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۲:۵۵    
چین برای نخستین بار، از جنگنده پیشرفته سی اچ 7 بدون سرنشین ( پهپاد) موسوم به جنگنده مخفی پرده برداشت که به گفته برخی تحلیلگران، این هواپیما براساس تکنولوژی به سرقت رفته از آمریکا تولید شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۱:۱۴    
وزیر اقتصاد تاکید کرد: اینکه من در جلسه معارفه با نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفتم که بخش خصوصی در خط مقدم مقابله با تحریم ها قرار دارد، نه تعارف، بلکه مبتنی بر کار کارشناسی و تجربیات جهانی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۲۰:۳۵    
عوارض ین تحریم ها قماری هستند که می توانند سرانجام سبب شوند مصرف کنندگان آمریکایی قیمت بیشتری برای سوخت بپردازند. با این همه، تأثیر اولیه این تحریم ها نسبتا محدود بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۳۰    
هشت تیم بازرسی در دهه آخر ماه صفر به صورت ویژه بر اماکن اقامتی مشهد نظارت می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۸    
نخستین قطار باری امروز به ایستگاه همدان وارد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۸    
سخنگوی شورای نگهبان توضیحاتی درباره اختلاف نظر لاریجانی و مجمع تشخیص مصلحت نظام درباره CFT مطرح کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۵    
وزیر ارتباطات با انتشار نظرسنجی در شبکه اجتماعی توئیتر از کاربران خواست درباره موفقیت نهادهای مرتبط با ایجاد فضای مجازی بهتر برای کودکان نظر بدهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۱۵    
هدف تحریم ها، مردم ایران است / دنبال شرکت ها گشته بودند و حتی شرکت های منحل شده را هم تحریم کردند / به جز چند کشور کوچک هیچ دولتی آمادگی پیروی از تحریم ها را ندارد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۸:۰۶    
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز این موضوع را کذب اعلام می کند و می گوید: همان شبی که این خبر منتشر شد به محل مورد اشاره رفته ایم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۷:۵۷    
به دلیل بارش 65سانتیمتری برف ، حد فاصل گردنه بیژن جاده سی سخت به پادنای استان اصفهان مسدود شده است .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۶:۱۲    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دفع حملات سایبری دشمنان شرور که قصد ضربه زدن به زندگی و آرامش مردم داشتند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۳۸    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به دفع حملات سایبری دشمنان شرور که قصد ضربه زدن به زندگی و آرامش مردم داشتند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۱۹    
رییس سازمان پدافند غیر عامل کشور با اشاره به اینکه امورات زندگی مردم در فضای سایبری انجام می شود، تاکید کرد: امنیت و دفاع در حوزه سایبری باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۵:۰۹    
شبکه رادیو ترانک ملی همزمان با هفته پدافند غیر عامل و با هدف ارائه خدمات ارتباطی در شرایط بحران صبح امروز ( سه شنبه) در سالن همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره برداری رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۴۵    
محققان امنیتی 29 اپلیکیشن اندرویدی حاوی بدافزار را در اپ استور کشف کرده اند که اطلاعات بانکی کاربران را سرقت می کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۴:۰۲    
شرکت اپل قصد دارد بار دیگر بر توافقنامه اقلیمی پاریس تاکید کند. این توافقنامه با هدف کنترل تغییرات اقلیمی انجام می شود و اپل قصد دارد با تمام قوا از بندهای مختلف این توافق حمایت کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۹    
رادیکال های دهه 60 می کوشند با دستکاری در تاریخ، مسئولیت اقدامات خود را بر دوش دیگران بیندازند/ کدام شاهد بر نسبت دادن اقدام ناشیانه در حج سال 65 به مسئولان ارشد نظام وجود دارد؟ ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۶    
سازمان ملل در گزارشی که امروز سه شنبه منتشر شد، شمار گورهای دسته جمعی به جا مانده از دوره سیاه حضور داعش در عراق را بیش از 200 مورد اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۳    
مراسم تکریم و معارفه وزرای سابق و جدید صنعت، معدن و تجارت با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۵۰    
در دومین روز از رزمایش مشترک پدافند هوایی ولایت 97، موشک های زمین به هوای "شلمچه" اهداف هوایی را مورد اصابت قرار داده و منهدم کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۸    
نخستین نشست کمیسیون عالی تعهدات وزارت بهداشت با حضور وزیر بهداشت، رییس و 3 نفر از اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس و معاونین و مدیران ارشد وزارت بهداشت برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۵    
عناوین پنج فیلم خارجی راه یافته به بخش عماد مغنیه پانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت اعلام شد. پیش از این 17 فیلم مستند داخلی راه یافته در این بخش اعلام شده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۲    
مشخص شد ایرادات مجمع تشخیص نسبت به لایحه الحاق ایران به CFT خارج از وقت مقرر رسیده، لذا آقای لاریجانی به شورای نگهبان نامه نوشت و گفت که ما به این ایرادات رسیدگی نمی کنیم
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۲    
سرویس های اطلاعاتی و اجرای قانون آمریکا در آستانه برگزاری انتخابات میان دوره کنگره این کشور اظهار کردند که اطاعاتی درباره وجود اخلال در زیرساخت های انتخاباتی به آنان داده نشده اما رای دهندگان باید ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۳۲    
سید آرش حسینی میلانی، عضو شورای شهر تهران از پلیس راهور خواست تا خودروهای فاقد معاینه فنی را جریمه کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۲۳    
پروفسور اردکانی، پیشکسوت سازمان هواشناسی کشور با اعلام ورود توده هوای سردی از طرف شمال سیبری به کشورمان در هفته آینده، برای برخی نواحی کشور، "بارش سنگین برف" پیش بینی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۷    
روزنامه جمهوری اسلامی واکنش اخلاق مدارانه آیت الله شبیری زنجانی به نامه آیت الله محمد یزدی را ستود و روزنامه کیهان از ایشان خواست تلاش جماعت اهل فتنه برای انتساب به خود را خنثی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۷    
حسین به نژاد، معاون دانشجویی دانشگاه تهران از افزایش میزان وام دانشجویی به دلیل شرایط حاکم بر جامعه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۱۱    
دکتر غلامرضا اصغری، رییس سازمان غذا و دارو، گفت: افزایش ظرفیت تولید مواد اولیه دارویی از 54 به 67 درصد، ظرف دو سال، عملا 33 درصد وابستگی صنعت دارو به واردات این مواد را کاهش داده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۳:۰۲    
وزیر خارجه ترکیه درباره پرونده قتل جمال خاشقجی روزنامه نگار سعودی مقتول واشنگتن پست گفت: هنوز برخی از اطلاعات درباره این پرونده را به اطلاع عموم نرسانده ایم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۹    
منزوی کردن تهران کاری خطرناک است/ انزوای ایران و تنبیه مردم این کشور کار عاقلانه و منصفانه ای نیست
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۶    
انگلیس دیروز (دوشنبه) اعلام کرد پایگاه نظامی آموزشی مشترک با عمان در این کشور حاشیه خلیج فارس تاسیس می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۵۰    
عبدالرضا هاشم زایی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری استفساریه جدیدی در مجلس برای مستثنی کردن همه شهرداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان گفت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۴    
عبدالفتاح السیسی رئیس جمهور مصر در اظهارنظری درباره سوریه گفت که (مردم سوریه) خودشان مسئول نابودی و تخریب این کشور هستند .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۱    
مدیران بخش امنیتی فیس بوک می گویند لازم است برای تامین امنیت این شبکه اجتماعی و کنترل رفتارهای غیرمسئولانه حساب های غیرقانونی را مسدود کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۴۱    
الهام فخاری، رییس کمیته اجتماعی در تذکری خواستار توضیح شهردار تهران در رابطه با تلاش برای تغییر وضعیت استخدامی تعدادی از افراد مامور به خدمت برای شهرداری شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۲    
اعضای شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی روز سه شنبه خود رسول کشت پور، عباس آخوندی، پیروز حناچی، غلامرضا انصاری و سید کامل تقوی نژاد را به عنوان پنج گزینه نهایی برای تصدی شهرداری تهران انتخاب کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۳۲    
راهکار "حساب باز" برای تولیدکنندگان مدنظر قرار گیرد/در حال حاضر پس از چند ماه انتقاداتی به سیاست های ارزی وارد می شود/ آن روزها کشور در لبه پرتگاه بود و باید چنین تصمیمی اخذ می شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۶    
حسن پسندیده از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان قزوین،بیان کرد ماموران نیروی انتظامی نیز در شناسایی و دستگیری این شکارچیان غیرمجاز که در الموت شرقی اقدام به شکار کرده بودند، مشارکت داشتند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۰    
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: شب گذشته تعداد 28 دستگاه وسیله نقلیه مسروقه را کشف شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۰    
بر اساس اعلام شورای صنفی نمایش فیلم سینمایی "پاستاریونی" به کارگردانی "سهیل موفق" اکران سراسری خود در سینماهای کشور را بعد از پایان اکران فیلم سینمایی "گرگ بازی" آغاز خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۷    
لازمه گفت وگو با آمریکا را اتخاذ رویکرد جدید از جانب واشنگتن و احترام متقابل می دانیم/ گرچه اعتماد متقابل پیش شرط مذاکره نیست ولی احترام متقابل پیش شرط مذاکره است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۷    
افراد مسلح روز دوشنبه (دیروز) در شهر بامیندا واقع در شمال غربی کامرون 79 نفر از دانش آموزان مدرسه ای در این شهر را ربودند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۱۱    
دیده بان حقوق بشر به اظهارات ولید بن طلال که از ولیعهد عربستان در پرونده جمال خاشقجی دفاع کرده، واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۸    
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر گفت: در پی بارش باران های امروز صبح، یک باب مغازه در شهر برازجان ریزش کرد که این حادثه 6 مصدوم درپی داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۸    
جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا از لزوم تغییر تدریجی در آرایش نظامی نیروهای آمریکایی در شبه جزیره کره در صورت پیشرفت مذاکرات واشنگتن- پیونگ یانگ خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۵    
ارزش دلار اندکی بالا رفته و قیمت طلا تحت این فشار پایین آمده است. قیمت طلا احتمالا تا زمان اعلام نتایج انتخابات میان دوره ای کنگره آمریکا تغییر چندانی نخواهد داشت/ احتمال تقویت تقاضا برای خرید طلا
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۲:۰۲    
گروه های امداد و نجات در پی ریزش دو ساختمان قدیمی و فرسوده در مرکز شهر مارسی در جنوب فرانسه، عملیات یافتن 10 شهروند ناپدیدشده را آغاز کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۹    
نخستین برف پاییزی گردنه قسطین لار در الموت غربی را سفیدپوش کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۶    
دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد در چند روز آتی نماینده جدید این کشور در سازمان ملل را معرفی خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۵۰    
سالانه حدود 30 تن آبزی ازدریاچه پشت سد ارس پلدشت به کشورهای همسایه صادر می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۴    
همزمان با اعلام آغاز بازگشت تحریم های ایالات متحده علیه ایران در روز دوشنبه 5 نوامبر (14 آبان)، دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا اعلام کرد که به خاطر نگرانی از ایجاد شوک در بازارهای انرژی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۴۴    
الهیار ملکشاهی، رئیس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس گفت: اکنون تصمیم دولت برای ارائه لایحه ای درباره اعطای تابعیت به کودکان حاصل از ازدواج مادران ایرانی با همسران خارجی به مجلس اقدام مثبتی است که با آن ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۵    
زمین لرزه 4.4 ریشتری تازه آباد در استان کرمانشاه را لرزاند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۲    
نتایج پژوهش مرکز ارزیابی های بودجه و استراتژیک نشان داد هزینه مستقر کردن نیروهای نظامی آمریکا در مرز مکزیک می تواند بین 42 میلیون تا 110 میلیون دلار هزینه داشته باشد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۳۲    
زهرا نژادبهرام، عضو هیات رییسه شورای شهر تهران با اشاره به آغاز دور دوم تحریم ها علیه ایران گفت: دور دوم شرایطی ناجوانمردانه و ظالمانه را در حق ایران روا داشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۹    
قیمت نفت روز سه شنبه تحت تاثیر صدور معافیت از تحریم های نفتی واشنگتن برای هشت خریدار بزرگ نفت ایران و همچنین نگرانی ها نسبت به کندی رشد اقتصادی و ضعیف شدن تقاضا، کاهش پیدا کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۹    
16 روستای زلزله زده استان کرمانشاه جابجامی شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۶    
نوید فرحمرزی مدرس دانشگاه، چهره پرداز تئاتر، سینما وتلویزیون آبان و آذر ماه نمایش ماداگاسکار به نویسندگی احسان نوروزی و تهیه کنندگی الناز عباسی را در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می برد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۳    
رسانه های اسرائیلی اعلام کردند، آمریکا برای اولین بار و به صورت رسمی طرح احداث خط راه آهن "صلح منطقه ای" را برعهده گرفته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۰    
کشور نیازمند مدیران سالم با ریسک پذیری بالاست/ دولت ارز مورد نیاز کالاهای اساسی برای نیمه دوم سال جاری و 1398 را تهیه کرده/وضعیت ذخیره کالاهای اساسی بهتر از سالیان گذشته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۲۰    
حسین شهبازی، مدیر واحد مدل سازی و پیش بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ضمن اشاره به بارش باران و وزش باد شدید در تهران گفت: هوای پایتخت در حال حاضر در آستانه شرایط ناسالم برای گروه های حساس است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۴    
در جلسه امروز شورای شهر تهران طی رای گیری از میان 13 کاندیدای شهرداری تهران 5 نفر انتخاب شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۴    
مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد گفت: انفجار گاز پیک نیک در یکی از روستاهای شهرستان مشهد منجر به تخریب منزل مسکونی و جراحت ساکنان آن شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۱    
احد وظیفه، مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید در اکثر مناطق کشور، از کاهش 6 تا 8 درجه ای دما در شمال شرق کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۱    
دمیتری پسکوف ، سخنگوی کرملین روز گذشته (دوشنبه) اعلام کرد ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه قطعا این آخر هفته با دونالد ترامپ، همتای آمریکایی خود در پاریس ملاقات خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۱۱    
دولت آلمان با اختصاص اعتبار 911 میلیون یورویی برای 58 شرکت خود برای تضمین ادامه تجارت با ایران پس از بازگشت تحریم های واشنگتن علیه تهران از روز دوشنبه تلاش می کند
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۸    
با توجه به طوفان و بارندگی شدید در گناوه برای حفظ سلامتی دانش آموزان و دانشجویان مدارس مقاطع مختلف تحصیلی و دانشگاه های این شهرستان در نوبت صبح روز سه شنبه تعطیل اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۱:۰۲    
یک دوره چند ماهه یا تا آخر سال 98 سختی ها را تحمل کنیم / اصناف باید کمک کنند که قیمت کالاها بی خود افزایش نیابد/ دولت نمی خواهد به مردم فشار جدیدی تحمیل شود
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۸    
عبدالکریم حسین زاده، نایب رییس فراکسیون محیط زیست مجلس نبود برنامه، بودجه و قائل نشدن شخصیت اجرایی برای محیط زیست را علت افزایش معضلات زیست محیطی دانست و بر لزوم تشکیل وزارت محیط زیست تاکید کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۵۲    
محسن هاشمی رفسنجانی، رئیس شورای شهر تهران گفت: شورای شهر تهران به رغم تمایلی که به حفظ ثبات در مدیریت شهری داشت باتوجه به عدم تصویب استفساریه مستثنی شدن شهردار تهران ناگزیر به انتخاب جایگزین برای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۹    
صحنه جرم سرقت مسلحانه طلافروشی اصفهان با حضور 200 نفر از شهروندان اصفهانی بازسازی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۳    
خبرهای دریافتی از جلسه اعضای شورای شهر حکایت از حضور قطعی عباس آخوندی و محسن هاشمی رفسنجانی به عنوان دو کاندیدای نهایی عضو شورای شهر و در میان 5 نامزد دیگر حکایت دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۳    
رییس هیات اعزام شده از شرکت روستک روسیه در نمایشگاه هوایی "جوهای" چین امروز (سه شنبه) اعلام کرد، روسیه و چین قراردادهایی را در خصوص فروش تسلیحات امضاء کرده اند که قرار است در عملیات های زمینی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۳    
اداره کل هواشناسی استان تهران در اخطاریه ای به ساکنان استان هشدار داد از اطراق در حاشیه رودخانه ها خودداری کنند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۴۰    
رانش کوه در جاده پیرکوه سیاهکل موجب شکسته شدن لوله و قطع گاز 950 مشترک شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۷    
سرهنگ محمد رازقی، رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیک معابر شهر تهران را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۴    
وضعیت ترافیک در جاده کرج - چالوس و در محدوده استان البرز سنگین است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۳۱    
فیلم کوتاه نقش به کارگردانی فرنوش صمدی، نویسندگی مشترک علی عسگری و فرنوش صمدی و تهیه کنندگی پوریا حیدری اوره در اولین حضور خارجی خود در بخش مسابقه شانزدهمین جشنواره تیرانا آلبانی نمایش داده می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۸    
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا تأکید کرد: اگر مراکز درمانی و نگهداری معتادان پرخطر و متجاهر متناسب باشد، پلیس آمادگی دارد درکمتر از 72ساعت همه معتادان متجاهر از سطح شهرها جمع آوری کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۲۵    
40 کشور عضو سازمان ملل از عربستان خواستند جزئیات قتل جمال خاشقجی را اعلام کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۹    
با بارش برف پاییزی، گردنه چری زمستانی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۶    
مسعود حقیقت، مدیرکل شبکه پایش سازمان هواشناسی از کاهش یک تا دو درجه ای دما در بیشتر مناطق کشور طی هفته جاری و هفته آینده خبر داد و روند بارشی کشور را در روزهای آتی پیش بینی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۱۰    
زیف الکین، وزیر امور قدس، محیط زیست و میراث فرهنگی رژیم صهیونیستی به رسانه های روسی گفت: ما استقرار سامانه های دفاع هوایی اس 300 در سوریه را اشتباهی فاحش می دانیم و از نظر ما تحویل این سامانه های ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۷    
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران اسامی 13 کاندیدای پست شهرداری پایتخت را اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۱۰:۰۱    
رییس مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان ربوده شده به نزدیک مرز افغانستان در خاک پاکستان مننتقل شده اند که دولت مرکزی اسلام آباد تسلطی به این مناطق ندارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۹    
محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان با انتشار توئیتی نسبت به گاف مضحک دولت امریکایی که در فهرست تحریم ها علیه ایران یک بانک تعطیل شده و یک کشتی غرق شده را آورده بود واکنش نشان داد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۸/۱۵ - ۰۹:۴۳    
فیلم کوتاه وقت نهار به کارگردانی علیرضا قاسمی و محصول GlobeCSF در ادامه حضور در جشنواره های خارجی در ماه اکتبر و نوامبر به عنوان منتخب در جشنواره های مختلفی در کشورهای صربستان، کانادا ...
  • ۱