دوشنبه ۱۷ اردیبهشتساعت ۰۴:۰۰May 2024 6
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 13 آذر 1397 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 31 فروردین 1397 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1397 ایران آنلاین 31 خرداد 1397 ایران آنلاین 31 تیر 1397 ایران آنلاین 31 مرداد 1397 ایران آنلاین 31 شهریور 1397 ایران آنلاین 30 مهر 1397 ایران آنلاین 30 آبان 1397 ایران آنلاین 30 دی 1397 ایران آنلاین 30 بهمن 1397 ایران آنلاین 1 اسفند 1397 ایران آنلاین 1 آذر 1397 ایران آنلاین 2 آذر 1397 ایران آنلاین 3 آذر 1397 ایران آنلاین 4 آذر 1397 ایران آنلاین 5 آذر 1397 ایران آنلاین 6 آذر 1397 ایران آنلاین 7 آذر 1397 ایران آنلاین 8 آذر 1397 ایران آنلاین 9 آذر 1397 ایران آنلاین 10 آذر 1397 ایران آنلاین 11 آذر 1397 ایران آنلاین 12 آذر 1397 ایران آنلاین 13 آذر 1397 ایران آنلاین 14 آذر 1397 ایران آنلاین 15 آذر 1397 ایران آنلاین 16 آذر 1397 ایران آنلاین 17 آذر 1397 ایران آنلاین 18 آذر 1397 ایران آنلاین 19 آذر 1397 ایران آنلاین 20 آذر 1397 ایران آنلاین 21 آذر 1397 ایران آنلاین 22 آذر 1397 ایران آنلاین 23 آذر 1397 ایران آنلاین 24 آذر 1397 ایران آنلاین 25 آذر 1397 ایران آنلاین 26 آذر 1397 ایران آنلاین 27 آذر 1397 ایران آنلاین 28 آذر 1397 ایران آنلاین 29 آذر 1397 ایران آنلاین 30 آذر 1397 
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۷:۲۳    
حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زیبایی نژاد مسئول مرکز مطالعات و تحقیقات زنان حوزه علمیه قم در نشست بحران جنسی در ایران گفت: جامعه امروز در حال تحول است و به سمت خود محوری و خود آیینی می رود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۴:۱۲    
شهرام شکوهی خواننده پاپ کشورگفت: ممکن است از دنیای خوانندگی خداحافظی کنم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۳:۱۸    
کاربران چینی رایانه از روز دوشنبه درگیر یک حمله باج افزاری شده اند که ضمن در هم ریختن و قفل اطلاعات کاربران خواستار مبالغی پول از کیف پول دیجیتال کاربران می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۴۸    
بلندگوی هوشمند Nomodo 360 یک محصول منحصر به فرد است که ترکیبی از دستیار صوتی و اسپیکر قابل حمل است. طراحی این محصول بسیار زیبا و خاص است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۲:۲۱    
جمعی از سینماگران سرشناس در نامه ای خطاب به رئیس جمهور، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی خواستار لغو الزام برای دریافت پروانه ساخت شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۵    
فاطمه حسینی : اینکه احمدی نژاد مطرح کرده یارانه را چند برابر کنید، بگوید از چه بودجه ای/ در این شرایط به سیاست های پوپولیستی نپردازیم/ این شعارها و سیاست ها به نفع مردم نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۴۲    
شاهو محمدی نوجوان معلول که مبتلا به سندروم داون هست با شنای مسافت 2هزار و 483متر در یک ساعت، رکورد بیشترین مسافت شنای معلولان جهان را به نام خود ثبت کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۲۷    
تابلو فرش جام ملت های آسیا توسط فریدون نقی لو، هنرمند خویی از توابع استان آذربایجان غربی با هدف معرفی هنر اصیل ایرانی و نشان دادن جایگاه هنرمندان فرش در این شهرستان بافته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۱:۰۳    
اگرچه داروهای شیمی درمانی جان بسیاری از افراد را نجات می دهند اما به طور بالقوه برای داروسازان و سایر کارکنان مراکز بهداشتی که با این داروها سر و کار دارند، خطرناک هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
امیر قطر رسما برای شرکت در اجلاس سران کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس که قرار است در ریاض برگزار شود، دعوت گردید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
مغز در ساعات مختلف روز توانایی های مختلفی دارد و به همین دلیل در طول روز و بر اساس این ساعات باید فعالیتهای مناسب مغز را انجام داد تا نتیجه بهتری گرفت
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۷    
فرانس پرس: روحانی موضوع جسورانه ایران را تکرار کرد/ رویترز به نقل از جهانگیری: بیشترین آسیب به بیماران، سالمندان، کودکان و اقشار ضعیف جامعه وارد می شود/ آسوشیتدپرس: در بحبوحه تحریم ها ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۴    
نمایندگان پارلمان انگلیس شامگاه سه شنبه به طرحی رأی دادند که براساس آن دولت محافظه کار ترزا می به سرپیچی از لایحه پارلمان درباره انتشار کامل اسناد حقوقی توافق نامه خروج از اتحادیه اروپا (برگزیت) متهم ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۵۱    
پلیس تهران از جمع آور دلالان سکه و ارز در خیابان منوچهری، فردوسی و چهارراه استانبول خبر داده و اعلام کرده که تا به حال 400 دلال توسط پلیس دستگیر شده است
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۸    
دبیرکل ناتو در سخنانی از ایران و روسیه به عنوان دو کشور قدرتمند و تاثیرگذار در امور افغانستان یاد کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۴۵    
وزیر نیرو گفت: با تدابیر صورت گرفته تلفات شبکه برق کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم چهار درصد کاهش پیدا کرده است که هر یک درصد کاهش تلفات معادل پنج هزار میلیارد تومان صرفه جویی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۲۱    
من دو سال گذشته حرفی زدم که تبدیل به پرونده برای من شد. گفتم اگر ما این هستیم عصاره فضائل شورای نگهبان هستیم
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۱۵    
جوان متخلفی که با راه اندازی کانال کراش گرمسار در شبکه اجتماعی تلگرام اقدام به عضوگیری و فعالیت های غیراخلاقی می کرد شناسایی و دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۱۰:۰۳    
در آخرین گزارش شرکت آمریکایی ارتباطات جهانی Burson Cohn & Wolf درباره حضور رهبران و چهره های سیاسی جهان در اینستاگرام که اخیرا منتشر شد، به میزان محبوبیت آنها در این شبکه اجتماعی پرداخته شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۵۴    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی 24 ساعت آینده سکون نسبی هوا سبب افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا در برخی شهرهای صنعتی و پرجمعیت می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۴۸    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به پیشنهاد دولت برای افزایش 20 درصدی حقوق سال 98 گفت:قیمت کالاهای اساسی در بودجه سال 98 نسبت به سال 96 نباید تغییر کند و هر گونه افزایش قیمت سوخت که منجر به افزایش ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۳    
مردی در کرمانشاه با شلیک گلوله به زندگی خود،مادر وبرادرناتنی اش پایان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۳۳    
زهرا زاده غلام، مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت نوبت سوم وام ضروری بازنشستگان و وظیفه بگیران این صندوق خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۲۱    
لاریجانی: رهبری مخالف بررسی CFT در مجلس نبودند/ فلاحت پیشه: کمیسیون امنیت ملی ایرادات شورای نگهبان به CFT را با نظر اجماعی رفع کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۱۸    
فدریکو آلبانیز (موسیقی دان و نوازنده ایتالیایی) قرار است برای اولین بار در ایران و در سالگرد تاسیس مجموعه عمارت روبرو ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۶    
در خانه حضرت زهرا سلام الله علیها برای اولین بار به درخواست رییس جمهور چچن برای زیارت و تبرک وی به آن بیت نورانی باز شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۹:۰۳    
مهناز افشار بازیگر سینما در توییتر خود خبر داد که داریوش خواننده که زمانی معتاد بوده، به او پیشنهاد کرده در مورد پیشگیری از مرگ بر اثر سوءمصرف مواد مخدر اطلاع رسانی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۵۴    
تصادف یک تراکتور با پراید در شهرستان کهگیلویه یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۴ - ۰۸:۴۲    
برخورد پژو حامل سوخت قاچاق با سه پژو در مسیر شهرستان دلگان به ایرنشهر پنج کشته و سه زخمی برجای گذاشت .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۲۳    
وحدت یکی از کلید واژه های اندیشه امام خمینی(س) است؛ در گفت و گویی با محمدرضا باهنر به موضوع وحدت و استفاده از همه ظرفیت های موجود در جمهوری اسلامی برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور پرداخته شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۵    
نایب رئیس مجلس نسبت به احتمال انتخاب فرزندش به عنوان شهردار منطقه 17 تهران واکنش نشان داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۱:۰۲    
بعد از اتفاقات ایجاد شده در برنامه من و شما، هنرمندان زیادی به این موضوع واکنش نشان دادند اما در نهایت آرش ظلی پور (مجری برنامه) فعلا از کار معلق شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۵۳    
مرحوم ابوالفضل زرویی نصرآباد در زمان انتشار مجله "گل آقا" ستونی داشت بنام "تذکره المقامات" که با قلم شیوای طنزش به مسئولان کشور می پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۴۴    
فقط صرف نقص عضو، یک انسان معلول نمی شود، به نظر من کسی معلول است که ذهنش او را محدود می کند؛ کما اینکه جسم سالمی داشته باشد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۲۹    
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه حذف طرح زوج و فرد با قانون مغایرت دارد، گفت: اصلی ترین دستگاه درباره این موضوع پلیس است، چون ترافیک را هدایت می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۱۴    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به واقف بودن وزیر علوم بر آموزش عالی و جایگاه بخش غیردولتی، استیضاح وی را مسئله ای چندان جدی ندانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۲۰:۰۵    
سفر دو روزه هیئت دولت به استان سمنان با بررسی و تصمیم گیری در مورد مسائل متعددی همراه شد که در همین راستا بخش هایی از صحبت های وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور را در ادامه می خوانید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۴۷    
داریوش اسدزاده که به دلیل مشکلات کلیوی در بیمارستان بستری شده بود، پس از ترخیص این روزها در اندیشه کرج دوران نقاهت را می گذراند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۸    
قاسم شعله سعدی یکی از دو وکیل بازداشت شده با تودیع وثیقه و کفالت آزاد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۳۵    
وزیر امورخارجه آمریکا با تکرار ادعای واهی خود مبنی بر اینکه ایران به تازگی یک آزمایش موشکی انجام داده است، در اظهاراتی خصمانه گفت که ایران و چین در حال تضعیف نظم جهانی هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۳    
سرمربی پرسپولیس گفت: ما مربیان از داوران بهتر هستیم چون در زمین هستیم. فکر می کنند ما متوجه نمی شویم؟ من می توانم عمدا در تمرین بد داوری کنم؟ چرا ما را احمق فرض می کنند؟
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۲۰    
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بیان کرد که برخلاف اختلافاتی که با دولت ترامپ بر سر ایران و اسرائیل دارند، همکاری های اتحادیه اروپا و آمریکا به طور نزدیک ادامه پیدا خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۸    
طبق اعلام کارگروه هماهنگی شرایط اضطراری آلودگی هوا با توجه به شدت آلودگی هوای تهران فردا محدوده طرح زوج و فرد از درب منزل توسط شهروندان رعایت و فعالت بدنی در زنگ ورزش مدارس ممنوع اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۹:۰۲    
فرزانه توسلی، دروازه بان تیم ملی فوتسال کشورمان نامزد کسب عنوان بهترین دروازه بان بانوی فوتسال جهان در سال 2018 شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۵۹    
حمیدرضا گرشاسبی جذب مدافع مصدوم تیم ملی را شایعه عنوان کرد و صحبت با هر بازیکنی را تکذیب کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۴۷    
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: پرسپولیس لیگ را با 13-14 بازیکن شروع کرده و با همان آن را ادامه داد، ما هم نتوانستیم از شانس گل هایمان استفاده کنیم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۳۲    
مجبور شدیم 30 هزار میلیارد تومان از خزانه به مالباختگان پرداخت کنیم/به وزیر علوم بارها گفته ام روبروی زندانی کردن دانشجو به بهانه های سیاسی بایستد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۲۶    
پس از به صدا در آمدن سوت داور در نیمه اول دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس با داور مسابقه درگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۸:۱۷    
پرسپولیس همانند بازی هفته قبل با ماشین سازی این بار نیز با تک گل شجاع خلیل زاده پیروز شد و از سد ذوب آهن گذشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۵۳    
افشین پیروانی بعد از تبرئه حکم محرومیت پنج ساله امروز در میان تشویق شدید هواداران در استادیوم حضور یافته و بازی پرسپولیس برابر ذوب را تماشا می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۲۹    
زهرا نعمتی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود روز جهانی معلولین را تبریک گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۱۱    
رییس شرکت "لوفت هانزا تکنیک " که یکی از بزرگ ترین شرکت های ارایه خدمات تعمیر ، نگهداری و نوسازی ناوگان هوایی در جهان است ، اعلام کرد این شرکت آماده همکاری و بازگشایی دفتر خود در ایران است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۷:۰۲    
رئیس انجمن تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان محصولات دخانی از 12.5 میلیون نفر مصرف کننده حرفه ای سیگار در کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۵۳    
شناگر 13 ساله سندرم داونی رکورد شنای استقامت معلولین به نام خود به ثبت رساند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۱    
300 واحد مسکونی روستایی در منطقه پشتکوه اول و دوم فریدونشهر بر اثر زلزله 4.1 ریشتر شب گذشته در 25 کیلومتری جنوب غربی این شهرستان استان اصفهان آسیب دید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۴۱    
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و مدیرکل سلامت مجلس امروز با هم دیدار کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۸    
پس از ادعای تقلب 8 میلیونی در انتخابات ریاست جمهوری سال 88 از سوی محمدرضا خاتمی، این فعال سیاسی اصلاح طلب به دادگاه فرا خوانده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۵    
تازه ترین اثر هانا کامکار و آرش رئیسیان در حالی ساخته شد که اسامی سازندگان این مستند، از بیلبوردهای تبلیغاتی آن در سطح شهر حذف شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۳۵    
تیم ملی هندبال بانوان ایران در سومین دیدار خود از رقابت های قهرمانی بانوان آسیا شکست خورد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۶:۲۳    
حمیدرضا گرشاسبی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اعلام کرد این باشگاه هیچ مذاکره ای با مرتضی پورعلی گنجی نداشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۵۶    
شرکت گوگل یک ویژگی جدید را معرفی کرده است که با استفاده از فناوری واقعیت افزوده، امکان بازدید مجازی از یک موزه را از طریق گوشی هوشمند به کاربران می دهد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۴    
استان مازندران به دلیل شرایط ویژه جغرافیایی در زمینه گردشگری مزرعه ظرفیت های زیادی دارد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۴۱    
اداره هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سیلابی شدن مسیل ها و آبگرفتگی معابر استان هشدار داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۸    
ترابزون اسپور در چارچوب بازی رفت مرحله پنجم جام حذفی ترکیه مقابل بلدیه اسپور به تساوی رسید.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۵    
افرادی که در زلزله استان کرمانشاه دچار معلولیت شدند، 20 میلیون تومان کمک بلاعوض می گیرند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۳۵    
ترکیب تیم فوتبال ذوب آهن برای دیدار با پرسپولیس مشخص شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۹    
مدیرکل حفاظت محیط زیست سیستان بلوچستان از تیمار یک قطعه لاک پشت سبزدریایی و بازگشت آن به دریا در شهرستان کنارک خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۶    
مایکروسافت که زمانی با عرضه مرورگر اینترنت اکسپلورر سلطان دنیای وبگردی بود، حالا پس از ناکامی مرورگر اج به دنبال بازنشسته کردن آن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۳    
مدیر امور سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان از اختصاص 68 درصد اعتبارات تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان زنجان به بخش کشاورزی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۲۰    
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان البرز میزان ظرفیت مخزنی سد کرج را 65 درصد اعلام کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۷    
فصل مهاجرت پرندگان زمستان گذر به تالاب شادگان در خوزستان آغاز شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۷    
انوشیروان محسنی بندپی، سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح اصلاح قانون بودجه گفت: نمایندگان مجلس در بررسی این طرح پرداخت 2200 میلیارد تومان بابت بیمه رانندگان حمل و نقل عمومی را تصویب کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۷    
کمیته انضباطی پس از بررسی اتفاقات دیدار پیکان تهران و تراکتورسازی تبریز، به سرمربی تیم پیکان تذکر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۷    
رئیس سازمان بورس در پاسخ به این سوال که عرضه جدید نفت خام در بورس از چه زمانی خواهد بود، گفت: سازمان بورس پیشنهاد داده که یک برنامه عرضه منظم مثلا هر هفته یا هر دو هفته یکبار از سوی وزارت نفت تعیین ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۵    
یک مرد میانسال که قصد داشت با طناب از سکویی به سکوی دیگر جابجا شود، به درون آبی پر از تمساح سقوط کرد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۴    
این روزها کارکنان فیس بوک بیش از هر زمان دیگری به دنبال ترک شرکت خود هستند. به نظر می رسد اکثر آنان به دنبال راهی برای جدا شدن از سیستم تحت نظارت مارک زاکربرگ هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۴    
دانشگاه صنعتی اصفهان با امضای یک توافقنامه چند جانبه، مجری طراحی و ساخت نخستین سامانه رادار ثانویه پیشرفته کشور شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۱۱    
شهربانو امانی، رئیس کمیته ایمنی و حمل و نقل شورا گفت: بارها و بارها نسبت به آب رسانی غلط فضای سبز بوستان های شهر تهران تذکر داده ام اما در هنوز بر همان پاشنه می چرخد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۸    
حساب رسمی جام ملت های آسیا با انتشار فیلمی از علیرضا جهانبخش به توانایی های دفاعی هافبک تیم ملی ایران پرداخت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۵    
دکتر مهدی زارع، عضو هیات علمی پژوهشگاه بین المللی زلزله شناسی و مهندسی زلزله با تاکید بر اینکه هر 3000 تا 3500 سال یکبار گسل شمال تهران گسیخته می شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۵    
یک مجله آمریکایی اسنادی درباره حضور نظامی آمریکا در قاره آفریقا منتشر کرد که بر اساس آن آمریکا 30 مرکز را در چهار کشور آفریقایی به پایان رسانده یا در صدد پایان آن است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
کرملین اعلام کرد از بابت لغو گفت وگو میان رهبران روسیه و آمریکا به رغم الزام برای بحث در مورد برخی مسائل مهم راهبردی متاسف است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
قرمزهای تهرانی همچنان بهترین تیم ایرانی در جدول رده بندی باشگاه های جهان هستند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۵:۰۲    
فرمانده انتظامی هرمزگان، از شناسایی و دستگیری عامل برداشت غیرمجاز از دوهزار کارت بانکی به ارزش سه میلیارد و 500 میلیون ریال خبر داد و از عموم شهروندان خواست برای خریدهای اینترنتی مراقب درگاه های جعلی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۶    
جزئیات لایحه بودجه سال 98 کل کشور نشان می دهد که دولت وام قرض الحسنه ازدواج جوانان را 15 میلیون تومان مانند سال جاری تصویب کرده و به مجلس ارسال خواهد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۳    
دکتر ابراهیم مقیمی، عضو هیات علمی دانشکده جغرافیای دانشگاه تهران با تاکید بر این که زلزله های منطقه زاگرس به سمت بزرگ شدن حرکت می کند، یادآور شد: در صورت وقوع زلزله احتمالی مهم در شهر تهران ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۵۰    
خوش شانسی قابل توجه بازیکنی جوان در کسب امتیاز در یک مسابقه تنیس روی میز تبدیل به سوژه رسانه ها شد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۷    
رییس فدراسیون تیراندازی گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر شرایط جذب مربی خارجی از نظر ارزی و ریالی میسر نیست، اولویت اصلی ما استفاده از مربیان داخلی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۷    
ساسان اکبری پور فرمانده یگان حفاظت محیط زیست گیلان گفت: همزمان با آغاز صدور پروانه شکار از نیمه آبان امسال و افزایش بازرسی از آببندان ها و شکارگاه های استان ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۴    
هاشمی، وزیر بهداشت گفت: اگر دولت و مجلس، منابعی دارند که قرار است در قالب سبدهای حمایتی از جمله یارانه به مردم ارائه شود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۴۴    
به نظر می رسد توئیت اخیر رودی جولیانی ، وکیل دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که در آن به انتقاد از رابرت مولر ، مسئول تحقیقات درباره دخالت روسیه در انتخابات آمریکا پرداخته است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۸    
رئیس اتحادیه بنکداران مواد غذایی در رابطه با بازار برنج با تاکید بر این که بازار با کمبودی مواجه نیست ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۳۲    
نوعی رنگ تولید شده است که از هر بنایی را در مقابل زلزله و انفجار محافظت می کند
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۹    
محمد حسن زدا، معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی گفت: سرمایه گذاری های این سازمان سودده است، اما هرجا شرکتی در قبال مطالبات به ما تحمیل شده زیان ده بوده اند. باید از بنگاه داری خارج شویم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۹    
با گذشت اولیای دم از خونخواهی یک محکوم به مرگ بروجردی از طناب دار نجات یافت .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۹    
در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه تعداد یک میلیارد و 321میلیون سهم و حق تقدم به ارزش 429میلیارد تومان در 115هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با افت 602واحدی در ارتفاع 165هزار و ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۲۶    
پژوهشگران آمریکایی سعی دارند با آموزش سیستم های هوش مصنوعی، هزینه های ساخت شهرهای مجازی را کاهش دهند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۷    
محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه بستر اشتغال زایی نیست، زیرا دانشگاه فقط کارشناس تولید می کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۷    
دوستان شاهزه اماراتی که به هنگام فرار پس از محاصره کشتی اش توسط کماندوها ناپدید شده است، اعلام کردند که او برای این نقشه فرار ناکام هفت سال برنامه ریزی کرده بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۰۹/۱۳ - ۱۴:۱۷    
گزارش امروز قیمت خودرو حکایت از رکود خرید و فروش در بازار دارد به نحوی که کمتر معاملاتی انجام می شود ...