دوشنبه ۲۸ خردادساعت ۰۰:۵۱Jun 2024 17
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران آنلاین 2 دی 1397 - ion.ir

ایران آنلاین 29 اسفند 1394 ایران آنلاین 30 اسفند 1395 ایران آنلاین 29 اسفند 1396 ایران آنلاین 31 فروردین 1397 ایران آنلاین 31 اردیبهشت 1397 ایران آنلاین 31 خرداد 1397 ایران آنلاین 31 تیر 1397 ایران آنلاین 31 مرداد 1397 ایران آنلاین 31 شهریور 1397 ایران آنلاین 30 مهر 1397 ایران آنلاین 30 آبان 1397 ایران آنلاین 30 آذر 1397 ایران آنلاین 30 بهمن 1397 ایران آنلاین 1 اسفند 1397 ایران آنلاین 1 دی 1397 ایران آنلاین 2 دی 1397 ایران آنلاین 3 دی 1397 ایران آنلاین 4 دی 1397 ایران آنلاین 5 دی 1397 ایران آنلاین 6 دی 1397 ایران آنلاین 7 دی 1397 ایران آنلاین 8 دی 1397 ایران آنلاین 9 دی 1397 ایران آنلاین 10 دی 1397 ایران آنلاین 11 دی 1397 ایران آنلاین 12 دی 1397 ایران آنلاین 13 دی 1397 ایران آنلاین 14 دی 1397 ایران آنلاین 15 دی 1397 ایران آنلاین 16 دی 1397 ایران آنلاین 17 دی 1397 ایران آنلاین 18 دی 1397 ایران آنلاین 19 دی 1397 ایران آنلاین 20 دی 1397 ایران آنلاین 21 دی 1397 ایران آنلاین 22 دی 1397 ایران آنلاین 23 دی 1397 ایران آنلاین 24 دی 1397 ایران آنلاین 25 دی 1397 ایران آنلاین 26 دی 1397 ایران آنلاین 27 دی 1397 ایران آنلاین 28 دی 1397 ایران آنلاین 29 دی 1397 ایران آنلاین 30 دی 1397 
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۲۰:۰۶    
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم دره با بیان اینکه 90 درصد دورریز ها زباله نیستند، آنها را قابل بازیافت دانست.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۸    
هیات رئیسه باید مانع از استعفای نمایندگان یک استان شود/ درآمد نفتی کشور در سال 98، 406 هزار میلیارد تومان خواهد بود
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۵۵    
راهبرد عقب نشینی گمراه کننده / 5 نکته درباره تصمیم ترامپ برای خروج از سوریه و افغانستان / کرد های سوریه به دنیای بی رحم روابط بین الملل خوش آمدند
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۵:۴۶    
جشن 50 سالگی راگبی آسیا که با حضور رئیس فدراسیون جهانی، بیل بویمنت و آقاحسین، رئیس آسیا و تمامی اعضای فدراسیون راگبی آسیا و مقامات فدراسیون جهانی در معرفی برترین های آسیا، که در 4 عنوان برگزار شد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۳۷    
مرحوم آیت ا... حاج غلامحسین جمی امام جمعه نستوه و خستگی ناپذیر آبادان مقاوم از مردان مرد روزگاران آتش و انفجار و خوف و خطر و بمباران بود که فداکاری او هرگز از خاطره تاریخ ایران محو نخواهد شد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۲۵    
علت توقف پروازهای این فرودگاه استقبال کم مسافران اعلام شده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۴:۰۷    
در حالی که چندی پیش درگیری لفظی نماینده سراوان در گمرک موجب واکنش هایی از سوی کاربران در فضای مجازی شده بود، حالا یک استاد آلمانی گفته که "درازهی" از او سرقت علمی کرده است!
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۳:۲۵    
ما الان قابلیت این را داریم که سیستم فضای سایبری آمریکا را شنود کنیم و در بحث مرزبانی فضای مجازی نیز اگر در حوزه کاری نیروهای مسلح باشد با توجه به اینکه وظیفه اصلی و ذاتی نیروهای مسلح مرزبانی است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۱۰:۴۹    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز، با بیان اینکه برآورد ما از قاچاق در حوزه پوشاک، 2.5 میلیارد دلار است، گفت: از هفته آینده، طرح برخورد با عرضه کنندگان پوشاک قاچاق آغاز می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۸    
مسجدی در شیراز که رنگین کمانی از رنگها است به مسجد صورتی شهرت دارد.مسجد نصیرالملک یکی از مساجد قدیمی شیراز است که به دلیل نورهای رنگارنگی که از پشت شیشه های رنگی آن درطول روز شکل می گیرد و زیبایی ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۵۵    
حسین محب اهری، بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون، امروز از بیمارستان مرخص شد و در حال استراحت در منزل است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۴    
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۳۱    
این روزها که تب و تاب توسعه هوش مصنوعی همه جهان را در برگرفته است، اتحادیه اروپا ممیزی های سنگینی برای توسعه هوش مصنوعی قائل شده است ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۲۵    
نشست پناهگاهی به نام قصه در کارنامه مرضیه برومند عصر یکشنبه با سخنرانی علی مسعودی نیا، سرگه بارسقیان، امیر اثباتی، فرهاد توحیدی، مرجان پورغلامحسین محمد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۱۹    
بنزین موضوعی پر چالش در ایران است که همیشه درباره قیمتش اختلاف نظر وجود داشته. اکنون مرکز پژوهش های مجلس در گزارشی برای ساماندهی مصرف بنزین چند راهکار پیشنهاد کرده است که در این ویدئو پیشنهادهای مرکز ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۹:۰۷    
یک منبع آگاه از نامساعد بودن حال جسمانی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۰:۴۰    
گروه حوادث/ پسر جوان به اتهام اسیدپاشی روی نامادری اش دستگیر شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۳ - ۰۰:۲۵    
گروه اقتصادی/ با تصویب شورای پول و اعتبار پرداخت سود سپرده های سرمایه گذاری کوتاه مدت از ابتدای بهمن ماه سال جاری از روزشمار به ماه شمار تغییر خواهد کرد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۷    
پس از استعفای وزیر دفاع آمریکا در پی اعلام خروج نیروهای آمریکایی از سوریه، ترامپ معاون وی را به عنوان جانشین وزیر دفاع معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۱:۰۱    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی می گوید بسته حمایتی به کارگران بخش خصوصی که قرارداد بیمه تامین اجتماعی دارند تخصیص می یابد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۸    
موریس به همسر رئیس جمهوری گفت: می خواهم بدانید که از کار کردن با شما خیلی لذت می برم. رئیس جمهور درباره کشورهای دیگر بسیار مطلع است. همسر رئیس جمهور نگاهی به من انداخت و گفت: اوه عزیزم.. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۸    
شهین دخت ملاوردی مشاور سابق رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی به عنوان دبیر هیئت رئیسه شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان انتخاب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۵    
مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان که از بند چابهار به عنوان مکمل بنادر منطقه یاد کرد، از تلاش برای شروع خط کشتیرانی مسافری میان کراچی و چابهار خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۵۲    
با گسترش حلقه اخراجی ها و استعفایی های تیم دونالد ترامپ، بار دیگر روانشناسان و کارشناسان رفتارشناسی هشدار داده اند که رئیس جمهوری امریکا باید در نحوه رفتار و گفتار خود بازبینی مفصلی کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۲۸    
در حاشیه دیدار دست اندرکاران کتاب فرنگیس که 8 مهر ماه سال جاری برگزار شد، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه ی هنری نیز با رهبر معظم انقلاب دیدار و گفت وگو کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۹    
روزنامه فرانسوی فیگارو از خودداری رئیس جمهور فرانسه از دریافت هدایایی که از سوی امیر قطر پیشکش شده بود، در سفر سال گذشته او به دوحه خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۱۳    
شمار قربانیان و زخمی های سونامی شدید اندونزی افزایش یافته و مقامات این کشور با اعلام هشدار چندروزه، ساکنان مناطق ساحلی را تخلیه کردند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۲۰:۰۴    
فرودگاه گاتویک لندن روز یکشنبه اعلام کرد برای کمک به شناسایی عوامل اخلالگری که این فرودگاه را سه روز به تعطیلی کشانده اند، 50 هزار پوند پاداش تعیین کرده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۵۵    
رضا خندان همسر نسرین ستوده وکیل دادگستری که در حبس به سر می برد، دقایقی پیش با قرار کفالت از زندان آزاد شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۲۲    
رئیس جمهور ترکیه در واکنش به حمله لفظی اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی او را صدای ظالمان خواند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۹:۱۳    
ماده 1041 قانون مدنی که به موجب آن نکاح قبل از بلوغ ممنوع است عصر امروز در حالی مورد بررسی کمیسیون حقوقی و قضایی قرار گرفت که ریاست کمیسیون از رد این طرح خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۵۵    
روزنامه رأی الیوم در مطلبی با اشاره به استعفای وزیر دفاع آمریکا نوشت سال میلادی جدید سالی پرچالش برای رئیس جمهور آمریکا خواهد بود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۱۹    
بخشی از جلسه علنی امروز مجلس شورامی اسلامی به اظهارات نماینده مردم زاهدان اختصاص داشت که وزارت آموزش و پرورش را متولی یک قربانگاه خواند و از وزیر این نهاد خواست قبل از استیضاح مجدد ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۷    
صدها معترض اسرائیلی با پوشیدن جلیقه های زرد رنگ برای دومین بار در اعتراض به گرانی و اوضاع نابسامان معیشتی به خیابان های تل آویو آمدند و علیه بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شعار دادند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۸:۰۴    
وزیر انرژی امارات متحده عربی در حاشیه دیدار کشورهای صادرکننده نفت عرب در کویت اعلام کرد اگر کاهش تولید 1.2 میلیون بشکه در روز کافی نباشد، تولیدکنندگان اوپک و غیراوپک نشست اضطراری برگزار خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۵۷    
عامل حمله مسلحانه به دفتر نشریه فرانسوی شارلی ابدو در سال 2015، امروز از جیبوتی به فرانسه بازگردانده شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۴۸    
بارش باران و رطوبت باعث شد تا 12 هزار تن گندم که در سیلوهای روباز خوزستان نگهداری می شد به هدر رفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۶    
دو کاسب متخلف در زمینه عرضه مرغ و ماهی به دلیل توهین به بازرسان دامپزشکی در حین انجام وظیفه، محکوم و یک سال از فعالیت صنفی محروم شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۳۳    
قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در مسکن مهر با اشاره به اهتمام ویژه دولت نسبت به اتمام این طرح ها در سطح کشور، از تاکید رییس جمهوری برای بسته شدن پرونده این طرح تا نیمه نخست سال آینده گفت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۷    
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری نشست مشترک اعضای این کمیسیون و وزیر و معاونین وزارت امور خارجه با محوریت آخرین وضعیت مناسبات خارجی خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۲۴    
یکی از چهره های معروف و مطرح سینما و تلویزیون در دهه شصت، محمود دینی یا همان علی آینه عبرت بود؛ چهره ای که حاشیه های فراوانی برایش به وجود آمد و نزدیک به 25 سال فعالیتی نداشت ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۷:۰۰    
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در جام ملت های آسیا رقیبان سرسختی داریم، اما ایران صاحب رتبه اول آسیا است و شانس قهرمانی داریم.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۲    
هافبک تیم ملی فوتبال ایران به اردوی این تیم در قطر ملحق شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۴۲    
باندی که با استفاده از غفلت مردم از کارت بانکی آنها کپی کرده و حسابشان را خالی می کردند شناسایی شدند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۷    
مالک تراکتورسازی از احداث ورزشگاهی اختصاصی برای این تیم خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۴    
مدافع تیم پارس جنوبی جم بعد از توافق با مسوولان باشگاه قراردادش را فسخ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۲۱    
6 تیم لیگ برتری و سه تیم از لیگ دسته اول فوتبال کشور مجوز ثبت قرارداد بازیکنان جدید را ندارند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۱۵    
سیستم ویدئو چک امروز با حضور برخی مسئولان امر تست شد و قرار است نقطه نظرات مسئولان در این خصوص به زودی اعلام شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۶:۰۰    
به تازگی گزارش های جدیدی از سوی متخصصان امنیت سایبری منتشر شده است که نشان می دهد اپل اطلاعاتی را که از بدافزارهای محصولاتش کشف کرده، در اختیار شرکت های توسعه دهنده آنتی ویروس قرار نداده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۷    
ترکیب اصلی ترابزون اسپور برای دیدار با ریزه اسپور اعلام شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۵۷    
سخنگوی کاخ ریاست جمهوری روسیه، گفت که تصمیم ایالات متحده برای ترک سوریه هیچ ارتباطی با توافق اخیر مسکو با ایران و حزب الله نداشته است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۴    
محمد علیخانی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر با هزینه کرد برای فیلتر دوده مخالفت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۲۱    
اظهارات رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه درباره بیت المقدس در نشست روز شنبه (گذشته) استانبول در جمع حامیان جوان خود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۸    
کارشناسان در پاسخ به این پرسش که چه عواملی موجب افسردگی می شوند، اظهار داشتند: به نظر این سوالی ساده است اما حقیقت این است که تاکنون پاسخ قطعی به آن امکان پذیر نبوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۸    
فردی که به دلیل اختلاف خانوادگی 10 سال پیش مردی را زاهدان به قتل رسانده بود ، دستگیر شد .
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۸    
نیروهای ایرانی هیچ گونه حضوری در عراق ندارند و مستشاران ایرانی با آگاهی و درخواست دولت عراق در این کشور حضور دارند
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۸    
وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت از آغاز امسال تاکنون 14 میلیارد دلار ارز 4200 تومانی به کالاهای اساسی اختصاص داده و برای سال بعد نیز این تخصیص ها ادامه خواهد داشت.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۵    
در آستانه شروع جام ملتهای آسیا سرمربی تیم ملی پیام جدیدی در اینستاگرام خود منتشر کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۵    
هواپیمای خطوط هوایی لوفت هانزا در فرودگاه هامبورگ فرود اضطراری انجام داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۵    
شاخص بورس پس از 12 روز متوالی روند کاهشی، امروز مثبت بود و 2141 واحد رشد کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۵    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در کنفرانسی اعلام کرد که خروج نیروهای آمریکایی از سوریه اقدامی مهم است اما در اهمیت آن نباید مبالغه شود
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۲    
رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی در سخنانی به شکست این رژیم در زمینه فراهم کردن امنیت برای شهرک نشینان مستقر در منطقه "غلاف غزه" اذعان کرد و در عین حال از اهمیت تاثیرگذاری تصمیم آمریکا برای خروج از ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۹    
نتایج مطالعه اخیر نشان می دهد تنها 6 ماه ورزش منظم و رژیم غذایی سالم می تواند منجر به تغییر روند زوال عقل به سوی بهبود شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۶    
بی احتیاطی در استفاده از وسایل گرمایشی و دودکش نامناسب،باعث مرگ نگهبان باغی در شهرستان فسا شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۳    
تیزرهای فیلم سینمایی آستیگمات با حضور باران کوثری مجوز پخش از صداوسیما را دریافت کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۵:۰۳    
وحید مفید، مدیرکل نظارت بر فرآورده های غذایی و آشامیدنی سازمان غذا و دارو گفت: برخی فرآورده های گوشتی مانند سوسیس و کالباس موجود در بازار دارای ترکیبات تراریخته هستند و لازم است که حتما روی برچسب خود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۷    
سرهنگ تورج کاظمی، رییس پلیس فتای تهران بزرگ تاکید کرد خرید و فروش دارو در فضای مجازی جرم است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۴    
معاون فرهنگی قوه قضاییه معتقد است بانوان نیز می توانند همچون آقایان به ورزشگاه ها بروند و از دیدن بازی ها لذت ببرند به شرطی که اخلاق و مسائل شرعی رعایت شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۴    
دانش آموزان چینی ملزم به پوشیدن لباس های فرم هوشمند شدند. این لباس ها با تجهیز به تراشه هایی بسیار حساس ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۵۱    
نوشیدن یک فنجان قهوه وقتی به شدت خسته هستید بسیار جذاب است، اما جذاب تر از آن این است که فنجان شما هوشمند باشد و بتواند با شما ارتباط برقرار کند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۵    
ساندی تایمز در گزارشی از توطئه گاوین ویلیامسون وزیر دفاع انگلیس برای براندازی ترزا می نخست وزیر این کشور خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۵    
رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری مراتب تقدیر و تشکر رئیس جمهور را به امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع ابلاغ کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۲    
در نزدیکی آثار تاریخی کاشان دو دیوار بلند کاهگلی به چشم می خورد که از بقایای حصار معروف عهد سلجوقی است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۲    
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از کمبود 14 هزار نیروی انسانی در آموزش این استان خبر داد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۴۲    
سیدمرتضی طباطبایی، مدیرکل انتقال خون استان تهران گفت: در آذرماه 97 بیش از 36 هزار نفر برای اهدای خون خود به مراکز انتقال خون سطح استان تهران مراجعه کرده اند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۹    
دو باغ با 118 درخت کهنسال در شهرستان بوانات استان فارس شناسایی شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۹    
عملکرد نیروی انتظامی باید عاقلانه، مدبرانه و برای مردم کاملاً اطمینان بخش و اعتمادآفرین باشد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۶    
بیتا منصوری تهیه کننده پاستاریونی در برنامه باهمستان سینما گفت: این فیلم برای خانواده و کودک ساخته شده و مخاطبان با خیال راحت می توانند کودکان خود را برای تماشای فیلمی سالم و مناسب به سینماها بیاورند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۳    
نتایج تحقیقات یک شرکت امنیتی نشان می دهد هر 5 دقیقه یکبار تلاشی برای هک رایانه ها، وب کم و پرینترها انجام می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰    
به شرطی که اخلاق و مسائل شرعی رعایت شود/ ورود زنان به ورزشگاه ها ممکن است دو عارضه داشته باشد/ طبق فتوای مراجع تقلید دیدن بدن نامحرم برای هر دو طرف اشکال دارد
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۳۰    
جلسه ویژه بررسی مجوز فعالیت مؤسسات آموزشی و ساماندهی فعالیت و تبلیغات این مؤسسات در مدارس با حضور سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش صبح امروز برگزار شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۷    
محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان با صدور دو حکم جداگانه ویس احمد برمک وزیر کشور و طارق شاه بهرامی وزیر دفاع این کشور را برکنار و به جای آنها امرالله صالح و اسدالله خالد را معرفی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۴    
شهرام ناظری که قرار بود طی امروز و فردا در سالن انتظار کرمانشاه به اجرای کنسرت بپردازد به دلیل سرماخوردگی شدید ایشان لغو شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۱    
هم اکنون 300 زن ایرانی به دلیل محکومیت های مالی در زندان های کشور هستند که 20 درصد این محبوسان تنها در استان فارس نگهداری می شوند.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۱    
تصمیم یک جانبه رئیس جمهور آمریکا برای خرج نیروهایش از سوریه موجب نگرانی اروپایی ها نسبت به این مسئله شده است که اکنون ایران و روسیه خلاء ناشی از نبود نیروهای آمریکایی را پر خواهند کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۲۱    
بعد از توهین نماینده های سراوان و شبستر به مردم، به تازگی ویدئویی از هدایت الله خادمی، نماینده ایذه و باغملک خوزستان منتشر شده که یک شهروند را عقب مانده خوانده است
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۵    
مدیر آزمایشگاه نوآوری بلاک چین گفت: این بستر به تدریج جای سوئیفت را خواهد گرفت و اکنون نیز بخشی از وظایف سوئیفت در این بستر انجام می شود و بانک های اروپایی در حال بهره گیری از آن هستند. ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۲    
حجم بدهی های خارجی ایران در هفت ماه نخست امسال نسبت به ابتدای سال با حدود 10.7 درصد کاهش روبرو بوده است.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۱۲    
علی بختیار، عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه فساد در حوزه اقتصاد بلای جان کشور شده است گفت: هم اکنون مشاهده می کنیم مدیری پس از محکومیت و زندان مجددا مدیرعامل یک شرکت دیگر شده در حالیکه زمانی می ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۹    
نشست خبری پروژه هفت پیکر با حضور عالیم قاسم اف (خواننده مطرح جمهوری آذربایجان)، سعید خاورنژاد (آهنگساز) و شعیب شهابی (خواننده) ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۶    
بازیکن سابق استقلال و سپاهان با انتشار نامه ای از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۶    
مجوز انتشار 3 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی برای اجرای طرح ها و توسعه حمل و نقل عمومی پایتخت در صحن شورای اسلامی شهر تهران تصویب شد.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۰    
مدیرعامل بورس انرژی گفت: برخی کشورها از طریق سفارتخانه ها دنبال کسب اطلاعات درباره خرید نفت از بورس بوده اند ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۴:۰۰    
مهاجرانی با انتشار پیامی روی توئیتر به خروج نیروهای آمریکا از سوریه واکنش نشان داد/ رسم مردانگی نبود کردهای سوری ابزار سیاست های منطقه ای آمریکا شوند
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۴    
محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در مورد اظهارات یکی از اعضا مبنی بر بلیت 10 هزار تومانی مترو گفت: منظور ایشان قیمت تمام شده بلیت بود نه اینکه از مردم 10 هزار تومان بابت بلیت بگیریم و ما برنامه ای ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۵۱    
امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در قیمت 3 میلیون و 435 هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت 3 میلیون و 250 هزار تومان معامله می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۸    
طرح ساماندهی پیام رسان های اجتماعی امروز همزمان در کمیسیون های فرهنگی و صنایع مجلس شورای اسلامی به بحث و بررسی گذاشته می شود.
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵    
در پی انفجار یک خودروی بمب گذاری شده در "موگادیشو" پایتخت سومالی حداقل 13 نفر جان خود را از دست دادند. گروه موسوم به "الشباب" مسئولیت این حمله را بر عهده گرفته است
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۴۵    
دفتر برنامه ریزی و اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی آمار معاملات مسکن آذرماه تهران را اعلام کرد.با توجه به اینکه در آبان ماه 7017 فقره معامله در تهران به ثبت رسیده بود ...
ایران آنلاین   ۱۳۹۷/۱۰/۰۲ - ۱۳:۳۶    
محمود الزهار، عضو ارشد حماس با ظریف و شمخانی دیدار کرد