سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۳:۲۹Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 21 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۳ - ۱۶:۲۳    
معاون مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: قیمت مسکن و اجاره بها متاثر از تورم عمومی است و تا زمانی که این مقوله کنترل نشود نمی توان قیمت مسکن و اجاره بها را کنترل کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۲    
عضو کمیسیون صنایع مجلس گفت: گزارشی از نابسامانی بازار خودرو و اقدامات وزارت صنعت در صحن مجلس ارائه خواهد شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۰    
پس از برگزاری جلسات متعدد و بررسی ابعاد مختلف اجرای پروژه ساختمان پلاسکو، در جلسه عصر دیروز با حضور استاندار تهران، رئیس بنیاد مستضعفان ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۴۵    
مشاور مدیرعامل سایپا درباره شرایط تعویض خودروهای ثبت نامی ساندرو با تندر 90 گفت: شرکت سایپا به متقاضیان اعلام کرده است در صورت نیاز می توانند نسبت به تعویض خودرو اقدام کنند و این مسئله ارتباطی با ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
سفیر جدید انگلیس در تهران، با حضور در اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با غلامحسین شافعی دیدار کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
عضو اتحادیه سراسری تولیدکنندگان مرغ گوشتی از کاهش جوجه ریزی به دلیل تحمیل قیمتهای نامناسب نسبت به هزینه تولید و ادامه ضرر و زیان تولیدکنندگان مرغ خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
سازمان هواپیمایی کشوری از گسترش همکاری های حمل و نقل هوایی ایران و قرقیزستان و برنامه ریزی برای انجام حداکثر 7 پرواز در هفته خبرداد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: بزرگ ترین طرح آبی کشور با عنوان "روان آب های غرب" تا پایان امسال به بهره برداری می رسد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
جلسه 4 ساعته کارگروه کاغذ کشور برای مهار بحران در بازار این کالای استراتژیک حوزه چاپ و نشر با موافقت بانک مرکزی برای تخصیص ارز 3800 تومانی برای واردات کاغذهای چاپ و تحریر، پایان یافت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
عضو کمیسیون صنایع مجلس با اشاره به کیفیت پایین و قیمت بالای محصولات دو خودروساز بزرگ کشور گفت: پول بنز و بی ام و می دهیم، سوار پراید و پژو و پیکان می شویم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۰    
معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت بابیان اینکه 85 هزار واحد صنعتی در سراسر کشور وجود دارد، گفت: فعال سازی و رونق تولید دو سیاست دولت در قبال این واحدها است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۶:۰۹    
رئیس مرکز برنامه ریزی و نظارت بر دخانیات کشور از تغییر شیوه توزیع سیگارهای تولیدی و وارداتی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۹    
رئیس انجمن صنفی تولید و بسته بندی مواد پروتئینی کشور گفت: در تامین گوشت قرمز هیچ کمبودی نداریم و گوشت به اندازه کافی تولید، وارد و توزیع می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۹    
مدیرعامل شرکت ساخت وتوسعه زیربناهای حمل و نقل کشور گفت: نخستین بار فراخوان عمومی فاینانس داخلی برای پروژه راه آهن میانه - اردبیل اجرایی و یک بانک دولتی به عنوان فاینانسور انتخاب شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۹    
دبیر شورای عالی شهرسازی و معماری با بیان اینکه در طرح جامع، برای دره فرحزاد و منطقه کن کاربری فضای سبز در نظر گرفته شده است، بر لزوم حفظ زیستگاه طبیعی این منطقه تاکید کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۴    
سازمان خصوصی سازی در راستای اجرای سیاست های کلی اصل 44 قانون اساسی، سهام یک شرکت و یک جایگاه سوخت را برای واگذاری آماده کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۴    
قائم مقام شرکت راه آهن گفت: خروج آمریکا از برجام تأثیری بر فعالیت های بین المللی راه آهن به خصوص در ترانزیت نخواهد داشت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۴    
رئیس سازمان راهداری گفت: با پیگیری کارگروه بررسی مشکلات کامیونداران و رسیدگی به مطالبات آنها، اعتراضات رانندگان کامیون به طور کامل به پایان رسیده و جابه جایی بار آغاز شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۵:۲۴    
درحالی که این روزها دولت به جد بحث احیای وزارت بازرگانی را دنبال می کند، کارشناسان معتقدند این مساله در سال حمایت از تولید به واردات دامن می زند و کمر تولید را می شکند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۳۹    
معاون شرکت بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: برنج وارداتی اروگوئه ای که در گمرک مانده، مشکلی از نظر باقی مانده سموم ندارد و تنها اختلاف در نوع استاندارد ایران و اروپا است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۲۴    
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به حفر و تجهیز 70 حلقه چاه جدید برای تامین آب اصفهان ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۲:۱۴    
بررسی ها نشان می دهد فقط طی 2 سال اعضای یک کانال مربوط به یکی از انحرافات جنسی متشکل از نوجوانان در تلگرام از 6 هزار نفر به 46 هزار نفر رسیده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۹    
رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی گاوداران ایران با اشاره به قاچاق یونجه به کشورهای حاشیه خلیج فارس گفت: این در حالی است که در شرایط کم آبی کشور تولید هرتن یونجه خشک به 200 تن آب نیاز دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۹    
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: سازمان آب و برق خوزستان از اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در این استان ممانعت می کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۹    
چین که امروز به دومین اقتصاد بزرگ دنیا تبدیل شده، سیاست اولش که تمام سیاستهای بعدی باید تحت امر آن باشد، حمایت از تولید است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۹    
محمد شریعتمداری در نامه ای به ولی الله سیف رئیس کل بانک مرکزی فهرست اقلام پتروشیمی و معدنی که صادرکنندگان آن ملزم به واریز ارز صادراتی به سامانه نیما هستند را اعلام کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۹    
بحران پنهان یا ترازنامه ای معضلی است که بانکهای بد با خلأ نظارتی بانک مرکزی به کمک ترفندهایی درصدد پوشش زیان دهی و شکاف بین بدهی ها و دارایی های خود هستند که در بلند مدت می تواند منجر به بحران آشکار ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۴۴    
وزارت نیرو می گوید برخلاف ادعای سازمان محیط زیست، حتی بیش از برنامه آب سدها را برای نجات دریاچه ارومیه رهاسازی کرده و این اتهام که محیط زیست برای وزارت نیرو اولویت ندارد درست نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی گفت: هم اکنون 32 هزار کسب و کار شناسایی شده اینترنتی در کشور در حال فعالیت است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
درحالی که سرمایه گذاران تمرکز خود را به سوی دیدار مهم بانک های مرکزی اروپا و آمریکا طی این هفته، تغییر داده اند، سهام آسیایی افت های اوایل امروز خود را جبران کرد و در انتها اندکی رشد کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
سخنگوی هیات رئیسه مجلس، با اشاره به مذاکره مسئولان وزارت نفت با توتال گفت: اگر توتال در مهلت مشخص برنگردد، عواید سرمایه گذاری هایش به نفع ایران ضبط می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
رسته های اولویت دار شغلی روستایی و عشایری در تمام استان های کشور برای ثبت نام سرمایه گذاران و کارآفرینان با استفاده از تسهیلات ارزان قیمت صندوق توسعه ملی اعلام شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۱:۳۹    
کارشناس اقتصاد مسکن با بیان این که در گرانی های اخیر مسکن دولت کار چندانی نمی توانست انجام دهد، گفت: به دلیل ساختار مریض و رانتی اقتصاد کشور، نوسانات قیمت مسکن شدید است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۵۳    
جوانان غیرشاغلی که نه مشغول کارآموزی هستند و نه مشغول تحصیل، نوعی از بیکاران خاموش محسوب می شوند که جایی در آمارهای رسمی بیکاری ندارند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۴۳    
حباب سنج بازار مسکن با اعلام میزان فاصله بین قیمت های فعلی فروش آپارتمان با سطح واقعی، امکان پاسخ به یک ابهام در این بخش را فراهم کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۸    
شعب رسیدگی به اختلافات بخش خصوصی در نامه رئیس کل دادگستری استان تهران به رئیس اتاق تهران معرفی شدند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۱۰:۱۳    
پژوسیتروئن در شرایطی در موقعیت ترک ایران قرار گرفته که ترکش های این ماجرا به پیکره قطعه سازان نیز اصابت خواهد کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
بازگشت تحریم های اقتصادی و کارشکنی آمریکا برای انصراف بانک ها و شرکت های بزرگ از همکاری با ایران، مشکلاتی در مسیر اقتصاد ایران ایجاد خواهد کرد و چالش های اقتصاد ایران را تشدید خواهد کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
تولیدکنندگان داخلی پس از دریافت شناسه کالا در سه ماه آخر سال 97 باید نسبت به دریافت کدرهگیری برای کالای لوازم خانگی تولیدات داخلی اقدام کنند و در غیر این صورت کالای موجود در بازار به عنوان قاچاق ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
مطالعات پژوهشی نشان می دهد اگرچه کسب وکارهای آنلاین در بخش خصوصی شکل می گیرد، اما حمایت هوشمندانه دولت ها در ظهور و رشد مدل های جدید کسب وکار در قالب استارت آپ ها تاثیر بسزایی دارد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
فهرست واگذاری شرکت های مشمول واگذاری در سال 97 دیروز توسط سازمان خصوصی سازی منتشر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
قرارگرفتن پالایشگاه امام خمینی (ره) شازند در وضعیت اورهال و تولید بنزین یورو 4، سبب کاهش میزان تولید و توزیع بنزین سوپر در جایگاه های عرضه سوخت شده بود و اکنون توزیع این سوخت مطابق روال عادی ادامه ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
روز گذشته، سکه تمام بهار آزادی به سوی مرز 2 میلیون و 500 هزار تومان حرکت کرد و سقف جدیدی را به ثبت رساند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۱ - ۰۹:۵۳    
برخی کارشناسان می گویند: پژو سیتروئن شاید از بازار ایران نرود اما تلاش می کند تا در سایه بازگشت تحریم ها ...