سه شنبه ۱۵ خردادساعت ۱۶:۵۱Jun 2024 4
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران اکونا 27 خرداد 1397 - iranecona.com

ایران اکونا 23 اسفند 1393 ایران اکونا 29 اسفند 1394 ایران اکونا 1 فروردین 1395 ایران اکونا 28 اسفند 1396 ایران اکونا 1 فروردین 1397 ایران اکونا 1 اردیبهشت 1397 ایران اکونا 1 تیر 1397 ایران اکونا 30 مرداد 1397 ایران اکونا 1 شهریور 1397 ایران اکونا 1 مهر 1397 ایران اکونا 30 آبان 1397 ایران اکونا 1 آذر 1397 ایران اکونا 1 دی 1397 ایران اکونا 30 بهمن 1397 ایران اکونا 28 اسفند 1397 ایران اکونا 1 خرداد 1397 ایران اکونا 2 خرداد 1397 ایران اکونا 3 خرداد 1397 ایران اکونا 4 خرداد 1397 ایران اکونا 5 خرداد 1397 ایران اکونا 6 خرداد 1397 ایران اکونا 7 خرداد 1397 ایران اکونا 8 خرداد 1397 ایران اکونا 9 خرداد 1397 ایران اکونا 11 خرداد 1397 ایران اکونا 12 خرداد 1397 ایران اکونا 14 خرداد 1397 ایران اکونا 18 خرداد 1397 ایران اکونا 19 خرداد 1397 ایران اکونا 20 خرداد 1397 ایران اکونا 21 خرداد 1397 ایران اکونا 22 خرداد 1397 ایران اکونا 23 خرداد 1397 ایران اکونا 25 خرداد 1397 ایران اکونا 26 خرداد 1397 ایران اکونا 27 خرداد 1397 ایران اکونا 28 خرداد 1397 ایران اکونا 29 خرداد 1397 ایران اکونا 31 خرداد 1397 
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۲:۳۴    
اتاق بازرگانی تهران و اتاق مشترک ایران و سوئیس نشستی با حضور فعالان اقتصادی برگزار می کنند که در آن چند و چون تحریم ها و آثار آن روی تجارت خارجی و فعالیت بخش خصوصی بررسی می شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
به دلیل عدم اجرای قانون پیش فروش ساختمان، یک کلاهبردار با اخذ 80 میلیارد تومان از متقاضیان پیش خرید مسکن در دو بنگاه املاک منطقه گیشا در تهران، بدون تحویل واحدها گریخت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
مدیرکل جهادکشاورزی استان کرمانشاه گفت: تاخیر در وقوع بارندگی و قطع بارندگی ها از اول اسفند تا 20 فروردین موجب بروز خسارت 60 درصدی در مزارع غلات دیم شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
استاندار کرمانشاه از تامین 20 هزار تن فولاد از اصفهان برای بازسازی مناطق زلزله زده خبر داد و گفت: قرارگاه خاتم و بنیاد مسکن برای تامین بتن قرارداد منعقد می کنند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
عضو کمیسیون عمران مجلس، از طولانی شدن روند تکمیل واحدهای مسکن مهر در کشور انتقاد کرد و گفت: در نظر گرفتن اعتباری مشخص در بودجه 98 راهکاری برای اتمام طرح مسکن مهر در کشور است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
مشاور مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه گرانی اخیر خودرو طبیعی است گفت: بنده چالش بازار را قبول ندارم که برای خودروسازان است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
معاون فروش ایران خودرو با اشاره به این که به تدریج عرضه 113 هزار و 500 دستگاه خودرو به طور فروش قطعی آغاز شده گفت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۱۱:۲۴    
رئیس اتاق مشترک ایران و ترکیه از کاهش حجم تجارت ایران و ترکیه از 22 میلیارد دلار به 11 میلیارد دلار پس از تعیین تعرفه ترجیحی خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
سفیر اسبق آمریکا در سازمان ملل مدعی شد نکته کلیدی سخنرانی ترامپ و پمپئو درباره خروج از برجام که از دید بسیاری از ناظران مخفی مانده ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
در این تالار 4 هزار و 665 تن مس، 224 هزار و 700 تن فولاد، 10 هزار تن آهن اسفنجی، 2 هزار تن سیمان، 3 هزار و 900 تن آلومینیوم و همچنین 140 تن کنسانتره مولیبدن از سوی مشتریان خریداری شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۸ - ۰۸:۵۴    
این روزها در بازار خودرو هر شرکتی برای فروش و سود بیشتر به شگردهای مختلفی دست می زند که متاسفانه مردم هم گمراه شده و در دام این شرکت ها می افتند تا شاید خودروی ارزان تری نسبت با بازار بخرند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۵:۲۱    
یک تحلیگر اقتصادی با بیان اینکه پیوستن به FATF با برنامه اجرایی فعلی پذیرفته شده از سوی ایران، تحریم های امریکا علیه کشورمان را گزنده تر می کند، بر ضرورت بازمذاکره با این نهاد تاکید کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۵۱    
معاملات اوراق گواهی حق تقدم تسهیلات مسکن امروز در فرابورس پس از یک ماه آرامش، به کانال 70 هزار تومانی بازگشت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۴۱    
مجلس شورای اسلامی در جلسۀ 20 اردیبهشت ماه سال 1396 اصلاح مادۀ 1 قانون توسعۀ حمل ونقل عمومی و مدیریت مصرف سوخت را تصویب کرد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۱    
با توجه به برنامه ریزی و اقدامات مناسب سازمان بنادر و دریانوردی در سفرهای نوروزی 1397 و افزایش چشمگیر مسافر و گردشگر دریایی، این سازمان برای اولین بار عضو ستاد مرکزی خدمات سفر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۱    
معاون بانک مرکزی با تشریح جزییات بهادارکردن اوراق پیش فروش سکه سررسیدهای تا دوساله سکه، گفت: اوراق در بازار سرمایه قابل خرید و فروش شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۱۱    
عضو کمیته ارزی اتاق ایران با تاکید بر ضرورت اولویت بندی کالاها در تخصیص ارز 4200تومانی از سوی دولت، گفت: با این روند ثبت سفارش ها،پیش بینی می شود واردات تا پایان سال به 90 میلیارد دلار برسد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۱    
در حالی قرار بود 9 ماه پیش اقدامات برای رفع مانع بزرگ دیوار حائل پروژه های مسکن مهر پردیس آغاز شود که وعده مردادماه سال 96 مدیرعامل شرکت عمران این شهر هنوز محقق نشده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۴:۰۱    
در پی گودبرداری و کلنگ زنی ساختمان جدید "پلاسکو" بعد از حدود 17 ماه از ریزش ساختمان قبلی، واکنش هایی از سوی شورای اسلامی شهر تهران مبنی بر تخلف بودن ساخت پلاسکو در 15 طبقه مطرح شده که رییس بنیاد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۳۱    
به تازگی فهرستی از 20کشوری که ایران بالاترین تراز تجاری مثبت را طی دو ماه نخست سال جاری (بدون کالاهای نفت خام) با آنها داشته و 20 کشوری که بالاترین تراز تجاری منفی را با ایران داشته اند ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۱۱    
سازمان تأمین اجتماعی بار کسری درآمدهای خود را در سال های گذشته که به دلایل مختلف اعم از اشتباهات مدیریتی ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱    
پیش فروش بلیت قطارهای مسافری حدفاصل تاریخ های یکم تیرماه تا 15 مردادماه سال جاری از امروز آغاز شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱    
رئیس دفتر اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کشور به عنوان معاون بانک و بیمه وزارت اقتصاد منصوب شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱    
معاون سابق نظارت بر بورس ها و بازارهای سازمان بورس تاکید مقام معظم رهبری بر حرکت نقدینگی به سمت تولید را نشان دهنده سیاست کلان کشور در جهت هدایت سرمایه و نقدینگی به سمت سرمایه گذاری مولد دانست که در ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۳:۰۱    
وزیر راه با بیان این که نظام تولید و انتشار آمار با قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در کشور مغایرت دارد ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۵۱    
معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران از انجام طرح نوسازی در 310 محله شهری کشور تا پایان امسال خبر داد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۴۱    
یک کارشناس بازار سرمایه گفت: آرامش و تعادل در بازهای مختلف و نیز رسیدن اثرات تورم تحمیلی به اقتصاد کشور به بازار سرمایه از دلایل اصلی رکوردشکنی شاخص بورس و ورود نقدینگی به بازار سهام و بهبود معاملات ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۱    
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت خودرو گفت: هزینه هایی که ربطی به ذات تولید ندارد، نباید بر مصرف کننده بار شده و از آنها گرفته شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۳۱    
رئیس گروه بیمه بیکاری امور فنی بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی گفت: مقرری بیکاری افرادی که روی خودروهای مسافربری شهری یا در آژانس ها و.. کار می کنند را قطع می کنیم ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
در حال حاضر بازیگران بازار سرمایه شاهد رشد بی سابقه نماگر اصلی بازار تا کانال 102 هزار واحدی هستند به طوری که در بیشتر گروه ها صف های پایدار خرید به وجود آمده و قیمت سهم ها لحظه به لحظه در حال افزایش ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
33 میلیون نفر از جمعیت 80 میلیون نفری ایران در تابستان 97 با تنش آبی دست و پنجه نرم خواهند کرد که موثرترین راه برای جلوگیری از بروز مشکلات عدیده ناشی از عدم دسترسی مطلوب به آب در روزهای گرم تابستان ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
معاون اقتصادی بانک مرکزی گفت اعلام خبر سیاست بانک مرکزی برای انتشار اوراق سکه موجب تحول در بازار و افت قیمت تا پنج درصد شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
دقایقی پیش شاخص بورس قله 100،000 واحد را فتح کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه خوارزمی تهران با بیان اینکه دولت باید تصمیمات سختی را در زمینه ارز بگیرد، بر ضرورت بستن منافذ خروج ارز از کشور تاکید کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۱    
براساس بخشنامه ارائه شده از سوی دولت در جدیدترین تصمیم در مورد بازگشت و عرضه ارز حاصل از صادرات، همه صادرکنندگان کالا و خدمات می توانند ارز حاصل از پیش فروش کالا و خدمات شان را در سامانه جامع تجارت ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۲:۰۱    
ئیس انجمن خوراک دام با بیان اینکه دستگاه های متولی، به همه تعهدات خود در توزیع نهاده های دامی عمل نکردند، گفت:دولت به جای دستگاههای دولتی، باید به تشکل های خصوصی برای تنظیم بازار میدان بدهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۵۱    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران گفت: قرار است با هدف بررسی وضعیت مناطق فرسوده و ناکارآمد کشور، اطلاعات جمعیتی و سکونتی این مناطق را با همکاری مرکز آمار جمع آوری کنیم.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۱    
بانک مرکزی خلاصه نتایج گزارش هفتگی متوسط قیمت خُرده فروشی برخی از مواد خوراکی را در هفته منتهی به هجدهم خرداد ماه اعلام کرد که طی آن قیمت 6 گروه نسبت به هفته قبل از آن افزایش نشان می دهد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۴۱    
بانک مرکزی نرخ 39 ارز را برای امروز اعلام کرد که براساس آن نرخ های 21 ارز از جمله یورو و پوند کاهش و نرخ 16 ارز از جمله دلار افزایش یافت؛ نرخ دو ارز هم ثابت ماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۳۱    
مطابق اعلام استاندار تهران صبح روز جمعه گذشته، کلنگ ساختمان پلاسکو زده شد این در حالی است که به گفته اعضای شورای شهر تهران هنوز مجوز ساخت برای احداث این ساختمان از سوی شهرداری تهران به دلیل اختلاف ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۱    
دبیرکل بانک مرکزی به خریداران سکه های پیش فروش اطمینان داد که تمام سکه هایشان راتحویل میگیرند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۱۱    
معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: بروکراسی مسیر اشتغال روستایی بسیار کاهش یافته و فرد متقاضی ظرف 2.5 تا 3 ماه می تواند برای اشتغال پایدار تسهیلات لازم دریافت کند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
عرضه محدود خودرو توسط شرکت های نمایندگی به علت عدم تامین موجودی کالا موجب فراهم آمدن فضای سوء استفاده دلالان از وضعیت کنونی شده است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
سازمان برنامه و بودجه ضوابط قیمت خرید تضمینی محصولات زراعی، برگ سبز چای و پیله تر ابریشم برای سال 1397 و محصولات باغی برای سال 1396 را ابلاغ کرد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
عضو هیئت مدیره انجمن انبوه سازان با بیان این که افزایش قیمت مسکن در کشور متوقف شده است، گفت: زمین یکی از مهم ترین عوامل تعیین کننده قیمت مسکن است ضمن این که سهم ساخت و خدمات و نیروی انسانی را نیز ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: در حال حاضر نظام تولید و انتشار آمار با قانون دسترسی آزاد به اطلاعات در کشور مغایرت دارد و برخی دستگاه ها همچنان برای اطلاعات در اختیار خود، قیمت می گذارند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
در حالی چندی پیش مدیرعامل ایران ایر در سخنانی خوشبینانه از تحویل 3 هواپیمای ایرباس به هما در سال جاری میلادی خبر داده بود که مقام مسئول این شرکت فرانسوی آب پاکی را روی دست شرفبافی ریخت.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
سیستم ارجاع کار نظارت بر ساخت و ساز که از سال 92 در نظام مهندسی ساختمان استان تهران راه اندازی شده، با مشکلات متعددی مواجه است واعتراض بسیاری از مهندسان را برانگیخته است.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
مدیر امور طرح و برنامه بانک عامل بخش مسکن در پاسخ به انتقادات انبوه سازان گفت: طرح ادعای انتفاع این بانک از عواید ناشی از فروش اوراق تسهیلات ساخت مسکن، صحیح نیست.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۱:۰۱    
با تصمیم جدید دولت، قرار بر این است که در سامانه جدیدی که قرار بود بر اساس بخشنامه جهانگیری طراحی شود، نرخ سومی نیز به عنوان ارز متقاضی به نرخ 3800 تومانی و 4200 تومانی اضافه شود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۵۱    
چین به اقدام دولت آمریکا مبنی بر وضع تعرفه 25 درصدی بر 50 میلیارد دلار از واردات کالاهای چینی پاتک زد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۱۰:۲۱    
عوامل بنیادی فضا را برای رشدهای پرشتاب بورس آماده کرده است. بر این اساس باید در انتظار جذب موج عظیمی از نقدینگی بود.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۴۱    
با اعلام کارلوس گوسن، مدیرعامل رنو این خودروساز فرانسوی با وجود خروج آمریکا از برجام و بازگشت تحریم های مربوط به صنعت خودرو، در ایران می ماند.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۱۱    
ثبت رکوردهای تاریخی قیمت و همچنین حجم معاملات در هفته گذشته و در نهایت ورود بازار به یک فاز کاهشی را می توان سه نکته مهمی به شمار آورد که در بازار آتی خودنمایی کرده است ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۹:۰۱    
سقوط 5 ساله بخش ساختمان در کارنامه رشد اقتصادی کشور، با چرخش سال گذشته فعالان ساختمانی ناشی از واکنش به جنب و جوش معاملات ملک، سرانجام به صعود این بخش در یک سال 96 منجر شد.
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۱    
کم کم فعالیت های استارت آپی به دانشگاه های ایران وارد شده بود و قسمت خوب داستان عدم ادامه مسیر مهاجرت تحصیلی، با انگیزه راه اندازی استارت آپ بود ...
ایران اکونا   ۱۳۹۷/۰۳/۲۷ - ۰۸:۴۱    
برای آنکه بدانیم خروج ترامپ از برجام چه تاثیراتی بر تامین مالی استارت آپ ها دارد، در ابتدا باید درباره خود تامین مالی استارت آپ ها و روش های آن ذهنیت روشنی داشته باشیم.