جمعه ۲۵ خردادساعت ۰۸:۰۶Jun 2024 14
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 31 مرداد 1397 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 31 فروردین 1397 ایران خبر 31 اردیبهشت 1397 ایران خبر 31 خرداد 1397 ایران خبر 31 تیر 1397 ایران خبر 31 شهریور 1397 ایران خبر 30 مهر 1397 ایران خبر 30 آبان 1397 ایران خبر 30 آذر 1397 ایران خبر 30 دی 1397 ایران خبر 30 بهمن 1397 ایران خبر 1 اسفند 1397 ایران خبر 1 مرداد 1397 ایران خبر 2 مرداد 1397 ایران خبر 3 مرداد 1397 ایران خبر 4 مرداد 1397 ایران خبر 5 مرداد 1397 ایران خبر 6 مرداد 1397 ایران خبر 7 مرداد 1397 ایران خبر 8 مرداد 1397 ایران خبر 9 مرداد 1397 ایران خبر 10 مرداد 1397 ایران خبر 11 مرداد 1397 ایران خبر 12 مرداد 1397 ایران خبر 13 مرداد 1397 ایران خبر 14 مرداد 1397 ایران خبر 15 مرداد 1397 ایران خبر 16 مرداد 1397 ایران خبر 17 مرداد 1397 ایران خبر 18 مرداد 1397 ایران خبر 19 مرداد 1397 ایران خبر 20 مرداد 1397 ایران خبر 21 مرداد 1397 ایران خبر 22 مرداد 1397 ایران خبر 23 مرداد 1397 ایران خبر 24 مرداد 1397 ایران خبر 25 مرداد 1397 ایران خبر 26 مرداد 1397 ایران خبر 27 مرداد 1397 ایران خبر 28 مرداد 1397 ایران خبر 29 مرداد 1397 ایران خبر 30 مرداد 1397 ایران خبر 31 مرداد 1397 
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۲۲:۳۱    
یک استارتاپ چینی دستبندی تولید کرده که میزان استرس و ضربان قلب کاربرش را تشخیص می دهد و همچنین می تواند احساسات فرد را ارزیابی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۱    
فیس بوک قصد دارد اعتبار کاربران را رتبه بندی کند. درواقع این بخشی از تلاش های فیسوک برای حل مشکلات رایج در سیستم به روز رسانی و ایمن تر شدن فیسبوک است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۱۶:۱۱    
تعداد کاربران آنلاین چین طی نیمه اول سال جاری بالغ بر 30 میلیون رشد داشته و این کشور مجموعا عدد 800 میلیون کاربر را ثبت کرده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۶/۰۱ - ۰۹:۲۴    
داروها، تجهیزات و مکمل های وارداتی که مشابه داخلی دارد در لیست ارز دولتی قرار نمی گیرند.وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو نوع داروهایی که در این لیست قرار می گیرند را تعریف کرده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۳:۲۶    
برای نخستین بار فضانوردان ایستگاه فضایی بین المللی در فضا مسابقه تنیس برگزار کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۵    
. مقام های سیاسی روسیه به اظهارات مشاور امنیت ملی کاخ سفید درباره حضور نیروهای این کشور و ایران در سوریه پاسخ دادند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۲:۱۵    
درباره موضوع نظام های پرداخت مالی مستقل، ما در تعامل با ایران مشکل هایی داریم. بی شک، می دانیم که در مورد تامین مالی تروریست ها، سوئیفت بسیار مهم است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۳۰    
ساعت کاری بانک ها که در راستای صرفه جویی در مصرف برق با تغییراتی همراه بود از فردا اول شهریور ماه به حالت عادی باز خواهد گشت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۱:۲۵    
درحالی که موقعیت سیاسی رییس جمهور ترامپ با اتهامات وارده به 2 مشاور سابق او تهدید شده است و بازارها منتظر مذاکرات تجاری چین و آمریکا هستند، بازار سهام افت کرد و قیمت اوراق قرضه بالا رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۰    
رئیس پلیس راه گیلان با اشاره به ترافیک 25 کیلومتری در محدوده رودبار از مسافران خواست تا اطلاع ثانوی از سفرهای غیر ضرور به این استان خودداری کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۲۰    
رییس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر در اکثر محورهای مواصلاتی شرایط ترافیکی عادی گزارش شده است اما محورهای چالوس و هراز همچنان از حجم بالای ترافیک برخوردار بوده و یکطرفه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۲۰:۱۵    
بسیج دانشجویی دانشگاه تهران با صدور در بیانیه ای ضمن هشدار به مسئولان تاکید کرد: تصویب الحاق به FATF و کنوانسیون های وابسته ریل گذاری برای تسلیم سازی کشور در جنگ اقتصادی است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۵    
رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی، از کاهش 300 تومانی نرخ مرغ از ابتدای هفته در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 7 تا 7 هزار و 500 ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۵    
در هفته های گذشته قیمت اوراق تسهیلات مسکن روی خط تقریبا ثابتی حرکت کرده اما قیمت مسکن با رشد چشم گیری مواجه شده که این موضوع صاحب خانه شدن را برای افرادی که در سطح پایین جامعه قرار دارند سخت تر کرده ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۵    
رجایی: این تجمع ها توسط چه افراد یا چه نهادهایی صورت می گیرد/ عده ای می خواهند دولت را فلج و وادار به استعفا کنند/ تمام گروه هایی که به اسم خودسر می شناسیم سازمان دهی شده هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۹:۰۵    
دکتر شلی کارسون، مدرس روانشناسی در دانشگاه هاروارد می گوید: اگر یک هفته ی کاری سخت پیش رو دارید و می خواهید به بهترین شکل از خلاقیت خود استفاده کنید، حمام کردن در صبح راه حل آن است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
بدون آزادسازی نرخ بلیت، صنعت هوایی از بین می رفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی مجلس: بانک مرکزی اسامی صاحبان وام ها با معوقات میلیاردی را اعلام کند
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
عاملان کلاهبرداری با اسکناس های جعلی در مشهد شناسایی و دستگیر شدند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۷:۳۵    
پلیس جسد دختر 14 ساله ای را پیدا کرده است که توسط قاتل که تازه از زندان آزاد شده بود مورد تجاوز قرار گرفته و سپس او را به قتل رسانده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
پسر هندی برای جلب توجه نامزد خود که با او قهر کرده بود دست به اقدام عجیبی زد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
دختر نوجوان که دانش آموز سال سوم دبیرستان بود پس تاخیری چندساعته در بازگشت به خانه مورد سرزنش و تهدید توسط مادر و برادر خود قرار گرفت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
با آغاز رسمی تعطیلات آخر هفته بسیاری از مسافران امروز(چهار شنبه) را به عنوان روز آغاز سفر خود انتخاب کرده اند و همین امر باعث شده ترافیک در بسیاری از جاده های پر رفت و آمد شدید باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۶:۴۵    
وزارت دادگستری آمریکا از دستگیری دو مرد در آمریکا به جرم جاسوسی برای تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
معاون مبارزه با سرقت پلیس آگاهی ناجا به تشریح راه های مختلف شناسایی افرادی که با عنوان جعلی مامور نظامی و انتظامی، اقدام به فریب و سرقت از شهروندان می کنند، پرداخت.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
تا پایان هفته دولت سال جاری، 30210 پروژه مسکن مهر در 22 استان کشور افتتاح می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
سومین دوره رقابت های تگ راگبی قهرمانی کشور در رده سنی زیر 15 سال دختران، سه شنبه 30 مرداد با حضور ورزشکاران هفت تیم در گرگان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای منتهی به استان های شمالی کشور خبر داد و گفت: محورهای سیستان و بلوچستان با گرد و خاک همراه و کاهش دید همراه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
چند روز پس از شوک قیمتی به وجود آمده در بازار پروازهای داخلی حال به نظر می رسد گرانی ها کار خود را کرده و دیگر شانس پر شدن کامل یک پرواز در روزهای عادی وجود ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۵:۱۵    
با وجود واگذاری ساختمان خیابان بخارست به شورای عالی استان ها توسط شهرداری تهران همچنان اجاره نشینی این نهاد مردمی ادامه خواهد داشت چرا که این ساختمان تنها به عنوان محل برگزاری جلسات کمیسیون های تخصصی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
نمایندگان مجلس در جلسات هفته آینده کمیسیون ها، بررسی افزایش قیمت بلیط هواپیما با حضور وزیر راه، بازدید از تأسیسات هسته ای ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
قطعه سازان خودرو مشمول دریافت این ارز نیستند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۴:۱۵    
مقامات عراقی از این واهمه دارند که در صورت رعایت همه تحریم ها از سوی بغداد، این کشور با کمبود اقلام ضروری مواجه شده و به بحران سیاسی منتهی شود.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۳:۰۶    
درحالی که یکی از دختران میرحسین موسوی از اتفاقات جدید و خوشایند در وضعیت محصوران خبر داده و بازشدن پنجره های خانه را دلیل این تغییر عنوان کرده است و همچنین زمزمه های مبنی بر رفع حصر در روز عید قربان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶    
بنزین یورو 4، اکتان بالاتری دارد و از کیفیت بالاتری نسبت به سوپر برخوردار است
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶    
شورای عالی استان ها در چهار دوره پیشین نه تنها جای ثابتی برای اجلاس های عمومی خود نداشت؛ بلکه دبیرخانه این شورا نیز به عنوان دومین پارلمان کشور و بالاترین مرجع شورایی کشور در طبقه ای از ساختمانی کوچک ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۲:۳۶    
حدود سه ماه تا آغاز تحریم های نفتی ایران باقی مانده و شواهد حاکی از آن است آتش اعمال این تحریم ها از سوی آمریکا در ابتدا دامن خودش را گرفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۲۱    
آژانس بین المللی انرژی اتمی اعلام کرد که هیچ نشانه ای از توقف برنامه های اتمی کره شمالی وجود ندارد و این تردید وجود دارد که این کشور اصلا تمایلی به خلع سلاح اتمی داشته باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
بسیاری از والدین دوست دارند که کودکان آنها با رشد خوب در سن بلوغ از رشد قدی مناسبی برخوردار باشد و به اصطلاح قد بلند شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
سارقی که برای تأمین شهریه دانشگاه دخترش به سرقت لوازم صوتی خودرو 206 در شهر ری اقدام کرده بود، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
تردد کلیه خودروها در مسیر جنوب به شمال محور هراز از ساعتی پیش تا اطلاع ثانوی ممنوع شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
در دومین روز از رقابت های تیروکمان بازی های آسیایی جاکارتا و در مرحله مقدماتی کامپوند انفرادی و تیمی زنان، کمانداران کشورمان متشکل از فرشته قربانی، مینو عابدی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
آیت الله سیداحمد علم الهدی صبح امروز در خطبه های نماز عید سعید قربان در مشهد بازهم به مذاکرات ایران و کشورهای اروپایی در چارچوب برجام انتقاد کرد و گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
نماز عید قربان، (چهارشنبه31مرداد) در نقاط مختلف کشور برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۱:۱۶    
به تازگی موسسه تحقیقاتی اوکلا (Ookla) با بررسی و سنجش دقیق سرعت اینترنت، فهرستی را منتشر کرده است که نشان دهنده کشورهایی با بیشترین سرعت اینترنت همراه در جهان است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در برخی نقاط خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
رئیس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در تمامی محورهای منتهی به استان های شمالی کشور خبر داد و گفت: محور چالوس و فیروزکوه با مه گرفتگی همراه شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
سومین دوره رقابت های تک راگبی قهرمانی کشور در رده سنی زیر 15 سال دختران، سه شنبه 30 مرداد با حضور ورزشکاران هفت تیم در گرگان ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
حدود 86 هزار نفر زایران کشورمان روزهای دهم، یازدهم و دوازدهم ذی الحجه باید از منا به سمت جمرات حرکت کنند و به رمی جمرات بپردازند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
آیت الله سید احمد خاتمی صبح امروز در خطبه های نماز عید قربان با اشاره به اینکه ایرانی ها می دانند آمریکایی ها چه بلایی بر سر برجام آورده اند گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۱۰:۳۶    
این روزها مسیریابی آنلاین برای کاربران هنگام استفاده از خودرو در داخل و خارج از شهر از اهمیت بالایی برخوردار شده است و آگاهی از مسیرهای جایگزین با مدت زمان مربوطه کمک به سزایی به صرفه جویی در وقت و ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۲۶    
همه ما روزانه کودکانی را میبینیم که به دلیل فقر و یا بدسرپرستی در سطح شهر دست فروشی میکنند بسیاری از آنها سعی دارند تا حس ترحم را در دل مردم بیدار کنند تا شاید شهروندی از آنها خرید کند ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۹:۱۶    
با افزایش موج سفر به شمال کشور در تعطیلات پایان هفته و ترافیک سنگین در محور هراز پلیس راهور ناجا اعلام کرد برای تخلیه بار ترافیکی مسیر شمال به جنوب محور هراز ( از آمل به تهران ) تا اصلاع ثانوی مسدود ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۸:۲۱    
دبیر شورای هماهنگی بانک های دولتی از بازگشت ساعت کاری بانک های شهر تهران به روال قبل، از یکم شهریورماه سال جاری خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۶    
هم اکنون سرمایه گذاران متعددی در جهان وجود دارند که در شرکت های فناوری نوپا سرمایه گذاری می کنند و "سرمایه گذار فرشته" نامیده می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۶    
طراحی لباس فرم دانش آموزی و حتی معلمی منطبق با چارچوب های هویت بخش ایرانی و اسلامی هر از چندگاهی به موضوعی برای نقد و تحلیل کارشناسان بدل می شود و مورد توجه طراحان لباس قرار می گیرد تا جایی که حتی ...
ایران خبر   ۱۳۹۷/۰۵/۳۱ - ۰۷:۳۶    
"وگانیسم" یا گیاهخواری مطلق نوعی رژیم غذایی است که گوشت و محصولات لبنی را حذف کرده و قرار گرفتن زیاد در معرض آفتاب را توصیه می کند.