چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۵:۲۷Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 14 مرداد 1398 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 31 فروردین 1398 ایران خبر 31 اردیبهشت 1398 ایران خبر 31 خرداد 1398 ایران خبر 31 تیر 1398 ایران خبر 31 شهریور 1398 ایران خبر 30 مهر 1398 ایران خبر 30 آبان 1398 ایران خبر 30 آذر 1398 ایران خبر 30 دی 1398 ایران خبر 30 بهمن 1398 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 1 مرداد 1398 ایران خبر 2 مرداد 1398 ایران خبر 3 مرداد 1398 ایران خبر 4 مرداد 1398 ایران خبر 5 مرداد 1398 ایران خبر 6 مرداد 1398 ایران خبر 7 مرداد 1398 ایران خبر 8 مرداد 1398 ایران خبر 9 مرداد 1398 ایران خبر 10 مرداد 1398 ایران خبر 11 مرداد 1398 ایران خبر 12 مرداد 1398 ایران خبر 13 مرداد 1398 ایران خبر 14 مرداد 1398 ایران خبر 15 مرداد 1398 ایران خبر 16 مرداد 1398 ایران خبر 17 مرداد 1398 ایران خبر 18 مرداد 1398 ایران خبر 19 مرداد 1398 ایران خبر 20 مرداد 1398 ایران خبر 21 مرداد 1398 ایران خبر 22 مرداد 1398 ایران خبر 23 مرداد 1398 ایران خبر 24 مرداد 1398 ایران خبر 25 مرداد 1398 ایران خبر 26 مرداد 1398 ایران خبر 27 مرداد 1398 ایران خبر 28 مرداد 1398 ایران خبر 29 مرداد 1398 ایران خبر 30 مرداد 1398 ایران خبر 31 مرداد 1398 
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۱۶:۵۲    
شمار زائران ایرانی فوت شده در جریان حج به شش نفر رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۵ - ۰۸:۳۲    
رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران، از پلمب واحدها و پاساژهای پرخطر در بازار تهران خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۲    
وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به این که جنگ یمن باید پایان یابد، گفت که ایران هیچ مشکلی با عربستان ندارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۲    
بانک ملی ایران در راستای حمایت از زوج های جوان و همسو با سیاست های دولت در تسهیل امر ازدواج، تسهیلات قرض الحسنه خود را بی وقفه پرداخت می کند تا گره گشای تامین بخشی از هزینه های ضروری باشد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۲:۳۲    
44/4 درصد از زنان پاسخگو با چادر و 43/9 درصد با مانتو به مسافرت های تفریحی می روند. 49/3 درصد از پاسخگویان وجود گشت ارشاد را لازم دانسته اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۱:۲۲    
مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل گفت: نخست وزیرعراق، در برابر زیاده خواهی های دولت های بیگانه از جمله آمریکا، به خوبی ایستادگی کرده و امروز کشور عراق افتخار جهان عرب و جهان اسلام است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۲۰:۲۲    
وزیر دفاع انگلیس اعلام کرد که لندن به ائتلاف واشنگتن برای حفاظت از امنیت کشتیرانی در خلیج فارس ملحق خواهد شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۲    
چند روز پس از صدور حکم قصاص محمدعلی نجفی به جرم قتل همسرش میترا استاد، وکیل متهم از روند مثبت مذاکرات برای جلب رضایت اولیای دم خبر داد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۲    
محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در کنفرانس مطبوعاتی در ساختمان وزارت خارجه در تهران به سئوالات خبرنگاران داخلی و خارجی پاسخ داد و در خصوص سفرش به نیویورک و دیدارش با سناتور رند پال گفت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۲    
رئیس سازمان زندان ها، با عنوان این مطلب که ظرفیت زندان ها 2 برابر حد مجاز است، گفت: باید تلاش کنیم این ظرفیت را به یک برابر برسانیم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۲    
سخنگوی سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: با ادامه بی عملی اروپایی ها در انجام تعهدات برجامی، طبق برنامه اعلام شده، ایران حدود یک ماه دیگر گام سوم را برخواهد داشت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۹:۳۲    
برگزاری جلسه احتمالی نمایندگان مجلس یا مسئولان اقتصادی، اثرات بودجه ای حذف چهار صفر از واحد پولی و بررسی تجربه ترکیه در حذف صفرها مهمترین اخبار مرتبط با حذف چهار صفر از پول ملی در روز جاری بود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۳۲    
حداقل و حداکثر قیمت مجاز عرضه چای خارجی در بازار اعلام شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۲    
مدیرعامل سازمان ملی مسکن و زمین گفت: در برنامه داریم که تمامی پروژه های مسکن مهر کشور به شرطی که مشکل حقوقی و پرونده در مراجع قضایی نداشته باشند تا پایان امسال به اتمام برسند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۲    
در چین شهردارانی که نتوانند کیفیت هوا را کنترل کنند، به وزارت حفاظت محیط زیست فراخوانده و بازخواست می شوند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۲    
رییس پلیس فتا ایلام درخصوص کلاهبرداری جدید کلاهبرداران در فضای مجازی (سایت دیوار وشیپور)تحت عنوان فروش وام کم بهره مانند وام ازدواج، وام جانبازی و ایثارگری هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۲    
رییس کمیسیون سلامت شورای اسلامی شهر تهران گفت: تعداد موتور سواران زن در جامعه ما خیلی نیست اما همان تعدادی که علاقمند هستند باید شرایطی فراهم شود که گواهینامه اخذ کنند و براساس قانون و مقررات اقدام ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۸:۲۲    
معاونت حقوقی رئیس جمهور درباره اینکه گفته می شود شرط حضور زنان در ورزشگاه ها بستگی به نظر دولت دارد این موضوع تا چه حد در کابینه پیگیری شده است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
حداقل و حداکثر قیمت مجاز عرضه شکر در بازار اعلام شد. قیمت هر کیلوگرم شکر سفید در بازار حداقل 3400 تومان تعیین شده و حداکثر قیمت عرضه این کالا در بازار نیز 5400 تومان است ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
رئیس قوه قضاییه با بیان این که بی دقتی در رعایت حجاب لزوما به معنای مخالفت با ارزش ها نیست، گفت: سازمان بازرسی، بر عملکرد دستگاه ها در زمینه حجاب، نظارت کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
رئیس سازمان حج و زیارت گفت: تا کنون بالغ بر 78 هزار و 834 زائر و عوامل اجرایی کشورمان به سرزمین وحی وارد شده اند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
نگاهی به گزارش بانک مرکزی درباره مسکن در مناطق مختلف نشان می دهد بهای مسکن 12 منطقه شهر تهران در تیر ماه نسبت به ماه قبل کاهش یافته که بیشترین کاهش قیمت مسکن در منطقه 22 و سپس در منطقه 4 بوده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
دبیرکل سندیکای بیمه گران از عدم پرداخت بدهی هزار میلیارد تومانی یک خودروساز به شرکت های بیمه خبر داد و گفت: این رقم در حالی است که کل سود صنعت بیمه حدود 900 میلیارد تومان است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
نشست خبری نوزدهمین جشنواره نمایش های آیینی و سنتی دوشنبه 14 مرداد با حضور اصحاب رسانه در عمارت کاظمی برگزار شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
زن آمریکایی با دیدن یک مار زنده در جایگاه پمپ بنزین در ایالت کانزاس شوکه شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
سرقت تجهیزات ترانس برق از سوی مرد 35 ساله باعث مرگ وی شد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
سرپرست وزارت آموزش و پرورش گفت: 30درصد دانش آموزان کشور در مناطق کم برخوردار تحصیل می کنند که بر همین اساس طرح توجه به مدارس، مناطق و استان های لازم التوجه را در دستور کار داریم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۱۴    
یک مقام مسئول در نظام بانکی با بیان اینکه با دستور رییس کل بانک مرکزی افتتاح رسمی بازار متشکل ارزی به تعویق افتاد گفت: تست های آزمایشی آغاز شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۴    
رئیس بنیاد شهیدو امور ایثارگران گفت: سال گذشته کسالتی برایم پیش آمد و جراحی در ابتدای سال داشتم و درمانم تاکنون تداوم دارد، اما حالم خوب است و پزشکان هم گفتند خوب هستم اما التماس دعا دارم.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۶:۰۴    
مدیرکل حمایت از پایداری مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار ، درباره آخرین وضعیت مقرری بگیران بیمه بیکاری اظهار داشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۱۶    
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر بانک شیر مادر تبریز، اهواز و شیراز شروع به کار کرده و در 6 استان دیگر شامل شهرهای کرمانشاه، اصفهان، یزد، کرمان ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۶    
رئیس کل دادگستری استان فارس از بازداشت 4 نفر از مسئولین شهرداری و شورای شهر صدرا خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۶    
وزیر خارجه در آغاز نشست خبری خود روز خبرنگار را تبریک گفت.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۳:۰۶    
مدیرعامل بانک سپه از یکسان سازی تابلوهای شعب بانک های ادغامی تا پایان سال خبر داد و گفت: ساماندهی شعب و نیروهای انسانی بانک های ادغامی حداقل در بازه 2 تا 3 ساله انجام می شود.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۷    
عضو هیئت مدیره سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی ایران ضمن تشریح مشکلات صنعت داروسازی و همچنین انتقاد از حواشی ایجاد شده در حوزه دارویی کشور ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۷    
حکم پرونده سید محمدهادی رضوی و احسان دلاویز پس از هشت جلسه رسیدگی در شعبه سوم دادگاه های ویژه رسیدگی به جرایم اخلالگران در نظام اقتصادی صادر شد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۷    
نتایج پیش بینی کیفیت هوای تهران نشان می دهد که بعدازظهر امروز (14 مرداد) غلظت آلاینده ازن به حد محسوسی افزایش می یابد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۷    
سفیر آمریکا در بغداد با بیان اینکه واشنگتن تحرکاتی برای حل بحران میان ایران و آمریکا دارد مدعی شد که کانال های ارتباطی مستقیمی میان این دو کشور وجود دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۱:۲۷    
"تولید بیش از 55 درصد از مواد اولیه دارویی و 97 درصد داروهای مورد نیاز در داخل کشور؛ حاشیه امنی را برای دارو ایجاد کرده است و اگر این چنین نبود، آسیب های بیشتری از تحریم ها و جنگ اقتصادی می دیدیم"...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۷    
رییس مرکز فرماندهی و کنترل پلیس پیشگیری پایتخت از کشف 600 گرم مواد مخدر شیشه از درز پنج شلوار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۱۷    
قیمت مسکن پس از آن که سر به فلک کشید، ظاهرا با توقف رشد در کلانشهرها مواجه شده و حالا دولت باید برای رکودی که کارشناسان زمان آن را چهار تا پنج سال عنوان می کنند برنامه داشته باشد ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۷    
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در گفت وگویی اعلام کرد که آماده است در صورت منتخب شدن مستقیما با ایران مذاکره کند.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۷    
با افزایش سفرها در تابستان مراقبت از تغذیه در سفر نکته بسیار مهمی است که برخی افراد از آن غافل اند. ننوشیدن آب کافی، زیاده روی در مصرف تنقلات، نداشتن تحرک کافی و... و ...
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۱۰:۰۷    
مدیرکل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی با اشاره به کاهش 4 تا 8 درجه ای کاهش دما در سواحل دریای خزر از بارش باران در خراسان شمالی، گیلان، مازندران، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۲۷    
مدیرکل حوزه ریاست دیوان عدالت اداری از غیرقطعی بودن رای یکی از شعب دیوان در خصوص الزام راهنمایی و رانندگی مبنی بر صدور گواهینامه موتورسیکلت برای بانوان خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۸/۰۵/۱۴ - ۰۹:۱۷    
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:پس از 3بازدیدی که از گود میلاد انجام شد و ارائه سه برداشت فنی تصمیم گرفته شد تا روز چهارشنبه تصمیم مشترکی توسط نماینده شهرداری و نماینده بنیاد تعاون گرفته شود.