یکشنبه ۱۶ اردیبهشتساعت ۰۴:۱۰May 2024 5
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایران خبر 12 مهر 1399 - irankhabar.ir

ایران خبر 29 اسفند 1393 ایران خبر 29 اسفند 1394 ایران خبر 30 اسفند 1395 ایران خبر 29 اسفند 1396 ایران خبر 29 اسفند 1397 ایران خبر 29 اسفند 1398 ایران خبر 31 فروردین 1399 ایران خبر 31 اردیبهشت 1399 ایران خبر 31 خرداد 1399 ایران خبر 31 تیر 1399 ایران خبر 31 مرداد 1399 ایران خبر 31 شهریور 1399 ایران خبر 30 آبان 1399 ایران خبر 30 آذر 1399 ایران خبر 30 دی 1399 ایران خبر 30 بهمن 1399 ایران خبر 30 اسفند 1399 ایران خبر 1 مهر 1399 ایران خبر 2 مهر 1399 ایران خبر 3 مهر 1399 ایران خبر 4 مهر 1399 ایران خبر 5 مهر 1399 ایران خبر 6 مهر 1399 ایران خبر 7 مهر 1399 ایران خبر 8 مهر 1399 ایران خبر 9 مهر 1399 ایران خبر 10 مهر 1399 ایران خبر 11 مهر 1399 ایران خبر 12 مهر 1399 ایران خبر 13 مهر 1399 ایران خبر 14 مهر 1399 ایران خبر 15 مهر 1399 ایران خبر 16 مهر 1399 ایران خبر 17 مهر 1399 ایران خبر 18 مهر 1399 ایران خبر 19 مهر 1399 ایران خبر 20 مهر 1399 ایران خبر 21 مهر 1399 ایران خبر 22 مهر 1399 ایران خبر 23 مهر 1399 ایران خبر 24 مهر 1399 ایران خبر 25 مهر 1399 ایران خبر 26 مهر 1399 ایران خبر 27 مهر 1399 ایران خبر 28 مهر 1399 ایران خبر 29 مهر 1399 ایران خبر 30 مهر 1399 
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۶ - ۱۵:۳۴    
سازمان هواشناسی نسبت به وقوع رگبار شدید باران و رعد و برق گاهی توام با تندبادهای لحظه ای و بارش برف در ارتفاعات رشته کوه البرز مرکزی هشدار داد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۱۴:۲۶    
سخنگوی وزارت بهداشت آخرین وضعیت بروز و فوتی ناشی از کرونا در کشور را اعلام کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۳ - ۰۹:۰۴    
سخنگوی دولت در توییتی نوشت: امشب، پرسپولیس در مقابل تیمی که متکی بر دلارهای زیاد و جنگ روانی به مصاف آمده بود باغیرت به پیروزی رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۳:۰۴    
رئیس دفتر رئیس جمهوری در واکنش به پیروزی تیم پرسپولیس ایران در مصاف با نماینده عربستان صعودی در لیگ قهرمانان آسیا و راهیابی به فینال این رقابت ها با تاکید بر اینکه این پیروزی که با غیرت و تلاش مثال ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۴۴    
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با پیروزی در ضربات پنالتی مقابل النصر عربستان به فینال لیگ قهرمانان آسیا در فصل 2020 صعود کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۳۳    
یک عضو کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اعمال نفوذ عربستان را علت محرومیت مهاجم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا دانست.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۲:۰۳    
معاون اول رئیس جمهور گفت: مردم امروز در شرایط سخت معیشتی و فشارهای ناشی از تحریم و کرونا قرار دارند و دولت مصمم است با رهنمودهای علما و مراجع تقلید بر این مشکلات فائق آید.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۵۳    
معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی از دستگیری افرادی که تحت عنوان مأمور کرونا و به قصد ضدعفونی کردن منازل، وارد خانه های مردم شده و اموال آنان را به سرقت می بردند، خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۳    
معاون اول رئیس جمهور در تماس تلفنی با آیت الله مکارم شیرازی گفت: امروز برای عبور از بحران ها نیازمند انسجام و همدلی هستیم.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۴۳    
شمایی که دغدغه لاغری سریع دارید، حتما اسم رژیم کانادایی به گوشتان خورده. رژیمی که ادعا می کند در مدت زمان کم، حتی تا 13 کیلو کاهش وزن را تجربه می کنید.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۳    
دستیار ویژه رییس مجلس در امور بین الملل محرومیت شش ماهه ⁧‫مهاجم تیم پرسپولیس از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را سیاسی و غیرحرفه ای توصیف کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۳    
سایه مقام و منزلت شخصیت معنوی و شعر شهریار را بسیار ارجمند تصویر می کند اما آبرویی برایش باقی نمی گذارد و این تناقضی است در تعریف و توصیف او از حیات شاعرانه بهترین دوست و رفیق شاعرش.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۳۳    
رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کلیه پرواز شرکت های هواپیمایی ایرانی و هواپیمایی العراقیه تا اطلاع ثانوی از مبدا ایران به عراق وبالعکس لغو شد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۲۰:۲۳    
مایکل مور، مستندساز مشهور آمریکایی در پستی در فیسبوک در واکنش به خبر ابتلای دونالد ترامپ به ویروس کووید – 19 ادعا کرد که این رئیس جمهور آمریکا در مورد ابتلایش به کروناویروس جدید "دروغ" گفته است.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۲۱    
ایران که در سالهای پیش واردکننده بنزین بوده، اکنون با تولید روزانه 115 میلیون لیتر بنزین، به صادرکننده فعال این فرآورده استراتژیک نفتی در منطقه و جهان تبدیل شده است.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۱    
وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و بنیاد شهید و امور ایثارگران در مراسمی، امروز شنبه 12 مهر 99 تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۹:۱۱    
معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران آخرین جزئیات اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران برای یک هفته پیش رو را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۸:۵۱    
یازدهم مهر ایرانیان تصاویر متحرک را در خانه خود مشاهده کردند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۲۱    
رییس جمهور گفت: هرجا رعایت ها کم شود در هفته های بعد شاهد افزایش ابتلا و بعد هم درگذشت افراد هستیم. حالا چون این بیماری و شیوع آن طولانی شده ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۱    
در حال حاضر غلظت آلاینده ذرات معلق کمتر از10 میکرون بیش از دیگر آلاینده هاست، اما کیفیت هوای تهران همچنان در شرایط قابل قبول قرار دارد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۱    
وزیر راه و شهرسازی از آغاز مجدد ثبت نام وام ودیعه مسکن از فردا تا پایان مهرماه خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۱۱    
معاونت امنیتی انتظامی استانداری تهران آخرین جزئیات اعمال محدودیت های کرونایی در استان تهران برای یک هفته پیش رو را تشریح کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱    
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: 39 هزار و367 مددجوی تحت حمایت این نهاد را سالمندان تشکیل می دهند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه هرگونه تعرض از سوی آذربایجان و ارمنستان به خاک ایران را غیرقابل تحمل خواند و به همه طرف ها در این زمینه هشدار جدی داد که مراقبت های لازم را صورت بدهند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱    
در دوره همه گیری کرونا باید خود را گرم نگه داشته و در معرض سرما قرار نداد چون سرما می تواند سیستم ایمنی انسان را مختل کرده و باعث رخنه ویروس کرونا به بدن شود.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۷:۰۱    
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: تمامی 28 بیمارستان نیروی زمینی با تمام توان و امکانات در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به بیماران کرونایی هستند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۱    
در حالی که از حدود یک هفته پیش پروازهای تهران-استانبول با پروتکل های بهداشتی از سر گرفته شده بود و حتی این کشور همسایه شرط داشتن جواب منفی تست PCR را برای سفر به ترکیه برداشت ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۱    
عضو اتاق بازرگانی تهران می گوید در شرایطی که تحریم های اقتصادی ادامه دارد، ایران باید برای فروش نفت و محصولات انرژی خود برنامه هایی جدید طراحی کند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۴۱    
وضعیت کرونایی پایتخت با گذشت بیش از هفت ماه از اعلام رسمی ورود این بیماری به کشور به حدی رسیده که فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلان شهر تهران خواستار تعطیلی یک هفته ای برخی مشاغل و صنوف در ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۱    
به گفته یک عضو اتاق بازرگانی ایران، افزایش بدون دلیل و بی مبنای شاخص بورس در ماه های گذشته، یکی از اصلی ترین عوامل شکل گیری موج جدید تورمی است.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۱    
رییس هیات مدیره اتحادیه مرغ تخم گذار استان تهران با اشاره به اینکه هنوز برخی از مرغداران به دلیل مشکلات سامانه بازارگاه نتوانستند سهمیه تخصیص داده شده را دریافت کنند ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۳۱    
وزیر راه و شهرسازی گفت: متقاضیان واجد شرایط طرح اقدام ملی مسکن می توانند تا پایان مهرماه آورده های خود را واریز کنند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۵:۱۱    
والدین می گویند با وجود اینکه می دانند یادگیری مجازی کارایی ندارد اما در شرایط کرونایی ترجیح می دهند فرزندانشان به مدرسه نروند و از طرف دیگر نگرانی های زیادی برای در خانه ماندن آنها دارند.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
در حالی که نهادهای نظارتی بر شناسایی اخلالگران بازارهای خودرو و مسکن و نظارت متمرکز بر وبسایت های ثبت آگهی تأکید دارند اما سازمان نظام صنفی رایانه ای بر طبل مخالفت با این ماجرا می کوبد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به تعارض منافع سازمانی در آموزش و پرورش گفت: اگر بخواهیم یک اقدامی انجام دهیم که بار کنکور کمتر شود ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۳۱    
روند حرکت شاخص کل بورس امروز برخلاف هفته گذشته صعودی بود و این شاخص بیش از 42 هزار واحد رشد کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۳:۲۱    
نایب رئیس کانون سراسری مرغداران گوشتی از افزایش قیمت مرغ به کیلویی 20 هزار تومان در بازار خبر داد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
قیمت هر دلار آمریکا (اسکناس) امروز شنبه 12 مهر ماه 1399 در صرافی های بانکی به 28 هزار و 750 تومان رسید.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۲:۰۱    
در حالیکه برخی مسئولان فرودگاهی از لغو هفتگی برخی پروازهای داخلی توسط ایرلاین های مختلف خبر داده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۵۱    
رئیس جمهور با بیان اینکه حرکت به سمت مرزها برای راهپیمایی اربعین غیر قانونی است، گفت: هیچ رفت و آمدی برای راهپیمایی در عراق وجود ندارد و مرزهای کشور به طور کامل بسته است.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۱:۱۱    
معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به روند اجرای بخشنامه تعارض منافع گفت: 225 نفر مشمول قانون تعارض منافع هستند ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
زادگاه اسب اصیل عرب، خوزستان است اما طی چند سال اخیر باشگاه های سوارکاری و مالکان اسب ها با مشکلاتی مواجه شده اند ...
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
رئیس جمهور، 2 قانون مصوب مجلس را برای اجرا به وزارت ورزش و جوانان، سازمان اداری و استخدامی کشور و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور ابلاغ کرد.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۱۰:۵۱    
جانشین رئیس پلیس راه ا با بیان اینکه از ابتدای مهرماه تا کنون ترددها 5 درصد کاهش داشته است، گفت: در روز گذشته 20 میلیون و 500 هزار تردد ثبت شده است که رقم بالایی در این وضعیت کرونایی است.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۱    
با خبر ابتلای ترامپ به کووید19 قیمت جهانی طلا به عنوان سرمایه امن تقویت شد با این وجود رشد ارزش دلار باعث شد افزایش قیمت طلا محدود شود.
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۹:۵۱    
ایسنا/خراسان رضوی
ایران خبر   ۱۳۹۹/۰۷/۱۲ - ۰۸:۵۱    
سهام وال استریت در پی خبر ابتلای ترامپ به ویروس کرونا سقوط کردند اما امید به تصویب بسته کمک مالی کرونایی جدید از سقوط شدید بازارها جلوگیری کرد.