جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۰۱:۴۸May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 2 اردیبهشت 1400 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 خرداد 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 تیر 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 مرداد 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 شهریور 1400 پایگاه خبری ایراسین 30 مهر 1400 پایگاه خبری ایراسین 18 آبان 1400 پایگاه خبری ایراسین 25 بهمن 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 1 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 2 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 3 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 4 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 5 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 6 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 7 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 8 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 9 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 10 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 11 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 12 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 13 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 19 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 20 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 21 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 22 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 23 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 24 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 25 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 26 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 27 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 28 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 30 اردیبهشت 1400 پایگاه خبری ایراسین 31 اردیبهشت 1400 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۶ - ۲۰:۲۲    
شرکت مخابراتی و سازنده تلفن های همراه هوشمند از اولین خودروی الکتریکی خود رونمایی کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۳:۴۵    
مدیر عامل شرکت آلومنیای ایران گفت: امسال تولید شمش آلومینیوم در این شرکت با رشد 60درصدی به 40هزار تن خواهد رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۴ - ۱۲:۴۵    
فرانسه طرح جایگزینی خودروهای فرسوده با دوچرخه برقی را برای اولین بار مطرح کرده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۹:۵۰    
در اولین روز شروع اردیبهشت ماه، شاخص کل بورس تهران در شروع معاملات با ریزش 6هزار واحدی در سطح یک میلیون و 213 هزار واحد قرار گرفت و در پایان کار با افت بیش از 12 هزار و 500 واحدی به سطح یک میلیون و ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۹:۲۵    
تجربه کشورهای موفق در زمینه تنظیم بازار بررسی شد. نتایج یک پژوهش که با هدف رسیدن به مدلی از تنظیم بازار برای ایران انجام گرفته ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۳ - ۱۸:۱۵    
ماشین آلات معدنی، بخش عمده سرمایه یک فعال معدنی را تشکیل می دهند؛ روش استخراج، انتخاب درست ماشین آلات (متناسب با فعالیت معدنی)، استفاده صحیح از آن و سرویس ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۵    
صرافی ارزهای دیجیتال ترکیه ای تودکس پس از حمله ی پلیس به آن تمامی معامله ها و پرداخت ها را متوقف کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۳:۵۰    
100 هزار تن پرتقال در انبارها دپو شده است. به گفته رئیس اتحادیه بارفروشان، بیش از 30 درصد پرتقال هایی که در انبارها دپو شده بود، خراب شده است ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۵    
رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: در عرض 36 ساعت (تا ساعت 20 امشب) بیش از 16 هزار نفر از هموطنانمان فقط در 6 مرکز استان کشور در فاز سوم کار آزمایی بالینی واکسن کووایران برکت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۳:۱۰    
تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران با یک گل نساجی مازندران را شکست داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۱:۲۵    
بررسی بازار ضایعات آلومینیومی حاکی از آن است که ضایعات سفاله آلومینیوم خشک بیشترین رشد قیمت هفتگی را از آن خود کرده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۱:۰۵    
بورس با روندی نزولی و تنها با یک روز عملکرد مثبت شاخص هفته گذشته را پایان داد. کارشناسان بازار سرمایه روند بازار را تکراری می دانند اما با توجه به افزایش حجم معاملات در پایان هفته ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۰:۴۵    
کیانوش جهانپور در توییتی خبر از ساخت و در دسترس گرفتن واکسن ایرانی تا پایان بهار داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۲۰:۳۵    
با کاهش قیمت دلار و یورو در بازار ارز شکاف قیمت بازار متشکل و بازار آزاد ارز کاهش یافت. در بازار متشکل امروز تغییرات قیمتی دلار و یورو نسبت به روز چهارشنبه با وجود کاهش حجم عرضه نزولی بود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۸:۲۰    
با توجه به اینکه کمیسیون صنایع مجلس، عرضه خودرو در بورس را مصوب کرده است، یک تحلیلگر اقتصادی ابهامات عرضه خودرو در بورس را مورد بررسی قرار داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۷:۵۵    
مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: از روز جمعه تا یکشنبه وزش باد شدید و احتمال وقوع رگبار و رعد وبرق در استان اصفهان است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۷:۲۰    
برکناری غیرمنتظره ژوزه مورینیو از تاتنهام برای بسیاری عجیب بود. آقای خاص پس از برکناری، جلسه ای طولانی ولی خودمانی با بازیکنان تیمش داشت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۷:۰۰    
کارمزد تراکنش های بیت کوین به بالاترین سطح در طول تاریخ این ارز دیجیتال رسیده است. کاهش هش ریت در چین به علاوه حجم بالای تراکنش های بیت کوین، عواملی هستند که باعث افزایش کارمزدها شده اند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۶:۴۵    
دامنه نوسان قیمت دلار در تغییر کرد. تحلیل گران فنی انتظار دارند قیمت دلار در محدوده جدید برای مدتی نوسان کند اما امید جناح کاهشی بازار ارز با اخبار سیاسی در اردیبهشت است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۶:۳۰    
لیبرو ملی پوش سپاهان قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۶:۱۰    
مریخ نورد "استقامت" در جدیدترین آزمایش خود توانست مقداری از هوای مریخ را به اکسیژن قابل تنفس تبدیل کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۵:۰۰    
افزایش تورم در ماه گذشته به نحوی بوده که کالا و خدمات بین 20 تا 110 درصد نسبت به پارسال افزایش قیمت داشته است و روغن و چربی ها در صدر این گرانی قرار دارد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۳:۴۰    
مدافع و دو مهاجم ایرانی شاغل در لیگ های اروپایی نامزد بهترین لژیونر هفته گذشته فوتبال آسیا شدند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۳:۲۰    
مشاور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: 2 میلیون دوز واکسن کرونا بر اساس آمار تاکنون وارد کشور شده و طبق مندرجات سند ملی واکسیناسیون و بر اساس جمعیت، بین استان ها تقسیم شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۳:۰۰    
جدیدترین قیمت سکه و نرخ انواع سکه شامل سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، سکه امامی، نیم سکه، ربع سکه، سکه گرمی، طلای 18 عیار و طلای آب شده 17 عیار (مثقال) اعلام شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۲:۵۰    
معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اصفهان از ثبت تخلف ممنوعیت تردد کرونایی برای 8 هزار و 541 خودرو از زمان اعلام محدودیت های تردد در سال جاری تا پایان فروردین خبر ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۲:۴۵    
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اعلام شناسایی یک هزارو 686 مورد جدید ابتلا به کرونا، نسبت به فاجعه وضعیت کرونا در استان اصفهان ابراز نگرانی کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۲:۳۰    
از ابتدای خردادماه 1399 تا پایان اسفندماه 1399 (سال گذشته) بیش از 8 هزار و 146 میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای صادراتی اعطاء شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۲:۲۰    
تحریم هایی که آمریکا در نظر دارد لغو کند شامل تحریم های تروریستی علیه بانک مرکزی ایران، شرکت های ملی نفت و نفتکش ها و صنایع اقتصادی مانند فولاد، آلومینیوم و سایر موارد است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۰۰    
رئیس اتحادیه مشاور املاک گفت: امسال هم مانند سال گذشته مالکان حق افزایش نرخ اجاره تا سقف 25 درصد را دارند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۴۵    
در حالی که مصرف بنزین ایرانی ها در فروردین ماه به طور میانگین حدود 80 میلیون لیتر در روز بوده که حدود 63 میلیون لیتر از آن مربوط به بنزین یارانه ای است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۳۰    
بازار خودرو امروز نیز شاهد نوسانات قیمتی بوده است و در حالی اکثر مدل های خودرو موجود در بازار طی 24 ساعت گذشته ارزان شدند برخی از خودروها کماکان در مسیر افزایشی در حرکت اند که از جمله آنها می توان به ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۱:۱۵    
فلورنتینو پرز رئیس رئال و رهبر پروژه شکست خورده سوپرلیگ در مصاحبه ای با کادنا سفره دلش را گشود و به انتقاد تند از یوفا پرداخت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۰:۵۰    
مهاجم سپاهان گفت: بهتر است بازی به بازی پیش برویم چون 3 امتیاز هر بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و می دانیم برای قهرمانی نباید هیچ تیمی را دست کم بگیریم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۰:۴۰    
وزیر بهداشت از تولید مشترک واکسن اسپوتنیک وی با روسیه در استان البرز خبر داد و گفت: ما از خرداد به بعد یکی از تولیدکنندگان بسیار خوب از نظر واکسن کرونا در جهان می شویم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۰:۲۰    
کرونا مدتی است که وارد موج چهارم شده است و روزانه افراد زیادی از هموطنان مان را مبتلا و به کام مرگ می کشاند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۱۰:۰۰    
در حال حاضر رعایت 76 استاندارد الزامی است، اما اگر استانداردهای 85 گانه عملی شوند، خودروسازها می توانند در بازارهای منطقه و جهانی حضور پیدا کنند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۵۵    
رییس خانه اقتصاد ایران می گوید: شرکت فولادمبارکه یکی از شرکت های بین المللی ایران بوده و همگی باید از فولادمبارکه حمایت کنیم ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۴۰    
بررسی ها از عملکرد فولادسازان بزرگ کشور حاکی است در سالی که گذشت تولید شمش فولادی با رشد هشت درصدی در مقایسه با سال 98 از مرز 22.5 میلیون تن عبور کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۳۰    
زوج های جوان برای دریافت وام ازدواج 70 و 100 میلیون تومانی باید فعلا منتظر بمانند، چرا که احتمالا تا یکی دو ماه دیگر هم خبری از اعطای آن نخواهد بود!
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۱۰    
در پنجمین روز هفته در حالی که قیمت دلار در صرافی های بانکی 23 هزار و 300 تومان بود، بهای دلار در بازار آزاد از مرز 24 هزار تومان عبور کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۹:۰۰    
معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان گفت: پیش بینی که اتاق بازرگانی استان اصفهان از میزان خسارت اقتصادی استان اصفهان از کرونا داشته است بالغ بر3 هزار میلیارد تومان است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۸:۰۰    
معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان گفت: بیش از 50 پرونده کالای احتکار شده در کارگروه احتکار استان اصفهان بررسی و در بین جامعه هدف توزیع شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۱:۲۵    
هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال ایران روز پنجشنبه دوم اردیبهشت ماه استارت خواهد خورد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۱:۲۵    
اولین روز از اردیبهشت ماه نیز سپری شد و سهامداران که شاهد اجرای فاز جدیدی از طرح سیاست گذار برای احیای بورس بودند، دومین افت سنگین سهام در سال جدید را تجربه کردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۰:۲۵    
تیم فوتبال استقلال ایران با نتیجه سه بر چهار مغلوب الدحیل قطر شد و صدر را از دست داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۰/۰۲/۰۲ - ۰۰:۰۰    
مسئول بیماری های واگیر مرکز بهداشت اصفهان گفت: تاکنون 28 هزار اصفهانی نسبت به بیماری کرونا واکسینه شدند و قرار است دو هزار پاکبان شهرداری واکسن آسترازنکا را دریافت کنند.