چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۸:۴۲Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای پایگاه خبری ایراسین 25 اردیبهشت 1403 - irasin.ir

پایگاه خبری ایراسین 26 اسفند 1396 پایگاه خبری ایراسین 19 فروردین 1397 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1398 پایگاه خبری ایراسین 1 فروردین 1399 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1400 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1401 پایگاه خبری ایراسین 29 اسفند 1402 پایگاه خبری ایراسین 31 فروردین 1403 پایگاه خبری ایراسین 1 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 2 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 3 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 4 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 5 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 6 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 7 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 8 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 9 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 10 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 11 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 12 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 13 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 14 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 15 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 16 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 17 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 18 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 19 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 20 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 21 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 22 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 23 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 24 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 25 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 26 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 27 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 28 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 29 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 30 اردیبهشت 1403 پایگاه خبری ایراسین 31 اردیبهشت 1403 
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۱۹:۰۲    
بازیکنان تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مقابل ملوان وارد ورزشگاه نقش جهان شدند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۲۷    
رئیس جمهور از احیا و بازگشت 300 کارخانه تولیدی راکد در استان مازندران خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۹:۱۷    
شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان و کاشان، مبارکه، نجف آباد، شاهین شهر و سجزی در بیست و هفتمین روز از اردیبهشت ماه وضعیت زرد و قابل قبول را نشان می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۵:۵۲    
مدیر کل استاندارد استان اصفهان گفت: بیش از 200 کیلو گرم قارچ خوراکی غیر استاندارد و غیر بهداشتی در استان اصفهان کشف و از چرخه مصرف خاج شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۴:۱۲    
معاون ساخت و نگهداری راه های فرعی و روستایی سازمان راهداری گفت: در سال گذشته 230 پروژه در حوزه راه های فرعی و روستایی و اصلاح نقاط پرحادثه با صرف اعتبار 2 هزار و 300 میلیارد تومان اجرا شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۲:۰۷    
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان نیز گفت: در حوزه عمرانی بیشترین مراجعینی که داشتیم در حوزه تغییر کاربری اراضی بودند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۷    
استرالیا قصد دارد با 373 میلیون دلار سرمایه گذاری تولید لیتیوم و عناصر خاکی کمیاب را افزایش دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۳۲    
ایران و چین در پکن یادداشت تفاهم همکاری کشاورزی در بخش های باغبانی، زراعت، دامپروری، شیلات، مکانیزاسیون کشاورزی و سرمایه گذاری چین در برنامه های توسعه کشاورزی ایران امضا کردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۲۷    
قیمت ورق گرم فولاد در چین در راستای رشد قیمت بازار فیوچرز افزایش یافت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۷    
بررسی عملکرد همه واحدهای معاونت بازرگانی شرکت صنایع معدنی فولاد سنگان در سال 1402 نشان می دهد که این معاونت به خوبی و با یک برنامه ریزی دقیق و مناسب توانسته است با توجه به شرایط سنجی ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۱۱:۰۷    
شرکت فولاد اکسین خوزستان طی سال گذشته به رکوردهای مختلف در زمینه تولید دست یافته است. این شرکت در سال جاری درصدد است دو طرح توسعه ای فولادسازی و احیای مستقیم را به پیش ببرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۵۲    
مسئولیت اجتماعی دانشگاه، دانشگاه ها را به سمت سرمایه گذاری مناسب بر روی منابع انسانی، توجه به نیازهای محلی و کمک به حل مشکلات منطقه ای و سپس انجام مسئولیت اجتماعی هدایت خواهد کرد و این یعنی حرکت در ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۴۷    
تولید مس پرو طی سه ماهه نخست سال 2024 میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته شاهد رشد 3.5 درصدی بود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۰۹:۱۲    
سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: بر اساس توافق صورت گرفته با صنف طلافروشان، فروشندگان طلا تا شش ماه از ثبت موجودی در سامانه جامع تجارت معاف شدند و این مهلت قابل تمدید است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
سرمربی تیم هندبال پرواز هوانیروز گفت: تا چندسال پیش نگاه ما فقط به کوبل داوری بود، اما امروز می بینیم باید برای ناظران مسابقه هم ناظر در نظر گرفته شود که در مسابقه دخالت نکنند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۵۲    
سرمربی تیم هندبال سپاهان نوین گفت: دو تیم برای ماندن در لیگ به امتیاز این مسابقه نیاز داشتند که در آخرین دقایق بازی را به تساوی کشاندیم و با کسب یک امتیاز خطر سقوط از لیگ برتر را رفع کردیم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۴۲    
حاملان دو نسخه از ژن APOE4 در معرض خطر ابتلاء به آلزایمر هستند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۱:۰۷    
در پایان روز کاری سه شنبه میزان میزان معاملات برق در بورس انرژی با ثبا رکوردی چشمگیر از 229 میلیارد تومان عبور کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۲۰:۱۲    
پیرو دستور رئیس جمهور جلسه کارگروه احیای واحدهای اقتصادی تحت تملک بانک ها برگزار شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۹:۲۲    
استاندار اصفهان گفت: بایستی افراد خوش فکر پای کار روایت پیشرفت بیایند و از ظرفیت آنها استفاده شود، زیرا این حوزه یکی از جبهه های اصلی ما در تقابل با دشمن است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۸:۰۲    
تیم فوتبال چلسی علی رغم هزینه های سرسام آوری که در نقل و انتقالات فصل جاری داشته، نتوانسته نتایج لازم را کسب کند. این تیم با کسب 57 امتیاز در رده هفتم جدول قرار گرفته است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۳۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: در این دولت مجوز استخدام 19 هزار نیروی پرورشی را گرفتیم، اما باز هم نیاز به نیروی پرورشی داریم ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۷:۰۲    
کمیته نقل وانتقالات سازمان لیگ فوتبال ایران، تقویم نقل وانتقالات لیگ های برتر، یک، دسته دوم، دسته سوم و لیگ برتر فوتبال بانوان کشور را در فصل مسابقاتی 04-1403 اعلام کرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
بازار بیلت ترکیه به تازگی رونق گرفته و بیلت ایرانی بهترین گزینه برای واردکنندگان ترکیه است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
معاون محیط زیست انسانی سازمان محیط زیست گفت: سه و هزار و 600 صنعت آلاینده در سطح کشور شناسایی شده اند که در حال فعالی هستند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
مهدی آذربایجانی، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: یک قول به همه عزیزان می دهم که از هیچ تلاشی برای اعتلای نام بزرگ سپاهان دریغ نمی کنیم و از مشورت تمام افرادی که دلشان برای ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
جلسه رسیدگی به پرونده شکایت باشگاه سپاهان از فدراسیون فوتبال در خصوص موضوع سقف بودجه امروز در دادگاه داوری ورزش برگزار شد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: در قانون بودجه امسال 665 هزار میلیارد تومان برای اجرای اقدامات حمایتی و کاهش فقر پیش بینی شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت، پالایشگاه نفت پایا را پایه ای برای توسعه صنعت در استان هرمزگان دانست.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
رئیس جمهور گفت: میدان دادن به بخش خصوصی در صنعت فضایی نیز از دیگر اقدامات خوب و قابل تقدیر این وزارتخانه در راستای مشارکت دهی مردم و تحقق شعار سال بوده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
گروه خودروسازی سایپا در اطلاعیه ای اعلام کرد که سه مدل خودروی کامیونت زامیاد که قرار بود فردا (چهارشنبه) عرضه شود از لیست عرضه حذف شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
بانوی 46 ساله بر اثر سقوط در کانال آب کشاورزی در فولاد شهر جان باخت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در محل احداث مجتمع فولادسازی فراطرح آلیاژ، از مراحل پیشرفت این پروژه بازدید کردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
شرکت آهن و فولاد ارفع در فروردین ماه 1403 توانست در تولید آهن اسفنجی، تولید شمش فولادی و درآمد حاصل از فروش محصولات خود رکوردهای خوبی را ثبت کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
بعد از اعمال اصلاحات اعلامی، لایحه اصلاح قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت از سوی رئیس جمهور طی تاریخ 24 اردیبهشت ماه 1403 به مجلس ارسال شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: تاکنون در حوزه لوازم خانگی از استاندارد داخلی استفاده می کردیم، اما از ابتدای امسال از استانداردهای اروپایی استفاده می کنیم و مردم هم به مرور ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
در روز جمعه دهم ماه می دولت فیلیپین اعلام کرد که قصد دارد با افزودن سه کارخانه فرآوری دیگر، صنعت پایین دستی برای منابع فلز نیکل خود را توسعه دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: انجام طرح های آبخیزداری، آبخوان داری و طرح های زودبازده آب و خاک یکی از مهمترین پایه های امنیت غذایی است که می تواند 50 میلیارد مترمکعب آب را برای بخش کشاورزی و منابع طبیعی ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان از ثبت نام سرویس مدارس دانش آموزان اصفهان خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۶:۵۱    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: در مذاکرات شورای عالی کار این موضوع مطرح شده که تجدیدنظر در حوزه کارگری اعمال شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۷    
سخنگوی دولت گفت: در مقوله کاغذ قبل از شروع کار دولت سیزدهم تولید داخلی 5 هزار تن بود، اما امروز به بیش از 80 هزار تن افزایش یافته است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۵۲    
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 2 دهم از مالیات بر ارزش افزوده تا پایان برنامه هفتم توسعه در اختیار این سازمان قرار می گیرد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۳:۴۲    
رضا امینی، شهردار اهواز در حاشیه آیین معارفه مدیرعامل جدید باشگاه سپاهان گفت: دکتر آذربایجانی یک شخصیت جامع الاطراف است، استعداد و ظرفیت مدیریتی خوبی دارند، در بخش حقوقی ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۴۷    
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد کاهش ساعت کارکنان زن دستگاه های اجرایی به 20 ساعت در هفته مخالفت کردند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۳۶    
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه سال گذشته 424 نقطه ترافیکی پرخطر، ایمن سازی شد؛ گفت: متأسفانه در کشور ما ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۲۱    
مدیر عامل شرکت ملی گاز گفت: در شرایط فعلی برنامه ای برای صادرات گاز نداریم و اگر قرارداد جدیدی برای صادرات گاز امضا شود، نسبت به آن متعهد خواهیم بود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل دفتر هماهنگی امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری اصفهان ضمن ارائه گزارش از اقدامات انجام شده در راستای تحقق شعار سال 1402 ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۲:۱۱    
وزارت راه و شهرسازی در دولت سیزدهم تا نیمه اردیبهشت 1403 اقدام به تکمیل و تحویل 130 هزار و 210 واحد مسکن مهر کرده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۵۶    
مدیرعامل شرکت دانش بنیان افتخار مدیران خاورمیانه با اشاره به طرح سامانه هوشمند مهارت شناسی و شخصیت شناسی منابع انسانی که به مرحله نهایی هجدهمین جشنواره ملی فن آفرینی شیخ بهایی راه یافته است ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۶    
وزیرکار، تعاون و رفاه اجتماعی درخصوص این که متناسب و همسان سازی حقوق بازنشستگان باتوجه به اینکه احکام برنامه هفتم ابلاغ نشده مانده است، چه زمانی این اتفاق خواهد افتاد؛ توضیح داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
بازنشستگان می توانند با مراجعه به سامانه، احکام حقوقی خود را رؤیت یا دریافت کنند؛ این احکام پس از اعمال افزایش مستمری ابلاغی دولت صادر شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۴۱    
مدیر توسعه صنایع پایین دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: بیش از 5 هزار میلیارد تومان عرضه اعتباری به صنایع پایین دست پتروشیمی در فروردین ماه 1403 انجام شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۳۱    
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: با سیاستگذاری های دولت در اقتصاد کلان، شاهدیم که پایان سال 1402 نرخ رشد نقدینگی به 24.3 درصد کاهش یافت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۶    
مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران گفت: برای نخستین بار تأمین نیاز مراکز درمانی به خون و فرآورده های خونی از 90 درصد میانگین کشوری به 100 درصد رسیده و مطابق با آخرین آمار سازمان جهانی بهداشت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۲۶    
رئیس سازمان ملی استاندارد ایران از پیوستن ایران به اتحادیه بین المللی اعتبارسنجی آزمایشگاه ها (آیلَک ILAC) خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل حفظ و احیای بناها، بافت ها و محوطه های تاریخی گفت: هفته میراث فرهنگی با شعار "میراث فرهنگی مشارکت مردمی و مسئولیت اجتماعی" برگزار می شود که بر اساس این شعار برنامه های مختلف تدوین شده است.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۱۱    
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: 400 هزار نفر در 10 هزار واحد صنعتی و تولیدی دانش بنیان کشور مشغول به کار هستند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۶    
بر اساس تحقیق جدید دانشمندان دانشگاه هاروارد، مصرف یک قاشق چای خوری روغن زیتون در روز خطر مرگ بر اثر زوال عقل را کاهش می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۱:۰۱    
سرمربی تیم هندبال گیتی پسند گفت: باتوجه بر اینکه دومین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می کنیم از بازیکنانم و نتایجی که کسب کردیم راضی هستم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۶    
تالارهای بورس کالای ایران روز سه شنبه 25 اردیبهشت میزبان عرضه 680 هزار و 161 تن انواع کالا و محصول هستند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۵۱    
علیرضا لولاگر، دبیر انجمن تولیدکنندگان اسباب بازی ایران گفت: تولید اسباب بازی از اواسط دهه 90 سمت وسوی مناسبی پیدا کرد و به اصطلاح این صنعت جان گرفت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۴۶    
نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از موافقت دولت با کاهش ساعت کاری به 40 ساعت در هفته خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با تاکید بر اینکه بسته تشویقی مخصوص بافت های تاریخی آماده شده و اکنون در مرحله تصویب قرار دارد ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۶    
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: تمام تلاشم این است که خودم را صددرصد وقف مأموریتی که پذیرفته ام، بکنم و در راستای اعتلای نام بزرگ ایران، اصفهان و سپاهان قدم بردارم.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۳۱    
شهردار اهواز در آیین معارفه مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: بسیاری از مردم دنیا، اصفهان و بخشی نیز سپاهان را شناسنامه ورزش ایران می دانند و این شرایط رسالت ما را سنگین تر می کند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۲۱    
رئیس هیئت مدیره باشگاه فولاد مبارکه سپاهان گفت: باشگاه سپاهان با 23 رشته ورزشی و 85 تیم ورزشی بانوان و آقایان در رده های مختلف سنی از سرمایه های اجتماعی استان اصفهان است و همه اقشار استان اصفهان ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۶    
پیش فروش بلیط قطارهای مسافری برای بازه زمانی اول تا هجدهم خرداد، از فردا (سه شنبه، 25 اردیبهشت) آغاز می شود.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۱۱    
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت کرمان گفت: فهرست 70 فرصت سرمایه گذاری بخش صنعت و معدن استان آماده و در همایش بین المللی آیدکس 2024 این استان معرفی شده تا سرمایه گذاران از این ظرفیت ها استفاده کنند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۱۰:۰۱    
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در آیین معارفه مدیرعامل جدید باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان گفت: توجه به قهرمانی یکی از رویکردهای مهم باشگاه سپاهان است و در این زمینه وظیفه ما تربیت ورزشکاران ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۵۶    
روز گذشته دلار آزاد برای ساعاتی در کانال قیمتی 59 هزار تومانی به فروش رسید.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۴۶    
وزیر نیرو گفت: در فصل گرم سال گذشته و در سایه تأمین برق کافی برای صنایع سیمانی، میزان تولید این صنعت نسبت به سال قبل 11 درصد افزایش یافت.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۳۱    
این سنگ قیمتی نادر و خیره کننده، با رنگ های متراکم و طرح های منحصر به فرد خود، گویی قطعه ای از رنگین کمان را در دل خود جای داده است ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۲۶    
مجری طرح احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس اعلام کرد: ایمیدرو در قالب این طرح طی سال گذشته، 493 معدن کوچک مقیاس را احیا و فعال سازی کرده یا توسعه داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۶    
عضو اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی شایعه گران شدن قیمت گوشت مرغ را تکذیب کرد و گفت: جوجه ریزی طبق روال در حال انجام است و هیچ افزایش قیمتی در بحث قیمت مرغ نخواهیم داشت ...
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۹:۰۱    
دبیر ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور با بیان اینکه هیچ بانکی حق ندارد واحد تولیدی را بخاطر بدهی، تعطیل یا توقیف کند گفت: مدیران اقتصادی باید دل شیر داشته باشند.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۵۱    
شاخص کیفیت هوای کلانشهر اصفهان، زرین شهر، مبارکه، خمینی شهر، شاهین شهر، نجف آباد، سجزی و قهجاورستان امروز سه شنبه 25 اردیبهشت وضعیت قابل قبول (سالم) را نشان می دهد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۸:۳۱    
رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه در شرق خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش شدت خواهد داشت، از تداوم رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید در بعضی استان ها خبر داد.
پایگاه خبری ایراسین   ۱۴۰۳/۰۲/۲۵ - ۰۷:۴۷    
فولادسازان چینی در پی رشد تقاضا برای محصولات فولادی پس از تعطیلات روز کارگر تمام خطوط تولید خود را بکار گرفته اند که نتیجه آن بهره برداری 87.67 درصدی از ظرفیت کارخانه های کوره بلند بود ...