پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۲:۰۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 19 خرداد 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 2 خرداد 1394 شبکه خبر 9 خرداد 1394 شبکه خبر 12 خرداد 1394 شبکه خبر 18 خرداد 1394 شبکه خبر 19 خرداد 1394 شبکه خبر 20 خرداد 1394 شبکه خبر 21 خرداد 1394 شبکه خبر 22 خرداد 1394 شبکه خبر 23 خرداد 1394 شبکه خبر 24 خرداد 1394 شبکه خبر 25 خرداد 1394 شبکه خبر 26 خرداد 1394 شبکه خبر 27 خرداد 1394 شبکه خبر 28 خرداد 1394 شبکه خبر 29 خرداد 1394 شبکه خبر 30 خرداد 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۳:۴۲    
رئیس جمهور ترکیه که قبل از انتخابات مجلس یک نفس سخنرانی تلویزیونی داشت و فعال بود از زمان اعلام نتایج و ناکامی حزبش در انتخابات به صورت ناگهانی سکوت اختیار کرده و هیچ سخنرانی ای نداشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۳:۰۲    
پیشخوان خبر: شورای عالی آمار، در حالی مرکز آمار ایران را بعنوان مرجع و مسئول تولید و انتشار آمار رسمی کشور اعلام کرده است که برخی کارشناسان نگرانند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۲:۲۲    
نخست وزیر یونان درباره فروپاشی منطقه یورو هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۱:۴۲    
کامل بودن واکسیناسیون برای نام نویسی دانش آموزان در مدارس به علت عرضه نشدن واکسن سه گانه در مراکز درمانی، الزامی نیست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۱:۰۶    
ساعت کار کارکنان در ماه مبارک رمضان تغییر نمی کند/ معافیت مالیاتی دفاتر خدمات زیارتی/ بهره برداری از دو طرح پتروشیمی در کرمانشاه/ مصوبات مجلس شورای اسلامی/ امضای تفاهم نامه ایران و لوکزامبورگ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۲۰:۵۱    
دو طرح پتروشیمی امروز در کرمانشاه به بهره برداری رسید. طرح بازیافت گاز دی اکسید کربن یکی از این طرح هاست که نخستین بار در صنایع پتروشیمی کشور به بهره برداری می رسد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۷    
تانوکارا به لباس های دست چندم و دوریختنی خارجی گفته می شودکه متخصصین پوست و بیماری های عفونی معتقدند نمی توان از بهداشت این لباس ها مطمئن بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۷    
رئیس سازمان حج و زیارت از معافیت دفاتر خدمات زیارتی و کارگزاران حج سراسر کشور از پرداخت مالیات خبر داد و گفت: این قانون به تائید شورای نگهبان رسیده است و با اجرای آن ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۷    
رئیس پلیس پایتخت با اعلام دستگیری 108 سارق مسلح در شهر تهران، برنامه های ویژه پلیس برای ماه مبارک رمضان را اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۷    
جابجایی درخت ها اگر با در نظر گرفتن شرایط استاندارد انجام نشود منجر به تخریب درخت ها می شود .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۸:۲۷    
لیمو سیستم ایمنی را تقویت و از بدن سم زدایی می کند، سوءهاضمه را برطرف و لکه های پوستی را کم رنگ می کند و باعث کاهش وزن می شود. دارچین نیز دارای خاصیت ضد میکروبی، ضد سرطانی و کنترل کننده قند خون است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۵۷    
اگرچه اغلب مربیان و بازیکنان ایرانی عقیده دارند که سطح لیگ قطر بسیار پائین تر از لیگ ایران است، اما بسیاری از بازیکنان برتر ایرانی و حتی ملی پوش ها در سال های اخیر راهی این کشور شده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۷    
محققان در یک بررسی جدید دریافتند 34 سالگی شادترین سال زندگی هر انسانی است و در اواسط دهه 30 ، میزان شادی و نشاطی که فرد احساس می کند از هر زمان دیگری بیشتر است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۷:۲۷    
رتبه بندی مدارس شاهد در دو ماه آینده در همه استان ها اجرایی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
ارتش سوریه در عملیات وسیعی در شرق و شمال استان حمص، شماری از مقرهای عناصر مسلح وابسته به گروه های تروریستی تکفیری داعش و جبهه النصره را هدف قرار داد و خسارات سنگینی بر آنها وارد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
ایران و لوکزامبورگ تفاهم نامه همکاری بانکی و توسعه صنایع کوچک و متوسط امضا کردند. این تفاهمنامه در حاشیه دیدار هیئت تجاری، مالی و صنعتی لوکزامبورگ از اتاق ایران به امضا رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: در حال حاضر 13 مرکز استان در کشور با مشکل کم آبی یا تنش آبی مواجه هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
شهر ماکو به شهر سنگی ایران معروف است. صخره های بلندی که ماکو را احاطه کرده اند جلوه زیبای به این شهر کوهستانی داده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۶:۵۷    
طوفان در استان سیستان و بلوچستان خسارت هایی را به زیر ساخت های مختلف شمال این استان، به ویژه در بخش کشاورزی وارد کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۲    
معاون وزیر امور خارجه امریکا ادعا کرد "الزامات و محدودیت های توافق با ایران ابدی خواهد بود." وی با این حال اذعان کرد که امریکا به توافق با ایران نیازمند است و اگر موفق نشود، در انزوا قرار می گیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۵:۴۲    
اسقف های مسیحی مشرق زمین در نشست دمشق خواستار همکاری مسیحیان و مسلمانان در رویارویی با تروریست های تکفیری شدند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۷    
سپرده گذاری برای دریافت وام مسکن برای کسانی که تاکنون خانه نداشته اند از امروز سه شنبه در بانک مسکن آغاز شد. این وام هنوز به هیچکس پرداخت نشده، اما موج روانی آن می تواند سازندگان مسکن را امیدوار کند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۴:۵۷    
نگاهی به عکس های خبری روز از گوشه و کنار ایران و جهان در روز سه شنبه، 19 خرداد 1394، از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۰    
فرماندهی عملیات بغداد از تسلط نیروهای عراقی بر مناطق و روستاهای شرق کرمه خبر داد. نیروهای امنیتی نیز حمله گروه تروریستی داعش به شرق تکریت و رمادی را دفع کردند و 32 تروریست را به هلاکت رساندند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۲:۰۰    
یک کارشناس امور بانکی، رقابت بانک های ایرانی برای سود بیشتر را یکی از معضلات و مشکلات شبکه بانکی کشور دانست و گفت: سودآوری ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۶    
بارش های پراکنده در گیلان، مازندران و گستان امروز و فردا هم ادامه خواهد داشت و تا مناطق مرتفع البرز نیز کشیده می شود، اما در شهرهای غربی و جنوبی بازهم گرد و غبار حاکم می شود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۱:۱۴    
استفاده نکردن از تسهیلات بانکی و امکانات دولت در حوزه مسکن ، شرط اصلی دریافت تسهیلات مسکن یکم /گشایش نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری INOTEX2015 ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۵۳    
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال روز گذشته (18 خرداد) پیش از اردوی ازبکستان با حضور سردار آزمون انجام شد. در آغاز تمرین کی روش دقایقی با ملی پوشان صحبت کرد و سپس بازیکنان زیر نظر دکتر دیگو بدنساز تیم به ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۸    
تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان و ترکمنستان امروز راهی تاشکند می شود. سردار آزمون که گفته می شد مشکل خروجی دارد نیز با رفع این مشکل، تیم ملی را همراهی می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۱۸    
طرح بزرگ قرآنی 1449 از شنبه 23 خرداد با هدف حفظ سوره مبارکه " یس " برگزار خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۸    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور روز سه شنبه 19 خرداد ماه 1394
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۱۰:۰۳    
ایران باتولید سالانه بیش از 350 هزار تن باریت رتبه پنجم جهان را به خود اختصاص داده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۸    
معاون وزیر خارجه آمریکا گفت: خیالپردازی است که تصور کنیم ایران به طور ساده در برابر هر درخواست ما و با افزایش فشارها و از راه تحریم ها تسلیم شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۸    
برای نخستین بار استحصال خاویار در مرکز تحقیقات ملی آبزیان آب شور بافق انجام شد. با استحصال خاویار از فیل ماهیان پرورش یافته در این مرکز، استان یزد هم به استان های تولید کننده خاویار پیوست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۴۸    
تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با ازبکستان و ترکمنستان امروز راهی تاشکند می شود. سردار آزمون که گفته می شد مشکل خروجی دارد نیز با رفع این مشکل، تیم ملی را همراهی می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۳    
قیمت خودروهای داخلی در بازار تغییر چندانی نسبت به روزهای قبل نداشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۳    
همه سر کار بودند/ ژنرال جدی شد/ ودیعه هدایتی در آستانه توقیف/ به خاطر شما برمی گردم/ کاچی بهتر از هیچی / از حرفی که در باره استقلال زدم شک نکنید/ از مردم تبریز عذر می خواهم
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۹:۰۳    
کارخانه سیمان کرمان از معدود کارخانه هایی است که به تولید سیمان چاه نفت کلاس G می پردازد و تنها کارخانه ای است که با ظرفیت تولید بیش از 30 هزار تن از این محصول ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۳۳    
همزمان با ادامه تلاشها برای برگزاری نشست ژنو به منظور حل بحران یمن ، هواپیماهای سعودی بامداد امروز مرکز صنعا را بمباران کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۳۳    
اعلام نتایج انتخابات مجلس ترکیه و ناکام ماندن حزب حاکم عدالت و توسعه در کسب اکثریت مجلس، بازتاب گسترده ای در رسانه و صاحبنظران این کشور داشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۸    
قیمت طلا در بازارهای جهانی اندکی کاهش یافت اما در بازار تهران نشانه ای از کاهش قیمت دیده نمی شود. امروز سه شنبه 19 خردادماه، هر گرم طلای 18 عیار حدود 94 هزار تومان عرضه شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۱۸    
نگاهی به عناوین اصلی اخبار روزنامه های (سیاسی, اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی, و ...) صبح کشور در 19 خرداد 1394
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۰۳    
هفته اهدا خون فرصت مناسب برای کسانی است که دوست دارند در این اقدام انسانی مشارکت کنند. این هفته، به همین عنوان نامگذاری شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۰۳    
سران گروه هفت همکاری ایران را با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای پاسخ گویی به " مطالعات ادعایی " خواستار شدند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۳/۱۹ - ۰۸:۰۳    
نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری جمهوری اسلامی ایران (INOTEX2015) امروز در تهران گشایش می یابد.