شنبه ۰۸ اردیبهشتساعت ۱۰:۲۵Apr 2024 27
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 31 شهریور 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 1 شهریور 1394 شبکه خبر 2 شهریور 1394 شبکه خبر 3 شهریور 1394 شبکه خبر 4 شهریور 1394 شبکه خبر 5 شهریور 1394 شبکه خبر 6 شهریور 1394 شبکه خبر 7 شهریور 1394 شبکه خبر 8 شهریور 1394 شبکه خبر 9 شهریور 1394 شبکه خبر 10 شهریور 1394 شبکه خبر 11 شهریور 1394 شبکه خبر 12 شهریور 1394 شبکه خبر 13 شهریور 1394 شبکه خبر 14 شهریور 1394 شبکه خبر 15 شهریور 1394 شبکه خبر 16 شهریور 1394 شبکه خبر 17 شهریور 1394 شبکه خبر 18 شهریور 1394 شبکه خبر 19 شهریور 1394 شبکه خبر 20 شهریور 1394 شبکه خبر 21 شهریور 1394 شبکه خبر 22 شهریور 1394 شبکه خبر 23 شهریور 1394 شبکه خبر 24 شهریور 1394 شبکه خبر 25 شهریور 1394 شبکه خبر 26 شهریور 1394 شبکه خبر 27 شهریور 1394 شبکه خبر 28 شهریور 1394 شبکه خبر 29 شهریور 1394 شبکه خبر 30 شهریور 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۵۶    
کارشناس مسائل شرق آسیا: تصویب لایحه امنیتی ژاپن برای اعزام سرباز به خارج از مرزهای ژاپن، به معنای پیامدهای دامنه دار برای آسیا به ویژه چین و کره شمالی است اما اینکه ژاپن با این ارتش مجهز چه اهدافی را ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۳:۳۵    
یک جانباز بصیر: جوانان ما با دین و انقلاب مشکلی ندارند بلکه با انقلابی نماها مشکل دارند . هر چند ظاهر جوانان امروز کمی غلط انداز است اما نمی توان دلهای پاک آن ها را انکار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۹    
وزیر امور خارجه کشورمان به منظور شرکت در نشست های آغازین هفتادمین مجمع عمومی سازمان ملل، دقایقی قبل وارد فرودگاه جان اف کندی نیویورک شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۲:۰۳    
بانک مرکزی با هشدار به سپرده گذاران اعلام کرد: صدور گواهی سپرده در قبال خرید املاک و مستغلات مشتریان توسط نهادهای پولی بدون مجوز ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۴۰    
دکتر حسن روحانی رییس جمهوری طی حکمی دکتر سیدابوالحسن فیروزآبادی را به عنوان دبیر شورای عالی و رییس مرکز فضای مجازی کشور منصوب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۳۴    
وزارت آموزش و پرورش عراق، بازگشایی مدارس ابتدایی را به علت شیوع بیماری وبا، یک ماه به تعویق انداخت. دفتر نخست وزیری عراق هم با تعویق بازگشایی مدارس ابتدایی موافقت کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۹    
آمادگی کامل دفاعی / دستاورد جدید پدافند هوایی / پذیرش مشروط برجام در مجلس / رصد نرخ های سودسپرده و تسهیلات / واردات بی رویه / اخبار کوتاه و در حاشیه مهمترین اخبار خبرهای 20
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۴    
دو وزیر کابینه دولت موقت ترکیه استعفا دادند اما هنوز درباره علت استعفای این افراد خبری منتشر نشده است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۲۴    
اتحادیه اروپا با طرح توزیع و اسکان 120 هزار پناه جو بین کشورهای اروپایی موافقت کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۶    
رییس سازمان بهزیستی ایران که به آلمان سفر کرده است پس از بازدید از موسسات نگهداری معلولان آلمان گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۱:۱۰    
فرمانده منطقه سوم نظامی نیروهای طرفدار منصور هادی در عملیات ارتش یمن و کمیته های مردمی در مارب زخمی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۵۹    
رژه یگان های نمونه نیروهای مسلح در نخستین روز هفته دفاع مقدس/ وداع با شهدای گمنام در دانشگاه دفاع ملی/ کلاس اولی ها در مدارس/ تغییرات در کتب درسی/ عزیمت زائران به عرفات ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
راه پدر ، چه جای پای مطمئن و روشنی است ، جای پایی که پدر با قدم های راسخ و باصلابتش به جا گذاشت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۴۴    
مرعشی و بی شرف خواندن برخی از ایرانیان / کامرون فاسد / دعوت به دوئل طنز / خلاف قانون / مرغ سرکنده / ازمتهم شکایت کنید / دار مکافات از جمله عناوین در حاشیه امشب خبر 20 سه شنبه 31 شهریور 94 است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۳۵    
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: متاسفانه در انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان توفیق چندانی نداشته ایم و هر چند در این حوزه اقدامات زیادی انجام شده است اما هنوز کارهای فراوانی برای ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۲۳    
وزیر کشور از اختصاص بودجه 800 میلیارد تومانی برای جلوگیری از ورود مواد مخدر از مرزهای کشور خبر داد که 400 میلیارد تومان آن از منابع داخلی سپاه تامین می شود و 400 میلیارد تومان را نیز دولت متعهد شده ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۲۰:۰۸    
مراسم وداع با دو شهید گمنام امشب بعد از نماز مغرب و عشا در دانشگاه دفاع ملی برگزار می شود. پیکر این دو شهید دفاع مقدس فردا همزمان با روز عرفه در دانشگاه دفاع ملی تشییع می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۳۵    
یک دوچرخه سوار بدلکار بلژیکی توانست بر روی یک طناب باریک در بین دو کوه صخره ای به ارتفاع 120 متر با دوچرخه حرکت کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۹:۱۱    
برخی منابع غربی و عربی از ورود منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن به عدن خبر دادند . در همین حال برزیل ، مکزیک ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۵۶    
رییس جمهوری اسلامی ایران با قدردانی از نقش سازنده عمان در منطقه، تقویت همکاری های منطقه ای برای پایان دادن به بحران های منطقه را ضروری خواند و اظهارداشت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۸:۰۰    
تصاویر منتشر شده از فرزند حاکم دبی نشان می دهد که علت مرگ راشد بن محمد، سکته مغزی نبوده و او یکی از تلفات ارتش امارات در جنگ با مردم یمن محسوب می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
لیگ دسته اول فوتبال عصر امروز با برگزاری 9 دیدار ، وارد هفتمین هفته می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۳۰    
رزمایش نظامی روسیه در دریای مدیترانه آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
با اعلام مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی 10 کشتی گیر مجاز به شرکت در رقابت های لیگ های داخلی و خارجی نیستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۷:۱۶    
کارشناس مسائل سیاسی افغانستان اظهار کرد؛ گروه تروریستی داعش هیچ پایگاهی در افغانستان ندارد و تنها با کمک تبلیغات رسانه ای خود را مطرح کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
رژه آغاز هفته دفاع مقدس با حضور روحانی / کلاس اولی ها در مدارس / بهره برداری از خط سه مترو با حضور رئیس جمهور / قرارداد دارویی ایران دانمارک / آغاز مناسک حج از امروز ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس عراق از ابتلا بیش از 40 نفر در پایتخت این کشور به وبا خبر داد. منابع آب بغداد از هنگام اشغال عراق به دست ارتش آمریکا و متحدانش در سال 2003 و همچنین از هنگام حمله داعش در ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۴۳    
در نخستین روز از هفته دفاع مقدس، یگان های نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران با برگزاری رژه، آمادگی رزمی و اقتدار نظامی و تسلیحاتی خود را به نمایش گذاشتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پس از دیدار با فرانسوا اولاند از احتمال آغاز انتفاضه جدید علیه رژیم صهیونیستی هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
به دلیل تراکم کالاهای تولیدی در واحدهای های صنعتی ناشی از رکود، باید به سمت ایجاد تقاضای خارجی برای کالاهای ایرانی، برویم.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۶:۳۸    
رئیس ستاد نماز جمعه تهران گفت: نماز عید سعید قربان در صبح روز عید، در دانشگاه تهران برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قدرت بازدارندگی ایران باعث شده تا دشمنان جنگ علیه ایران را از دستور کار خارج کنند و همین موضوع آمریکا را به انفعال کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۵۳    
دبیرکل سازمان ملل، از تشکیل 4 کارگروه برای گفتگو درباره سوریه خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۴۴    
زائران ایرانی خانه خدا ؛ امروز راهی سرزمین عرفات می شوند. مراسم برائت از مشرکین و دعای پرفیض عرفه فردا برگزار می شود . در مراسم حج امسال یک میلیون و 377 هزار زائر از سراسر جهان حضور دارند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
در حمله هوایی جنگنده های سعودی به هتلی در صنعا، 20 غیرنظامی شهید شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۳    
امیرعبداللهیان که در مسکو به سرمی برد گفت: اگر اقدامات رژیم کودک کش صهیونیستی در مسجدالاقصی متوقف نشود پاسخ قاطع و کوبنده ای در پی خواهدداشت .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۱۰    
معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: همه مشمولان متقاضی تمدید تاریخ اعزام به خدمت می توانند با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) درخواست خود را ثبت کنند تا بر اساس ظرفیت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۷    
رئیس کل دادگستری استان البرز، گفت: 80 درصد ساخت و سازهایی که از گذشته تاکنون در جاده چالوس صورت گرفته، غیرمجاز است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
نگاهی به عکس های برخی رخدادهای ایران و جهان در پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر در 31 شهریور 1394.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
همزمان با رونمایی از رنوساندرو، خط تولید انبوه این خودرو در دو مدل دنده دستی و اتوماتیک، در شرکت پارس خودرو به بهره برداری رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۵    
شهردار تهران گفت : ما این قول را می دهیم که ظرفیت متروی تهران را در شش ماهه اول سال 96 از حدود سه میلیون نفر به 10 میلیون نفر در روز افزایش دهیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۵:۰۲    
معاون بازار بورس از مردم خواست سهام خود را به قیمت پائین نفروشند و منتظر باشند تا تدبیر دولتمردان از ادامه افت بازار جلوگیری کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۳۵    
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در همایش فعالان اقتصادی ایران و فرانسه اعلام کرد بازار بورس ایران آماده پذیرفتن سرمایه گذاران خارجی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
از این به بعد، به کامیون ها و اتوبوس ها دو نوع سهمیه گازوئیل داده می شود و سهمیه خودروهایی که یک سر خالی هستند، کمتر است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۴:۰۸    
اسامی پذیرفته شدگان دوره های متمرکز کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی چهارشنبه اول مهر اعلام می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۳:۵۳    
وزیر امور خارجه در حکمی سید عباس عراقچی را به عنوان رئیس ستاد پیگیری برجام منصوب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۷    
مراسم جشن شکوفه ها و جشن غنچه ها امروز در مدرسه زهرای مرضیه (س) در منطقه هشت تهران برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۵۴    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نتوانست نمایندگانی را که به بی توجهی به مشکلات معلولان و تبدیل کردن بهزیستی به حیات خلوت هزینه ها و برنامه های تبلیغاتی اعتراض داشتند، قانع کند و از مجلس کارت زرد گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۳۰    
وزیر امور خارجه فرانسه در اقدامی غیرمنتظره از چرخش سیاسی و تغییر موضع کشورش نسبت به سوریه و دولت بشار اسد، خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۲۴    
رئیس جمهور برزیل، سفیر جدید رژیم صهیونیستی را به علت سکونت در شهرکی که روی زمین های فلسطینیان ساخته شده، به کشورش راه نداد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۹    
یک سازمان حفاظت از اطلاعات بلژیک اعلام کرد، شرکت فیس بوک با جاسوسی از کاربران اروپایی این شبکه اجتماعی، مانند آژانس امنیت ملی آمریکا عمل می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
شبکه العالم از 4 بار حمله جنگنده های سعودی به مدرسه بیت سید در صنعا و زخمی شدن شماری از افراد مدرسه در یمن خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
اجرای مرحله اول طرح عرضه گازوئیل بر اساس پیمایش بعد از چهار وعده ناکام، فردا عملیاتی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۲:۰۰    
محققان یکی از شرکتهای دانش بنیان مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان موفق به طراحی و ساخت مدل سه بعدی جمجه یک بیمار به منظور استفاده در برنامه ریزی یک جراحی ترمیمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۹    
برای آشنایی گردشگران با صنایع دستی استان فارس ، نمایشگاهی از این آثار در شیراز برگزار شده است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
قائم مقام بانک مرکزی دست کاری نرخ ارز را برای تامین یارانه نقدی رد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
نخستین قرارداد ایران و اروپا پس از توافق هسته ای با سرمایه گذاری 70 میلیون یورویی دانمارک، به امضا رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۵۲    
نیروهای امنیتی چین یک جاسوس امریکایی را که در پوشش بازرگان، اطلاعات حساسی را به امریکا منتقل می کرد، بازداشت کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۳۰    
منابع عربستان سعودی، امارات عربی متحده را به لو دادن محل حضور "فهد بن ترکی" شاهزاده سعودی و فرمانده نیروی زمینی این کشور در یمن متهم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
رسوایی فروش تسلیحات انگلیس به عربستان و نقش پشت پرده این کشور در دامن زدن به جنگ یمن، انتقاد افکار عمومی به سیاست های جنگ طلبانه لندن را در پی داشته است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
رئیس اتحادیه لبنیات فروشان گفت: از سوم مهر ، بازرسی واحدهای فروش لبنیات در سطح شهر تهران تشدید و با واحدهای متخلف برخورد می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۲۷    
مراسم تشییع پیکرهای مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس فردا همزمان با روز عرفه در دانشگاه دفاع ملی برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
وزیر آموزش و پرورش از صدور احکام جدید معلمان بر اساس طرح رتبه بندی در همه استان ها خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۱۱    
بزرگترین خط متروی خاورمیانه با حضور رئیس جمهور در تهران به بهره برداری رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۱:۰۵    
وزارت اوقاف کویت امام جماعت شیعه را به علت ایراد خطبه های تحریک کننده بازداشت کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
روحانی در رژه ، آغاز مراسم حج تمتع امسال ، آغاز سال تحصیلی کلاس اولی ها ، خط مترو ، سفر ظریف ، آخرین تحولات بحران مهاجران در اروپا ، راهپیمایی مردم یمن در سالروز انقلاب ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۹    
تیم ملی والیبال ایران در دهمین دیدار خود مغلوب کانادا شد و به رتبه هشتم جدول سقوط کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳    
الکسیس سیپراس برای دومین بار طی هشت ماه گذشته به عنوان نخست وزیر یونان، سوگند یاد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۳    
نائب رئیس کمیسیون ویژه بررسی برجام مجلس با اشاره به اینکه گزارش اولیه برجام آماده شده است، گفت: این گزارش را در روزهای آینده به مجلس ارائه کنیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۵۰    
دولت هند از صنایع فولاد این کشور خواست در ایران سرمایه گذاری کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۸    
تیراندازی در شمال ایالت کالیفرنیا، 4 کشته و زخمی برجا گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۲    
اسلوونی برای مقابله با بحران آوارگان مرز با کرواسی را بست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۹    
دیده بان حقوق بشر، مصر را برای تخریب گسترده خانه ها در سینا محکوم کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۳    
شمار افراد بالای 80 سال در ژاپن به 10 میلیون نفر رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۲۰    
شبکه العالم از حمله جنگنده های سعودی به منطقه شعله در مارب یمن خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۱۰:۱۱    
ارتش ترکیه از مرگ دست کم 55 عضو پ. ک. ک در حملات هوایی به شمال عراق خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
با بهره برداری از بیمارستان صحرایی در منطقه دیناران شهرستان اردل چهارمحال و بختیاری ، دسترسی مردم این مناطق به خدمات پزشکی فراهم شد .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۹    
مقامات شرکت کننده در نخستین همایش اقتصاد و سلامت، از برنامه دولت برای افزایش صادرات دارو سخن گفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
مجتمع نظامی ارتش سعودی در شهر الخوبه در استان جیزان عربستان به تصرف نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یمن در آمد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
ملی پوشان کشورمان در ست اول برابر کانادا در رقابت های جام جهانی والیبال با نتیجه 25-23 مغلوب شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۵۲    
مردم یمن دیروز سالگرد پیروزی انقلاب خود را در صنعا پایتخت این کشور جشن گرفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۷    
مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی گفت: براساس هماهنگی با بانک ها تا دهم مهر همه وام های ازدواج سال 92 و قبل از آن و تا پایان آذر همه وام های ازدواج سال 93 پرداخت خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۷    
روسیه آموزش 95 هزار نیروی یگانهای ویژه خود را برای ورود به خاک سوریه و مبارزه با تروریسم آغاز کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
روسیه از آمریکا برای استقرار سامانه سلاح هسته ای جدید در آلمان، انتقاد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
یگان های مختلف نیروهای نظامی جمهوری اسلامی ایران در سالروز آغاز دفاع مقدس مراسم رژه برگزار کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
منابع آگاه از سقوط یک جنگنده اف 18 در شمال ایالت کالیفرنیا آمریکا، خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۳۴    
رئیس مرکز تحقیقات راه ، مسکن و شهرسازی از راه اندازی سامانه های هشدار و پاسخ سریع زلزله در شهر تهران خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۹    
هیئت مذاکره کننده هسته ای به سرپرستی وزیر امور خارجه راهی نیویورک شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
همزمان با سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) و آغاز هفته دفاع مقدس پیکر مطهر سه شهید گمنام در بوستان مجیدیه واقع در منطقه چهار تهران تشییع و به خاک سپرده شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
گلیم بافی از هنرهای مردم یزد است که محصولی زیبا و پرطرفدار را به علاقه مندان صنایع دستی ارائه می کند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۹:۰۰    
نزدیک به هفتاد هزار حاجی ایرانی از امروز مراسم حج را آغاز می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
دست کم 11 نفر براثر انفجار خودرو بمب گذاری شده در یک بازار دربغداد کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
یک میلیون و 300 هزار نوآموز کلاس اولی همزمان با روز جشن شکوفه ها سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
معاون عربی وآفریقایی وزیر امور خارجه گفت: ایران و روسیه بر حل بحران سوریه از طریق سیاسی تاکید دارند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
نیمه شمالی خط 3 مترو تهران امروز به بهره برداری می رسد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۵۷    
اشتغال زنان تایوانی در خارج از خانه ، وظیفه تربیت فرزندان را بر دوش پدران گذاشته است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۹    
کمیته استیناف در آستانه استعفای دسته جمعی/ استقلال با مظلومی به صدر رسید/ استقلال شاخ لیگ/ لشگرکشی به صدر/ عابدزاده بهترین دروازه بان بعد از انقلاب/ پرویز فخر فروخت/ من به این جریان مشکوک هستم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۳۳    
حجت الاسلام و المسلمین روحانی در مراسم رژه نیروهای مسلح تصریح کرد: بزرگترین نیروهای نظامی ضد ترور و ضد تروریسم؛ نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۱۳    
بازار طلا و ارز تهران امروز سه شنبه فعالیتش را بر اساس قیمت های عصر دیروز آغاز کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۶/۳۱ - ۰۸:۰۰    
نگاهی به اخبار روز جهان از دریچه کاریکاتور در روز سه شنبه، 31 شهریور 1394.