چهارشنبه ۱۹ اردیبهشتساعت ۱۶:۳۱May 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 28 تیر 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 1 تیر 1394 شبکه خبر 2 تیر 1394 شبکه خبر 3 تیر 1394 شبکه خبر 4 تیر 1394 شبکه خبر 5 تیر 1394 شبکه خبر 6 تیر 1394 شبکه خبر 7 تیر 1394 شبکه خبر 8 تیر 1394 شبکه خبر 9 تیر 1394 شبکه خبر 10 تیر 1394 شبکه خبر 11 تیر 1394 شبکه خبر 12 تیر 1394 شبکه خبر 13 تیر 1394 شبکه خبر 14 تیر 1394 شبکه خبر 15 تیر 1394 شبکه خبر 16 تیر 1394 شبکه خبر 17 تیر 1394 شبکه خبر 18 تیر 1394 شبکه خبر 19 تیر 1394 شبکه خبر 20 تیر 1394 شبکه خبر 21 تیر 1394 شبکه خبر 22 تیر 1394 شبکه خبر 23 تیر 1394 شبکه خبر 24 تیر 1394 شبکه خبر 25 تیر 1394 شبکه خبر 26 تیر 1394 شبکه خبر 27 تیر 1394 شبکه خبر 28 تیر 1394 شبکه خبر 29 تیر 1394 شبکه خبر 30 تیر 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۲۲:۲۵    
مهتدی گفت: انصارالله دو گزینه دارد، امکان استفاده از موشک های دوربرد را دارد و اگر موشک های کروز را به ریاض شلیک کند، اوضاع در عربستان به هم خواهد ریخت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۲۱:۱۴    
وزیر بهداشت با تاکید بر تجمیع بیمه ها گفت: تجمیع بیمه ها خواست مشترک وزارت بهداشت و سازمان جهانی بهداشت است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۲۰:۵۵    
از ابتدای سال تاکنون 100 هزار تن پنبه از بندر شهید رجائی بندرعباس ترانزیت شده که پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به 800 هزار تن برسد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۲۰:۵۲    
در پی باران و رعد و برق در تهران برق برخی مناطق پایتخت قطع شد. وزش باد همراه با گرد و خاک در تهران تا 78 کیلومتر رسید. طوفان سبب شکستن درختان، واژگونی داربست ها و قطع کابل های ارتباطی شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۹:۳۵    
مواضع ارتش و نیروهای مردمی در عدن هدف جنگنده های سعودی در حمایت از شبه نظامیان وابسته به رئیس جمهور فراری یمن و عناصر القاعده قرار گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۶    
بارش باران و تگرگ و سیل ویرانگر در مناطقی از شمال غرب چین خسارت های زیادی به خانه ها ، تاسیسات شهری و اداری وارد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۲۰:۱۲    
پیشروی نیروهای ارتش عراق و داوطلبان مردمی به سمت ورودی های شهر الرمادی مرکز استان الانبار ادامه دارد .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۹:۲۶    
معاون مالیات های مستقیم سازمان امور مالیاتی ساعت 24 چهارشنبه 31 تیر را آخرین مهلت تسلیم اظهارنامه های مالیاتی اعلام کرد و از مودیان خواست ارسال اظهارنامه های خود را به ساعات پایانی موکول نکنند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۷:۴۱    
یکی از مهم ترین حربه های دشمنان انقلاب اسلامی، تبدیل فرصت های جمهوری اسلامی ایران به تهدید علیه خودش است. نمونه ی بارز آن را می توان پس از انتخابات سال 88 مشاهده نمود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
محدودیت های ترافیکی / بارش باران در گیلان و مازندران/ قطعنامه لغو تحریم های ایران / هئیت آلمانی در تهران / رونق تجارت در بنادر ایران گزیده ای از مهمترین خبر های بخش خبری 13 یکشنبه 28 تیر 1394
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۷:۲۹    
مفتی تونس به دلیل آنکه روز جمعه را عید سعید فطر اعلام کرده بود عذرخواهی کرد و گفت: اشتباه کردیم، شنبه عید سعید فطر بوده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۵۲    
فرمانده عملیات هوایی نیروی هوا فضای سپاه پاسداران گفت: سیستم اطفای حریق روی هواپیما ایلوشین 76 به صورت کاملا بومی با موفقیت طراحی، نصب و عملیاتی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
در استان های شمال کشور، کاهش نسبی دما و ابر و باران ادامه می یابد، اما اهالی سیستان و بلوچستان، به ویژه در منطقه زابل، ناچارند همچنان با باد و گردوخاک دست و پنجه نرم کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
در پی تیراندازی در شهر چاتانوگا ایالت تنسی آمریکا، تدابیر امنیتی در پایگاههای نظامی برخی ایالت های این کشور تشدید شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
روزنامه یدیعوت آحارنوت نوشت" دولت آمریکا پس از توافق هسته ای، احتمالا با آزادی جاناتان پولارد برای امتیاز دهی به اسرائیل موافقت خواهد کرد."
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۹    
حمله تروریستی در شهر بعقوبه عراق واکنش شدید مردم ، مسولان و گروهای سیاسی این کشور را در پی داشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۴۷    
چابهار بندر فرصت های تجاری و مهمترین بندر جنوب قبل از تنگه هرمز است که 300 کیلومتر نوار ساحلی با شاهراه تجاری جهان دارد، اهمیت این بندر به واسطه نزدیکی به اقیانوس هند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
انبه در هند به سلطان میوها شهرت دارد و بیش از هزار نوع از آن در این کشور کشت می شود، بطوریکه هند بزرگترین تولیدکننده و صادر کننده آن در جهان به شمار می آید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
حجاب،حفظ ارزش والای زن است و از همین رو است که خداوند پوشش دینی را بر او واجب فرموده است . توجه به حریم عفاف و حراست آن از اصیل ترین سنگر زنان و از مهمترین و عمیقترین و سودمندترین قانون الزامی آفرینش ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۳۲    
شادابی و طراوت مسلمانان در عید فطر، چشم پیروان سایر ادیان را نیز خیره کرده است. این روزها در همه رسانه های عمده بین المللی، تصاویر و عکس های مربوط به عید فطر زینت بخش صفحات نخست شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۶    
شماری از شهروندان و فعالان حقوق بشر در نیویورک آمریکا با برگزاری تظاهرات خشونت های پلیس ضد سیاه پوستان را محکوم کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۶:۲۶    
در حالی که دولت یونان برای آغاز مذاکرات با وام دهندگان بین المللی برای دریافت وامی سنگین آماده می شود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۵:۵۴    
کشتی های جنگی امریکا و فرانسه که از سه ماه پیش، محاصره دریایی یمن را برعهده گرفته اند، امروز برای نجات تکفیری های حمله کننده به عدن وارد جنگ شده و مواضع یمنی ها را در شهر عدن هدف قرار دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۴:۳۳    
پیش نویش مربوط به برنامه جامع اقدام مشترک صبح دوشنبه به وقت نیویورک، در شورای امنیت سازمان ملل به بحث و بررسی گذاشته می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۳:۳۲    
اهالی شهرهای جنوب شرق ایران عید فطر را بانشاط و پررنگ تر جشن می گیرند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۴    
انبار کالایی در خیابان فدائیان اسلام جنب بزرگراه آزادگان تهران بامداد امروز دچار حریق شد و تقریبا به طور کامل در آتش سوخت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۲    
هفدهمین جشن سینمای ایران، فرصتی برای ارزیابی یکساله سینمای حرفه ای کشور شهریور امسال برگزار می شود. مازیار میری دبیر اجرایی هفدهمین جشن سینمای ایران گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۴    
5 دستگاه خودروی متعلق به فعالان حماس و جهاد اسلامی صبح یکشنبه در محلات مختلف شهر غزه منفجر شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۱:۲۴    
بر اثر ازدحام جمعیت در یک مراسم مذهبی هندوها در شرق هند دستکم 22 نفر کشته و زخمی شدند .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۷    
فراخوان سی و چهارمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منتشر شد. این جشنواره امسال با رویکرد توجه ویژه به اجرای عمومی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۶    
رئیس جمهور روسیه در شرایطی دستور تشکیل نیروی ذخیره جدید ارتش را صادر کرده است که مسکو گام هایی را برای ارتقای آمادگی نظامی در زمانی که تنش های بین المللی با غرب بر سر اوکراین رو به افزایش است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۴    
سخنگوی جنبش انصار الله یمن اعلام کرد : ارتش و کمیته های مردمی یمن ابتکار عمل را در عدن به دست گرفته اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۴    
رئیس جمهور امریکا در پیام هفتگی خود خطاب به مردم این کشور، توافق اخیر با ایران را یک فرصت تاریخی خواند که نباید آن را از دست داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۱    
نیروهای عراقی کنترل کامل ساختمان دانشگاه الانبار در جنوب الرمادی را پس از بیرون راندن اعضای داعش از آن به دست گرفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۱    
ارتش و کمیته های مردمی یمن با وجود حملات هوایی رژیم سعودی، فرودگاه بین المللی عدن را از کنترل عناصر القاعده و نیروهای مسلح طرفدار رئیس جمهور مستعفی خارج کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۱    
رئیس انستیتور پاستور ایران با بیان این که انستیتو پاستور از لحاظ شاخص تعداد تولید بعد از فرانسه، بلژیک، ایتالیا و کانادا، با 140 هیئت علمی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۱    
داعش سه تبعه مسیحی از نیجریه، مصر و غنا را در لیبی ربوده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۱۰:۳۱    
تیم پرسپولیس دومین بازی تدارکاتی خود را را با برد پشت سر گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۴۴    
روزنامه تایمز، چاپ انگلیس در مقاله ای به نقل از یکی از ماموران سابق سیا مدعی شد دستگاه های جاسوسی آمریکا از بیست سال پیش، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فعلی روسیه را زیر نظر داشتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۶    
رسانه های عراق از سفر غیر منتظره ژنرال مارتین دمپسی رییس ستاد مشترک ارتش آمریکا به عراق خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۶    
چندی پیش با جریان دوباره آب در تالاب گاوخونی اصفهان، مردم امیدوار شدند که بار دیگر کشت و کار در حوزه این تالاب رونق بگیرد. اما بار دیگر با کاهش ورود آب ، این امید به نا امیدی بدل شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۳۳    
لغزندگی جاده آمل در منطقه دابودشت حادثه آفرین شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۲۴    
اعضای شورای یک شهر اسپانیایی، آرامش سه ساعته در بعدازظهر را اجباری کردند!
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۹:۰۷    
هیئت صد نفره سیاسی اقتصادی المان به منظور ارزیابی بازار ایران به ریاست زیگمار گابریل معاون صدر اعظم المان دوشنبه وارد تهران می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۳    
بار ترافیکی جاده های شمالی کشور همزمان با پایان تعطیلات عید سعید فطر، در حال افزایش است. راهنمایی و رانندگی به منظور مدیریت عبور و مرور در جاده ها از اعمال برخی محدودیت های ترافیکی خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۴/۲۸ - ۰۸:۵۳    
بارش باران در شمال و شمال غرب کشور همچنان ادامه دارد.