پنجشنبه ۲۰ اردیبهشتساعت ۰۷:۰۳May 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 2 مرداد 1394 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 31 فروردین 1394 شبکه خبر 30 اردیبهشت 1394 شبکه خبر 31 خرداد 1394 شبکه خبر 31 تیر 1394 شبکه خبر 31 شهریور 1394 شبکه خبر 30 مهر 1394 شبکه خبر 30 آبان 1394 شبکه خبر 30 آذر 1394 شبکه خبر 30 دی 1394 شبکه خبر 30 بهمن 1394 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 1 مرداد 1394 شبکه خبر 2 مرداد 1394 شبکه خبر 3 مرداد 1394 شبکه خبر 4 مرداد 1394 شبکه خبر 5 مرداد 1394 شبکه خبر 6 مرداد 1394 شبکه خبر 7 مرداد 1394 شبکه خبر 8 مرداد 1394 شبکه خبر 9 مرداد 1394 شبکه خبر 10 مرداد 1394 شبکه خبر 11 مرداد 1394 شبکه خبر 12 مرداد 1394 شبکه خبر 13 مرداد 1394 شبکه خبر 14 مرداد 1394 شبکه خبر 15 مرداد 1394 شبکه خبر 16 مرداد 1394 شبکه خبر 17 مرداد 1394 شبکه خبر 18 مرداد 1394 شبکه خبر 19 مرداد 1394 شبکه خبر 20 مرداد 1394 شبکه خبر 21 مرداد 1394 شبکه خبر 22 مرداد 1394 شبکه خبر 23 مرداد 1394 شبکه خبر 24 مرداد 1394 شبکه خبر 25 مرداد 1394 شبکه خبر 26 مرداد 1394 شبکه خبر 27 مرداد 1394 شبکه خبر 28 مرداد 1394 شبکه خبر 29 مرداد 1394 شبکه خبر 30 مرداد 1394 شبکه خبر 31 مرداد 1394 
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۳:۴۵    
معاون درمان وزارت بهداشت می گوید: با اجرای طرح تحول نظام سلامت و کاهش هزینه های درمانی ، ضریب اشغال تخت های بیمارستانی ده درصد افزایش یافته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۳:۳۶    
میر رسول رئیسی پیشکسوت وزنه برداری ، تنها باز مانده کاروان ورزش ایران در المپیک 1948 در 91 سالگی درگذشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۵    
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، دماوند را نماد ملی ایران اسلامی دانست و ثبت جهانی قله دماوند را مهمترین برنامه فرارو بیان کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۳:۲۱    
پیکر مرحوم ابراهیم نعمتی نخستین داور بین المللی والیبال ایران و پایه گذار لیگ برتر این رشته در کشور امروز در قطعه نام آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شد .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۳:۱۳    
منابع انگلیسی اعلام کردند: از سال 2012 بیش از سیصد افسر پلیس در انگلیس ، با جرائمی همچون رشوه گیری، اعمال خشونت ، داشتن مواد مخدر، رانندگی در حال مستی، دزدی، فساد مالی و سوء استفاده جنسی از کودکان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۹    
شماری از فعالان حقوق بشر در نزدیک میدان وحدت نیویورک تجمع کردند تا به شیوه های جاری برای مجازات در زندان های آمریکا اعتراض کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۹    
جدیدترین اظهارات اوباما درباره توافق هسته ای در بخش خبری 20 شبکه خبر
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۳:۰۶    
جدیدترین اظهارات اوباما درباره توافق هسته ای در بخش خبری 20 شبکه خبر
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۲:۵۵    
سناتور مورفی با بیان اینکه نتایج نظرسنجی ها نشان می دهد، مردم آمریکا به سمت حمایت بیشتر از توافق هسته ای می روند گفت: این توافق هسته ای تاثیراتی دارد که بسیار مهم است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۲:۲۵    
یگان های زرهی ارتش ترکیه با تجاوز به خاک سوریه، مناطقی در داخل خاک این کشور را گلوله باران کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۲:۱۵    
ورود یک قلاده پلنگ به مدرسه ای در شهر چیکماگلور در جنوب هند ، سه مجروح بر جا گذاشت. مسئولان مدرسه پس از اطلاع از وجود این حیوان وحشی برای حفظ جان دانش آموزان کلاس های درس را تعطیل کردند و با تلاش ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۱:۵۳    
باستان شناسان در شمال گواتمالا توانستند سه لوح باستانی مربوط به دوره امپراتوری مایاها را کشف کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۰:۵۱    
واشنگتن پست نوشت: گروه لابی یهودی ضد صهیونیستی جی استریت آمریکا که خود را داوودی ها در مقابل جالوت لابی اسرائیل معرفی می کنند، این روزها تلاش می کنند تا با استفاده از ابزارهای جدید ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۱:۴۵    
مهمان برنامه ماه عسل هم بوده اند، این دو بانوئی که با وجود محدودیت های جسمی ، ذهنی نامحدود دارند و زندگی را بلندپروازانه زندگی می کنند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۱:۲۲    
آغاز مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان کشور در شیراز/ گفتگوی تلفنی روحانی و اولاند/ تجلیل خطیب نماز جمعه تهران از تلاش تیم مذاکره کننده هسته ای / روابط رو به گسترش ایران و اروپا ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۲۱:۰۹    
جریان های تکفیری در خاور میانه ، نائب آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند تا شکاف های مذهبی عمیق شود و ظرفیت های دنیای اسلام کاهش یابد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۸:۴۷    
راهپیمایی گسترده یمنی ها در اعتراض به سکوت مجامع بین المللی در برابر تجاوز عربستان سعودی، در صنعا در حال برگزاری است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۹:۱۸    
فردا هشتم شوال، یادآور تخریب قبور ائمه در بقیع به دست وهابیون است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۸:۵۲    
نابغه اقتصاد جهان اسلام، نخست وزیر اسبق مالزی ماهاتیر محمد این روزها در 90 سالگی سرگرم بازی در فیلمی سینمایی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۹    
وزیر صنعت، معدن و تجارت ایران ابراز امیدواری کرد که برگزاری کنفرانس اقتصادی ایران و اتحادیه اروپا در وین، شروع خوبی برای رفع موانع همکاری های دوطرف باشد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۸:۱۸    
نگارش بیش از100 عنوان کتاب برای مقابله با اعتیاد حکایت از راه دشواری دارد که شاپورالف درسالیان عمرش پیموده است .او که 14 سال از زندگی اش را درگیر اعتیاد بوده هم اکنون با سرطان مبارزه می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۷:۱۸    
سخنگوی ستاد کل نیروهای مسلح ایران با تاکید بر اینکه موشک های بالستیک نقاط ممنوعه ای است که ملت ایران به احدی از بیگانگان اجازه اندیشیدن به آن را نمی دهد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۳    
مدیرکل دفتر مطالعات پایه آب شرکت مدیریت منابع آب کشور گفت: با وجود بارش مناسب باران در 12 استان کشور، متوسط بارش های کشور همچنان وضع مطلوبی ندارد و نسبت به سال گذشته 13 درصد منفی است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۶:۳۹    
رئیس جمهور اتریش از سفر قریب الوقوع خود به ایران خبر داد؛ این در حالی است که وزیر خارجه ایتالیا هم برای سفر به کشورمان چمدان بسته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۶    
برداشت انواع میوه های تابستانی که شامل انواع هلو ، آلو و شلیل است از باغات استان گلستان برداشت می شود و بیش از 75 درصد از آن به دیگر استانها صادر می شود .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۵:۰۵    
حجم تولید کنونی گاز ایران در سطح روزانه 700 میلیون متر مکعب است که این حجم تا سال 2017 افزایش می یابد
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۳    
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه شورایعالی امنیت ملی عهده دار امانت بررسی متن توافق است، گفت: شورایعالی امنیت ملی ضمن بررسی دقیق توافق نگرانی های منصفانه صاحبنظران را چاره جویی کند
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۶:۰۳    
فوتبال ساحلی
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۵:۲۷    
کویر ایران دارای جاذبه های است که چشم هر بیننده ای را خیره می کند. از جاذبه های طبیعی گرفته تا آثار ساخته و پرداخته دست انسان . روستای آرک در 70 کیلومتری استان خراسان جنوبی از جمله این آثار است .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۴:۲۱    
استان کهگیلویه و بویر احمد با تولید سالانه 11 میلیون شاخه گل بریده در 24 واحد گلخانه ای یکی از استانهای پیشرو در تولید این محصول زیباست.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۴:۵۹    
گفتگوی تلفنی روحانی با اولاند/ سخنان اوباما ونشست سنا/ تجاوز ترکیه به خاک سوریه /آب همچنان در وضعیت هشدار گزیده ای از مهمترین خبر های بخش خبری 13 جمعه 1394/5/2
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۴:۳۷    
ایران در روزهای آینده به کشوری تبدیل خواهد شدکه نهادهای اقتصادی جهانی ناز آن را خواهند کشید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۴    
رئیس نخستین همایش تومورهای سر و گردن گفت : استعمال دخانیات و الکل میزان ابتلا به سرطان حلق و حنجره را هفت برابر افزایش می دهد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۱۷    
رییس جمهور در گفتگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود گفت: پایبندی طرف ها به انجام تعهداتشان اصلی ترین عامل موفقیت در تداوم روند اجرایی مذاکرات هسته ای است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۴:۱۶    
ارتش آمریکا در بیانیه ای اعلام کرد جنگنده های ائتلاف 11 بار واحدهای رزمی ، خودروها ، انبارهای سلاح و مخفیگاه های عناصر داعش را در شهرهای حبانیه ، حدیثه ، مخمور ، موصل ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۴    
استاندار تهران و هیات همراه پنجشنبه با حضور در دشت لار با عشایر این منطقه دیدار کردند. دشت لار در کوهپایه قله دماوند واقع شده و از سال 61 به عنوان منطقه حفاظت شده اداره می شود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۴    
شبکه تلویزیونی الحدث لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: یک زن در تیراندازی بین افراد مسلح و نیروهای امنیتی ترکیه در شهر استانبول کشته شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۱    
سخنگوی وزارت خارجه: جمهوری اسلامی همواره با رفتار مسئولانه در مسیر ثبات و امنیت منطقه گام برداشته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۳۱    
روزنامه فاینشنال تایمز که در سال 1888 تاسیس و وارد عرصه روزنامه نگاری شد، در 60 سال اخیر در اختیار شرکت انگلیسی پیرسون بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۳:۲۹    
بارندگی های چند روز اخیر اگرچه تا حدودی ذخیره آبی کشور را بیشتر کرد با این حال پایش ها نشان دهنده وضع هشدار در بسیاری استان هاست .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۰    
فرماندهی پلیس فدرال عراق در الانبار از پیشروی این نیروها در عمق محور شرقی الرمادی خبر داد و تاکید کرد شماری از افراد مسلح داعش در این منطقه کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۲:۳۰    
نوبت عکس؛ نگاهی به عکس های برخی رخدادهای ایران و جهان در پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر در 2 مرداد 1394.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۲:۲۷    
برخی منابع خبری ترکیه از ورود نیروهای ارتش ترکیه به روستای عیاشه سوریه خبر می دهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۱:۵۸    
بهای هر بشکه نفت خام وست تگزاس اینترمیدیت برای تحویل در ماه سپتامبر با 32 سنت افزایش به 48 دلار و 77 سنت رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۰۹:۴۹    
دانشمندان از کشف شبیه ترین سیاره به کره زمین خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۱    
دستکاری در طبیعت، ساخت و سازهای غیرمجاز و غیراصولی در حریم رودخانه ها و زمین های حاشیه رودخانه ها، عامل اصلی وقوع سیل اخیر در جاده چالوس و کن و سولقان اعلام شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۳    
رئیس جمهور آمریکا در گفتگوی اختصاصی با شبکه تلویزیونی بی بی سی گفت: هنوز حساب های بزرگ تری با ایرانیان داریم که اگر ضرورت ایجاب کند، نظامی خواهد بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۰    
مراسم جهانی عشای ربانی ، یکی از مراسم مذهبی ارامنه است که با حضور ارامنه از ایران و برخی کشورهای دیگر ، هر سال در قره کلیسای چالدران در آذربایجان غربی برگزار می شود .
شبکه خبر   ۱۳۹۴/۰۵/۰۲ - ۱۰:۵۰    
گفتگوی تلفنی رئیسان جمهور ایران و فرانسه / وزیران امور خارجه ، انرژی و دارایی آمریکا با حضور در نشست کمیته روابط خارجی سنای امریکا تلاش کردند نظر نمایندگان سنا را به نتایح مذاکرات هسته ای وین جلب ...