چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۱۲:۱۹Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 17 خرداد 1395 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 31 فروردین 1395 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1395 شبکه خبر 31 تیر 1395 شبکه خبر 31 مرداد 1395 شبکه خبر 31 شهریور 1395 شبکه خبر 30 مهر 1395 شبکه خبر 30 آبان 1395 شبکه خبر 30 آذر 1395 شبکه خبر 30 دی 1395 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 1 خرداد 1395 شبکه خبر 2 خرداد 1395 شبکه خبر 3 خرداد 1395 شبکه خبر 4 خرداد 1395 شبکه خبر 5 خرداد 1395 شبکه خبر 6 خرداد 1395 شبکه خبر 7 خرداد 1395 شبکه خبر 8 خرداد 1395 شبکه خبر 9 خرداد 1395 شبکه خبر 10 خرداد 1395 شبکه خبر 11 خرداد 1395 شبکه خبر 12 خرداد 1395 شبکه خبر 13 خرداد 1395 شبکه خبر 14 خرداد 1395 شبکه خبر 15 خرداد 1395 شبکه خبر 16 خرداد 1395 شبکه خبر 17 خرداد 1395 شبکه خبر 18 خرداد 1395 شبکه خبر 19 خرداد 1395 شبکه خبر 20 خرداد 1395 شبکه خبر 21 خرداد 1395 شبکه خبر 22 خرداد 1395 شبکه خبر 23 خرداد 1395 شبکه خبر 24 خرداد 1395 شبکه خبر 25 خرداد 1395 شبکه خبر 26 خرداد 1395 شبکه خبر 27 خرداد 1395 شبکه خبر 28 خرداد 1395 شبکه خبر 29 خرداد 1395 شبکه خبر 30 خرداد 1395 شبکه خبر 31 خرداد 1395 
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۳:۲۷    
شبکه تلویزیونی الجزیره مدعی شده است که سازمان ملل یکی از رهبران حوثی را به عنوان سرپرست وزارت خارجه یمن انتخاب کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۶    
نمایندگان خانه ملت معتقدند که رهبر انقلاب با بصیرتی هوشمندانه نکاتی را به نمایندگان مجلس دهم گوش زد کردند که اگر به درستی به کارگرفته شود مصداق همان کلام معروف می شود که مجلس در راس امور است .
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۳:۱۳    
بررسی های یک مرکز پژوهشی نشان داده است در حالی که فقط یک میلیون و 100 هزار نفر عرب زبان در آمریکا زندگی می کنند تکلم به زبان عربی با 29 درصد رشد در 5 سال گذشته به روبه رشد ترین زبان در این کشور تبدیل ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۵۲    
کارشناسان مسائل سیاسی معتقدند با توجه به آشکارشدن ماهیت داعش و حمایت های آمریکا از این گروه تروریستی، ما باید منتظر دوران پسا داعش در منطقه باشیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۴۰    
یک منبع نظامی در نیجر اعلام کرد ستیزه جویان بوکوحرام، در درگیری های بامداد روز دوشنبه، بار دیگر شهر بوسو Bosso در جنوب شرق نیجر را به کنترل خود درآوردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۲۲    
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با افزایش حقوق 14 درصدی در سال 95 به 900 هزار تومان رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۲۲    
روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" از تغییر قابل توجه در کتاب های درسی مصر در سال گذشته، تلاش برای بهبود چهره "اسرائیل" و دعوت به عادی سازی روابط با اسرائیلی ها در سایه حاکمیت سیسی بر مصر خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۹    
یک جراج مشهور روس که از پیشروان طب سنتی درآن کشور به شمار می آید ، برای تقویت قلب و دستگاه ایمنی بدن معجون جالبی توصیه کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۳    
توئیت "دونالد ترامپ" دربارۀ "محمد علی کلی" موجب خشم عده ای از مردم آمریکا شد، چنان که او را منافق خواندند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۱    
فردا؛ حلول ماه مبارک رمضان/ تولیدات رسانه ای رسانه ملی در ماه مبارک رمضان/ آش و حلیم هم قیمت گذاری شد/ کاهش دو ساعته ی زمان اجرای طرح زوج و فرد در ماه مبارک رمضان ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۲:۱۱    
فیلم ایستاده در غبار که سال گذشته در جشنواره فیلم فجر سیمرغ بهترین فیلم جشنواره را کسب کرد در ماه مبارک رمضان در سینما های کشور به نمایش در می اید ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۱:۴۴    
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: کشتی تیم ملی غرق شده و در حال رسیدن به کف دریاست و در حال حاضر اگر بخواهد کشتی را به سطح آب بیاوریم کار بسیار سختی داریم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۱:۱۴    
رئیس جمهوری اسلامی ایران، از سران کشورهای اسلامی خواست با مشارکت جمعی، همدلی و همبستگی و ارائه تصویر واقعی اسلام رحمانی، برای ساخت جهانی عاری از خشونت و افراطی گری پیشگام شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۱:۰۸    
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی گزارش خود درباره برنامه هسته ای ایران را گزارشی عینی توصیف کرد که اطلاعات قید شده در آن شامل اطلاعاتی است که می توان با کشورهای عضو در میان گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۵    
شیخ احمد کریمه ، از شیوخ دانشگاه الازهر گفت: این ادعا که شبه نظامیان شیعه، سنی ها را به قتل می رسانند مربوط به سیاست ها و نقش دبیر کل اتحادیه عرب و سازمان کنفرانس اسلامی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۲۰:۴۳    
دیدار یکی از هنرپیشه ها که معمولا در فیلم ها ، نقش انقلابیون پشیمان را بازی می کند ، با یکی از عناصر فتنه و حوادث ضدملی سال 88 ، این سوال را مطرح کرده که : آیا جریانی در تلاش است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۵۳    
فردا - نخستین روز ماه مبارک رمضان، آمادگی مردم برای استقبال از ماه خوب خدا/ ابلاغ قانون اخذ خسارت از آمریکا به علت اقدامات خصمانه ضد ایران ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۴۳    
تفسیر بیانات رهبر انقلاب/ موضوعات مختلف سیاسی و اقتصادی/ موضوع رکود اقتصاد و الزام توجه مدیران به این موضوع از جمله تیترهایی بود که روزنامه های امروز به آن پرداختند ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۳۱    
تارنماهای حزب حاکم کمونیست چین با انتشار گزارش هایی خواستار خودداری کارکنان ادارات، دانشجویان و کودکان از روزه داری در ماه مبارک رمضان در منطقه سین کیانگ در شمال غرب چین شده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۵    
در یک مورد نادر قضایی در انگلیس، یک مرد 101 ساله انگلیسی روز دوشنبه از سوی دادگاه بدوی شهر بیرمنگام رسما متهم به تجاوز و سوءاستفاده جنسی از 31 کودک و نوجوان شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۲۵    
سخنگوی خانواده محمد علی کلی قهرمان سابق مشت زنی جهان روز دوشنبه اعلام کرد رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه روز جمعه در مراسم تشییع جنازه کلی در شهر لوئیزویل آمریکا شرکت خواهد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۳    
قلم دوربین، دوشنبه 17 خرداد 95، جذاب ترین و مهمترین رخدادهای ایران و جهان را از دریچه دوربین عکاسان رسانه های مختلف به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۹:۱۳    
عملیات آزادسازی فلوجه از حدود دو هفته پیش در میان هیاهوی سیاست ورزان و مداخلات خارجی که کشور را به بن سیاسی هدایت کرده بود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۸:۴۵    
نیروی مامور اتحادیه آفریقا در سومالی ( آمیسوم) دوشنبه اعلام کرد پنج نظامی این نیرو یکشنبه در موگادیشو پایتخت سومالی دستگیر شده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۸:۳۶    
اردوی تدارکاتی تیم ملی بوکس ایران برای حضور در مسابقات انتخابی المپیک لغو شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۸:۰۹    
مجلس جدید سوریه امروز فعالیت خود را آغاز کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۶    
کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی تهران قصد دارد پیشنهاد تعطیلی روزهای جمعه و شنبه را در شورای گفت وگو به دولت ارائه کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۶    
ادوارد اسنودن؛ ژاپن را بهشت عملیات گسترده سازمان های جاسوسی آمریکا خواند که به صورت دائمی مقام ها و مردم ژاپن را در کانون کسب اطلاعات قرار داده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۳    
در سفر به آمریکای لاتین؛ ونزوئلا مقصد اصلی این برنامه است، کشوری که به دلیل سابقه طولانی استعمار و حجم بالای مهاجران در قرن بیستم ، آمیزگاه فرهنگ، تمدن و اقوام مختلفی از نژادهای اروپایی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۳    
آمادگی مردم برای استقبال از ماه خوب خدا/ ابلاغ قانون اخذ خسارات از آمریکا /سخنگوی وزارت امور خارجه: گزارش آمریکا علیه ایران فاقد اعتبار است ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۳    
وزیر راه و شهرسازی در راس هیئت عالی رتبه سیاسی و اقتصادی وارد عشق آباد پایتخت ترکمنستان شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۰    
سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه برای بیمه سلامت ایرانیان، اعتبار سه هزار میلیارد تومانی تخصیص داده شده است، گفت: امیدواریم بدهی های این بیمه به زودی پرداخت شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۴۰    
پژوهشگران دانشگاه تگزاس موفق به کشف پروتئین انسانی شدند که از تکثیر ویروس زیکا جلوگیری کرده و مانع از مرگ سلول های عصبی می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی وزارت بهداشت گفت: میزان شیوع سرطان در کشور به دلیل بالا رفتن سن و افزایش عوامل خطر در حال افزایش است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۷    
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه انفجار در یک ساختمان قدیمی دو طبقه و مرگ مرد 41 یک ساله در زیر آوار خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۷:۳۴    
از روز گذشته و همزمان با آغاز هفته محیط زیست با ورود گردوغبار هوای شهر تهران در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۱۸    
نمایندگان مجلس مجلس شورای اسلامی با اشاره به دیدار دیروزشان با مقام معظم رهبری تاکید کردند: بیانات رهبر انقلاب و تبیین اولویت های مهم کشور؛ در واقع نقشه راه مجلس دهم را ترسیم کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۱    
امروز در مراسمی با حضور شهردار تهران ایستگاه مترو خواجه عبدالله انصاری به عنوان صدو دومین ایستگاه مترو تهران و هفدهمین ایستگاه خط سه مترو به بهره برداری رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۶:۰۱    
هدیه عباس به عنوان رئیس مجلس سوریه انتخاب شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۲    
آغاز ماه ضیافت الهی در برخی کشورهای اسلامی/ وزیران کشور و اقتصاد در صحن مجلس، گزارش اوضاع اجتماعی و اقتصادی به نمایندگان ملت/ شکست مذاکرات صلح افغانستان/ خسارت های سنگین سیل در فرانسه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس رسانه ملی گفت: وظیفه و سیاست صدا و سیما، همکاری، تعامل و حمایت از قوای سه گانه برای دستیابی به اهدافشان است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۲    
نخستین نشست مجلس جدید سوریه هم اکنون در حال برگزاری است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۲    
رئیس جمهور قانون الزام دولت به پیگیری جبران خسارات ناشی از اقدامات و جنایات آمریکا علیه ایران و اتباع ایرانی را برای اجرا به وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۵۲    
سخنگوی نیروهای تحت حمایت آمریکا در سوریه اعلام کرد :همزمان با پیشروی این نیروها به شش کیلومتری شهر منبج در سوریه ، نیروهای داعش و خانواده های آنها در حال ترک این شهر هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۵:۰۲    
طیب نیا با بیان اینکه سیاست های اقتصاد مقاومتی قطع وابستگی کلیه هزینه های دولت اعم از جاری و عمرانی به درآمد نفت به عنوان هدف تعیین شده است گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۹    
وزارت امور اسیران و آزادگان فلسطین وابسته به تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد دست کم هفت هزار اسیر فلسطینی در حال حاضر در زندان های رژیم صهیونیستی به سر می برند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۶    
گروه های مبارز فلسطینی در نشستی فوق العاده در شهر دمشق پایتخت سوریه، طرح جدید سازش با رژیم صهیونیستی را قاطعانه رد کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۶    
مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی مصوبه هیئت دولت درباره بخشودگی جرائم کارفرمایان خوش حساب را تشریح کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۰    
سیاست کلی وزارت بهداشت در مورد تعرفه های پزشکی، حرکت به سمت واقعی شدن تعرفه های پزشکی و افزایش نیافتن سهم پرداختی مردم است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۵۰    
اشپیتیم آرفی حاضر نیست از شکایتی که از باشگاه پرسپولیس کرده صرف نظر کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۴:۰۱    
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی در مقر آژانس در وین با شرکت کشورهای عضو آغاز به کار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۸    
رئیس سازمان فضایی ایران از ادامه تلاش برای باز پس گیری ماهواره بلوکه شده مصباح از ایتالیا و برنامه ریزی برای پرتاب این ماهواره ایرانی به مدار زمین خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۸    
پس از گذشت سه هفته از برگزاری دور پنجم مذاکرات صلح افغانستان به رهبری آمریکا، دولت روسیه از شکست این دوره از مذاکرات خبر داد، خبری که مقامات آمریکایی به صورت تلویحی آن را تایید کرده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۵۲    
استقبال از ماه رمضان در کشورهای اسلامی با آئین های مختلف آغاز می شود. مصری ها همزمان با نزدیک شدن به ماه رمضان با آذین بندی خیابان ها نوید آمدن این ماه مبارک را می دهند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۹    
مراسم افتتاحیه طرح سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان با حضور مسئولین آموزش وپرورش آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۴۹    
آخرین تمرین آزادکاران ملی پوش ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی 2016 آمریکا، صبح امروز در خانه کشتی تهران برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۷    
هرساله با آغاز ماه مبارک رمضان بینندگان تلویزیون هم منتظر جدیدترین ساخته های رسانه ملی، ویژه این ماه اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۴    
رئیس اتحادیه کباب حلیم و غذاهای سنتی تهران گفت: قیمت هر کیلوگرم حلیم معجون در ماه رمضان، 12 هزار تومان و حلیم ساده 11 هزار تومان است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۳۱    
رئیس قوه قضائیه گفت: برخی تصور می کردند پس از برجام شاهد کوتاه آمدن آمریکایی ها باشیم اما دشمنی آنها با جمهوری اسلامی ایران بیشتر شده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۴    
دبیرکل سازمان ملل متحد، عربستان سعودی را به فهرست سیاه کشورهایی که حقوق کودکان را نقض می کنند افزود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۳    
تغییرات افسار گسیخته در ساختار خانواده از جمله مهمترین آثار مخرب مدرنیته در دهه های اخیر است، با وجود این در برخی از کشورها هنوز هم سنت ها زنده اند و پاس داشته می شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۱۲    
ماه مبارک رمضان در برخی کشورها از امروز آغاز شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۳:۰۷    
در آستانه ی حلول ماه مبارک رمضان، صحن و ضریح متبرک مسجد مقدس جمکران غبارروبی شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۷    
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران از توزیع 4000 افطاری ساده میان مردم خبر داد و گفت: در ایستگاه های مترو، اراضی عباس آباد و در خیابان ها، شهرداری از مردم جامانده از افطار، پذیرایی می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۵۷    
مدیر اداره کل دامپزشکی استان تهران از آغاز تشدید نظارت بهداشتی دامپزشکی هزمان با حلول ماه مبارک رمضان خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۲    
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره گزارش آمریکا مبنی بر قراردادن جمهوری اسلامی ایران در لیست کشورهای حامی گروههای تروریستی گفت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۲۲    
صدها فرانسوی با برپایی تظاهرات در پاریس علیه جنایت های رژیم صهیونیستی تظاهرات کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۶    
سوریه اقدام بازدارنده سازمان ملل را برای مقابله با برخی از کشورهای حامی تروریسم خواستار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۶    
روزنامه وال استریت ژورنال نوشت: عربستان سعودی در رقابت با ایران در خصوص سهم بازار، بهای نفت سبکش را در اروپا کاهش داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۱۰    
رئیس اتحادیه فروشندگان صنایع دستی و اشیاء قدیمی از کپی برداری صنایع دستی ایرانی خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۲:۰۷    
دوچرخه کوچک برای ورود به داخل مترو در آلمان ساخته شد. این دوچرخه کوچک یا به اصطلاح نیم چرخه را یک مخترع آلمانی ساخته است که گویی یک دوچرخه نصفه است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۲    
هیلاری کلینتون با پیروزی در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات در پورتو ریکو، یک گام دیگر به نامزدی حزبش در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر آمریکا نزدیک تر شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۲    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ساعت طرح زوج و فرد از فردا(سه شنبه) صبح 2 ساعت کاهش یافته و مانند طرح ترافیک از ساعت 6 و نیم صبح تا 17 اعمال خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۷    
ماه مبارک رمضان در ایران و دیگر کشورها/نشست هیئت دولت/مردم سوئیس به ماهانه 9 میلیون یارانه نقدی نه گفتند/3 کشته در برخورد دو قطار در بلژیک/نشست فصلی آژانس بین المللی انرژی اتمی/سوریه ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۳    
کارشناس محیط زیست به مناسبت روز 16 خرداد - روز جهانی محیط زیست - گفت: آب شدن یخ ها و گرم شدن زمین موجب به هم خوردن تعادل کره زمین شده که با ادامه این روند تنوع زیستی تهدید می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۳۳    
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در آستانه سفر به روسیه از نگرانییش درباره توان نظامی ایران گفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۴    
آتش سوزی و وقوع یک رشته انفجارهای مهیب در یکی از بزرگترین انبارهای مهمات در سریلانکا یک کشته و یک زخمی بر جا گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۲۱    
در پی سقوط یک دستگاه اتوبوس به یک کانال آب در جنوب ترکیه دست کم 14 تن از جمله شش کودک کشته و 24 تن دیگر زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۸    
نیروی هوایی روسیه در شبه جزیره کریمه رزمایش و نمایش هوایی برگزار کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۱:۱۸    
اداره کل محیط زیست استان کرمانشاه اعلام کرد: وضع هوای شهر کرمانشاه هم اکنون به حالت هشدار رسیده و آلودگی آن حدود یک و نیم برابر حد استاندارد است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۹    
ششمین نشست گفتگوهای امنیت راهبردی چین و آمریکا درباره امنیت دریایی و مسایل مربوط به کره شمالی، روز یکشنبه در واشنگتن برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۱۰:۰۰    
انفجار دو بمب در غرب و شمال بغداد دست کم 16 کشته و زخمی برجا گذاشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۷    
منابع آگاه اعلام کردند دیوید گیلکیDavid Gilkey روزنامه نگار آمریکایی و ذبیح الله تمنا مترجم او یکشنبه براثر تیراندازی در جنوب افغانستان کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۵۱    
بر اثر برخورد یک قطار مسافر بری با یک قطار باری در شرق بلژیک 3 نفر کشته و 40 تن دیگر زخمی شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
پیشروی ارتش لیبی موجب شد تا تروریست ها در آستانه از دست دادن مواضع خود در شهر بنغازی باشند به همین سبب ارتش مرحله دوم عملیات خود را آغاز کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
گروه تروریستی داعش در موصل عراق 19 زن کرد را به علت امتناع از بردگی جنسی برای عناصر این گروه زنده زنده در آتش سوزاند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
مرکز زمین شناسی آمریکا از وقوع زلزله ای به بزرگی شش درجه در مقیاس ریشتر در جنوب شرق نیوزیلند در اقیانوس آرام جنوبی خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: ساعت طرح زوج و فرد از فردا(سه شنبه) صبح 2 ساعت کاهش یافته و مانند طرح ترافیک از ساعت 6 و نیم صبح تا 17 اعمال خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۹:۳۹    
نیروهای ویژه مبارزه با تروریسم عراق از هلاکت دست کم 27 عضو گروه تروریستی داعش در ادامه عملیات پیشروی ارتش به طرف شهر فلوجه خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۸:۴۵    
مظلومی: پشت نام من و قلعه نوعی پنهان شدندحالا هم پشت منصوریان/ ساسان انصاری با پرسپولیس دوساله بست/ برای استقلال بریز و بپاش برای پرسپولیس بمب ؟ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۸:۳۳    
وظیفه مجلس، ریل گذاری برای حرکت دولت است/ مجوز اوفک برای فروش ایرباس به ایران/ افزایش 14 درصدی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی/ علاج رکود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۸    
رئیس جمهور در دیدار وزیر خارجه ارمنستان گفت: توسعه وتحکیم روابط تهران ایروان ، خواست دو ملت است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۲    
در آخرین معاملات بازار سکه و طلای تهران، هر سکه تمام بهار آزادی 10 میلیون و 110 هزار ریال قیمت گذاری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۸:۱۲    
پنجمین جلسه علنی مجلس دهم پذیرای سه وزیر کابینه خواهد بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۷:۵۷    
سوئیسی ها طرح ایجاد درآمد پایه را رد کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۷:۵۴    
مرکز ملی هواشناسی آمریکا از افزایش شدید دمای هوا در جنوب ایالت آریزونا خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۷:۵۴    
حدود 70 درصد تلفن های همراهِ بالاتر از 700 هزارتومان ، قاچاقی وارد می شوند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۷:۵۱    
نشست فصلی شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی، امروز در وین آغاز می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۷:۲۸    
مردم پاکستان تظاهرات ضدآمریکایی در اسلام آباد برپا کردند. و از ارتش پاکستان خواستند هواپیماهای مهاجم آمریکایی را سرنگون کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۱۷ - ۰۷:۲۵    
ماه مبارک رمضان در برخی کشورها از امروز آغاز شد. فردا (سه شنبه) اولین روز ماه مبارک رمضان در ایران خواهد بود.
  • ۱