چهارشنبه ۲۳ خردادساعت ۰۶:۲۵Jun 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 22 خرداد 1395 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 31 فروردین 1395 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1395 شبکه خبر 31 تیر 1395 شبکه خبر 31 مرداد 1395 شبکه خبر 31 شهریور 1395 شبکه خبر 30 مهر 1395 شبکه خبر 30 آبان 1395 شبکه خبر 30 آذر 1395 شبکه خبر 30 دی 1395 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 1 خرداد 1395 شبکه خبر 2 خرداد 1395 شبکه خبر 3 خرداد 1395 شبکه خبر 4 خرداد 1395 شبکه خبر 5 خرداد 1395 شبکه خبر 6 خرداد 1395 شبکه خبر 7 خرداد 1395 شبکه خبر 8 خرداد 1395 شبکه خبر 9 خرداد 1395 شبکه خبر 10 خرداد 1395 شبکه خبر 11 خرداد 1395 شبکه خبر 12 خرداد 1395 شبکه خبر 13 خرداد 1395 شبکه خبر 14 خرداد 1395 شبکه خبر 15 خرداد 1395 شبکه خبر 16 خرداد 1395 شبکه خبر 17 خرداد 1395 شبکه خبر 18 خرداد 1395 شبکه خبر 19 خرداد 1395 شبکه خبر 20 خرداد 1395 شبکه خبر 21 خرداد 1395 شبکه خبر 22 خرداد 1395 شبکه خبر 23 خرداد 1395 شبکه خبر 24 خرداد 1395 شبکه خبر 25 خرداد 1395 شبکه خبر 26 خرداد 1395 شبکه خبر 27 خرداد 1395 شبکه خبر 28 خرداد 1395 شبکه خبر 29 خرداد 1395 شبکه خبر 30 خرداد 1395 شبکه خبر 31 خرداد 1395 
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۳:۳۱    
مسئله ازدواج دختران نوجوان پناهجو در آلمان بحث برانگیز شده است. در میان صدها هزار پناهجویی که در سال 2015 وارد آلمان شدند، نام و مشخصات صدها دختر زیر 14 سال متاهل هم به ثبت رسیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۳:۲۳    
وزارت خارجه عربستان سعودی در بیانیه ای اعلام کرد از این پس اعلام هرگونه فراخوان بدون مجوز برای کمک به معارضان سوری غیر قانونی بوده و مسئولان این گونه اقدامات تحت پیگرد قانونی قرار خواهند گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۳:۰۵    
مسئولان محلی فلسطینی در کرانه غربی رود اردن اعلام کردند نظامیان ارتش صهیونیستی به راهپیمایی مسالمت آمیز فلسطینیان منطقه کفرقدوم یورش بردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۳:۰۵    
15 نیروی بسیج مردمی عراق در شرق فلوجه به دست داعش کشته شدند
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۴۷    
حسین آل اسحاق درباره واگذاری امتیاز تیم فوتبال باشگاه نفت تهران گفت: با دستور وزیر نفت پاکت هایی را گرفته ایم و تا فردا ظهر تصمیم گیری می کنیم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۲۶    
وزارت امور خارجه آلمان به دنبال واکنش تند و تهدید آمیز اردوغان به تصویب قطعنامه نسل کشی ارامنه در پارلمان آلمان به نمایندگان ترک پارلمان کشورش درباره سفر به ترکیه هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۲۰    
یورو2016 فرانسه؛ دیدار تیم های آلبانی و سوئیس با نتیجه 1-0 به سود سوئیس خاتمه یافت تا شاگردان پتروویچ، یورو را با برد آغاز کنند. آلبانی هم با وجود ده نفره شدن و شکست، نمایشی شجاعانه داشت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۲:۱۷    
با همت یکی از هموطنان اهل ایذه، تصاویری از آرش یکساله که با چشمان بسته به دنیا آمده است، به دست شبکه خبر رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۵۷    
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از اعمال قانون خودروهایی که سرنشینانش اقدام به پرتاب زباله به سطح معابر و خیابان ها می کنند، خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۵۷    
هزاران معترض در اعتراض به عملیات پهپادهای آمریکایی در کشورهای منطقه، نزدیک پایگاه نظامی آمریکا در جنوب غرب آلمان زنجیره انسانی تشکیل دادند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۱:۴۰    
نیروهای عراقی مناطقی از جنوب فلوجه را آزاد کردند
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۲    
ارتش سوریه ضمن ادامه عملیات نظامی ضد داعش در استان رقه همچنان به سمت فرودگاه نظامی الطبقه پیش می رود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۲    
مدیر کل حراست وزارت آموزش و پرورش گفت: اسامی متخلفان لو رفتن سوالات امتحان نهایی، به زودی منتشر می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۰:۴۲    
نمایندگان تکواندو ایران در تورنمنت بین المللی یونان 4 مدال طلا و یک نقره گرفتند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۰:۳۲    
آغاز توزیع سبد کالای نیازمندان؛ معاون وزیر رفاه: مشمولان به فروشگاه زنجیره ای و تعاونی مراجعه کنند/ خود اتکایی کشور در تولید گندم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۰:۱۵    
مدرسه ای در روستای یانگتای در استان فوجیان چین فقط یک دانش آموز دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۲۰:۰۶    
سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران درباره رای سیاسی یک دادگاه کانادا ضد ایران اعلام کرد: جمهوری اسلامی ایران این اقدام را گامی جدید در مسیر سیاست های خصمانه دولت افراطی گذشته کانادا می داند که با ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۸    
نمایشگاه عکس فیلم سینمایی ایستاده در غبار در خانه هنرمندان برپاست.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۵۸    
فدراسیون فوتبال حمید رضا آصفی را به عنوان مشاور بین الملل فدراسیون منصوب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۴۹    
نماینده دائم ایران در سازمان ملل؛ نماینده دائم ایران در سازمان ملل با تاکید بر اینکه نباید از نیروهای حافظ صلح به عنوان وسیله ای برای دخالت در امور داخلی کشورها استفاده شود ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۳    
سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: وزیر امور خارجه به منظور دیدار و گفتگو با مقامات مختلف نروژ و حضور در نشست " اسلو فروم " فردا شب عازم عازم اسلو پایتخت نروژ می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۲    
روزنامه های امروز تیتر یک خود را به خارج شدن نام عربستان از فهرست سیاه سازمان ملل اختصاص دادند. برنامه غیررسمی شبکه خبر هر روز به جز روزهای تعطیل به اخبار روزنامه های کشور نیم نگاهی دارد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۳۲    
تسلیم شدن دبیرکل سازمان ملل در مقابل فشارهای سعودی و حذف نام ائتلاف متجاوز به یمن از فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان همچنان در محافل سیاسی و حقوقی با انتقادهای گسترده روبروست ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۸    
هیئت دولت در راستای برقراری انضباط مالی بویژه در زمینه تسهیلات رفاهی، پرداخت حقوق و سایر پرداخت های قانونی در دولت مقررات جدیدی را ابلاغ کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۳    
پنتاگون هکرها را در جنگ سایبری به خدمت گرفته است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۱۰    
رئیس جمهوری با تسلیت درگذشت استاد حمید سبزواری شاعر توانمند، انقلابی و چهره ماندگار فرهنگ کشورتصریح کرد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۹:۰۲    
قلم دوربین، شنبه 22 خرداد 95، جذاب ترین و مهمترین رخدادهای ایران و جهان را از دریچه دوربین عکاسان رسانه های مختلف به تصویر کشیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۷    
در همین نزدیکی امروز 22 خرداد تجربیات و کار آرایشگری را به تصویر کشیده است. پیرمردی که از 15 سالگی شروع به کار در این حرفه کرده است و اکنون 51 سال است که به کار آرایشگری مشغول است و از کار خود رضایت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۴۴    
موفقیت درخشان فیلم سینمایی فروشنده به کارگردانی اصغر فرهادی، در شصت و نهمین جشنواره بین المللی کن مورد توجه گسترده رسانه های مصری از جمله روزنامه الوطن قرار گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۶    
شصت و چهارمین مرحله یارانه نقدی، ساعت 24:00 روز چهارشنبه مورخ 1395/03/26 به حساب سرپرستان خانوار واریز خواهد شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۶    
مجمع تشخیص مصلحت نظام بخش دیگری از سیاست های کلی نظام قانونگذاری کشور را تصویب کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۲۳    
طولانی ترین رمضان گرچه فقط هر 33 سال یک بار اتفاق می افتد اما برای ایجاد موقعیتی مشابه سال جاری بیش از 100 سال زمان لازم است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۷    
رئیس رسانه ملی در دیدار با رئیس مجلس رئیس سازمان صداوسیما بعدازظهر امروز با حضور در مجلس شورای اسلامی با رئیس مجلس دیدار و در خصوص مهمترین مسائل حوزه رسانه ملی و نیز موضوعات دوجانبه بحث و تبادل نظر ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۷    
آغاز توزیع سبد کالای نیازمندان/ درگذشت استاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب / 20 شهید و ده ها زخمی در انفجارهای تروریستی زینبیه دمشق/ بخشی از اموال ایران در کانادا نیز مصادره شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۸:۱۱    
معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، از حذف یارانه 700 هزار نفر در تیر امسال خبر داد و گفت: در صورتی یارانه این افراد حذف نمی شود که دولت در این زمینه مصوبه جدیدی صادر کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۳۲    
مربیان تیم های لیگ برتری فوتبال در آستانه فصل جدید بازیهای لیگ در حال جذب بازیکنان هستند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۸    
به دنبال تحت فشار قرار گرفتن سازمان ملل توسط عربستان؛ کارشناسان معتقدند که به دلیل جایگاه ویژه ای که سازمان ملل برای امنیت جهان دارد بهتر است استقلال خود را حفظ کند و به خاطر یک مشت دلار چشمانش را در ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۲۸    
سرمایه گذاران آمریکایی اطمینان دارند که بهای نفت در چهار سال آینده به صد دلار در هر بشکه خواهد رسید.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۹    
وزیر ارتباطات اعلام کرد: در تلاشیم تعرفه های اینترنت را با مکانیسیم مشخص کاهش دهیم که بستگی به تصمیم گیری امشب کمیسیون تنظیم مقررات دارد اما این کاهش تعرفه کمتر از 15 درصدی که قول داده بودم نیست.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۷:۰۹    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: حاضرم برای شفاف سازی، فیش های حقوقی مدیران این وزارتخانه را منتشر کنم.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۷    
سحری خوانی سال هاست که در شهرهای بزرگ دیگر رونقی ندار د اما در برخی از شهرها هنوز این رسم پابرجاست و سحری خوان با صدای آواز، مردم را وقت سحر برای روزه گرفتن بیدار می کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۴۷    
حواشی مختلفی در بازی های فوتبال یورو 2016 فرانسه رخ می دهد که در این برنامه به آن اشاره می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۶    
مدیرعامل سایپا گفت: 50 درصد سهام شرکت سایپای کاشان به سیتروئن واگذار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۳۲    
یورو 2016/ حواشی یورو - باصدا/ روزنامه/ کوتاه/ عکس خبری/ فوتبال کوپا + وی سی/ تصویر خبری
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۴    
رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: مهلت ثبت نام عتبات دانشجویی تا 27 خرداد تمدید شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۲    
در کشت ارگانیک، گاهی در شالیزارهای برنج از نوعی زنبور برای دفع آفات استفاده می شود که علاوه بر نداشتن زیان های استفاده از سموم، برای تولید کننده بسیار مقرون به صرفه نیز هست.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۲    
فرو نشست اطراف مجموعه جهانی تخت جمشید، این اثر تاریخی را با تهدید مواجه کرده است. برخی از کارشناسان علت فرو نشست زمین در این منطقه راخشک سالی و برداشت های بی رویه آب از سفره های زیرزمینی منطقه می ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۶:۰۲    
کوچ عشایر جنوب استان آذربایجان غربی به مناطق ییلاقی شهرستان شاهین دژ آغاز شد. قرار است این عشایر دو ماه در منطقه شاهین دژ استقرار داشته باشند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۵۳    
چهل و پنج عضو گروه طالبان براثر حملات هوایی نیروهای ارتش در مناطق مختلف افغانستان کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۳    
آتش در مزارع گندم و جو کوهدشت شمالی با تلاش منابع طبیعی، محیط زیست، نیروی انتظامی و مردم محلی مهار شد ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۵:۰۳    
بر اثر عملیات تروریستی که ظهر امروز در ایست بازرسی شارع تین زینبیه دمشق صورت گرفت 20 نفر شهید و 30 نفر زخمی شدند. در این حملات یک خودرو و یک موتورسیکلت بمبگذاری شده در معبر عمومی منفجر شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل خدمات مسافری راه آهن گفت: فروش بلیت قطار های مسافری تابستان، از اول تیر تا 15 مرداد 95 از ساعت 18، 24 خرداد به صورت اینترتی اغاز می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۵۳    
محققان علوم پزشکی در سوئد دو گونه جدید سرطان خون در کودکان کشف کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۸    
حریق جنگلی در سه نقطه ارتفاعات کبیرکوه (آبدانان)، دره ارغوان و محدوده سد ایلام مهار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۸    
آغاز توزیع سبد کالا نیازمندان / پیگیری پرداخت حقوق های نامتعارف/ ارائه اظهارنامه مالیاتی/ ایران دارنده بزرگترین ذخایر گاز جهان/ قطب سرب و روی خاورمیانه/ آتش سوزی جنگلی در ایلام/ جیغ جنگل ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۱    
وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش امسال بر اساس نیاز خود معلم حق التدریس جذب خواهد کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۴۱    
جایزه جهانی دوسالانه دانشمند برجسته بین المللی و جوان نخبه در زمینه شیمی سبز و کاربردی در سال 2016 از طرف انجمن بین المللی شیمی محض و کاربردی 'آیوپاک' IUPAC به دانشیار دانشکده شیمی دانشگاه علم و صنعت ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۳    
انفجار مهیب خودرو و موتورسیکلت بمب گذاری شده در محله زینبیه دمشق دهها کشته و زخمی برجا گذاشت.داعش مسئولیت این حملات را بر عهده گرفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۴:۰۳    
رمضان ماه خدا فرصتی برای اینکه بتوانیم با جایگزین کردن مواد غذایی سالم به جای فست فود ها و خوردن آب کافی و نوشیدنی های سالم بتوانیم بدن مان را سم زدایی کنیم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۵۰    
فیلم ایستاده در غبار در تلاش است که ارتباط بین بیننده و فیلم را هرچه بهتر و بیشتر برقرار کند، نمایش فیلم ایستاده در غبار نیز سعی دارد تا روایتی هرچند واقعی از زندگی سردار حاج احمد متوسلیان از بر جسته ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۷    
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز شنبه با 1026 واحد کاهش به 74 هزار و 850 واحد رسیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۷    
شرکت بی پی در تازه ترین گزارش خود سطح ذخایر اثبات شده گاز طبیعی ایران را در پایان سال 2015 میلادی ، 34 تریلیون متر مکعب اعلام کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۴    
گردان عزالدین قسام 32 موشک را از مناطق مختلف نوار غزه به سمت دریای مدیترانه شلیک کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۴    
خلبانان ایرفرانس اعتصاب چها روزه خود را آغاز کردند. این اعتصاب می تواند برنامه سفر هزاران فوتبال دوست را برای دیدن بازی های یورو 2016 فرانسه برهم زند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۳:۳۳    
مرحوم حمید سبزواری سال 1382 به عنوان چهره ماندگار شعر و ادبیات کشور برگزیده شد. قرار است پیکر آن مرحوم در سبزوار دفن شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۱    
شورای انتخابات ملی ونزوئلا (CNE)حکم به تشخیص هویت یک میلیون و 300هزار امضا کننده توماری داد که در آن خواستار برگزاری همه پرسی برای برکناری نیکلاس مادورو رئیس جمهوری این کشور شده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰    
این مستند به نظرات مردم ایران درباره ی کمک های جمهوری اسلامی ایران به دولت سوریه برای مقابله با تهدیدات و تهاجمات نیروهای تکفیری داعش و چرایی این کمک ها می پردازد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۲۰    
در این قسمت از مستند شما که غریبه نیستید به همکاری و تلاش های مهاجران افغانستانی برای ساخت بارگاه امام خمینی( ره) در طول سالیان گذشته و زیارت مرقد مطهر امام خمینی توسط آنان در زمان سالگرد ارتحال ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۱۰    
11 عضو یک خانواده به دست افراد مسلح در منطقه ای کوهستانی در ایالت پوئبلا در مرکز مکزیک کشته شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۲:۰۷    
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ درباره کلاهبرداری گسترده سایت های جعلی یارانه از یارانه بگیران، هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۵۲    
معاون برنامه ریزی و نظارت سازمان نظام پزشکی گفت: تعرفه ها امروز یا فردا از سوی معاون اول رئیس جمهور اعلام می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۹    
نیروهای متحد دولت وفاق ملی در لیبی اعلام کردند که کنترل شهر بندری سرت را به دنبال درگیری های شدید با نیروهای داعش به دست گرفته اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۳    
پلیس آگاهی ناجا در نظر دارد به منظور شناسایی خودرو های مسروقه، خودرو های گشتی پلیس آگاهی استان های سراسر کشور را به دوربین های پلاک خوان مجهز کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۰    
این مومیایی نخستین بار است به نمایش گذاشته می شود و متعلق به بقایای جسد شاهزاده خانمی اهل سیبری است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۴۰    
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حمید سبزواری، شاعر و سراینده آثار ماندگار انقلاب و دفاع مقدس را تسلیت گفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۱:۰۳    
در این مستند به مراحل آزاد سازی منطقه ی مهم و عملیاتی بیجی حدفاصل مواصلات و استان الانبار عراق بدست رزمندگان اسلام پرداخته می شود که آن را از تسلط نیروهای تکفیری داعش آزاد کردند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۵۵    
بر اساس گزارش ماه ژوئن سال 2016 میلادی شرکت بی پی ، ایران در سال گذشته میلادی 2/1 درصد از مجموع نفت خام جهان را مصرف کرده است که سبب شد این کشور در جایگاه دهمین مصرف کننده بزرگ این سوخت قرار گیرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۳۴    
مدیرکل ستاد دیه کشور گفت: بیست و نهمین جشن گلریزان ستاد دیه فردا برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۲۸    
صاحبان مشاغلی که تا پایان خرداد نسبت به ارائه اظهارنامه مالیاتی خود اقدام کنند مشمول شرایط معافیت بر اساس توافق سازمان امور مالیاتی با اصناف خواهند بود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۱۸    
آغاز توزیع سری اول سبد کالای نیازمندان / حمید سبزواری/ عملکرد موفق ایران در مبارزه با ایدز/ عراق ، فلوجه/ فوتبال اروپا و اوضاع فرانسه/ کشف داروی جدید برای پیشگیری از حملات میگرنی/ افزایش قد چینی ها ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۱۰:۰۴    
استاد حمید سبزواری پدر شعر انقلاب دار فانی را وداع گفت.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۰    
شبکه تلویزیونی المنار گزارش داد: ارتش سوریه بر مناطق " المحطه الثالثه" و "وادی أراک" در حومه شرقی حمص مسلط شدند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۵۰    
دادگاهی در کانادا، حکم مصادره 13 میلیون دلار از دارایی های بانکی و اموال ایران را به اتهام حمایت از تروریسم صادر کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۶    
کودکان چینی در مقایسه به چهار دهه گذشته، قد بلند و البته چاق و قوی تر شده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۲۰    
آرژانتین با پیروزی پرگل مقابل پاناما ، صعود خود را به مرحلهء بعدی رقابت های فوتبال کوپا آمه ریکا قطعی کرد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۹:۰۵    
توزیع سبد کالای نیازمندان از امروز در سراسر کشور آغاز می شود.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۴۴    
انگلیس از حذف دهها هزار فرصت شغلی در بخش نفت و گاز این کشور خبر داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۳۲    
با روحانی تا 400 ، عربستان حقوق بشر را خرید، شاهین های آزاد کردستان مسئولیت انفجار استانبول را بر عهده گرفت، رشد اقتصادی، بدون اشتغال، نشست سه جانبه تهران برای مقابله با تروریسم ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۱۷    
برانکوایوانکوویچ: فصل بعد در هر سه جام مدعی هستیم/ علی منصوریان؛درست مثل زیدان/ افشاگری پس از اخراج/ بمب و ترقه/ ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۳    
خانه تاریخی زند در مرکز بافت قدیمی قم قرار دارد. این بنای تاریخی متعلق به اواخر دوره قاجار، با قدمت 130 ساله است که در سال 1379 شمسی در فهرست آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۳    
مشاغل خانگی می تواند راهکاری موثر برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری باشد. حمایت و توانمندسازی زنان کارآفرین در حوزه های گوناگون از جمله صنایع دستی، افزون بر رشد تولید و اشتغالزایی ...
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۲    
آتش سوزیهای جنگلی در ایلام، فارس و لرستان مهار شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۲    
ارتش و نیروهای مردمی عراق به چند صد متری مرکز فلوجه در استان الانبار رسیده اند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۲    
بانک مرکزی روسیه نرخ بهره بانکی خود را از یازده درصد به ده ممیز پنج دهم درصد کاهش داد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۸:۰۲    
سفیر و نماینده دائم ایران درسازمان ملل گفت: ایران یکی از موثرترین برنامه های کاهش آسیب بیماری ایدز را درخاورمیانه اجرا کرده است.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۹    
بانک ایرانی" پرشیا" به نظام پرداخت یورو، موسوم به 'تارگت 2' پیوست.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۹    
مسابقات فوتبال کوپا آمه ریکا با پیروزی مدافع عنوان قهرمانی پیگیری شد.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۹    
مسابقات فوتبال جام ملت های اروپا در میان تدابیر شدید امنیتی در فرانسه آغاز شدو تیم ملی فرانسه توانست در دیداری دشوار دو به یک بر رومانی غلبه کند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۷:۵۶    
محققان در آمریکا داروی جدیدی برای پیشگیری از حملات سردردهای میگرنی مزمن ساختند.
شبکه خبر   ۱۳۹۵/۰۳/۲۲ - ۰۷:۲۴    
پانزدهمین دوره رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا با پیروزی تیم میزبان آغاز شد.
  • ۱