چهارشنبه ۱۲ اردیبهشتساعت ۱۸:۴۱May 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای شبکه خبر 8 دی 1400 - irinn.ir

شبکه خبر 29 اسفند 1393 شبکه خبر 29 اسفند 1394 شبکه خبر 24 بهمن 1395 شبکه خبر 29 اسفند 1396 شبکه خبر 29 اسفند 1397 شبکه خبر 14 بهمن 1398 شبکه خبر 30 اسفند 1399 شبکه خبر 31 فروردین 1400 شبکه خبر 31 اردیبهشت 1400 شبکه خبر 31 خرداد 1400 شبکه خبر 31 تیر 1400 شبکه خبر 31 مرداد 1400 شبکه خبر 31 شهریور 1400 شبکه خبر 30 مهر 1400 شبکه خبر 30 آبان 1400 شبکه خبر 30 آذر 1400 شبکه خبر 30 بهمن 1400 شبکه خبر 10 اسفند 1400 شبکه خبر 1 دی 1400 شبکه خبر 2 دی 1400 شبکه خبر 3 دی 1400 شبکه خبر 4 دی 1400 شبکه خبر 5 دی 1400 شبکه خبر 6 دی 1400 شبکه خبر 7 دی 1400 شبکه خبر 8 دی 1400 شبکه خبر 9 دی 1400 شبکه خبر 10 دی 1400 شبکه خبر 11 دی 1400 شبکه خبر 12 دی 1400 شبکه خبر 13 دی 1400 شبکه خبر 14 دی 1400 شبکه خبر 15 دی 1400 شبکه خبر 16 دی 1400 شبکه خبر 17 دی 1400 شبکه خبر 18 دی 1400 شبکه خبر 19 دی 1400 شبکه خبر 20 دی 1400 شبکه خبر 21 دی 1400 شبکه خبر 22 دی 1400 شبکه خبر 23 دی 1400 شبکه خبر 24 دی 1400 شبکه خبر 25 دی 1400 شبکه خبر 26 دی 1400 شبکه خبر 27 دی 1400 شبکه خبر 28 دی 1400 شبکه خبر 29 دی 1400 شبکه خبر 30 دی 1400 
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۷:۱۱    
کارنامه نتایج اولیه آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه 1400 بر روی درگاه سازمان سنجش و آموزش کشور قرار گرفت.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۴:۰۲    
شناسایی 43 مورد ابتلا به امیکرون در کشور؛ سویه جدید در 12 استان گزارش شده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۳:۵۱    
مذاکرات وین برای یک تنفس چند روزه از ظهر امروز به دلیل تعطیلات سال نوی میلادی متوقف می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۲۲    
امیر سرتیپ دوم خلبان محمد مسبوق از خلبانان هواپیمای اف 14 در سال های دفاع مقدس، دار فانی را وداع گفت.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۱:۰۴    
پیکر مطهر 9 شهید دوران دفاع مقدس که دیشب وارد شیراز، سومین حرم اهل بیت (ع) در ایران شده بود صبح امروز پنج شنبه نهم دی با حضور اقشار مختلف مردم و مسوولان لشکری و کشوری در فرودگاه شهید دستغیب شیراز ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۱۰:۳۶    
اردک سر حنایی یکی از پرندگان زیبایی که جزیره کیش را برای زمستان گذرانی انتخاب کرده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۹:۰۶    
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: ضرورت توجه به کیفیت و قیمت خودرو، ساماندهی قیمت کالا های اساسی و استفاده از پتانسیل معادن از جمله محور های دیدار با معاون اول رئیس جمهور بود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۸:۲۰    
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: ما از درمان بیماری ها با روش های غیردارویی و نوین حمایت می کنیم، اما شرکت های دارویی تمایلی به ترویج این روش ها ندارند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۷:۲۲    
روسای جمهور ایران و نیکاراگوئه در تماس تلفنی بر گسترش مناسبات و افزایش همکاری در عرصه بین المللی تأکید کردند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۳:۲۱    
ارائه خدمت شبانه روزی و محدود نبودن آن به روز ها و ساعات کاری، افزایش سرعت در ارائه خدمت و تشکیل نشدن صف انتظار، جلوگیری از بروز خطا های سهوی و عمدی و اعمال سلیقه کارشناسان، حذف اسناد فیزیکی ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۲:۱۲    
فرمانده انتظامی غرب استان تهران از دستگیری فرد اسید پاش به بانوان پارک شهریار خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۴۱    
رئیس ستاد بزرگداشت 9 دی استان تهران جزئیات مراسم در شهر تهران را اعلام کرد و گفت: این مراسم در میدان امام حسین (ع) و با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران برگزار می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۳۱    
سخنگوی وزارت امور خارجه برگزاری نشست کابینه رژیم صهیونیستی در جولان سوری اشغالی را شدیداً محکوم کرده و این اقدام تجاوزکارانه صهیونیست ها را تحریک آمیز خواند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۱:۰۷    
رئیس جمهوری با بیان اینکه شرایط انتقال پول به داخل کشور و افتتاح حساب توسط ایرانیان خارج تسهیل شود، گفت ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۵۱    
بازدید رئیس قوه قضائیه از دادسرای کارکنان دولت؛ و سربلندی مردم در 9 دی از عناوین این بخش خبری است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۴۳    
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در بیانیه ای با گرامیداشت یوم الله 9 دی؛ حماسه آفرینی ملت ایران در این حادثه بزرگ را قله بصیرت و ولایت مداری و نمایش ظرفیت های متراکم انقلاب و نظام اسلامی در ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۲۰    
در آخرین دیدار هفته دوازدهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران، استقلال و فولاد در نبردی حساس و مهیج به مصاف هم رفتند که در نهایت استقلال با یک گل توانست به پیروزی برسد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۲۰:۱۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه صدور مجوز بعد از ثبت درخواست متقاضیان مشاغل خانگی، طی سه روز به کارشناسان اجازه بررسی می دهند؛ در غیر این صورت مجوز به طور خودکار و الکترونیکی صادر می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۹:۲۱    
مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت: وزارت نیرو به دنبال افزایش درآمد نیست بلکه به دنبال کاهش مصرف در بخش پرمصرف ها و تامین برق پایدار برای همه مشترکان است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۲۱    
پژوهشگری ژاپنی دستگاهی ابداع کرده است که با استفاده از آن می توان مزه غذا هایی را که در تلویزیون نمایش داده می شوند، چشید.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۸:۱۳    
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: سامانه صدور مجوز بعد از ثبت درخواست متقاضیان مشاغل خانگی، طی سه روز به کارشناسان اجازه بررسی می دهند؛ در غیر این صورت مجوز به طور خودکار و الکترونیکی صادر می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۳۱    
هیئت وزیران در راستای تصمیم دولت مبنی بر تشکیل کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال و تعیین ترکیب و حدود اختیاراتش با هدف راهبری و هماهنگی توسعه اقتصاد دیجیتال و دستیابی به سهم 10 درصدی آن از کل اقتصاد کشور ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۷:۱۱    
سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان خوزستان طی هفته جاری با رصد اطلاعاتی، یک تیم ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات را در مرز های جنوب غربی کشور شناسایی و متلاشی کردند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۵۱    
منابع فلسطینی از زخمی شدن سه فلسطینی بر اثر حملات توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی به جنوب شرق غزه خبر دادند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۲۶    
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر لزوم اقدامات بازدارنده برای پیشگیری از احتکار، گفت: همه دستگاه های نظارتی، انتظامی و امنیتی موظف هستند با نظارت جدی و افزایش بازرسی ها ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۱۶    
وزارت امور خارجه در یادداشتی با بیان اینکه ترور شهید سلیمانی به دستور مستقیم رئیس جمهور آمریکا انجام گرفت، نوشت: ایران، آمران و عاملان آن را به پای میز محاکمه خواهد کشاند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۶:۰۶    
رئیس جمهور گفت: لازم است کارگروهی متشکل از صاحب نظران حوزه و دانشگاه تشکیل شود و بر اساس بررسی دقیق و میدانی و نه صرفا بر اساس گزارش های بانک ها وضع سود تسهیلات بانکی را بررسی و شبهات موجود در این ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۵:۰۵    
آغاز هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال مهمترین عنوان خبر ورزشی ساعت 14:30 شبکه خبر است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۹    
شعر سردار آسمانی در تالار اندیشه حوزه هنری در تهران با حضور شاعران مطرح کشور برگزار شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۳۱    
متاسفانه در طول 24 ساعت منتهی به ظهر 8 دی، 53 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 131 هزار و 527 نفر رسید.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۲۱    
حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله، بیمه ی خسارت های جانی و مالی را در کشور ضروری کرده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۴:۰۰    
گزارش بانک مرکزی از روند کاهشی رشد ماهانه نقدینگی در کشور، مهمترین عنوان این بخش خبری است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۵۶    
فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز ایران، کاملا در منطقه مسلط، رصد و اشراف اطلاعاتی نیز وجود دارد که اقتدار این نظام را نشان می دهد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۶    
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان گفت: سران رژیم صهیونیستی ثبات، امنیت و آرامش منطقه را بر نمی تابند و امنیت خود را در ناامنی و هر چه بی ثبات تر بودن منطقه تعریف کرده اند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۴۳    
بررسی طرح جهش تولید دانش بنیان و اعلام زمان بررسی لایحه بودجه 1401 از مهمترین موضوعات جلسه امروز مجلس بود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۲۳    
رئیس جمعیت هلال احمر، از راه اندازی 3 شعبه جدید هلال احمر در استان تهران خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۳:۱۹    
حجت الاسلام محسنی اژه ای در ادامه بازدید های میدانی خود از مراجع و مراکز قضایی، از دادسرای کارکنان دولت (ناحیه 28 تهران) به صورت سرزده بازدید کرد و از نزدیک در جریان کم و کیف خدمت رسانی قضایی به ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۴    
رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات لایحه بودجه سال 1401 در نشست علنی 19 دی مجلس خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۵۱    
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود الزام قانونی تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران سازمان تأمین اجتماعی و مجموعه های تابعه معطل مانده بود که با صدور دو بخشنامه مطالبات برحق این عزیزان به زودی ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۳۵    
چهار ملی پوش فوتبال کشورمان در جمع بهترین لژیونر های سال 2021 آسیا قرار گرفتند که در این میان مهدی طارمی موفق شد عنوان بهترین لژیونر سال قاره کهن را از آن خود کند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۶    
طرح جدید برخورد با عرضه کنندگان کالای قاچاق آغاز می شود
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۲:۲۴    
سخنگوی شورای نگهبان نوشت: طرح دوفوریتی اصلاح ماده 182 قانون آیین نامه داخلی مجلس برای بررسی دو شوری لایحه بودجه کل کشور مغایر شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۶    
دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال پیام های جداگانه ای سال نو میلادی را به همتایان خود در کشور های مختلف تبریک گفت.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۴    
بازار قم که در عهد صفوی در حوالی مسجد جامع قم ایجاد شده بود، در دوره قاجاریه با افزوده شدن بخش های مختلف از میدان کهنه تا رودخانه قمرود امتداد پیدا کرد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۵۲    
در پی تداوم آلودگی هوای پایتخت، کمیته اضطرار آلودگی هوا در استانداری تهران تشکیل جلسه داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۴۶    
رئیس جمهور گفت: تمام دستگاه ها به ویژه وزارت امور اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی همچنان خود را به کاهش روند رشد نقدینگی متعهد بدانند و به تلاش در این زمینه ادامه دهند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۱:۲۱    
شدت بارش ها در این مناطق کم سابقه توصیف شده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۵۶    
در نشست شورای راهبری سازمان آموزش و پرورش استثنایی از سامانه تحت وب برگزاری مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی و دانش آموزان با نیاز های ویژه رونمایی شد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۳۲    
سخنگوی صنعت برق با تاکید بر اینکه برق رایگان در تعرفه های جدید حذف نشده، گفت: در تعرفه های جدید برق پاداش های خوبی برای مشترکانی که میزان مصرف خود را مدیریت کنند در نظر گرفته شده است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۱۰:۱۷    
معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی از پالایش 500 هزار متقاضی نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: ثبت نام آقایان مجرد در این طرح از 15 دیماه آغاز می شود.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۲    
لیورپول، هفته بیستم لیگ برتر انگلیس را با شکست پشت سر گذاشت.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۴۰    
رئیس مجلس گفت: ملت ایران از آزمون سخت نجات کشور از ناامنی و آشوب سربلند بیرون آمدند و امروز آزمون اصلی، پیش روی مسئولان است مبنی بر اینکه باید حل مشکلات مردم در دستور کار آنان قرار گیرد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۷    
سازمان جهانی بهداشت درباره افزایش موارد بستری مبتلایان به سویه اُمیکرون هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۶    
رئیس بخش فرمولاسیون فرآورده های نوترکیب انستیتو پاستور ایران گفت: تولید واکسن های پاستوکووک و پاستوکووک پلاس از مرز 10 میلیون دز عبور کرد و به زودی به 15 میلیون دز می رسد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۳۰    
پلیس راهور با اشاره به بارش شدید باران و برف در اکثر جاده های کشور و افزایش خطر لغزندگی و یخ زدگی، نسبت به تردد در این محور ها هشدار داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۱۹    
معاون اول رئیس جمهور گفت: تولید تنها راه نجات اقتصاد کشور است و می تواند مسائلی مانند رشد اقتصادی، بیکاری، سرمایه گذاری، ارتقاء ارزش پول ملی و کنترل تورم را محقق کند.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۹:۰۲    
مدیر روابط عمومی سازمان بسیج مردمی عراق(الحشد الشعبی) از برگزاری 400 برنامه فرهنگی و اجتماعی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و ابو مهدی المهندس معاون الحشد الشعبی در نقاط ...
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۴۱    
مسؤول روابط عمومی راه آهن شمال از خروج واگن های قطار باری در حین عبور از بلاک زیرآب شیرگاه در ساعت یک بامداد خبر داد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۸    
کیهان: 40 میلیون شهروند فاقد خودرو یارانه می گیرند، جوان: امکان توافق تا فوریه، ابرار ورزشی: نبرد آسیایی در زمین بی طرف، برخی از تیتر های نخست روزنامه های امروز است.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۲۶    
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران گفت: در حال حاضر بیش از نیمی از تاکسی های شهر تهران فرسوده هستند و بودجه پیشنهادی سال آینده نیز برای نوسازی تاکسی ها کافی نیست.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۸    
وزارت بهداشت وجود سویه موسوم به دلمیکرون را رد کرد.
شبکه خبر   ۱۴۰۰/۱۰/۰۸ - ۰۸:۰۲    
مراسم تجلیل از پژوهشگران برتر جهاد دانشگاهی برگزار شد