پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۰۴:۳۸Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ندای ایرانیان 4 فروردین 1395 - irneda.ir

ندای ایرانیان 29 اسفند 1394 ندای ایرانیان 31 اردیبهشت 1395 ندای ایرانیان 31 خرداد 1395 ندای ایرانیان 31 تیر 1395 ندای ایرانیان 31 مرداد 1395 ندای ایرانیان 31 شهریور 1395 ندای ایرانیان 30 مهر 1395 ندای ایرانیان 30 آبان 1395 ندای ایرانیان 30 آذر 1395 ندای ایرانیان 27 دی 1395 ندای ایرانیان 29 بهمن 1395 ندای ایرانیان 29 اسفند 1395 ندای ایرانیان 1 فروردین 1395 ندای ایرانیان 2 فروردین 1395 ندای ایرانیان 3 فروردین 1395 ندای ایرانیان 4 فروردین 1395 ندای ایرانیان 5 فروردین 1395 ندای ایرانیان 6 فروردین 1395 ندای ایرانیان 7 فروردین 1395 ندای ایرانیان 8 فروردین 1395 ندای ایرانیان 9 فروردین 1395 ندای ایرانیان 10 فروردین 1395 ندای ایرانیان 11 فروردین 1395 ندای ایرانیان 12 فروردین 1395 ندای ایرانیان 13 فروردین 1395 ندای ایرانیان 14 فروردین 1395 ندای ایرانیان 15 فروردین 1395 ندای ایرانیان 16 فروردین 1395 ندای ایرانیان 17 فروردین 1395 ندای ایرانیان 18 فروردین 1395 ندای ایرانیان 19 فروردین 1395 ندای ایرانیان 20 فروردین 1395 ندای ایرانیان 21 فروردین 1395 ندای ایرانیان 22 فروردین 1395 ندای ایرانیان 23 فروردین 1395 ندای ایرانیان 24 فروردین 1395 ندای ایرانیان 25 فروردین 1395 ندای ایرانیان 26 فروردین 1395 ندای ایرانیان 27 فروردین 1395 ندای ایرانیان 28 فروردین 1395 ندای ایرانیان 29 فروردین 1395 ندای ایرانیان 30 فروردین 1395 ندای ایرانیان 31 فروردین 1395 
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۲۳:۲۰    
گروه تروریستی داعش پس از تحت فشار قرار گرفتن در سوریه و عراق قصد دارد دامنه عملیات خود را در کشورهای غربی گسترش دهد. کشورهای اروپایی از هدف های اصلی این استراتژی محسوب می شوند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۹    
از بچگی توی خونه ای بزرگ شدم که صدای آواز استاد شجریان همواره توش به گوش می رسید.پدرم و برادرها و خواهرم همه دیوانه وار استاد رو دوست داشتند و دارند
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۹    
هفته نامه مثلث نوشت: در سال 92 و در حالی که کمتر از چند روز به انتخابات ریاست جمهوری زمان باقی مانده بود ما متوجه تغییر فضا شدیم ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۸:۰۴    
جماران خاطره ای از دیدار نوروزی مرحوم دکتر صادق طباطبائی با امام (ره) را به نقل از کتاب خاطرات وی نقل کرده است. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۹    
دولت سوریه سندی را که استفان دی میستورا نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه، به آن ارائه داده است، بررسی و موضع خود را درخصوص آن در دور بعدی مذاکرات اعلام خواهد کرد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۹    
استاندار اصفهان با اعلام ابطال آرای منتخب سوم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: ما از وزیر کشور خواستیم تا علت ابطال آرا منتخب سوم اعلام شود که این موضوع اکنون در حال پیگیری است و باید منتظر نتایج ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۷:۵۴    
فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در درگیری مسلحانه بین اشرار و نیرو های پلیس 3 مامور مجروح شدند. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: تصادفات و شمار جانباختگان حوادث رانندگی در کشور از 25 اسفندماه گذشته تاکنون، نسبت به دوره مشابه سال قبل، هفت درصد کاهش داشته است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۶    
روزنامه ایران در ویژه نامه نوروزی سال 1395 خود در گفت وگو با معصومه ابتکاررئیس سازمان حفاظت محیط زیست، نقطه نظرات وی را درمورد زوایای مختلف موضوعات زیست محیطی جویا شده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۱۱    
" نجم العشراوی" مظنون سوم انفجارهای فرودگاه بروکسل دستگیر شد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۶:۰۶    
احکام قانونی مرحله دوم انتخابات نیز مانند مرحله اول انتخابات است و نامزدها فقط یک هفته فرصت برای تبلیغات انتخاباتی خواهند داشت.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۵:۳۷    
پخش نشدنِ دیشبِ خندوانه با اینکه اتفاق خوبی نبود ولی در برنامه سازی چیز عجیبی نیست
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۱۳    
ظریف با آنکه می دانست رسانه ای شدن آن بحث می تواند فضا را به شدت به سودش تغییر دهد اما برای اینکه هدفش به نتیجه رساندن مذاکرات بود، ترجیح می داد این بحث ها رسانه ای نشود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۸    
برای مدت دو سال روسیه به روشی غیرقانونی ساوچنکو را بازداشت کرد و اتهاماتی بی اساس را به وی وارد کرد و از ارائه هرگونه پوشش قانونی به وی خودداری کرد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۸    
یکی از عناصر دستگیر شده داعش تجهیزات انفجاری به همراه داشته و این افراد سعی داشتند از مسیرهای غیرقانونی از طریق سوریه وارد ترکیه شوند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۸    
در بودجه پیشنهادی دولت، پول بیشتر برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه درخواست شده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
بی خانمانی یکی از مسائلی است که در اکثر کشور های جهان، چه کشور های ثروتمند و چه در کشور های فقیر وجود دارد و در حال حاضر 100میلیون بی خانمان در جهان وجود دارد ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
منابع خبری بلژیک از شناسایی هویت دو تن از عاملان حمله تروریستی روز گذشته به فرودگاه بلژیک خبر دادند. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
انتخاب نوشت؛ دفتر رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در اطلاعیه ای اخبار منتشر شده در مورد سفر آیت الله هاشمی رفسنجانی به کیش را تکذیب کرد. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۲:۰۳    
لازم است خانواده با ایجاد جذابیت در روابط عاطفی و گفت وگو با فرزندان، آنان را به سوی این گونه اشتراکات فرهنگی سوق دهد و از ابتدای کودکی فرزندان را با اقوام، خویشاوندان و دوستان آشنا و مرتبط کند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۹    
دانشگاه آزاد اسلامی می تواند به تنهایی و بدون استفاده از بودجه بیت المال دستکم 50 درصد بار تحصیلات عالیه و آموزش کشور را به دوش بکشد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
بابک زنجانی پرونده ای پیچیده و گسترده دارد . داستانش تنها به فروش نفت خام و باز پس ندادن پول حاصل از آن ربط پیدا نمی کند . او در پرونده مرتضوی ، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی دولت دهم نیز دخیل است .
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
حملات تروریستی روز سه شنبه در فرودگاه و متروی بروکسل که بیش از 30 کشته و 198 زخمی برجای گذاشت، با واکنش رهبران دنیا روبه رو شده است و دولت ها و جامعه بین المللی با پیام های جداگانه از پیامدها ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
پیام مهم این دو انتخابات این بود که هنگامی که بر اساس قانون عمل کنیم، مشکلی پیش نمی آید و هنگامی که خلاف قانون عمل می کینم، عکس العمل های نامناسبی از سیستم می گیریم که به نفع مملکت نیست.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
چرا نمی خواهیم اعتراف کنیم که در عراق سیاستمداران فقط ادعا می کنند در حالی که هیچ تخصصی ندارند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
اوباما در پایان کنفرانس مطبوعاتی سعی کرد مطابق عادت آمریکایی اش دست خود را بر کتف کاسترو بگذارد اما رئیس جمهوری کوبا چنین اجازه ای را به وی نداد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
قرار است با هماهنگی و برنامه ریزی بعدی، مراسم تشییع و تدفین آن مرحومه روز پنج شنبه در سمنان انجام و در وادی السلام این شهر و در کنار مزار پدرم به خاک سپرده شود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
سرهنگ حمیدی - رییس پلیس راه راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار سایت راهور افزود: حوالی ساعت 6 بامداد در کیلومتر 30 محور شیراز - کازرون یک دستگاه اتوبوس ولوو که از کرمان حرکت کرده بود با 43 سرنشین ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
شهر رقه پایتخت حکومت داعش در سوریه است و هزاران تن از عناصر خارجی گروه تروریستی در این شهر حضور دارند، شهر رقه از بیش از دو سال پیش به اشغال داعش درآمده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه در سال جاری به دنبال اصلاحات ساختاری در حوزه اقتصادی کشور خواهیم بود، گفت: تک نرخی کردن ارز را در سال جاری اجرایی می کنیم. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۵۴    
برنامه ی خندوانه در سومین شب سال 1395 بدون اعلام قبلی روی آنتن نرفت.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۰۴ - ۱۰:۳۰    
برخی در کشور خود را حق مطلق می دانند و هر آنچه با سلیقه آن ها مطابقت نداشته باشد را طرد می کنند.