پنجشنبه ۳۱ خردادساعت ۱۳:۲۴Jun 2024 20
جستجوی پیشرفته

خبرهای ندای ایرانیان 19 فروردین 1395 - irneda.ir

ندای ایرانیان 29 اسفند 1394 ندای ایرانیان 31 اردیبهشت 1395 ندای ایرانیان 31 خرداد 1395 ندای ایرانیان 31 تیر 1395 ندای ایرانیان 31 مرداد 1395 ندای ایرانیان 31 شهریور 1395 ندای ایرانیان 30 مهر 1395 ندای ایرانیان 30 آبان 1395 ندای ایرانیان 30 آذر 1395 ندای ایرانیان 27 دی 1395 ندای ایرانیان 29 بهمن 1395 ندای ایرانیان 29 اسفند 1395 ندای ایرانیان 1 فروردین 1395 ندای ایرانیان 2 فروردین 1395 ندای ایرانیان 3 فروردین 1395 ندای ایرانیان 4 فروردین 1395 ندای ایرانیان 5 فروردین 1395 ندای ایرانیان 6 فروردین 1395 ندای ایرانیان 7 فروردین 1395 ندای ایرانیان 8 فروردین 1395 ندای ایرانیان 9 فروردین 1395 ندای ایرانیان 10 فروردین 1395 ندای ایرانیان 11 فروردین 1395 ندای ایرانیان 12 فروردین 1395 ندای ایرانیان 13 فروردین 1395 ندای ایرانیان 14 فروردین 1395 ندای ایرانیان 15 فروردین 1395 ندای ایرانیان 16 فروردین 1395 ندای ایرانیان 17 فروردین 1395 ندای ایرانیان 18 فروردین 1395 ندای ایرانیان 19 فروردین 1395 ندای ایرانیان 20 فروردین 1395 ندای ایرانیان 21 فروردین 1395 ندای ایرانیان 22 فروردین 1395 ندای ایرانیان 23 فروردین 1395 ندای ایرانیان 24 فروردین 1395 ندای ایرانیان 25 فروردین 1395 ندای ایرانیان 26 فروردین 1395 ندای ایرانیان 27 فروردین 1395 ندای ایرانیان 28 فروردین 1395 ندای ایرانیان 29 فروردین 1395 ندای ایرانیان 30 فروردین 1395 ندای ایرانیان 31 فروردین 1395 
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۸    
علی خرم نماینده پیشین ایران در سازمان ملل و مهدی مطهرنیا عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، پسابرجام را نقطه آغازینی بر پایان پرونده هسته ای دانستند و بیان داشتند ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۳:۰۳    
نتایج تحقیقات نیروی دریایی آمریکا درباره نحوه بازداشت 10 تفنگدار این کشور در آبهای جزیره فارسی، وارد مرحله تازه ای شده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۴۸    
ایسنا نوشت: معاون سیاسی وزیر کشور تاکید کرد: در خصوص تغییر استانداران برنامه خاصی نداریم. محمدحسین مقیمی در حاشیه همایش آموزشی- توجیهی منطقه ای مرحله دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۴    
شهادت می دهم تمامی دست اندرکاران مذاکرات هسته ای با تلاش های صادقانه سعی وافر در صیانت از مصالح عالی نظام و تامین حداکثری منافع ملی کرده اند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۲۱:۳۴    
"رجب طیب اردوغان" –رئیس جمهور ترکیه- امروز، پنجشنبه هشدار داد چنانچه اتحادیه اروپا به تعهدات خود پایبند نباشد، ترکیه نیز توافق جنجال برانگیز خود با بروکسل در مورد مهاجران را اجرا نخواهد کرد. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۴۰    
محمد حسین مقیمی روز پنجشنبه افزود: تغییر و تحول در پست ها همواره وجود دارد زیرا زمان همیشه در حال تغییر است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
یک تیم بین المللی از دانشمندان برای نخستین بار موفق به شناسایی ژنی برای سفید شدن موها شده اند که تائید می کند این خصوصیت از یک ترکیب ژنتیکی برخوردار بوده و تنها عوامل محیطی باعث آن نمی شوند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۳۵    
در مورد حقوق شهروندی، اگر بتوان با تسامح چیزی یافت که نیاز به درمان دارد، همین نگاه درمان محور است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۶    
تسنیم نوشت:سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان برای برعهده گرفتن هدایت تیم ملی فوتبال الجزایر اعلام آمادگی کرد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۶    
یک رسانی عربی مدعی شد منابع ارشد لبنانی گفتند که روس ها با ارسال پیامی به حزب الله ، از گزینه آنان برای ریاست جمهوری حمایت می کنند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
وزیر امور خارجه کشورمان پس از دو روز کاری فشرده در باکو و دیدار با همتایان روسی و آذربایجانی و مقامات ارشد باکو، این شهر را به مقصد تهران ترک کرد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۹:۲۱    
خالد بن حمد الخلیفه وزیر خارجه بحرین در این کنفرانس ادعا کرد که منامه با طرف آمریکایی راه حل سیاسی در سوریه، مبارزه با تروریسم و آنچه مداخلات جمهوری اسلامی ایران در منطقه خواند، بررسی کرده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۴۲    
داعش اساساً ریشه در حمایت سنی های خلیج فارس و ترکیه دارد. کشورهای عربی به جای داعش سنی، ایران شیعه را به عنوان دشمن اصلی خودشان می بینند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
وقت آن رسیده است که در بخش گفتمان های سیاسی شاهد حضور "عقلای قوم" باشیم.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۷    
آخرین جلسه ای که ما با آمریکایی ها گذاشتیم و من نتوانستم هماهنگی لازم را آن مقدار که نیاز بود انجام دهم ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۳۲    
در بعد حل اختلاف در دولت یازدهم اختلاف کمتری میان مجلس و دولت داشتیم و جزء مساله بانک مرکزی مساله ای وجود نداشته است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۶:۲۷    
وزارت کشور درحال گفت و گو و تعامل با شورای نگهبان برای رسیدن به نظر واحد درباره منتخب سوم شهر اصفهان در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۵    
مهر نوشت: وزیر جهادکشاورزی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا تمام حق بیمه محصولات کشاورزی را دولت بپردازد، گفت: در سال 95، 250 هزار هکتار از اراضی برای افزایش بهره وری مصرف آب بهینه سازی می شود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
نحوه دریافت کارت خرید کالا توسط بازنشستگان اعلام شد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۵۰    
ایسنانوشت: مجلس شورای اسلامی هفته آینده بررسی لایحه بودجه 95 و اتمام جزئیات لایحه تنظیم برخی از احکام برنامه های توسعه کشور را در دستور کار قرار داده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۲:۴۵    
روابط روسیه و ایران با شروع همکاری در میدان جنگ سوریه وارد مرحله تازه ای شده است. اخیرا مقاله ای در دیلی بیست با مضمون علاقه پوتین به ایران چاپ شد ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۲۱    
نتیجه حاصل شده از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان و حذف برخی چهره های شاخص موجب شده در مورد هیات رئیسه دوره جدید گمانه زنی هایی مطرح شود.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
کارشناس سازمان هواشناسی از بارش در 11 استان همزمان با ورود سامانه جدید بارشی به کشور خبر داد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۶    
رئیس جمهور پاکستان گفت: پاکستان و عربستان سعودی از لحاظ تاریخی و فرهنگی روابط نزدیکی با هم دارند و در سطح منطقه ای و بین المللی با هم همکاری دارند ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۱    
رییس جمهوری در این بازدید با توضیح مهندسان، متخصصان و کارشناسان در جریان آخرین توانمندی ها و دستاوردهای کشور در صنعت هسته ای قرار گرفت.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۱۱    
هنگام بروز مشکل در خانواده، نباید دنبال مقصر گشت بلکه باید دنبال راه حل مساله بود. دو طرف باید بپذیرند که نباید سر همه موضوعات توافق داشته باشند و تفاوت شخصیت ها در فکر و عمل را باور کنند اما باید ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۱:۰۶    
این ضیافت صبحانه پیش از برگزاری اولین اجلاس سه جانبه وزرای خارجه ایران، آذربایجان و روسیه برگزار شده است.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۶    
تیم معالج عباس کیارستمی اطلاعیه ای را پیرامون روند درمان این کارگردان منتشر کردند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
شهروند نوشت: انجمن داروسازان نسبت به فعالیت داروخانه های اینترنتی هشدار داد: عرضه دارو در اینترنت، غیرمجاز است دارو را تنها باید از وب سایت داروخانه ها خرید.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۵۲    
فلامینگویی که سال 1367 زمانیکه جوجه بوده در دریاچه ارومیه حلقه گذاری شده بود امسال پس از 28 سال به زادگاه خود بازگشت اما با نامهربانی شکارچیان متخلف مواجه شده و جان خود را از دست داد.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۱۰:۴۷    
لابی صهیونیستی "ما به اسرائیل اعتقاد داریم" از پرنس چارلز خواسته در تصمیم خود برای رفتن به ایران صرف نظر کند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۵۱    
بر اساس قانون جدید از این پس کسانی که با پرداخت پول رابطه جنسی برقرار می کنند تا سقف 4300 دلار جریمه مالی می شوند و ممکن است از سوی دادگاه به حضور در کلاس های آموزش و تشریح وضعیت روسپیان ملزم شوند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۱    
همان زمان که برجام به فرجام رسید پیش بینی می شد مخالفان آن، که خود را دلواپس نامیده بودند، تمام تلاش خود را به کار گیرند تا بعد از شکست در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم حداقل بهارستان را از دست ندهند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۹:۴۱    
برنی سندرز و تد کروز توانستند پیشتازان حزب خودشان، یعنی هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ را شکست دهند تا مسیر جدیدی در جریان رقابت مقدماتی حزب دموکرات و جمهوری خواه به وجود بیاید ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۷    
وولفسبورگ در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، موفق شد با نتیجه 2-0 رئال مادرید را از پیش رو بردارد تا به صعود به مرحله بعد امیدوار شود. ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۳    
امیدوارم آشتی ملی در سال 95 رخ دهد. جامعه هم به نظر می رسد که این پیام را داده که از دعوا خسته شده است. به واقع اصلاح طلبان دنبال یک نوع همزیستی مسالمت آمیز با وجود رقابت های سالم سیاسی هستند.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۳    
ایران نوشت:یازدهم فروردین ماه مرد جوانی در حالی که هراسان و نگران نشان می داد خود را به در خانه یکی از بستگانش درروستای تیله نو گلوگاه مازندران رسانده و ادعا کرد همسرش در جریان حمله مردان ناشناس به ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۲۳    
روزنامه سیاست روز به اظهارات روح الله حسینیان در باره احمدی نژاد واکنش نشان داد. این روزنامه در مطلبی طنز نوشت: ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۸    
مشکل اصولگرایان وحدت یا عدم یکپارچگی نبود. فسادهای کلان دوران احمدی نژاد باعث شده بود نیروهای اصیل آنها منفک شوند ...
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۸    
نرخ بیکاری به 11 درصد در سال 94 رسید 667 هزار شاغل جدید و 214 هزار بیکار جدید داشته ایم.
ندای ایرانیان   ۱۳۹۵/۰۱/۱۹ - ۰۷:۱۳    
تصمیم شورای نگهبان درباره مینو خالقی همان است که بود؛ یعنی ابطال آرا ؛ اما وزارت کشور می گوید همچنان در حال تعامل و گفت وگو با شورای نگهبان است.