چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۱۲:۵۲Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 11 دی 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 فروردین 1396 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 مرداد 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 بهمن 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 دی 1396 ایثار 2 دی 1396 ایثار 3 دی 1396 ایثار 4 دی 1396 ایثار 5 دی 1396 ایثار 6 دی 1396 ایثار 7 دی 1396 ایثار 8 دی 1396 ایثار 9 دی 1396 ایثار 10 دی 1396 ایثار 11 دی 1396 ایثار 12 دی 1396 ایثار 13 دی 1396 ایثار 14 دی 1396 ایثار 15 دی 1396 ایثار 16 دی 1396 ایثار 17 دی 1396 ایثار 18 دی 1396 ایثار 19 دی 1396 ایثار 20 دی 1396 ایثار 21 دی 1396 ایثار 22 دی 1396 ایثار 23 دی 1396 ایثار 24 دی 1396 ایثار 25 دی 1396 ایثار 26 دی 1396 ایثار 27 دی 1396 ایثار 28 دی 1396 ایثار 29 دی 1396 ایثار 30 دی 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۶    
تبعیت از ولایت فقیه ضروری است / نقشه های شوم استکبار ضربه زدن به نظام است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۱۳:۰۱    
همه چیز شبیه همانی بود که در تمام این سال ها در خانه شهدا دیده بودم؛ فضایی پر از صمیمیت و میزبانانی که بی بهانه غرق محبتت می کنند ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۵۷    
ما به عنوان خادمان این مردم در شهرداری به ارزش ها پایبندیم و از آن حمایت خواهیم کرد و در مقابل این سرمایه های ارزشمند احساس مسئولیت می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۲ - ۰۸:۱۲    
مدیرکل کتابخانه های عمومی استان لرستان در یادواره شهدای ورزشکار گفت: قهرمانان اصلی انقلاب اسلامی شهدا هستند
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۲:۳۸    
کمیسیون پزشکی تعیین درصد 230 جانباز استان آذربایجان شرقی با حضور پزشکان متخصص اعزامی کمیسیون پزشکی معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۴۷    
همزمان با سالگرد شهید دفاع مقدس مجید اخلاقی از پلاک افتخار این شهید والامقام رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۲۱:۰۸    
مادر شهیدان محسن و علیرضا نمازی وداع حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: در جلسه با مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان مقرر شد شهرک صنعتی برمشور شیراز به نام شهدا نام گذاری شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۶:۳۳    
استاندار تهران با حضور در منزل شهیدان موسیسیان و عیوضیان از شهدای ارامنه، با خانواده آنها دیدار کرد و آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۵۱    
مدیرکل بنیاد گیلان با اشاره به اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، گفت: بزرگداشت پیروزی انقلاب و یوم اللّه 22 بهمن به معنای بزرگداشت آرمان های اسلامی و اعتقادات دینی است که ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۵:۱۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از عیادت از 6 ایثارگر آمل گفت: خون شهدا و از خودگذشتگی و مقاومت جانبازان و آزادگان ، نظام ما را تا ابد بیمه کرده است
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۲۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی در اجرای برنامه های ورزشی ویژه خانواده شهدا و ایثارگران تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۸    
حجت الاسلام عزیزی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با آینه دار، مدیرکل صداوسیمای مرکز خراسان جنوبی دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۵    
رییس بنیاد شهیدوامورایثارگران ساوه در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت :قدر حضور در منازل شهدا را بدانیم و دیدار با خانواده شهدا ارج نهادن به مقام والای آنان است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۲    
رییس بنیاد ساوه: گفت: خدمت به جانبازان و معلولان و سالخوردگان از مهمترین وظایف است و باید مسئولین در راستای تکریم و احترام به این قشر فعالیت کنند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران گفت:مادران شهدا و خانواده ایثارگران ستونهای مستحکم صبر و جانبازان نمونه های بارز ایستادگی اند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۱۲    
رییس بنیاد ساوه با تأکید بر نیاز جامعه و کشور به درک و پیگیری پیام شهیدان وپیروی از سیره شهدا ، ادامه وفاداری ملت به راه نورانی و پرطراوت شهیدان را زمینه ساز استمرار شکست توطئه های دشمنان خواند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۴:۰۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در سفر به شهرستان بافق با امام جمعه این شهرستان دیدار و در خصوص راه کارهای حل مسائل و مشکلات خانواده های شهدا و ایثارگران به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۴    
فرمانده قرارگاه حضرت زینب (س) در آئین یادواره شهدای بخش مرکزی کلیبر گفت: مهم ترین رسالت ما پاسداری از خون شهدا و ارزش های انقلاب اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۵۴    
رئیس بنیاد زرندیه در دیدار با خانواده شهید حمید اخوان گفت: ملت شریف و شهادت طلب ایران اسلامی همیشه درحال درخشش است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهیدوامورایثارگران استان گیلان صبح امروز در جلسه هماهنگی کمیته ایثارگران ستاد بزرگداشت دهه فجر استان گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۸    
رئیس بنیاد اراک گفت :شهدا نماد ایمان، تقوا، عشق به قرآن، عترت و اهل بیت (ع) در زمانه ما تبدیل شدند و امیدوارم که ما بتوانیم تداوم بخش راه نورانی و روحانی این شهیدان راه حق باشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز بابیان اینکه روح بلند شهدا همیشه نظاره گر اعمال ما هستند گفت:شهدا همیشه زنده و نظاره گر اعمال ما هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۴۲    
فرمانده سپاه عاشورا در یادواره شهدای عجبشیر گفت : عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مدیون شهدا هستیم و بایستی در حفظ مقام و جایگاه این عزیزان اهتمام ولایی داشته باشیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۹    
رئیس بنیاد اراک گفت : فرزندان ایثارگران در تمام زمینه ها می درخشند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۹    
استاندار آذربایجان شرقی در سفر خود به شهرستان ملکان با حضور در گلزار شهدا و منزل شهیدان پاکجو به مقام والا شهدا ادای احترام کرد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶    
رییس بنیاد خنداب در دیدار با خانواده شهید رمضانعلی حمیدی گفت: شهیدان مظهر قدرت و افتخار جامعه اسلامی هستند .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶    
رئیس بنیاد شهید وامور ایثار گران شهرستان مهران گفت: مدارس شاهد باید به دنبال کیفیت بخشی آموزشی باشند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۶    
مراسم گرامیداشت شهدای مدافع حرم در شهرستان جوین خراسان رضوی برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۳۰    
مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد از ثبت درخواست و پرداخت 2500 فقره تسهیلات به آسیب دیدگان شاهد و ایثارگر در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۷    
رئیس بنیاد اراک گفت : مادران شهدا در صبر و بردباری به حضرت زینب(س) اقتدا کرده اند .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۷    
چهارمین جلسه فصلی شورای معاونان بنیاد سمنان با هدف بررسی بودجه سال 96 و 97 و برپائی جشنهای دهه فجر و بزرگداشت 22 اسفند برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۴    
رئیس بنیاد اراک در ادامه همدلی پدران شهدا و ایثارگران با زلزله زدگان گفت: خانواده های ایثارگران ، چشم و چراغ جامعه هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۱    
مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشور گفت: قشر ورزشکار، پنج هزار شهید تقدیم انقلاب کرده است که 120 نفر آن ها از شهدای مدافع حرم و مبارزه با گروهک های تکفیری هستند،
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۲۱    
مدیرکل بنیاد استان چهارمحال و بختیاری در ملاقات با 60 نفر از ایثارگران استان گفت: خانواده های شهدا و جانبازان که یادگاران دفاع مقدس هستند مقامشان باید پاس داشته شود زیرا شهدا قشر برتر و افضل جامعه ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۳:۰۳    
اولین یادواره شهدای ورزشکار استان لرستان در خرم آباد برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۴۸    
نخستین نشست شورای برنامه ریزی مراکز علمی کاربردی وابسته به بنیاد شهید و امور ایثارگران با حضور حجت الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۲۷    
خانم زهرا کودک عباسی مادر محترمه شهید حسن بادپا به دیدار معبود شتافت .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۲:۰۰    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی : هدف خانواده های شاهد و ایثارگر ادامه دادن آرمانهای شهدا و امام راحل است
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۴۸    
حجت الاسلام زحمتکش گفت: پیام برگزاری یادواره شهدا حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و حمایت از ولایت است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳    
دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان اولین جلسه ستاد شاهد خود را در نیمسال تحصیلی97 - 96 با هدف بررسی مشکلات دانشجویان شاهد و ایثارگر برگزار کرد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۳    
کد خبر: 19720 || تاریخ: 10 دی 1396 روزنامه خراسان رضوی: اثر هنری آوایی به یاد شهید مدافع حرم مهدی موحدنیا در روز اربعین شهادت این شهید، رونمایی می شود ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۳۰    
همزمان با آغاز سال نو میلادی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه هشت روز گذشته با خانواده شهید آلن آبکار شاه نظری و جانباز آزاده باکرات کشیش آبنوسی دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۴    
رئیس بنیاد آشتیان ازبرگزاری کلاس آموزش خانواده ویژه همسران و دختران شهدا این شهرستان خبرداد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۲۱    
کد خبر: 17920 || تاریخ: 10 دی 1396 روزنامه خراسان رضوی: نسیم سهیلی - اکران فیلم های هشتمین جشنواره مردمی عمار از جمعه 8 دی ماه همزمان در مشهد وشهرستان های استان آغاز شد و تا پنج شنبه 14 دی ماه ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۱۵    
همایش پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده وِیژه ی خانواده های شهدا و ایثارگران شهرستان البرز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۱:۰۳    
با حضور معاون امور فرهنگی ، خانواده شهدا و مسئولین فرهنگی آموزش و پرورش همدان نام مدرسه روستای تفریجان بنام شهدای این روستا تغییر یافت .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۵۷    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارتقا و تکمیل خدمات الکترونیک به ایثارگران را در راستای صیانت از حقوق شهروندی و رفع مسائل و مشکلات ایثارگران ادامه می یابد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۳۳    
پنجمین جلسه سلامت اداری و حقوق شهروندی با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین و اعضا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۶    
حجت السلام و المسلمین حیدری کرمانی در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم شهرستان بروجن گفت: شهدای مدافع حرم از عاشورا تاسی گرفته اند
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۱۰:۰۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان گفت: نیروی انتظامی مظهر اقتدار و امنیت در جامعه است و این موفقیت به پاس ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۵۱    
با هدف بررسی مسائل و مشکلات ایثارگران شهرستان های بهاباد و یزد, نشست کمیته اشتغال بنیادشهید و امورایثارگران یزد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۲    
پیکر پاک منصور شریفی یزدی جانباز 70 درصد صبح امروز بر دستان مردم شهید پرورکرمان تشییع و در کنار همرزمان شهیدش در گلزار شهدای این شهر آرام گرفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۴۲    
در این دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کبودراهنگ گفت : امنیت و آرامش امروز نظام اسلامی را مدیون رشادتها و فداکاری و صبر و ایثار والدین شهدا هستیم .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۳۰    
مدیرکل بنیاد استان قزوین با هدف پیگیری درمان از جامعه ایثارگران بستری شده در بیمارستان عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۴    
امروز آحاد جامعه باید از روحیه ی صبر و ایثار والدین شهدا درس بگیرند و آن را سرلوحه ی زندگی خود قرار دهند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۲۱    
همزمان با فرا رسیدن نهم دیماه ، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت ، دبستان جدیدالاحداث 12کلاسه ، بنام شهید معظم دکتر اکبر عربزاده نامگذاری گردید ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۱۸    
جلسه ی ستاد اجرایی طرح شاهد دانشگاه آزاد اسلامی شهر بهار با حضور اعضای این ستاد برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۹    
مراسم بزرگداشت 9 دی ماه بطرز باشکوهی در سالن همایش فردوسی شهرستان تویسرکان برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۹:۰۰    
دیدار دانشجویان و فعالان فرهنگی با خانواده شهدا روز چهار شنبه 6 دی ماه در شهرستان همدان به عمل آمد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۴۲    
سید جلال زرآبادی، پدر بزرگوار شهید سید مسعود زرآبادی به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۸:۱۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی : ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مشارکت همه دستگاههای اجرایی را می طلبد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۵۷    
مدیر کل بنیاد البرز گفت: ایثارگری های رزمندگان مسیحی در طول جنگ تحمیلی، جلوه باشکوهی از همگرایی ادیان در نظام جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۱۱ - ۰۷:۵۷    
نشست هم اندیشی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تنگستان با شهردار شهر اهرم در خصوص ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت برگزار شد.