چهارشنبه ۳۰ خردادساعت ۰۰:۳۶Jun 2024 19
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 28 دی 1396 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 31 فروردین 1396 ایثار 31 اردیبهشت 1396 ایثار 31 خرداد 1396 ایثار 31 تیر 1396 ایثار 31 مرداد 1396 ایثار 31 شهریور 1396 ایثار 30 مهر 1396 ایثار 30 آبان 1396 ایثار 30 آذر 1396 ایثار 30 بهمن 1396 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 دی 1396 ایثار 2 دی 1396 ایثار 3 دی 1396 ایثار 4 دی 1396 ایثار 5 دی 1396 ایثار 6 دی 1396 ایثار 7 دی 1396 ایثار 8 دی 1396 ایثار 9 دی 1396 ایثار 10 دی 1396 ایثار 11 دی 1396 ایثار 12 دی 1396 ایثار 13 دی 1396 ایثار 14 دی 1396 ایثار 15 دی 1396 ایثار 16 دی 1396 ایثار 17 دی 1396 ایثار 18 دی 1396 ایثار 19 دی 1396 ایثار 20 دی 1396 ایثار 21 دی 1396 ایثار 22 دی 1396 ایثار 23 دی 1396 ایثار 24 دی 1396 ایثار 25 دی 1396 ایثار 26 دی 1396 ایثار 27 دی 1396 ایثار 28 دی 1396 ایثار 29 دی 1396 ایثار 30 دی 1396 
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۴    
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: ضرورت دارد از اتوبان دانشگاه آزاد اسلامی بعد از عوارضی تهران تا زنجان که بی نام است، تابلویی با نام و عکس شهید رجایی نصب و نامگذاری شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۴۱    
قزوین-ایرنا-استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدای مدافع حرم را باید احیاگر فرهگ ایثار و شهادت در جامعه امروز دانست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۷ - ۱۱:۲۶    
اولین یادواره شهدای مدافع حرم افغانستانی قزوین (لشکر فاطمیون) ساعت 19 امروز (پنج شنبه) برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۳:۰۳    
گروه شهرستان ها: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه کمتر از 50 درصد گلزارهای شهدای خراسان رضوی ساماندهی شده اند، گفت: گلزارهای شهدای استان وضعیت مطلوبی ندارند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی از وجود 5 هزار فرزند شاهد و ایثارگر بیکار در خراسان رضوی خبر داد و گفت: ایجاد اشتغال برای جامعه ایثارگری مصداق بارز ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۱/۰۳ - ۱۲:۴۲    
خلیل آباد - مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران با بیان اینکه دستگاه های اداری استان تمام قد در خدمت جامعه ایثارگری باشند ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۵:۴۸    
معاون هماهنگ کننده سپاه قدس گیلان گفت: شهید محمدی مرشد زورخانه بود و سبک خواندن خود را در دسته ضربت رزمندگان اجرا کرد و این سبک کم کم به گروهان ها نیز سرایت کرد و نوای علی علی در تمام دسته های جنگ ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۴:۴۲    
ششمین شب خاطره دفاع مقدس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان سرافراز عملیات کربلای 4 و 5 با حضور جمعی از یادگاران 8 سال دفاع مقدس و خانواده معزز شهدا و ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۳:۳۹    
سنگ مزار سردار شهید حسن باقری جوانترین فرمانده دفاع مقدس، در گلزار شهدای تهران رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۱۱:۴۰    
به گزارش خبرگزاری ایثار از سنندج، حجت الاسلام امید سبحانی در یادواره زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدای 28 دی در سالن شهدای گمنام سنندج، با بیان اینکه تلگرام جوانان ما را بدبخت کرده است ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۹:۳۲    
مراسم بزرگداشت شهدای پلاسکو و یادواره 32 شهید خدمه نفتکش سانچی در استان لرستان برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۳۰ - ۰۸:۵۰    
به گزارش ایثاراز کردستان، یادواره شهدای واقعه 28 دیماه سال 1365بمباران شهرستان سنندج وروزمقاومت وایثارمردم سنندج با حضورمردم شهیدپرور و خانواده شهدای این بمباران در سنندج برگزار شد ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۲:۱۱    
مراسم بزرگداشت شهید حجت الاسلام والمسلمین نواب صفوی بر سر مزار آن شهید والامقام و یارانش در آرامستان وادی السلام قم برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۹ - ۱۱:۵۳    
رییس جمهوری در پیامی درگذشت اسوه صبر و ایثار مرحومه حاجیه خانم صغری مبارک آبادی والده بزرگوار شهیدان گرانقدر شعبانعلی ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۴۱    
رئیس بنیاد منطقه یک گفت : وصیت نامه شهدا همانند چراغی است که راه درست و روشن را در پیمودن زندگی به ما نشان می دهد و با مطالعه وصیت نامه و زندگینامه آنها میتوان مسیر درست را در زندگی انتخاب کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۳۸    
رئیس بنیادشهید و امورایثارگران قوچان گفت: عطر افشانی گلزار شهدا و دیدار با خانواده شهدای انقلاب مهم ترین برنامه های دهه فجر خواهد بود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۲۶    
رئیس بنیاد یروزه گفت: مادران شهدا الگوی فاخر استقامت زنان ایران زمین هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۱۴    
رئیس بنیاد خوشاب گفت: باید برنامه ای برای ترمیم گلزار شهدای شهرستان آماده شود و بسیاری از مراسم ها را به این گلزار ببریم تا یاد و خاطره شهدا زینت بخش مراسم های ما باشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۸    
رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران تربت حیدریه گفت: بهسازی و تعویض تمثال مبارک شهدا در سطح خیابان های شهرستان به زودی انجام می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۷:۰۵    
امسال با تمام توان و به صورت جهادی به استقبال ایام الله دهه فجر می رویم
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۵۳    
دانش آموزان نیشابوری با حضور در گلزار شهدا و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس اداره اشتغال و کار آفرینی بنیاد خراسان رضوی گفت: علاقه و پشتکار در کار یکی از عوامل مهم موفقیت شغلی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۳۸    
با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی شهرستان بینالود از توابع خراسان رضوی به استقبال این ایام می روند و آماده پیشواز از این دهه می شوند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۲۹    
با نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی همه شهرها به استقبال این ایام می روند و آماده پیشواز از این دهه می شوند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۶:۰۵    
مدیر کل بنیاد خراسان رضوی با کارآفرینان ایثارگر خلیل آبادی دیدار و به هجدهمین سفر شهرستانی خود پایان داد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۵:۲۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: همکاری و مشارکت ادارات با بنیاد به رفع مشکلات با خانواده های شهدا و ایثارگران منجر می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۴۱    
کرمانشاه- ایرنا- چهارمین یادواره 12 شهید روحانی سنقر و کلیایی با حضور رئیس کمیسیون فراکسیون مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و اقشار مختلف مردم در مسجد حضرت جواد الائمه این شهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۴:۲۰    
آیین بزرگداشت شهدای چهارشنبه سیاه در اهواز برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز فرهنگ ایثار و شهادت را عاملی مؤثر در پیروزی های مردم ایران در عرصه های مختلف دانست و گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۴۱    
قائم مقام بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت:شهید نواب صفوی جزئی از افرادی بود که نقش مهمی در کاشت ریشه های انقلاب در دل مردم داشت .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۳    
معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندارهمدان در این دیدارها گفت : خانواده شهدا مایه افتخار, خیر و برکت نظام اسلامی هستند .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۲۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری در جلسه با مدیرعامل شرکت سهامی بیمه دی کشور گفت:خدمت بی منت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۷    
جلسه کارگروه طرح سپاس اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی با حضور مسئولان مرتبط برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۴    
حاجیه معصومه ساربان مادر شهیدان"احمد و اصغر زعیم" آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۱    
فرماندار و امام جمعه شهرستان خرمدره با جانبازان و ایثارگران طی نشست هم اندیشی به گفتگو پرداختند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۱۱    
در این جلسه رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بهار گفت : تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهیدان معزز،جانبازان سرافراز ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران به همراه معاونان هلال احمر استان قزوین به منظور تجلیل و تکریم با خانواده سرباز شهید محسن زارعی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۵    
مسئولان استانداری زنجان به همراه مدیرکل بنیاد استان با چندتن از خانواده های شهدا دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۵    
حجت الاسلام حیدر مصلحی در مراسم یادبود شهید سردار امیرحسین ندیری با اشاره به آیات قرآن در خصوص زنده بودن شهدا گفت: شهدا تا ابد در زندگی و جامعه ما نقش دارند و امروز هم جامعه را مدیریت می کنند ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۳:۰۲    
مادر معظم شهید والامقام اکبر سبحانی دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۳    
پدر معظم شهید والامقام لطیف آبیار تحت پوشش اداره بنیاد شهرستان اردبیل به فرزند شهیدش ملحق شد .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
روزنامه خراسان: جمعیت فداییان اسلام پس از اعدام انقلابی احمد کسروی، روشنفکر سکولار، با انتشار اعلامیه ای با عنوان دین و انتقام ، در سال 1324، موجودیت خود را اعلام کرد ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: از خانواده های شاهد و ایثارگر استان یک هزار و 112 نفر پایش سلامت شدند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: ورود جدی امام جمعه، فرماندار و سایرو روسای ادارات بردسکن رفع مشکلات ایثارگران این شهرستان را تسریع می بخشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۵۰    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان شرقی از جانبازان بستری در بیمارستان شهید محلاتی تبریز عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷    
معاون بهداشت و درمان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: با هدف پیگیری درمان، از 608 ایثارگر بستری شده در بیمارستان طی 9 ماه نخست سال جاری عیادت شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کلیبر: تعلیم و تربیت دانش آموزان شاهد و ایثارگر که یادگاران جهادگران دوران دفاع مقدس هستند، قدمی مثبت در راستای حفظ ارزش های انقلاب اسلامی است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۴۴    
مدیرکل بنیاد مرکزی در جلسه ستاد شاهد استان گفت: ادامه دادن راه شهدا ، جهت کسب معارف دینی ،اخلاقی ، و دنیوی نیاز مبرم برای همه جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۵    
کارگروه کمیته پدافند غیر عامل در ستاد بنیاد شهید و امورایثارگران استان همدان با حضور دکتر عارف و معاونین ستادی و کلیه پرسنل ستاد استان ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۳۵    
رئیس کمیسیون ویژه ایثارگران شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: شهرداری مشهد به منظور تسهیل تردد جانبازان در سطح شهر اتوبوسهای مناسب استفاده معلولان را سفارش داده است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۲۳    
جلسه ستاد شاهد دانش آموزی به مناسبت دهه فجر در شهرستان دلیجان با حضور اعضاء ستاد این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۲:۱۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: شهدا به نظام مقدس جمهوری اسلامی عزت بخشیدند. و امنیت ایران اسلامی را تضمین کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۵۳    
بهبودصفری تمرین پدر گرامی شهید والامقام بصیرصفری تمرین دارفانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۸    
مدیر کل بنیاد خراسان رضوی گفت: بنیاد باید با همه ادارات و نهادها ارتباط و تعامل متقابل داشته باشد تا بتواند رفع مشکلات ایثارگران را تسریع بخشد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با صدور پیامی درگذشت مادر بزرگوار شهیدان والامقام "علیرضا و محمدتقی ناصحی" را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۹    
از موزه شهدای قزوین 24 هزار و 320 نفر طی 9 ماه نخست سال جاری بازدید کردند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۶    
پاکاری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان در پی درگذشت مرحوم حاج محمدتقی عزمی پدر شهیدان ابوطالب و محمدحسین عزمی پیام تسلیتی صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۲۰    
نشست هم اندیشی نحوه اجرای ماده 22 و 26 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران و آیین نامه مرتبط با آن با حضور مدیر کل ، معاون بهداشت و درمان ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۴    
رئیس بنیاد اراک از برگزاری آئین افتتاحیه مسابقات فوتسال جهاد دانشگاهی با گرامیداشت دهه مبارک فجر با نام "شهید حججی" در اراک برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
رئیس بنیاد اراک گفت: برگزاری مراسم شهدا یادآور فداکاری ها و از جان گذشتگی شهیدان است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
مدیرکل بنیاد استان و همراهان از والدین و خانواده گرامی شاهد و جانبازان متوفی در شهرستان گرمی دیدار کردند .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۱۱    
رئیس بنیاد اراک عزت ایران اسلامی را مرهون شهدا و آزادگان عنوان کرد و گفت: آزادگان نمونه های بارز ایثار، شجاعت و دلاوری هستند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در پی درگذشت "حاجیه خانم فاطمه جان رعیت" مادر شهیدان گرانقدر "عبدالرضا و محمد حسین فقیه مجومرد" با صدور پیامی این ضایعه را به خانواده ایشان تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۱:۰۸    
رئیس بنیاداراک در تقدیر از پرستاران جهت خدمات به ایثارگران در بیمارستان قدس گفت: پرستاران با فرهنگ عشق و ایثار آشنا هستند .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۵۳    
شهیدخبر: قائم مقام بنیاد خراسان رضوی گفت: مشکلات ایثارگران با شرایط ویژه باید در کمیسیون های موارد خاص بنیاد شهید و امور ایثارگران به صورت دقیق رسیدگی و بررسی شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با هیئت مدیره انجمن یادگاران شاهد گفت: حل مشکلات فرزندان شهدا توسط خود آنان مورد انتظار است.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۳    
در ششمین جلسه آموزش خانواده، راهکارهای برقراری ارتباط موثر با فرزندان تشریح شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۲۰    
امام جمعه شهرگرمه خطاب به مادر شهید تازه تفحص شده :خانواده های شهدا تا ابد پای انقلاب و ارزشهایش خواهند ماند
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۱۰:۱۷    
ستاندار کرمانشاه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را خصوصا بین جوانان دهه 70 ضروری خواند و گفت: در این خصوص باید به اعتماد به نفس و خودباوری که نقطه ضعف کنونی ما است، بیشتر تکیه کنیم.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
جمعی از همرزمان بسیجی شهیدان رمضانپور از والدین این عزیزان دیدار و از آنان تکریم و تجلیل کردند
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۷    
حاجیه خانم فاطمه جان رعیت مادر شهیدان "عبدالرضا و محمد حسین فقیه مجومرد" آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۷    
مسعودی رئیس بنیاد شهید جاجرم در عیادت از پدر شهید در بیمارستان : همه خانواده شهدا افتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و ما هر آنچه داریم به برکت خون شهدا و خانواده های معظم شهدا می باشد راه پیروزی ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۷    
امروز، اولین یادواره شهدای مدافع حرم افغانستانی با حضور مسوولان و مردم شهیدپرور قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در حاشیه برگزاری یادواره شهدای قرآنی استان گفت: شهدا چراغ راه بشریت هستند که در مسیر دفاع از حقیقت و حقانیت حتی از جان شیرین خود نیز گذشتند و با این کارشان راه ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۹    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: رسیدگی به اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگر از اولویت های مهم بنیاد است .
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۶    
کد خبر: 19733 || تاریخ: 25 دی 1396 روزنامه خراسان رضوی: تشییع پیکر مطهر جانباز شهید 70درصد شیمیایی دفاع مقدس در مشهد مقدس برگزار شد ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۲۳    
کد خبر: 19733 || تاریخ: 25 دی 1396 روزنامه خراسان: . . . * اون کسانی که پرچم وطن خود را پایین آوردند باید خجالت بکشند از شهیدان خفته در خاک ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۱۷    
کد خبر: 19733 || تاریخ: 25 دی 1396 روزنامه خراسان رضوی: اواخر فروردین ماه همین امسال بود که برای تبریک روز پدر به خانه پدر شهید سیدی رفتیم و دقایقی مهمانش شدیم ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۸    
رزاقی مدیرکل شاهد و ایثارگر وزارت آموزش و پرورش با حضور خود در خراسان شمالی و در جلسه با مدیرکل آموزش و پرورش و معاونین استانی گفت : آیا دانش آموزی که دلنوشته ارائه داده است در رفتارش نیز ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۹:۰۵    
کد خبر: 19733 || تاریخ : 25 دی 1396 روزنامه خراسان رضوی: علی نوری / پدر شهید حسین قلی زاده از روستای اسلام آباد شهرستان بردسکن دارفانی را وداع گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۶    
کد خبر : 19733 || تاریخ: 25 دی 1396 روزنامه خراسان رضوی: بعد از 32 سال انتظار، سید احمد سیدی آسمانی شد و به فرزند شهیدش سیدمحمودسیدی اولین شهیدموسسه فرهنگی هنری خراسان پیوست ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۶    
چناران- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه بزرگترین بحران جامعه ایثارگران، اشتغال فرزندان شهدا است گفت ...
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی درنشست هم اندیشی کمیته ایثارگران ستاد دهه فجر استان گفت: ترویج فرهنگ انقلاب و ایثار و شهادت، یک وظیفه ملی است و متعلق به یک دستگاه خاص نیست.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۵۰    
یادواره شهید مظفرعلی ذوالقدر (شهید ملی) و 450 شهید گلگون کفن شهرستان خدابنده فردا برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۸:۴۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی با بیان اینکه بزرگترین بحران جامعه ایثارگران، اشتغال فرزندان شهدا است گفت: تشکیل کارگروه اشتغال می تواند حل مشکلات فرزندان شهدا وایثارگران را تسریع کند.
ایثار   ۱۳۹۶/۱۰/۲۸ - ۰۷:۳۲    
مراسم تشییع پیکر جانباز 70 درصد شیمیایی دوران دفاع مقدس در مشهد برگزار شد.