جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۸:۱۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 11 تیر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 تیر 1397 ایثار 2 تیر 1397 ایثار 3 تیر 1397 ایثار 4 تیر 1397 ایثار 5 تیر 1397 ایثار 6 تیر 1397 ایثار 7 تیر 1397 ایثار 8 تیر 1397 ایثار 9 تیر 1397 ایثار 10 تیر 1397 ایثار 11 تیر 1397 ایثار 12 تیر 1397 ایثار 13 تیر 1397 ایثار 14 تیر 1397 ایثار 15 تیر 1397 ایثار 16 تیر 1397 ایثار 17 تیر 1397 ایثار 18 تیر 1397 ایثار 19 تیر 1397 ایثار 20 تیر 1397 ایثار 21 تیر 1397 ایثار 22 تیر 1397 ایثار 23 تیر 1397 ایثار 24 تیر 1397 ایثار 25 تیر 1397 ایثار 26 تیر 1397 ایثار 27 تیر 1397 ایثار 28 تیر 1397 ایثار 29 تیر 1397 ایثار 30 تیر 1397 ایثار 31 تیر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۳:۰۴    
بیش از 5 میلیارد ریال وام قرض الحسنه شاهد به ایثارگران شهرستان تاکستان طی 3 ماه سال جاری پرداخت شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۵۸    
نخستین جلسه کمیته راهبردی شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان قزوین با هدف کاربردی کردن برنامه های ترویجی تشکیل شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۴۹    
مدیرکل بنیاد استان در ملاقات با 65 نفر از خانواده شهدا و ایثارگر بابیان هدف والا و پرارزش شهدا افزود: اعتلای ارزش های بلند اسلامی و پاسداری از میراث گران بهای انقلاب آرمان شهدا بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۷    
حجت الاسلام و المسلمین راشد یزدی در مراسم سالگرد شهید محراب آیت الله صدوقی گفت: علمای شهید از مرتبه و جایگاه بالاتری نسبت به علما و شهدا برخوردارند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۲:۱۷    
علی اصغر فاضلی در جلسه پرسنلی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ارزش های الهی و انقلابی در انتقال مفاهیم ایثار و شهادت به نسل جوان تأثیر بسزایی دارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۵۹    
معاون فرهنگی بنیاد اراک گفت: جانبازان شهیدان زنده ای هستند که خداوند این فرصت را به آنها داده که سال هایی از عمر خودشان را همراه با مجاهدت و آزمایش دشوار بگذرانند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۴۱    
سرپرست بنیاد اراک گفت:جانبازان به عنوان یک نماد فکری و فرهنگی سند مظلومیت ایران اسلامی در قبال زیادی خواهی های دشمنان هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۸    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دلیجان در دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران گفت: شهدا و جانبازان نماد صبر و ایستادگی در مقابل ظلم و ستم هستند و امروز وظیفه ما است تا راه آنان را ادامه دهیم و از آنان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۵    
سرپرست بنیاد اراک گفت: جانبازان نماد از خود گذشتگی والگوی تاریخ ساز جامعه بشریت امروزی هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۳۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: جانبازان قطع نخاعی در ایثارگری، مقاومت و صبوری از مقاوم ترین افراد جامعه محسوب می شوند
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۱۴    
سرپرست بنیاد اراک گفت: جانبازان نماد فداکاری و از خود گذشتگی در راه دفاع از ارزش های انقلاب و نظام هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۸    
عکاس: علی سلطانی محمدی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۱:۰۵    
سی و ششمین شماره فصلنامه آموزشی، اجتماعی و تربیتی خط زندگی ویژه فصل بهار 1397 با همت کارشناسان اداره آموزش و پیشگیری اداره کل مددکاری اجتماعی و مشاوره بنیاد شهید و امور ایثارگران منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۶    
رییس بنیاد ساوه در نشست با بازنشستگان این بنیاد ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه این عزیزان گفت: چه غرورآفرین است عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری بیش از سی سال از بهترین سالهای عمر خود را در سنگر ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۵۰    
مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی شهر مهران با حضور پرشکوه آحاد مردم در منطقه ی مرزی قلاویزان این شهرستان برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۴    
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی ، روایت تصویری دیدار حجت الاسلام حسین معصومی مدیرکل بنیاد خراسان رضوی با تنی چند از ایثارگران تحت پوشش بنیاد منطقه سه مشهد که با هدف پیگیری و بررسی مشکلات خانواده شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۴۱    
ماموستا شیخی در دیدار با خانواده شهید والامقام ویسی، امنیت و آرامش امروز جامعه را ارمغان ازخودگذشتگی و دلاوری شهدا دانست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۶    
معاون فرهنگی بنیاد شهید و اموراییارگران خراسان رضوی گفت: وقف یه حرکت ایثار اجتماعی بسیار زیباست که در کنار ترویج فرهنگ ایثارو شهادت می تواند باقیات صالحات برای واقف باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۲۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان در برنامه دیدار عمومی با ایثارگران، پیگیری امور خانواده های شاهد و ایثارگر را موجب افتخار دانست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: خانواده شهدا و ایثارگران که فرزندان نوجوان و جوان دارند می توانند با بهره مندی از کارگاه ها و همایش های آموزشی فرزندان خود را در مقابل آسیب های ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۱۴    
گروه فرهنگی- یادواره شهدای علمی کشور به مناسبت سالروز شهید دکتر چمران و روز بسیج اساتید در دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۱۰:۰۸    
گروه اجتماعی- رئیس کمیته فرهنگی و هنری کنگره سه هزار شهید استان قزوین گفت: برگزاری کنگره سه هزار شهید استان فرصتی برای حضور هنرمندان متعهد فرصتی برای شناخت ظرفیت ها و عرصه ای برای تبیین اهداف برشمرد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۵۳    
زرین جویی این روند را مثبت ارزیابی کرد وافزود نتیجه این جلسه ها را به استاندار لرستان ارائه خواهیم داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۴    
حاجیه خانم نورانی مادر معظم شهید والامقام علی حسن ساعدی تحت پوشش اداره بنیاد شهرستان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۴۱    
روز یکشنبه 10 تیر ماه جلسه هماهنگی یادواره شهید گرانقدر سید مسعود رسولی با حضور رئیس بنیاد نهاوند، فرمانده سپاه و خانواده شهید سید مسعود رسولی در سپاه شهرستان نهاوند برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۳۵    
مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدیدپایگاه مقاومت بسیج بنیاد شهید و امورایثارگران استان مرکزی با حضور مدیرکل برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۹:۰۲    
استاندار فارس در دیدار با خانواده شهید حمید قربانی گفت: خانواده های معظم شهدا، موجب عزت و افتخار هستند و تمام کسانی که در این کشور زندگی می کنند سربلندی و حفظ تمامیت ارضی این خاک را مدیون جانفشانی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۹    
خبرگزاری آریا- استاندار قزوین بر ضرورت توجه مدیران دستگاههای اجرایی در حل مشکلات و پیگیری مطالبات فرزندان شاهد و ایثارگران تاکید کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۶    
مدیرکل بنیاد شهید قزوین گفت: مقرر بوده تا برگزاری کنگره یاد شده، 70 درصد از آثار و اسناد شهدا جمع آوری شود ولی تاکنون 81درصد گردآوری شده که این بیانگر عملکرد مطلوب است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۵۶    
در مراسمی اسماعیل تبادار، استاندار فارس به همراه هادی پژوهش معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از فرماندهان و کارکنان انتظامی فارس با ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۷    
جانباز 70 درصد محمدرضا نیکویی از جانبازان استان مرکزی در دوران دفاع مقدس پس از تحمل رنج ناشی از جانبازی، به خیل شهدا پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۴    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران با اشاره به اینکه با صبر، استقامت و همکاری متقابل می توانیم بسیاری از مشکلات را حل کنیم گفت: مشکل اشتغال و جذب فرزندان شاهد و ایثارگر مرتفع می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۱    
مسئولان شهرستان ملارد به مناسبت هفته قوه قضائیه مزار شهدای شهرستان ملارد گلباران کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۲۱    
مدیرکل بنیاد شهرستان های تهران گفت: همه مسئولان کشور ما مادران و همسران جانبازان و شهدا، را مایه عزت، سربلندی و مباهات خود می دانند و به روح انسانی و دینی آنها افتخار می کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۸    
رئیس بنیاد ملارد با پدر شهیدان مدافع حرم جاوید و رمضان فضل زاده دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۵    
جلسه ستاد شاهد شهرستان ملارد در مورد چگونگی شرایط ثبت نام مدارس شاهد و اردوی دانش آموزان به باغ موزه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۱۲    
رئیس بنیاد شهید ملارد گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران، یک ارزش است و این ارزش همچون مدالی است که بر سینه داریم و به آن افتخار می کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۳    
مدیر کل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: اگر نماز ما نمازی با حضور قلب و صحیح باشد این عبادت بر تمامی فعالیت های اجتماعی ما تاثیر مثبت خواهد داشت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۸:۰۳    
طی چند روز گذشته تعدادی از اعضاء خانواده های معظم شاهد و ایثارگران دعوت حق را لبیک گفتند و در جوار الهی مأوی گزیدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۷:۲۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان بر اولویت و توسعه فرهنگ حماسه و ایثار تأکید کرد. عبدالرضا فرجیان در دیدار با چند تن از فعالان فرهنگی استان ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۱۱ - ۰۱:۱۷    
رئیس بنیاد جوین گفت: نسل جوان جامعه با ادامه دادن راه شهدا، آرمان های شهیدان را ترویج می دهند.