جمعه ۰۱ تیرساعت ۰۴:۱۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 30 تیر 1397 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 31 فروردین 1397 ایثار 31 اردیبهشت 1397 ایثار 31 خرداد 1397 ایثار 31 مرداد 1397 ایثار 31 شهریور 1397 ایثار 30 مهر 1397 ایثار 30 آبان 1397 ایثار 30 آذر 1397 ایثار 30 دی 1397 ایثار 30 بهمن 1397 ایثار 29 اسفند 1397 ایثار 1 تیر 1397 ایثار 2 تیر 1397 ایثار 3 تیر 1397 ایثار 4 تیر 1397 ایثار 5 تیر 1397 ایثار 6 تیر 1397 ایثار 7 تیر 1397 ایثار 8 تیر 1397 ایثار 9 تیر 1397 ایثار 10 تیر 1397 ایثار 11 تیر 1397 ایثار 12 تیر 1397 ایثار 13 تیر 1397 ایثار 14 تیر 1397 ایثار 15 تیر 1397 ایثار 16 تیر 1397 ایثار 17 تیر 1397 ایثار 18 تیر 1397 ایثار 19 تیر 1397 ایثار 20 تیر 1397 ایثار 21 تیر 1397 ایثار 22 تیر 1397 ایثار 23 تیر 1397 ایثار 24 تیر 1397 ایثار 25 تیر 1397 ایثار 26 تیر 1397 ایثار 27 تیر 1397 ایثار 28 تیر 1397 ایثار 29 تیر 1397 ایثار 30 تیر 1397 ایثار 31 تیر 1397 
ایثار   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۵    
مصطفی جمشیدی، نویسنده کتاب بالِ آتش، بالِ خون که براساس زندگی سرلشکر خلبان عباس دوران نوشته شده، می گوید: خلاقیت و ساختارگریزی به معنای مثبت آن ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ - ۱۰:۰۲    
اولین دوره آموزشی ITCبا همکاری ایکوم ایران در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۵/۰۱ - ۰۷:۵۷    
معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان گفت: حفظ روحیه شهادت و ترویج ایثارگری در بین اقشار مختلف یکی از رمزهای ماندگاری جمهوری اسلامی است
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۱:۲۴    
به گزارش خبرگزاری ایثاردر درگیری نیروهای پایگاه بسیج "روستای دری" مریوان با گروهک های ضدانقلاب 11 نفر از نیروهای بسیجی و رسمی سپاه این شهرستان به شهادت رسیدند. ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۱۰:۲۱    
شهید محمد زین الدین در وصیت نامه خود می گوید: به شما توصیه می کنم تا از ایمان و لباس شرعی خود محافظت کنید و راه اسلام را ادامه دهید و از تسلیم در برابر ظالمان پرهیز کنید و مظلومان را یاری دهید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۴    
یادمان شهدای هویزه میزبان کاروان زیر سایه خورشید متشکل از خادمان بارگاه مطهر رضوی و پرچم مقدس گنبد حرم امام رضا (ع) بود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۵۱    
دبیر دومین جشنواره فیلم ایثار گفت: ما با پرداختن به موضوعاتی چون ایثار اجتماعی و سبک زندگی اجتماعی ایثارگران به سمتی رفته ایم که امکان نمایش این آثار در سطح بین المللی نیز به وجود بیاید زیرا اینها ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۵    
یک هنرمند نقاش می گوید: هنر نقاشی با همه خلاقیت در ارائه زیبایی مهجور مانده است؛ شاید با کمی اغماض می توان گفت میانگین برداشت افکار عمومی نگاه سنتی به جا مانده از زنگ نقاشی در مدارس ابتدایی است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۵    
شهید عباس دوران که 120 پرواز جنگی و بمباران اسکله های الامیه و البکر عراق را در 7 آذرماه سال 1359 در کارنامه خود دارد، پس از آنکه رژیم صهیونیستی به لبنان حمله کرد ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۴۲    
استکبارگران جهانی به منظور پیشگیری از وقوع تحولات تازه به سود ایران، در طول شش ماه از عملیات والفجر مقدماتی تا والفجر 2، رژیم عراق را به سلاح های پیچیده و مدرن مجهز کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: کتابخانه تخصصی ایثار و شهادت اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با 3300 عنوان کتاب آماده استقبال از علاقمندان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۱ - ۰۸:۰۳    
کاروان حامل پرچم حرم ثامن الحجج(ع) با حضور در شهرستان نهبندان، مدال افتخار رضوی را به مادر شهید صادقی و غلام قاضی جانباز 35 درصد اهدا کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۳۰    
آیین تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان عصر روز شنبه 30 تیر ماه با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۴    
معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان به همراه رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان رشت و جمعی از مسئولین با حضور در منزل ستوان یکم سید امین ترمه با این جانباز عرصه مبارزه با مواد مخدر دیدار و گفتگو ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۳:۱۲    
سالاری،عظمت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون ایثار و فداکاری شهدا دانست و اظهار کرد:یادواره های شهدا فرصتی برای بازخوانی سیره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۲:۵۶    
پاکاری، از میزبانی گیلان جهت برگزاری کنگره ملی شهدای ترور با محوریت شهیدان انصاری و نورانی در سال آینده خبر داد و خاطرنشان کرد: 17 هزار شهید ترور داریم که سهم گیلان 140 شهید والامقام است ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۶    
میرمرادی:همه ماتحت امر ولایت، نظام و انقلاب هستیم و حمایت هایی که نماینده ولی فقیه در لرستان داشته است سبب شده بنیاد شهید در این استان بتواند وظایف خود را به درستی انجام دهد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۲۰:۱۰    
میرمرادی بابیان اینکه زمینه و بستر کار در حوزه های مختلف به ویژه در حوزه های فرهنگی به خوبی صورت گرفته است گفت: اشتغال فرزندان شهدا و جانبازان توجه بیشتری نیاز دارد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۲۸    
نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: مقام معظم رهبری از کار رئیس بنیاد شهید اظهار رضایت کرده و تشکر کردند که انتظار است این کار الگو قرار بگیرد و بنیاد شهید زنده و بر سر زبان ها باشد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۹:۰۴    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی سید حسین نازاریان را به عنوان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۸:۴۶    
کلاس های آموزش تخصصی قرآن مجید با حضور اساتید مجرب ویژه بانوان ایثارگر تحت پوشش بنیاد منطقه یک مشهد مقدس در حال برگزاری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۹    
رئیس بنیاد نیشابور گفت: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه با خانواده های شهدا و جانبازان سرافراز دیدار به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۵۳    
شهید سید اصغر آبرودی متولد 17 خردادماه 1350 روستای آبرود سبزوار بود که در دوران دفاع مقدس در جزیره مجنون به درجه شهادت نائل آمد و پیکر پاکش مفقود شد. وصیت نامه شهید سید اصغر آبرودی ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۷    
به مناسبت دهه کرامت 1200نفر از خانواده های شهدا و ایثارگران سبزوار به مشهد مقدس اعزام شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۴۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بینالود گفت: رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران از مهمترین دغدغه های بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۳۵    
ایثارگران بینالود در دهه کرامت میهمان حضرت علی بن موسی الرضا (ع) شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار گفت: بانوان ایران اسلامی به ویژه بانوان ایثارگر با حفظ حجاب از سنگر انقلاب اسلامی دفاع می کنند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۲۶    
همایش عفاف و حجاب ویژه خانواده های شهدا و ایثارگران سبزواری در کانون بنیاد این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۶:۰۸    
فرمانده مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: اتحاد، هم دلی و وحدت کلمه رمز پیروزی ملت ایران در برابر دشمنان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۶    
استاندار کرمانشاه گفت: بر این باوریم که هر زمان کشور با یک تهدید جدی و مشکل مواجه شود، فرهنگ ایثار و شهادت با قدرت به کمک انقلاب و نظام آمده و کشور را در برابر هر مسئله ای بیمه کرده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل بنیاد کرمان با تأکید بر اینکه دختران شهدا باید با کسب فضائل دینی الگویی برای دیگر دختران و زنان جامعه باشند، بیان کرد: شما دختران بزرگوار شهدا باید الگوی جامعه خود باشید.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۷    
دومین جلسه مشاوره تحصیلی فرزندان دختر شاهد و ایثارگر منطقه یک و سه مشهد مقدس جهت انتخاب رشته کنکور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۴    
عکاس: علی سلطانی محمدی
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۱    
رییس اداره اشتغال و کارآفرینی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، جزییات سهمیه های ایثارگران در زمینه اشتغال و آزمون های استخدامی را تشریح کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۸    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: امروز فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان الگویی برای آزادی خواهان در سطح جهان مطرح شده و به طور مشخص باعث تقویت نیروهای مقاومت در ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۲۲    
معاون بهداشت و درمان بنیاد آذربایجان شرقی از برگزاری دومین کمیسیون پزشکی تعیین درصد جانبازی و حق پرستاری سال 1397 با حضور 412 جانباز تحت پوشش استان خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۷    
فرمانده بسیج مرکز مقاومت بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در شرایط کنونی که کشور ایران اسلامی از وجود شیاطین داخلی و خارجی باهدف شکافت و گسستگی میان مردم نسبت به انقلاب و دولت درصدد تضعیف روحیه ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۷    
یکصد و پنجاه و سومین ماهنامه شاهد یاران ، یادمان شهید محمود قندی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریمان گفت: اجر و مزد مجاهدت شهیدان والامقام چیزی جز شهادت نمی توانست باشد و آنان با رشادت هایی که داشتند لایق این مقام هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۵:۰۱    
مدیرکل بنیاد البرز گفت: شهدا شفاعت کننده و موجب عزت ما هستند و به همین دلیل باید به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنیم ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۹    
شهید عباس روستا یکی از شهدای استان فارس در دوران دفاع مقدس است. آن چه در ادامه مشاهده می کنید بخشی از وصیت نامه این شهید بزرگوار است که به صورت مکتوب و فایل صوتی ارائه شده است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۴۳    
تنی چند از ایثارگران داورزنی به مرکز نگهداری فرزندان بی سرپرست داورزن رفته و جویایی احوال این فرزندان شدند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران و دبیر دومین جشنواره ملی فیلم ایثار از برگزاری اختتامیه جشنواره ملی فیلم ایثار در روز اول مردادماه و تقدیر از آثار برگزیده این جشنواره خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل بنیاد مازندران گفت: فرزندان شهدا و ایثارگران، مایه فخر و مباهات جامعه و بنیاد هستند و درخشش آنان در عرصه های مختلف علمی بیانگر الگو گرفتن از سیره زندگانی پدران شهیدشان است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: دانش علمی روز کارکنان بنیاد خدمت به جامعه ایثارگری را تسهیل می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ و رئیس شعبه 41 دیوان عالی کشور در دیداری دوستانه در خصوص چگونگی حمایت قضائی از ایثارگران گفت و گو کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۴    
زمانی که عراقی ها برای برگزاری کنفرانس سران کشورهای غیرمتعهد در بغداد از شوق، بال در آورده بودند، یک جنگنده ایرانی در سحرگاه سی ام تیر ماه 1361 بالهای آهنین خود را بر فراز حریم هوایی بغداد می گشاید و ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۶    
مدیرکل بنیاد چهار محال و بختیاری گفت: راه سپاسگزاری از شهدا و ایثارگران خدمت بی منت به خانواده های این عزیزان است و امروز اقتدار نظام ما در دنیا به خاطر رشادت ها و فداکاری های این عزیزان شکل گرفته و ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
فرماندار شهرستان عجب شیردر دیدار با خانواده شهدا گفت :دیدار با خانواده شهدا مایه مباهات و موجب تجدید روحیه برای خدمتگزاری به مردم است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۰    
معاون فرماندار شهرستان ورزقان در دیدار با خانواده های شاهد و ایثارگر گفت: پاسداشت مقام شهدا و ارج نهادن به ازخودگذشتگی های آنان وظیفه ای سنگین است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
در ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان همدان از معرفی شهیدان دیباج به عنوان شهدای سال خبر داده شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
خادمان بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا(ع) به اتفاق جمعی از مسئولین شهرستان اهر با تعدادی از خانواده های معزز شاهد و ایثارگر ملاقات و از آنان دلجوئی کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۸    
مراسم استقبال از کاروان زیر سایه خورشید، خادمان حرم امام مهربانی ها امام رضا علیه السلام با مسئولین و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در ساوجبلاغ برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
سومین گردهمایی همسران معظم شهدای شهرستان شیراز با حضور مشاور امور بانوان رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور در این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل بنیاد اصفهان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای اهداف ایثارگران و شهدای دفاع مقدس گام برداریم و در خدمت رسانی به این عزیزان کوشا باشیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۹    
مدیرکل بنیاد مازندران تصریح کرد: خانواده شهدا مایه خیر و برکت، الگوی اخلاق و حافظان نظام و ولایت هستند و پیوند عمیق خود را با ارزش های انقلاب اسلامی مستحکم کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۳    
کلاس آموش بهداشت خانواده برای جمعی از بانوان شاهد و ایثارگر بیله سوار برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران طالقان گفت: والدین معظم شهدای سبب دلگرمی مردم هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، سرباز وظیفه محمدحسین فنایی چهارشنبه 27تیر در حین پایش و کنترل نوار مرزی در درگیری با اشرار در محدوده مرزی میل 17 گروهان مرزی لار در هنگ مرزی زاهدان به فیض شهادت نائل ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۴    
مراسم جشنی به مناسبت ایام میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها با حضور خانواده شهدا و ایثارگران به همت بنیاد منطقه دو برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۹    
معاون تعاون و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان البرز خبر داد و ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۰    
مراسم تشییع شهید سرباز محمد حسین فنایی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۷    
جمعی از ایثارگران و والدین شهدای شهرستان سمنان به مناسبت هفته کرامت مورد تجلیل خادمان آستان قدس رضوی قرار گرفتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۴    
پیکر پاک ومطهر 75 شهید دوران دفاع مقدس در مرز بین المللی شلمچه با حضور خانواده معزز شاهد وایثار گر تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۱    
مادر شهیدان علی و جعفر خوش لفظ از شهدای استان همدان دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: شهدا شفاعت کننده و موجب عزت ما هستند، باید به خانواده های معظم شهدا و ایثارگران خدمت کنیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۵    
پدر شهید والامقام علی اکبر احمدی فرد از آران و بیدگل به شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مراسم گردهمایی دختران شهید کرمان عصر پنج شنبه مورخ 28 تیرماه 96 به مناسبت روز دختر و دهه کرامت برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۲    
مراسم تقدیر از بانوان کارمند در معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد به مناسبت تولد حضرت معصومه (س) و گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۶    
تنی چند از مسئولین شهرستان با تعدادی از خانواده های شهدای براآن جنوبی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۳    
در نشست نخبگان ایثارگر با استاندار کرمانشاه، بر به کارگیری این عزیزان در حوزه های تصمیم گیری و تصمیم سازی تأکید شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۳    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد بوشهر گفت: دیدار با خانواده شهدا باعث ترویج ارزش های ایثار و پایداری است.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۷    
در نشستی با حضور مشاور ایثارگران وزیر کشور، استاندار تهران و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، برخی مسائل مربوط به ایثارگران شاغل در دستگاههای اجرایی مورد بررسی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۱    
مرحومه حاجیه خانم محبوبه عبدالله زاده مادرگرامی شهیدان علی و جعفرخوش لفظ چهارشنبه 27 تیر ماه به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۲    
سید ابوالفضل طباطبایی اشکذری در پی خروج مردم شهرک های الفوعه و کفریا از محاصره پیامی را صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۹    
موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان تابستان به صورت افتخاری، روایتگر نوجوان جذب می کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۹    
با شکسته شدن محاصره فوعه و کفریا جمعی از رزمندگان حزب الله لبنان پس از سه سال به کشور خود بازگشتند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۶    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد از دیدار جمعی از مسئولین با 2 تن از خانواده های معظم شهدا خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۳    
در سومین مرحله از عملیات رمضان که با هدف انهدام نیرو با شرکت یازده تیپ از سپاه صورت گرفت جمعا حدود 451 دستگاه تانک و نفربر زرهی و 141 دستگاه خودرو سبک و سنگین دشمن منهدم شدند و حدود 250 نفر از ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۳    
امام جمعه صباشهر در دیدار با خانواده شهیدان "عزیزی و دل انگیزان" گفت:خانواده های شهداالگوی مناسبی برای ملت در زمینه های صبر، مقاومت و سربلندی هستند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
با حضور همه دستگاههای اداری و فرهنگی شهرستان ری و در سالروز ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) هفته فرهنگی شهرستان ری برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
مراسم گرامیداشت سالروز تولد شهید "صفرعلی داودی" با حضور معاون تعاون بنیاد شهید و امور ایثارگران ری و مددکاران در بیت شهید برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
با حضور استاندار کرمانشاه، مسائل، مشکلات و دغدغه های نخبگان ایثارگر بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
در بخشی از وصیت نامه شهید احمدرضا شاه نظر عراقی آمده است: خدا را در نظر بگیرید و از جوسازی های اشخاص نادان پیروی نکنید ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
جانباز 70 درصد سرافراز محمد علی محمدیان قمی از شهدای استان قم به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
سکوت معنادار بین الملل و عدم واکنش از سوی آن ها نسبت به کاربرد سلاح های شیمیایی عراق علیه ایران سبب شد تا رژیم بعث عراق این عمل قبیح را بارها تکرار کند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
دومین محفل عصر حماسه گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم عباس دانشگر به همت حوزه فرهنگ حماسه و مقاومت خبرگزاری تسنیم برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو کرج گفت: همه ی ما مدیون خانواده های شهدا و ایثارگران هستیم.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۳    
صدام در مصاحبه با روزنامه الدوره عراق گفته بود که این جنگ به خاطر فتح و تصرف چند صد کیلومتر اراضی خاک ایران نیست و همه چیز محدود به اهداف نظامی نمی شود ...
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
یوسف چاوله پدر بزرگوار شهید اصغر چاوله آسمانی شد.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
امروز، ربابه ابراهیمی یان مادر گرانقدر شهید اکبر اصغری ها به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۱    
رئیس اداره بنیاد و مسئولین سپاه تمین با والدین معظم شهدا دیدار کردند .
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: همه جامعه بدهکار شهدا است و باید دین خود را به شهدا ادا کنیم. شهدا رفتند اما برای ما عزت به یادگار گذاشتند و نام این انقلاب را در همه دنیا جاری کردند.
ایثار   ۱۳۹۷/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۱    
معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر با قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی استان دیدار کرد.
  • ۱