جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۳:۳۹Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 8 تیر 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 تیر 1398 ایثار 2 تیر 1398 ایثار 3 تیر 1398 ایثار 4 تیر 1398 ایثار 5 تیر 1398 ایثار 6 تیر 1398 ایثار 7 تیر 1398 ایثار 8 تیر 1398 ایثار 9 تیر 1398 ایثار 10 تیر 1398 ایثار 11 تیر 1398 ایثار 12 تیر 1398 ایثار 13 تیر 1398 ایثار 14 تیر 1398 ایثار 15 تیر 1398 ایثار 16 تیر 1398 ایثار 17 تیر 1398 ایثار 18 تیر 1398 ایثار 19 تیر 1398 ایثار 20 تیر 1398 ایثار 21 تیر 1398 ایثار 22 تیر 1398 ایثار 23 تیر 1398 ایثار 24 تیر 1398 ایثار 25 تیر 1398 ایثار 26 تیر 1398 ایثار 27 تیر 1398 ایثار 28 تیر 1398 ایثار 29 تیر 1398 ایثار 30 تیر 1398 ایثار 31 تیر 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۱:۰۶    
پیکر پاک میرزایی قالهری، از شهیدان تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس کاشان، شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در آیینی با حضور جمعی از مردم و مسوولان این شهرستان تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۱ - ۰۰:۳۱    
همزمان با سالروز شهادت رییس مذهب شیعه، حضرت امام جعفرصادق (ع) پیکر شهید حسین خسروی در شهر گز تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۲۲:۱۶    
این نمایش به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر و به کارگردان جوان لنده ای و با حمایت اداره فرهنگ وارشاداسلامی شهرستان لنده و واحد مددکاری بنیادشهیدوامورایثارگران شهرستان لنده برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۱۱:۴۹    
پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس توسط مردم مشگین شهر تشییع و در پادگان شهید بیگلری این شهر به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۹:۳۴    
یادواره 216 شهید شهرک های نیشابور با عنوان رهروان مکتب جعفری با حضور سردار سرتیپ بسیجی محمد رضا نقدی در مسجد قدس این شهر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۱۰ - ۰۸:۲۸    
پیکر مطهر هفت شهید گمنام دوران هشت سال دفاع مقدس در سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع) درقم تشییع و تدفین شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۴    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: در گام دوم انقلاب می طلبد که جوانان و مردم با شهدا بیشتر همراهی کنند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۲۰:۳۱    
صبح امروز،همزمان با هفته قوه قضائیه گلزار شهدای شهر چرام غبار روبی و عطر افشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۲۰:۱۳    
به مناسبت شهادت امام جعفر صادق(ع) و سالگرد تشییع شهدای گمنام مراسم یادواره دو شهید گمنام در قلعه رئیسی برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۵۳    
میهمان “شهید حسین رستمی روشن”شده ایم،تا بهانه ای شود برای ثبت حال و هوای این روزهای خانه ی مادری که دیگر خیالش جمع شده و خاطرش آسوده!
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۳:۳۵    
برنامه های استقبال و تشییع و تدفین شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس حسین امینیان در شاهرود اعلام شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۵۶    
به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان،یادواره 145 شهید کلاچای و دو شهید گمنام بخش کلاچای شهرستان رودسر عصر شنبه 8 تیرماه با حضور قشرهای مختلف مردم ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۲:۳۲    
مردم شهیدپرور سمنان از چهار شهید دوران دفاع مقدس استقبال کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۵۹    
همزمان با شهادت امام صادق علیه السلام مراسم وداع و تشییع پیکر شهیدان تازه تفحص شده غلامرضا پروانه و مصطفی بهرآبادی ظهر شنبه 8 تیرماه با حضور پرشکوه مردم در سبزوار برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۴۷    
همزمان با سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر پاک و مطهر شهید ذبیح الله مومنی فر پس از 36 سال انتظار و دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس بر دستان مردم شهید پرور تربت حیدریه تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۳۵    
پیکر شهید تازه شناسایی شده ذبیح الله مومن زاده و پیکر دو شهید گمنام در تربت حیدریه تشییع و به خاک سپرده شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۲۶    
پیکرهای پاک شهیدان سردار غلامرضا پروانه و مصطفی بهرآبادی از شهیدان تازه تفحص شده هشت سال دفاع مقدس روز شنبه همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در سبزوار تشییع ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۷    
با حضور محمد باقر قالیباف، پیکر پاک 2 شهید دفاع مقدس در سبزوار تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۴۷    
همشهری آنلاین: معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: برای پیروزی در جنگ اقتصادی باید راه شهدا و اقتصاد مقاوتی را در پیش بگیریم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۱۷    
همزمان با سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) اجتماع عظیم صادقیون روز شنبه در عرصه میدان شهدای مشهد برپا شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۸    
نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری گفت: شهادت نعمت بزرگ خداوند به ملت ایران است و هیچ ملتی از این موهبت الهی برخوردار نیست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۱۰:۰۲    
همزمان باسالروز شهادت رئیس مکتب جعفری، اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۵۶    
فعال فرهنگی با بیان اینکه به منظور احیای گلزار شهدای بهشت رضا، طرحی با عنوان احیاء هویت گلزار شهدا در دستور کار قرار گرفته است، گفت: در طرح فوق که برای تصویب به شورای اسلامی شهر مشهد ارائه شده ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۲۹    
"ضمانت بقای نظام مقدس جمهوری اسلامی با خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس"،محور اصلی صحبت های سخنرانان یادواره های شهدای شهرستانهای رودسر، آستانه اشرفیه، لاهیجان و لنگرود بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۹    
بیست و پنجمین یادواره شهدای منطقه لاهیجان شهرستان رفسنجان، از یازدهم الی سیزدهم تیرماه در مسجد جامع این منطقه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۳    
در سالروز شهادت امام صادق (ع) پیکر مطهر دو شهید جوان تازه تفحص شده گیلانی در رشت تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۹:۰۰    
با حضور اقشار مختلف مردم پیکر پاک و مطهر شهید عبدالرضا حمودی از شهدای تازه تفحص شده دوران هشت سال دفاع مقدس در آبادان تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۵۱    
مردم رشت میزبان پیکر دو شهید تازه تفحص شده ایی اند که در مناطق شلمچه و جزیره مجنون به شهادت رسیدند و حال بعد از36سال به زادگاهشان برگشتند و بر دوش مردم شهر تشییع شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۴۸    
جنگ عراق علیه ایران از 31 شهریور 1359 آغاز شد و تا 29 مرداد 1367 تداوم داشت. در این جنگ علاوه بر قربانی شدن هزاران نفر و از بین رفتن میلیاردها دلار سرمایه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۳۱    
یک نویسنده و رزمنده دفاع مقدس گفت: یک مادر و هفت فرزند او از طفلی یکساله تا جوانی 16 ساله بر اثر بمباران شیمیایی حلبچه دورتادور هم بی جان افتاده بودند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۹ - ۰۸:۰۷    
در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) مردم یزد و اردکان با حضور در مراسم عزاداری آن امام همام پیکر پاک طلبه شهید شعبانعلی عبداللهی سروی را تشییع کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۴۸    
یادواره دو شهید گمنام شهر قلعه رئیسی از توابع شهرستان کهگیلویه در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۲۳:۳۹    
ثبت نام سی و یکمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران استان زنجان آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۲۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران شهرستان دهگلان گفت: شهدا الگوی حقیقی صداقت و وفاداری هستند و در این راستا بر ما لازم است که رهرو این بزرگواران باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۷    
جانباز 70 دصد ضایعه نخاعی محمدعلی موالی سردرود دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۹:۰۱    
حاج نورعلی رضایی جانباز سرافراز 70 درصد پس از تحمل سالها درد و رنج ناشی از جانبازی به خیل شهدا پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۴۶    
پیکر پاک و مطهر شهید مدافع حرم ابراهیم عشریه در سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) در نکا مازندران تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۱    
مراسم استقبال، وداع و تشییع چهار شهید گمنام و دو شهید شناسایی شده هم زمان با شهادت بنیان گذار فقه جعفری با حضور مسئولین و مردم همیشه در صحنه استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۱۱    
دومین جلسه هماهنگی وهم اندیشی یادواره 9 شهید خلبان شهرستان ملایر در محل فرمانداری ویژه با حضور کتابی معاون سیاسی فرماندار و تعدادی از مسئولین دستگاه های اجرایی مرتبط برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۸:۰۵    
جلسه شورای اداری بنیاد شهیدوامور ایثارگران ملایر باحضور ریاست، معاونین و کارشناسان واحدها پیرامون مسائل و موارد مطرح شده توسط شورای معاونین استان در دفتر ریاست بنیاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۲۱    
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم تشییع شهدا گفت: پیام شهدا برای ما سالم سازی اخلاق در جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۵۳    
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری در مراسم وداع با شهدا گفت: از خصوصیات شهدا زمان شناسی آن ها بود و کسی که جا پای امام صادق می گذارد و شیعه اوست باید این خصوصیات را داشته باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۴۷    
رئیس دادگستری تیران و کرون گفت: ما هر روز ثمره خون شهیدان والامقام را در داخل و خارج از کشور در ابعاد امنیت ملی و بیداری اسلامی شاهد هستیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۶:۳۸    
نماینده ولی فقیه در استان در مراسم استقبال از شهدا گفت: کشور در این روزها به حق مشحون از رحمت پروردگار است به برکت این شهدا ساری و جاری است ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۲۳    
پیکر مطهر 9 شهید دفاع مقدس و یک شهید مدافع حرم در میان استقبال گرم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اقشار مختلف مردم و مسئولین در شیراز و نقاط مختلف استان فارس تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۵:۰۲    
نخستین یادواره شهدای والامقام قوه قضائیه و شهدای ترور مازندران در مصلای جمعه آمل برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۴۷    
به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه براتی رییس دادگستری شهرستان فریدن به همراه جمعی از مسوولان با خانواده معظم شهدا و ایثارگران شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۲۳    
مسئول بازرسی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در یادواره شهدای مدافع حرم استان فارس گفت: شهدا آمده اند تا راه خود را گم نکنیم و تا زمانی که فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم ایران است و ملت ایران معنویت دارند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۱۴    
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان نجف آباد به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مبارزه با مواد مخدر با خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۴:۰۵    
پیکر پاک و مطهر شهید " قاسم بلند" از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس صبح روز شنبه در آیینی در اهواز تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۳۹    
فرماندار خور و بیابانک در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان گفت: فرهنگ ایثار و شهادت ریشه در واقعه عاشورا دارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۱۲    
در آستانه سالروز شهادت امام جعفر صادق(ع)، یادواره شهدای دفاع مقدس شهرستان شیراز و مدافع حرم استان فارس در حرم مطهر حضرت سیدعلاءالدین حسین (ع) برگزار شد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۳:۰۹    
مسوولان اداره دادگستری فریدن با حضور در موزه شهدا بنیاد فریدن، از آثار بجامانده از شهدای والامقام بازدید و بار دیگر خاطرنشان کردند نام و یاد شهدا همچنان در دل و ذهن ها جاویدان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۰۸ - ۱۲:۰۳    
همزمان با هفته قوه قضائیه در مراسمی با حضور رجبعلی راهی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و جمعی از مسئولین دادگستری و قضات استان، مزار مطهر شهدای دارالرحمه شیراز غبارروبی و عطرافشانی شد.