جمعه ۰۱ تیرساعت ۱۴:۱۷Jun 2024 21
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 30 تیر 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 30 بهمن 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 تیر 1398 ایثار 2 تیر 1398 ایثار 3 تیر 1398 ایثار 4 تیر 1398 ایثار 5 تیر 1398 ایثار 6 تیر 1398 ایثار 7 تیر 1398 ایثار 8 تیر 1398 ایثار 9 تیر 1398 ایثار 10 تیر 1398 ایثار 11 تیر 1398 ایثار 12 تیر 1398 ایثار 13 تیر 1398 ایثار 14 تیر 1398 ایثار 15 تیر 1398 ایثار 16 تیر 1398 ایثار 17 تیر 1398 ایثار 18 تیر 1398 ایثار 19 تیر 1398 ایثار 20 تیر 1398 ایثار 21 تیر 1398 ایثار 22 تیر 1398 ایثار 23 تیر 1398 ایثار 24 تیر 1398 ایثار 25 تیر 1398 ایثار 26 تیر 1398 ایثار 27 تیر 1398 ایثار 28 تیر 1398 ایثار 29 تیر 1398 ایثار 30 تیر 1398 ایثار 31 تیر 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۱۲:۰۸    
معاون عملیات سازمان بسیج مستضعفین رمز تداوم انقلاب به ولایت مداری و شهادت طلبی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران نباید از حرکت باز ایستد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۰۸:۰۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: در حال حاضر 266 گلزار شهدا با دو هزار و 685 مزار شهید در سطح استان ساماندهی شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۴:۲۲    
فرزند معظم شهید رضایی نژاد مادر را الگوی اول هر دختری خواند و گفت: می خواهم مانند پدرم درس بخوانم و درراه علم و دانش برای کشورم خدمت کنم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۴۷    
زارع با اشاره به حرکت بزرگ احداث موزه دفاع مقدس در استان گیلان،گفت:با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار پیشرفت 40 درصدی این موزه تا پایان سال 98 وجود دارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۵:۳۷    
همایش پیوند حماسه و هنر با حضور مسئولان نظامی آجا و استان فارس و خانواده های شهدای نیروی هوایی در گرامیداشت شهید عباس دوران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۴:۴۶    
به گزارش ایثار گیلان،عبدالله پاکاری،دبیر شورای ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت استان گیلان،در این جلسه که روز یکشنبه 30 تیرماه به ریاست استاندار گیلان برگزار شد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۸    
فرمانده نیروی هوایی ارتش در پیامی تأکید کرد: جا دارد به پاس از جان گذشتگی شهید عباس دوران، 30 تیرماه که همزمان با سالگرد شهادت این شهید است، به عنوان روز ملی خلبانان ایران در تقویم ثبت شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۵۲    
مراسم تشییع پیکر پاک شهید مدافع حرم ابوالفضل سرابیان با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر کرمانشاهی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۶    
سامانه زیارت مجازی گلزار و مزار شهدا امکان جدیدی است که از طریق آن امکان زیارت از راه دور 50 هزار گلزار و مزار شهیدان فراهم شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۳    
فرمانده قرارگاه راهیان نور سپاه و بسیج گفت: امروز باید به اردو های راهیان نور توجه و اهتمام بیشتری داشته باشیم؛ چراکه می تواند در مقابل دشمن عامل بازدارنده باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۰:۴۰    
نمایشگاه عکس و اسناد عملیات مرصاد به همت سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۹:۵۵    
استاندار اردبیل با بیان اینکه امنیت پایدار حاصل فرهنگ ایثار و شهادت است تصریح کرد: این فرهنگ باید با استفاده از ظرفیت های فضای مجازی به نسل جوان ما انتقال یابد .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۸:۳۹    
نماینده ولی فقیه درخوزستان با خانواده مرحوم محمد رشیدپور پدر شهید احمد رشیدپور و جانباز مصطفی رشیدپور دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۳:۴۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ملاقات عمومی پاسخگوی مسائل جامعه ایثارگری است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۳:۲۴    
فتح الله حقیقی استاندار زنجان و سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان در راستای هماهنگی برنامه های مربوط به برگزاری یادواره 3 هزار شهید زنجانی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۳:۰۳    
مدیرکل بنیاد شهید وامورایثارگران خراسان رضوی گفت: شهادت شهدا، نشان داد برای پیروزی در برابر استکبار باید نهایت تلاش، جدیت و مقاومت را به کار برد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۲۱:۱۸    
70 نفر از آزادگان موصل یک و خانوادهای محترمشان که در دوران اسارت با هم بودند، با حضور در بیجار و گلزار شهدای بیجار بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۹:۰۳    
عبداله پاکاری طی سفر یک روزه به شهرستان تالش در جلسه با فرماندار شهرستان به اهمیت ارائه خدمات درمانی و رفاهی مطلوب تر به جامعه ایثارگری شهرستان تاکید و اظهار کرد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۸:۵۷    
جهت دانلود فایل باکیفیت روی لینک زیر کلیک کنید http://isaar.ir/images/docs/files/000298/nf00298049-1.jpg
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۱۲    
در آیین اختتامیه سی و هفتمین دوره مسابقات قرآن،نماز و عترت دانش آموزان دختر کشور در سالن غدیر دانشگاه زنجان از پدر و مادر گرانقدر شهید والا مقام جواد بیات تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۷:۰۰    
به گزارش ایثار واحد هرمزگان ، روز یکشبنه مصادف با 30 تیرماه 98 جلسه شورای معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران در سالن کنفرانس این اداره کل برگزار گردید . ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۴۵    
استاندار اردبیل رشد و آبادانی کشور را ثمره خون پاک شهدا دانست و گفت: هر چه داریم از ایثار شهدا و صبر خانواده های گرانقدرشان است و ایمان و صبر و ایثارشان الگویی برای ما مسئولان در حل مشکلات جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل بنیاد گیلان بیان کرد: با استفاده از بسترهای تمام دستگاه های اجرایی می توانیم بخشی از مشکلات اشتغال ایثارگران را حل کنیم و باید تلاش شود شرایط بهتری برای ایثارگران فراهم کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۵:۱۵    
نشست کمیته ایثارگران استان کرمانشاه به منظور تدوین برنامه های 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۵۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تبریز با حضور در میز خدمت پاسخگوی مسائل و مشکلات جامعه ایثارگری و مراجعین شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۵۴    
فریبرز نجفی مدیرکل بنیاد استان در ملاقات با ایثارگران شهرستان لردگان گفت: جامعه ما به ایثار اجتماعی نیازمند است و این ایثار برگرفته از سیره فرهنگ شهادت و مجاهدت است که مبتکر این مکتب در عصر ما ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۷    
مدیرکل بنیاد کرمان خانواده های شهدا را صاحبان اصلی نظام برشمرد و خاطرنشان کرد: خانواده ایثارگران برای این نظام و تداوم انقلاب ایثار کردند زیرا همسران خود را فدا و یادگاران و فرزندان شهدا را بزرگ ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۲۴    
دانلود فیلم
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۸    
شنبه 29 تیرماه کمیسیون مشاوره پزشکی 50 نفر از جانبازان شهرستان ملایر توسط دکتر علی ملکی پزشک معتمد بنیاد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۵    
عکاس : حجت الله سالاری
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۱۲    
مدیر کل بنیاد کهگیلویه وبویراحمد گفت :معتقدیم که تجلیل از این عزیزان تجلیل از ارزش ها و پاسداشت حماسه ها می باشد و باید این ارزش ها را به نسل های آینده منتقل کنیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با صدور پیامی خطاب به خانواده اسدزاده درگذشت جانباز گرانقدر 40درصد صید کریم اسدزاده را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
مدیرکل بنیاد بوشهر تصریح کرد: خدمت به خانواده های شهدا و ایثارگران از وظایف مهم مردم و مسئولان است چراکه این انقلاب مرهون ایثارگری ها و فداکارهای شهدا و ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۴:۰۳    
سرپرست بنیاد زرندیه گفت: دیدار و دلجوئی از ایثارگران برای همه افتخار بزرگی است .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۸    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد مازندران اظهار داشت: امروز فرزندان شاهد و ایثارگر باید در تمامی عرصه های علمی سرآمد و پیشتاز باشند و در کسب علم و معرفت، الگوی دیگران باشند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۵    
جهاد راهی بود از بهترین راهها برای رسیدنم به الله .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۴۲    
در سومین مرحله از عملیات رمضان که باهدف انهدام نیرو با شرکت یازده تیپ از سپاه صورت گرفت جمعاً حدود 451 دستگاه تانک و نفربر زرهی و 141 دستگاه خودرو سبک و سنگین دشمن منهدم شدند و حدود 250 نفر از ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۹    
مادر شهیدان عباس و قاسم عبدلی از استان اصفهان دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۶    
شهید محمود صالحی در 12 فروردین 1340 چشم به جهان گشود و در 17 مهر 1361 سومار به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
وضعیت تحصیلی 242 دانش آموز شاهدو ایثارگر شهرستان سبزوار در جلسه ستاد شاهد بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۳    
غبارروبی عطرافشانی گلزار مطهر شهدای ثلاث باباجانی به مناسبت سالروز تشکیل نهاد شورای نگهبان
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۰    
اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی : ارومیه – خیابان 8 شهریور نبش خیابان عارف روبه روی دانشگاه پیام نور تلفن تماس : 26-77-21-35-04433828650 ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۳۰    
استاندار اردبیل گفت: حراست و پاسداری از دستاوردهای شهدا و ایثارگران وظیفه ای خطیر مسئولین نظام است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۷    
معرفی مدیر کل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۲۱    
در میان حزن و اندوه فراوان و با حضور باشکوه خانواده های معظم شاهد و ایثارگر کرمانشاهی، پیکر مطهر شانزدهمین مدافع حرم آل الله از استان کرمانشاه تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
از ابتدای امسال تاکنون ملاقات مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم با خانواده معظم شهدا و ایثارگران در قالب 15 جلسه در اداره کل و مناطق یک و دو بنیاد استان ثبت شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان روز شنبه 29 تیرماه به همراه مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با جانباز 40 درصد دوران دفاع مقدس ابراهیم مرتضایی دیدار و گفتگو کرد. ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۵    
مدیرکل بنیاد استان در عیادت از ایثارگران بستری در بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد گفت: خانواده های شهدا، ایثارگران و جانبازان، بزرگ ترین سرمایه های معنوی انقلاب و ملت هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: همه افتخارات و پیروزی های ما در هشت سال جنگ تحمیلی تا به امروز که توانسته ایم با قدرت در برابر تحریم های دشمن بایستیم حاصل فداکاری ایثارگران است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۶    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم گفت: 51 گلزار شهید در روستاهای قم و در پنج بخش خلجستان، کهک، سلفچگان، جعفر آباد و قنوات واقع شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۳:۰۶    
مشاور جوان استاندار زنجان با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
هر فردی در هر جایگاه و پستی قرار دارد بایستی بر رعایت مبانی اخلاقی و اخلاق حرفه ای پایبند باشد تا کارکرد و بهره وری سازمانی ارتقا یابد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۵۷    
باید با استفاده از بسترهای تمام دستگاه های اجرایی بتوانیم بخشی از مشکلات اشتغال ایثارگران را حل کنیم .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۸    
در بازدید سرزده مدیرکل بنیاد کرمانشاه از ادارات بنیاد شهرستان های غربی استان، مسائل و مشکلات آنان موردبررسی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۸    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: طلایه داران حفظ ارزش ها و دستاوردهای نظام هستند
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۲    
کارگروه گلزار مطهر شهدای استان با حضور اعضا در دفتر معاونت امور عمرانی استانداری اردبیل برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۲    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف از شرکت تعاونی لاله های خونین این شهرستان که وابسته به ایثارگران است بازدید کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۰    
پویانمایی 72 قسمتی چند قدم مانده به تو سری پنجم از مجموعه چند ستاره تا بهشت است که با رویکردی متفاوت به خاطرات ایثارگران در هشت سال دفاع مقدس می پردازد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۴۰    
باید بسترهای ورزشی برای خانواده های شهدا و ایثارگران جهت ارتقای موفقیت آنها در مسابقات ورزش تقویت شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۳۱    
عکاس: سید سعید رضا رضوی
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۸    
صدام در مصاحبه با روزنامه الدوره عراق گفته بود که این جنگ به خاطر فتح و تصرف چند صد کیلومتر اراضی خاک ایران نیست و همه چیز محدود به اهداف نظامی نمی شود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۵    
مدیرکل بنیاد بوشهر تصریح کرد: بی تردید والدین شهیدان در اجر و ثواب فرزندان شهید خود سهیم هستند چراکه شهدا تربیت یافته در دامان پاک پدران و مادرانی مؤمن و الهی هستند که توانستند به این مرتبه دست پیدا ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۵    
معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش گفت: نیرو های ما همه دوره های رزم را طی کرده اند و همیشه آماده دفاع هستند. حماسه شهدا را برای نیرو ها روایت کرده ایم. آن ها نیز شهدا را الگوی خود قرار داده اند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۵    
سردار شهید علی امانی دوم آبان 1341 در روستای احمدآباد آستانه شهرستان تربت حیدریه چشم به جهان گشود و در 23 فروردین 1362 شمال فکه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۲۲    
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: هدف اصلی موسسه فرهنگی، ورزشی و توان بخشی فعالیت و ارائه خدمات به گونه ای است که ایثارگران به خصوص جانبازان به واسطه این ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۶    
رئیس بنیاد آزادشهر اظهار داشت: جانبازان هشت سال دفاع مقدس فریاد حقانیت ایران اسلامی و سند ستمکاری های ابرقدرت های شرق و غرب هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۳    
مدیرکل بنیاد شهید شهرستان های تهران با اشاره به لزوم خدمت رسانی به خانواده شهدا و جانبازان گفت: تکریم و پاسداشت خانواده شهدا و ایثارگران اولویت مسئولان باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۱۳    
مرحوم علی محمد بکرایی پدر شهید گرانقدر محمد بکرایی شنبه 29 تیر آسمانی گردید و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۷    
در عالم عشق شهادت منتهی شدن به وصل است و این میسر نیست مگر برای کسانی که پرورش یافتگان طریقت این مکتب باشند. اکنون هنگام سخن گفتن از حماسه آفرینی یکی دیگر از دلاوران سرزمین حماسی ایران است ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۴    
نشست مدیر کل بنیاد مازندران با شهردار ساری در خصوص تبدیل وضعیت و جابجایی فرزندان شاهد و ایثارگر شاغل در شهرداری برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۲:۰۱    
بمنظور بررسی مسائل و مشکلات عمرانی ایثار گران جلسه ای با حضور فرماندار ، رئیس بنیاد همدان و تعدای از معتمدین معین دیروز شنبه 29 تیر ماه در دفتر فرماندار همدان برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۵    
سلام به وسیله همین خون هاست که تابه حال پایدار و پابرجا مانده است و در آینده نیز به وسیله همین خون هاست که باید پرچم اسلام برافراشته باقی بماند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۵۲    
اولین کارگاه آموزشی کارآفرینی و مشاوره شغلی در شهرستان باخرز باهدف توانمندی شغلی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۴۶    
مرحوم ماشاالله مولایی پدر شهید گرامی ناصر مولایی در تاریخ سی ام تیر ماه نود و هشت به رحمت ایزدی پیوست .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۴    
مجموعه تلوزیونی راه های بی قرار با عنوان قسمت در حوالی ماه زندگی شهید سید احمد شوقی از شهرستان بجستان روی آنتن می رود.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۴    
مدیرکل بنیاد گیلان با اشاره به اینکه فرهنگ ایثار و شهادت، نظام و انقلاب را بیمه کرده است، گفت: امروز رسالت آحاد جامعه، زنده نگه داشتن روحیه شجاعت، جوانمردی و ایثارگری شهدا، جانبازان و آزادگان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۳۱    
مدیرکل بنیاد همدان گفت: ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام دارند؛ وظیفه شرعی، اخلاقی و اداری ما این است که در نهایت تواضع پاسخگوی آنان باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۸    
علی توکلی جانباز 65 درصد اراکی در ادامه صعودهای سنگین و نیمه سنگین خود ،هشت قله مرتفع ایران را در تیرماه 98 فتح کرد .
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۲۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ گفت: به دست آوردن رضایتمندی ایثارگران هدف نهایی تکریم است و کارکنان بنیاد باید پاسخگویی به این قشر معزز را بیش از یک وظیفه اداری بدانند و با شکیبایی و ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران زاوه گفت: امروز خانواده شهدا در تمام عرصه ها اجتماعی حضوری پررنگ دارند و باید در جهت اعتلای فرهنگ اسلامی در کشور گام بردارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۳    
به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی 118 نفر از آزادگان و خانواده های ایشان به اردوی محبین الرضا (علیه السلام) اعزام شدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در دیدار با ایثارگران شهرستان ابرکوه گفت: خدمت به ایثارگران وظیفه ای شرعی و عرفی است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۱۳    
مراسم بدرقه حجاج شاهد و ایثارگر حج تمتع سال 1398 در فریمان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۷    
مدیرکل امور هنری بنیاد شهید و امور ایثارگران از معرفی هیئت داوران سومین جشنواره ملی فیلم ایثار خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران درگز گفت: استقامت و ایثار خانواده شهدا تداوم نهضت انقلاب اسلامی بود و خانواده های شهدا برکت جامعه اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۱:۰۱    
سی و سومین یادواره سردار شهید حاج عباس کریمی و 52 شهید قهرود با حضور جمعی از مسوولان در مسجد حضرت علی (ع) روستای قهرود کاشان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۵۸    
طی نشستی با حضور فرماندار کنگان، مدیرکل و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ...
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۷    
شهید نادعلی پورفاطمی در 22 شهریور 1333 در روستایجزین از توابع شهرستان بجستان چشم به جهان گشود و در 22 فروردین 1366 تنگه چزابه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۴    
شهید ابراهیم سالاری در هشتم خرداد 1330 درشهر سلامی خواف چشم به جهان گشود و در 25 اسفند 1363 به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۴۴    
خدمت به جامعه ایثارگران که عزیزترین بندگان خداوند هستند، بزرگترین افتخار ماست.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۳۵    
برنامه ریزی مدون در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبلیغ راه شهدا جهت مقابله با هجمه های فرهنگی دشمنان ضروری است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۶    
باحضوربخشدارمرکزی قاین ،رئیس وکارشناس بهداشت ودرمان بنیادشهیدوامورایثارگران این شهرستان ازمادرمحترم شهیدان خلیلی فر دیدار بعمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۲۰    
در جلسه مشترک میان ادارات شهرستان کلات با بنیاد وضعیت اشتغال فرزندان شاهد و ایثارگران این شهرستان بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۴    
رئیس بنیاد شهید شهریار با اشاره به لزوم گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: اعتلای انقلاب اسلامی به سبب رشادت ها و ایثارگری های شهیدان به دست آمده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۴    
در راستای تکریم جانبازان رئیس و اعضای شورای اسلامی اسلامشهر با جانباز "طوفان زاده" دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۱۰:۱۱    
در راستای خدمت به خانواده شهدا، طرح غربالگری بینایی و شنوایی سنجی به صورت رایگان برای والدین شهید شهرستان فیروزکوه اجرا می شود.
  • ۱