شنبه ۱۲ خردادساعت ۲۲:۲۹Jun 2024 1
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 14 بهمن 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 بهمن 1398 ایثار 2 بهمن 1398 ایثار 3 بهمن 1398 ایثار 4 بهمن 1398 ایثار 5 بهمن 1398 ایثار 6 بهمن 1398 ایثار 7 بهمن 1398 ایثار 8 بهمن 1398 ایثار 9 بهمن 1398 ایثار 10 بهمن 1398 ایثار 11 بهمن 1398 ایثار 12 بهمن 1398 ایثار 13 بهمن 1398 ایثار 14 بهمن 1398 ایثار 15 بهمن 1398 ایثار 16 بهمن 1398 ایثار 17 بهمن 1398 ایثار 18 بهمن 1398 ایثار 19 بهمن 1398 ایثار 20 بهمن 1398 ایثار 21 بهمن 1398 ایثار 22 بهمن 1398 ایثار 23 بهمن 1398 ایثار 25 بهمن 1398 ایثار 26 بهمن 1398 ایثار 27 بهمن 1398 ایثار 28 بهمن 1398 ایثار 29 بهمن 1398 ایثار 30 بهمن 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۸ - ۱۵:۲۹    
همایش بزرگ بانوان انقلابی و جشن میلاد کوثر به مناسبت گرامیداشت چهل ویکمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سنندج برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۸:۲۲    
طرح ساماندهی گلزار شهدای روستای بنه کهل شهرستان بستان آباد به اتمام رسید
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۴:۵۲    
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۹    
از 25نخبه و سرآمد شاهد و ایثارگر گلستان امروز در همایشی در گرگان تقدیر شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۶ - ۱۱:۵۹    
در راستای بزرگداشت ایام الله دهه فجر و تقدیر از فجرآفرینان انقلاب اسلامی، مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با حضور در منزل جانباز دوران انقلاب، جلال چنگیزی با وی دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۱    
به پاس رشادت های سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، 12 خیابان در استان چهارمحال و بختیاری به نام این شهید والامقام مزین شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۳۱    
فرمانده سپاه عاشورا با قدردانی از شهرداری تبریز در اجرای طرح کوچه میزین افتخاری، این طرح را حرکتی الگوبخش در جامعه اسلامی عنوان کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۰    
شهردار تبریز کوچه میزین افتخاری را طرحی منسجم برای معرفی شهدا در سطح شهر عنوان کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۲    
مسابقه دل نوشته ای به سردار دل ها شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مدارس علمیه خواهران لرستان برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۲    
مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان در ادامه دیدار های هفتگی خود با خانواده های معزز شهدا در منزل شهید عمران مقدم حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار نمود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۲:۵۲    
طرح معامله قرن از سوی رییس جمهور آمریکا، خوراک فاسدی برای بهره جویی او برای پیروزی در انتخابات آینده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۴    
فرمانده قرارگاه منطقه ای شمال شرق نزاجا گفت: نیروهای مسلح امروز در همه رده ها از قدرت خوبی برخوردار هستند، لذا اجازه هیچ تعرضی را به دشمن نمی دهیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۴    
استاندار مرکزی گفت: باید در راستای حفظ دستاوردهای انقلاب تلاش کرد تا این خط فرهنگی و اعتقادی در نظام جمهوری اسلامی باقی بماند چراکه این روحیه انقلابی نه تنها در داخل کشور بلکه در جهان اسلام وجود دارد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۸    
ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی در سفر به شهرستان خنداب در گلزار شهدای شهر جاورسیان از توابع این شهرستان حاضر شد و به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۱۱:۱۸    
امیر سرتیپ دوم ستاد رضا آذریان گفت: باید تاریخ کشورمان و وقایعی که بر آن گذشته برای نسل جدید تشریح و اهداف و دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شود تا جوانان که آینده سازان انقلاب هستند با استفاده از ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۵۶    
در راستای تحقق شعار سال (رونق تولید) و در حمایت از تولیدات تولیدکنندگان شهرستان خواف، نمایشگاه فروش محصولات اقتصادی افتتاح شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۶    
مسئول کارگروه ایثار و شهادت دهه فجر از برگزاری کنگره ملی شهدای فجرآفرین به منظور تجلیل از شهدای انقلاب و زندانیان سیاسی قبل از انقلاب خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۳    
آیین رونمایی از مجموعه نمایشنامه های متکی بر زندگینامه شهدای دفاع مقدس با عنوان قلم روشن برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۰    
گلعلی بابایی گفت: کتاب های زندگینامه شهدا می تواند سند محکمی برای ساختن فیلم های دفاع مقدس و یادبود شهدا باشد؛ مانند فیلم تنگه ابوقریب که در جشنواره فجر غوغایی به پا کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۰    
پاکاری با بیان اینکه41 سال استقامت، ولایتمداری و استکبارستیزی مردم همیشه در صحنه ایران از جمهوری اسلامی یک نظام قدرتمند ساخته است، از یادواره شهدای دوران انقلاب در مهمانی لاله ها خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۲۰    
فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز باید به کتاب شهدا و خاطرات آن ها توجه ویژه ای داشته باشیم و نویسندگان باید این خاطرات را ماندگار کنند ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۱۷    
دیدار دو تیم پرسپولیس و استقلال از هفته نوزدهم لیگ برتر با نام شهید ابراهیم هادی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۴    
حجت الاسلام و المسملین مروی تولیت آستان قدس رضوی با حضور در منازل شهیدان محرابی و شمس آبادی از شهدای مدافع حرم و نیز شهید گیوه چی از شهدای انقلاب اسلامی، با خانواده معظم این شهدا دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۳    
با درخواست اهالی روستای کشف و موافقت مسئولان استانی نام این روستا به شهرک شهید سردار حاج قاسم سلیمانی ارتقاع یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۵۷    
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با خانواده شهید حسن یعقوبی در بیرجند دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۲۳    
طرح نامگذاری کوچه ها به نام شهدای والامقام با عنوان کوچه میزین افتخاری (افتخار کوچه یمان) در تبریز همزمان با دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالگرد انقلاب اسلامی آغاز شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۷    
شامگاه یکشنبه اصغر پاشاپور همرزم شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در نبرد با تکفیری ها به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۵ - ۰۸:۱۴    
هشتاد و سومین همایش ایثارگران نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از پنج روز میزبانی قرارگاه منطقه ای نیروی زمینی در شمال شرق کشور طی مراسمی در مشهد پایان یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۰:۲۳    
عطا ناوکی به اتفاق رضا ستائی مختاری ، بازرس کل استان هرمزگان در سومین روز دهه مبارک فجر از والدین شهدا دیدار و سرکشی به عمل آورد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۱:۴۸    
کارگاه آموزشی ویژه جانبازان معزز شهرستان ایلام برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۰:۳۴    
به مناسبت دهه فجر سی و یکمین یادواره شهدای روستای مومن آباد تربت جام برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۱:۲۴    
رئیس بنیاد ملکشاهی گفت: جانبازان برای حفظ این کشور و نظام، در مقابل همه تهدیدات از خود گذشتگی و ایثار کرده اند از این رو سهامداران این نظام محسوب می شوند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۳    
عکاس: خدیجه سلیمانی از نیشابور
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۰:۵۳    
همزمان با دهه ی فجر، پروژه گلزار شهدای روستای ماروسک در نیشابور افتتاح شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۲۰:۱۲    
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) یادواره شهدای حکم آباد شهرستان جوین برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۹:۱۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین از ثبت خاطرات زندانیان سیاسی قبل از انقلاب استان قزوین خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۸:۴۰    
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، نشریه پیک ایثار منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۸:۱۲    
به مناسبت ایام الله دهه فجر، دانش آموزان به همراه مسئولان بنیاد و آموزش و پرورش شهرستان بوئین زهرا با خانواده شهید محمدعلی اکرادچگینی دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۱۳    
به گزارش ایثار سیستان و بلوچستان ، امروز دوشنبه چهاردهم بهمن ماه مصادف است با سالگرد شهادت شهید معظم ابراهیم هراتی. گرامی باد یاد و خاطره شهیدان والامقام.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۷:۰۹    
بمنظور تسریع و تسهیل در رسیدگی به اسناد هزینه های درمانی ایثارگران جلسه ای با حضور معاون بهداشت و درمان بنیاد و رییس بیمه دی خوزستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۹    
یادواره 12 شهید محله علی نظر شهرستان ملکشاهی استان ایلام به همت بنیاد این شهرستان روز یکشنبه 13 بهمن ماه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۶:۲۵    
برنامه رادیویی جاودانه ها این بار به گفتگوی اختصاصی با فرزند شهید "اناصر خواجه" پرداخته است که فایل صوتی آن تقدیم حضور مخاطبین می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۱    
همایش عوامل موثر در موفقیت داوطلبان شاهد و ایثارگر آزمون سراسری سال 1399 برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۹    
پیکر پاک و مطهر شهید اسماعیل محمدی از شهدای صنایع دفاعی در شهر رضوانشهر از توابع تیران وکرون تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۵    
رییس بنیاد زابل در دیدار با خانواده شهدای این شهرستان گفت: خون پاک شهدا باعث ضمانت و بقای نظام جمهوری اسلامی است و هیچ دشمنی نمی تواند تهدیدی برای این انقلاب باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ، در سامانه سامد اداره کل بازرسی استانداری پاسخگوی ایثارگران خواهد بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۱۷    
فرماندار هیرمند در مراسم محوری غبارروبی گلزار شهدا گفت: انقلاب اسلامی ایران، به برکت خون شهدا ارزشمند و پر قدرت شد و تداوم این نظام منوط به حرکت در مسیر ارزش ها و آرمان های شهداست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۵:۰۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان گفت: دستاوردها و موفقیت های جمهوری اسلامی ایران در سایه ایثار و فداکاری شهدا به دست آمده و قدردانی از خانواده های معظم شهدای والامقام نیز تداوم راه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۵۹    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه گفت: مسائل درمانی ایثارگران عزیز، همیشه ازجمله دغدغه ها و اولویت های کاری مسئولان و خادمان شهدا در نهاد بنیاد است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۸    
یادواره 132 شهید بخش مشگین شرقی از توابع مشگین شهر به مناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستان و اهالی شهید پرور منطقه در امامزاده سید ابراهیم خراسانی (ع) شهر لاهرود برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امورایثارگران استان آذربایجان غربی در این دیدار گفت: دیدار با خانواده شهدا یک توفیق الهی بوده و باعث ارتقا روحیه می شود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۴۲    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم در ملاقات با سردار عبدالرضا آقا خانی فرمانده انتظامی استان قم که در بنیاد شهید وامور ایثارگران انجام شد، گفت: نیروی انتظامی نیرویی جان برکف برای حفظ عزت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۳۵    
همزمان با دهه مبارک فجر، فرماندار و رییس بنیاد شهید آران و بیدگل با خانواده شهید و جانباز دوران انقلاب دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۱    
دانشگاه لرستان بمناسبت اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی فردا سه شنبه مراسم بزرگداشت برگزار می کند .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۳۱    
رئیس کارگروه ایثار و شهادت دهه فجر انقلاب اسلامی به تبیین و تشریح ویژه برنامه های گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی پرداخت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۸    
همزمان با گرامیداشت ایام الله دهه فجر و فرا رسیدن 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بازدید از موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تا پایان بهمن ماه رایگان خواهد بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با تأکید بر تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، خاطرنشان کرد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۲    
همزمان با ایام الله دهه فجر، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا از همسر شهید ابراهیم تقی پور عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۲    
فرماندار شهرستان اهر گفت: واجب است مراتب قدردانی خود را از جامعه ایثارگری نه در حرف، بلکه در عمل نشان دهیم و این فقط با ادامه دادن راه شهدا و حفاظت از دستاوردهای آنان امکان پذیر است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۲۲    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان آذربایجان غربی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک ایان الله دهه فجر گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۹    
همزمان با ایام الله دهه فجر، یادواره شهید رسول نظری در دبستان شهدای شریفیه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۹    
نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی بیان کرد: شهدا و ایثارگران برای عزت کشور تلاش کردند و نظام را رشد دادند و خانواده شهدا و ایثارگران راه آنان را ادامه می دهند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: فرهنگ ایثار و شهادت باید همواره در دل و جان افراد زنده باشد و نسل جوان جامعه با اهداف و آرمان های شهدا آشنا شده و در مسیر آنان گام بردارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۶    
مدیرکل بنیاد مرکزی گفت: جامعه امروز ایران باید سیره ایثارگران را الگوی رفتاری خود قرار داده و در راستای اعتلای نظام و انقلاب گام بردارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۱    
مقتدایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران خمینی شهر از برگزاری مسابقات قرآن کریم مرحله استانی در شهرستان خمینی شهر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۳    
سومین روز درگذشت محمدعلی علمشاهی پدر بزرگوار شهید اسماعیل علمشاهی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۰    
یادواره مصطفی و مرتضی دهقانی از شهدای شهرستان میبد هم زمان با ایام الله دهه فجر برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۱۰    
استاندار مرکزی گفت: توجه به شهدا، برکت زندگی ماست و غیر از مسائل تربیتی تاثیرگذاری که در زندگی شخصی و اجتماعی ما دارد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان رباط کریم گفت: طرح سپاس از خانواده های شاهد انقلاب اسلامی برگزار می شود
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۷    
نظریان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اصفهان به همراه حبیب الهی رئیس بنیاد منطقه یک، با جانبازان آسایشگاه شهید مطهری اصفهان دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان از مادر شهیدان مرتضی و کریم جهدی عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
همایش تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه بسیجی ادارات استان هرمزگان، امروز صبح با حضور مسئولین استانی برگزار شد که در این مراسم مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران توسط استاندار و فرمانده سپاه امام سجاد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
مادر شهیدان سرافراز علی اصغر و قاسم عرب عامری از استان گلستان به فرزندان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۴    
مدیرکل بنیاد استان در دیدار با خانواده شهید دوران انقلاب سید عباس صالحی گفت: نهادینه شدن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه را مدیون خون شهدا می دانیم زیرا شهدا پایه گذار انقلاب و این فرهنگ ناب در کشور ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۴:۰۱    
استاندار مرکزی در سفر خود به شهرستان خنداب با حضور در گلزار شهدای گمنام جاورسیان ، یاد شهدا را گرامی داشت و به مقام این عزیزان ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۵۸    
به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه عکس توسط بنیاد جوانرود بر پا شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۴    
بمناسبت دهه مبارک فجر و چهل و یکمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گلزار مطهر شهدا در شهرهای گرمی و مشگین شهر گلباران شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۴۹    
به گزارش ایثار اصفهان، مراسم بزرگداشت سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به میهن اسلامی در میدان امام(ره) و در جوار مسجد النبی شهر خور با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین و مردم ولایی شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۷    
امام جمعه عجب شیر گفت: خانواده شهدا و ایثارگران باخدا معامله کرده اند و اغلب کم توقع و یا بی توقع هستند لذا خدمت به آن ها دارای اجر عظیم و افتخار است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۷    
به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مسئولان شهرستان بیله سوار از خانواده های شهدا در بخش جعفر آباد دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۶    
گلبانگ انقلاب با حضور مسئولین در شهرستان هیرمند توسط جانباز معزز عیسی زایی نواخته شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۶    
به مناسبت فرارسیدن دهه مبارک فجر، مسئولین شهرستان کنگاور با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۳    
همزمان با فرا رسیدن دهه ی مبارک فجر جمعی از کارکنان اداره ثبت احوال و بنیاد شهید منطقه دو اصفهان با خانواده شهدا دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۲۰    
معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 14 بهمن ماه در نشست خبری در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، برنامه های بنیاد به مناسبت دهه مبارک فجر را اعلام کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۷    
عکاس: علیرضا فرزانه پی
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۴    
شهردار قوچان گفت: شورای نام گذاری متشکل از اعضای مشخصی همچون اعضای شورای اسلامی شهر باید نام گذاری و انتخاب نام برای میدان ها، معابر و غیره را انجام بدهند و شهرداری بلافاصله به عنوان مجری ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۱۱    
جلسه شورای اداری شهرستان اسلامشهر باحضوروزیرآموزش وپرورش برگزارشد
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
14بهمن سالروز تولد یکی از شهدای مظلوم یزد است که به دلیل پایبندی به اسلام و انقلاب توسط نیروهای ضدانقلاب به شهادت رسید.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
مدیر کل بنیاد ایلام گفت: شهادت یک توفیق عظیم است که نصیب هر کسی نمی شود، از این رو آنهایی که توفیق شهادت یافتند از برترین و بهترین انسانهای دوران خود هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
مدیرکل بنیاد استان به منظور پیگیری در خصوص وضعیت واگذاری زمین به ایثارگران، به شهرستان ایرانشهر سفر نمود و با مدیرکل شهر و سازی جنوب استان دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
گزارش تصویری میز خدمت بنیاد خراسان شمالی با حضور استاندار
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۳:۰۵    
یادواره شهدای محله ملایجرد با حضور مردم شهید پرور شهرستان جوین برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۵۴    
جلسه کارگروه مددکاری با هدف بررسی مشکلات و ارائه راهکار جهت رفع موانع موجود، در بنیاد منطقه دو استان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۳    
بمناسبت دهه فجر یادواره شهدای روستای قلعه سرخ برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۳    
مراسم آغاز ایام الله دهه مبارک فجر و بازگشت با افتخار امام خمینی(ره) به میهن با حضور خالق محمد شریفی رییس بنیاد گلپایگان و جمعی از مسئولین و خانواده معظم شهدا و ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۳    
نشست مشترک مسئولین بیمه دی و بنیاد کرمانشاه به منظور بررسی مطالبات درمانی ایثارگران و مفاد قرارداد جدید بیمه ای برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۴۰    
مدیرکل بنیاد گلستان ابراز داشت: همه اقوام در کنار یکدیگر با صلح و سازش زندگی می کنند و این وحدت و انسجام به واسطه وجود خون پاک و مطهر شهدا، ایثارگری جانبازان و آزادگان است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۱۴ - ۱۲:۳۷    
به گزارش ایثار اصفهان، به مناسبت سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به میهن اسلامی، زنگ انقلاب در موسسه مهد قرآن کریم شهر دولت آباد، با حضور حجت الاسلام والمسلمین محمودآبادی امام جمعه شهر دولت آباد ...
  • ۱