یکشنبه ۲۰ خردادساعت ۰۳:۲۳Jun 2024 9
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 20 بهمن 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 بهمن 1398 ایثار 2 بهمن 1398 ایثار 3 بهمن 1398 ایثار 4 بهمن 1398 ایثار 5 بهمن 1398 ایثار 6 بهمن 1398 ایثار 7 بهمن 1398 ایثار 8 بهمن 1398 ایثار 9 بهمن 1398 ایثار 10 بهمن 1398 ایثار 11 بهمن 1398 ایثار 12 بهمن 1398 ایثار 13 بهمن 1398 ایثار 14 بهمن 1398 ایثار 15 بهمن 1398 ایثار 16 بهمن 1398 ایثار 17 بهمن 1398 ایثار 18 بهمن 1398 ایثار 19 بهمن 1398 ایثار 20 بهمن 1398 ایثار 21 بهمن 1398 ایثار 22 بهمن 1398 ایثار 23 بهمن 1398 ایثار 25 بهمن 1398 ایثار 26 بهمن 1398 ایثار 27 بهمن 1398 ایثار 28 بهمن 1398 ایثار 29 بهمن 1398 ایثار 30 بهمن 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۸:۲۳    
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان، گفت: امروزه آمریکا در راس هر جنایتی که در جهان رخ می دهد، قرار دارد
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۹    
حسینی با بیان اینکه یادواره شهدا یک بهانه است که مروری بر اهداف و آرمان های شهدا داشته باشیم افزود: بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس،جوانان نسل سوم اتفاقات زیبای مدافعان حرم را رقم زدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۹    
معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار گیلان گفت: خانواده های شهدا مروج فرهنگ ایثار و شهادت هستند و مسئولان، دلجویی و دیدار با آنها را جزو برنامه های خود قرار دهند. ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۲ - ۱۷:۳۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان،جمعی از مدیران صداوسیما ،فرهنگ و ارشاد اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با دو خانواده شهید در رشت دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۲۱:۰۰    
مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد اندیشه های مقاومت بیش از پیش در منطقه پر رنگ تر شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۷:۱۲    
معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان گفت: شهدای شاخص سال 99استان زنجان، از سوی مردم و فعالان نهادهای مردمی معرفی می شوند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۳    
مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان به همراه جمعی از مسئولان در ادامه دیدار های هفتگی خود با خانواده های معزز شهدا در منزل شهیدان دانش آموز رسول و علی موسوی حضور یافت و با خانواده این شهیدان والامقام ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۹    
معاون هماهنگ کننده نیروهای سپاه قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی با درایت خود و با ایجاد قدرت های بزرگ مقاومت در منطقه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۳۶    
پوستری با مضمون اربعین سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در زنجان تولید و در فضای مجازی منتشر شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۰۶    
امام جمعه نطنز، امام جمعه بادرود و جمعی از مسئولین با مادر شهیدان والامقام کرمانی نژاد و کیهانی دیدار و از آن ها تجلیل کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۲:۴۸    
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در شورای عالی امنیت ملی گفت: آمریکا با تمام توان، شرق و غرب جمهوری اسلامی یعنی از شمال تا جنوب افغانستان و عراق را اشغال و در آنجا حضور پیدا می کند اما رزمندگان جبهه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۱:۲۹    
اکبر حیدریان با بیان اینکه ما خادمان خانواده های معظم شهدا و جانبازان هستیم، گفت: اقتدار و امنیت کشورمان مرهون مجاهدت های رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
41 سال از آن روزی که مردم از سراسر خراسان بزرگ به قلب ایران به حرم مطهر امام رضا(ع) آمدند گذشته است. صحن و سرای حضرت مملو از جمعیت بود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۱۰:۲۹    
در مراسمی به مناسبت دهه فجر از مادران شهید مشهدی تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۲    
کتاب از شلمچه تا حلبچه روایت بخشی از خدمات جهاد سازندگی در دوران دفاع مقدس و خاطراتی از جهادگر محمد رازی پور در یاسوج رونمایی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۵۲    
سرهنگ امیرعباس آسمند گفت: هدف از دیدار با خانواده های شهدا، تجدید روحیه برای خدمت گذاری به مردم است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۴۱    
وی افزود: در این کنگره 12نفر از خانواده شهدای فجر آفرین کشور به نمایندگی از خانواده بزرگ فجر آفرینان تجلیل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۹    
فاطمه فکوریان بخشدار مرکزی ری با خانواده معظم شهید والامقام "حسن سرلک"در روستای امین آباد دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۳۰    
نایب رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم با اشاره به رشادت های سردار شهید سلیمانی در دفاع از حریم اهل بیت(ع) گفت: در گام دوم انقلاب رویش هایی با خون شهیدان مدافع حرم به وجود آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۲۷    
یادواره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و 314 شهید محله اسد آبای چهارشنبه 23 بهمن برگزار می شود
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۹:۰۴    
مدیرکل بنیاد استان در مراسم نامگذاری ساختمان دانشکده سما به نام شهید سجادی نیا گفت: شهدا در دوران زندگی با تن و جان خود در خدمت اسلام بودند و پس از شهادت با ایجاد فضای معنوی به جامعه اسلامی خدمت می ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۱ - ۰۸:۲۹    
استاندار گلستان اظهار داشت؛ خانواده های معظم شاهد و ایثارگر صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند و خدمت به آنان را وظیفه خود می دانیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتهارد از دیدار جمعی از مسئولین با مادر شهید والامقام ملاحسنی به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۱    
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری مسابقات تنیس روی میز جانبازان استان البرز به مناسبت ایام الله دهه ی فجر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: وجود جانبازان برای انقلاب بسیارقیمتی و ارزشمند است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۴۱    
41 خیابان، میدان و معبر در مینوشهر به اسامی و تصاویر شهدا مزین شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۳    
شهید صدیق کاکی بعد از کسب آموزش های نظامی مدتی برای پاکسازی منطقه از لوث ضد انقلاب تلاش کرد، سپس برای دفاع از میهن در برابر حمله صدامیان غاصب خود را به جبهه های نبرد حق علیه باطل رساند و با همسنگرانش ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۱۳    
مدیرکل امور بانوان استانداری البرز به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) با مادر شهید والامقام نبی الله گودرزی دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۷    
مراسم یادواره شهدای ارتش و تجلیل از خانواده های معظم شهدا با حضور جمع کثیری از مردم و نماینده ولی فقیه در کردستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۱    
نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی جبهه مقاومت تقویت شد و خون تازه ای در رگ های آن جریان یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فردیس گفت: در مراسمی همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین(س) از تعدادی از مادران و همسران معظم شهدا تجلیل به عمل آمد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۱    
مراسم یادواره شهدای و تجلیل از خانواده های معظم شهدای کارمند استان با حضور جمع کثیری از مردم و فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۳:۰۱    
یادواره شهدای کارمند با محوریت شهدای اداری کل راه و شهرسازی استان کردستان در سنندج برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد از برگزاری مراسم جشن چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مسئولین و امت حزب الله خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۴۴    
رئیس بسیج هنرمندان استان کردستان گفت: نمایشگاه خوشنویسی هنرمندان انقلابی و بسیجی کردستانی با موضوع سردار دل ها از 19 بهمن تا 25 بهمن ماه در گالری سینما بهمن سنندج گشایش یافته است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۷    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج گفت: نام شهدا زینت بخش معابر شهر است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۳۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج از دیدار جمعی از مسئولین با مادران و همسران شهدا به مناسبت سالروز وفات حضرت ام البنین(س) خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
همزمان با دهه مبارک فجر دانشجویان دانشکده دکتر شریعتی به زیارت شاه عبدالعظیم رفتند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج از دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های شهدا و ایثارگران به مناسبت دهه فجر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۱۹    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران اشتهارد از استقرار میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت دهه فجر در مصلی نماز جمعه خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد از دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های شهدا و ایثارگران به مناسبت دهه فجر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۲:۰۰    
مراسم یادواره شهدا همزمان با اربعین شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی با حضور خانواده های شاهد و ایثارگر در مصلای نماز جمعه صفادشت بر گزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۱:۴۹    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران نظرآباد از استقرار میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت دهه فجر در مصلی نماز جمعه خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۱:۳۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان از طریق سامانه سامد (111) ارتباط مردمی، پاسخگوی جامعه هدف شاهد و ایثارگر استان شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
پروژه گلزار روستای دوغ آباد با حضور احاد مردم، خانواده شهداو مسئولان شهرستان مه ولات افتتاح شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۱:۲۳    
رئیس اداره ی بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو کرج از برگزاری نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط دانش آموزان مدارس شاهد شهید آخوندی ها و شهید علافی ها هم زمان با ایام الله دهه ی فجر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۸    
رئیس بنیاد شهید منطقه دو مشهد مقدس گفت: فرهنگ شهادت طلبی در قلب مسلمانان نهادینه شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۸    
امام جمعه باخرز گفت: مادران و همسران شهدا حق بزرگی برگردن جامعه اسلامی دارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۵    
نخستین نشست شورای حج تمتع و کاروان ویژه جانبازان سال 1399 روز شنبه 19 بهمن ماه برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۱:۰۶    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پی ارتحال حضرت آیت اله طبرسی نماینده اسبق ولی فقیه در مازندران پیام تسلیتی را به شرح ذیل صادر کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
عکاس: حجت الله سالاری
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی گفت: راهپیمایی 22بهمن حمایت از نظام و نشان به پایبندی و آرمان شهدا است که به رخ جهانیان خواهند کشید و ایثارگران در این روز باشکوه، سنگ تمام خواهند گذاشت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
شب شعر انقلاب و ولایت با محوریت شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) بردسکن برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه دو کرج از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت ایام الله دهه ی فجر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
یادواره اولین فرمانده بزرگداشت سردار شهید محمدعلی صادقی با حضور مردم،مسئولان و همرزمان شهید برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج از دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های شهدا و ایثارگران به مناسبت دهه فجر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۴۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک کرج از دیدار جمعی از مسئولین با خانواده های شهدا و ایثارگران به مناسبت دهه فجر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۹    
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی یادواره 10 شهید دوران انقلاب شهرستان تویسرکان با حضور مسئولین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۸    
کتابخانه بوستان امید به نام شهید "کاظم نجفی رستگار" نامگذاری شد .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۲۰:۰۸    
مراسم جشن تکلیف دختران شاهد و ایثارگر مدرسه شاهد تحقیقی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۶    
اولین مرحله اجرای پایش سلامت خانواده های معظم شاهد و ایثارگر در شهرستان های چابهار و کنارک برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۴۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه یک مشهد گفت: شهدا با خون خود این انقلاب را همواره یاری می کنند و در حقیقت هادیان این نظام اسلامی هستند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۷    
همزمان با دهه ی فجر محفل انس با قرآن کریم و یادواره شهدای دبیرستان شاهد مالک اشتر نیشابور برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۳۴    
سرپرست بنیاد شهید وامورایثارگران شهرستان کلات گفت: راه شهیدان توسط جوانان مومن انقلابی ادامه داده می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
رییس بنیاد شهرستان چابهار و کنارک با تعداد 4 خانواده شاهد و ایثارگر در چابهار دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۹:۲۲    
فرمانده سپاه امام رضا(ع) در یادواره شهدای روستای چنار از توابع کلات گفت: یاد و خاطره شهداء را باید همیشه در جامعه زنده نگه داشت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۹    
امام جمعه نهاوند در دیدار از خانواده شهید مریم ابوالقاضی گفت: همه باید بنا به وظیفه ای که داریم ادامه دهنده راه شهدا و پاسدار دستاوردها و آرمان های والای انقلاب اسلامی باشیم.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۷    
به مناسبت دهه مبارکه فجر با خانواده شهیدان و جانبازان تایبادی دیدار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
امام جمعه ملایر در یادواره شهدای روستای حسین اباد ناظم گفت: شهدا حق حیات خود را بخشیدند تا از حریم و کیان نظام اسلامی دفاع کنند و امروز سیره ومنش شهدا بایستی الگویی برای مردم باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۵۱    
یادواره شهید امرالله زنگنه در شهر قاسم آباد خواف برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
مسئولان بردسکنی به مناسبت وفات حضرت ام البنین روز تکریم از مادران وهمسران شهدا با اسوه های صبر و مقاومت دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۴۵    
امام جمعه ملایر در دیدار با خانواده شهید رسول صالحیان گفت: پاسداری و حراست از خون شهیدان رسالت همه مردم و مسئولین است و نباید از ان غافل شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۳    
همزمان با ایام الله مبارک دهه فجر، یادواره 8 شهید روستای رزق آباد کاشمر و یادبود شهید سپهبد قاسم سلیمانی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
حجت الاسلام برقراری امام جمعه ملایر در مراسم تجلیل و تکریم از مادران و همسران شهدا گفت: ادب و معرفت ام البنین(س) سرآمد است و طبق آیات قرآن هیچ میراثی گرانبهاتر از ادب نیست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران داورزن در دیدار با خانواده شهدا گفت:از بین بردن یاد و خاطره شهدا از اهداف و برنامه های دشمن است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
محفل انس با قرآن یادبود سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجد جامع شهرستان بردسکن برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۳۰    
بخشدار سامن در دیدار با خانواده شهیدان محمد حیدری و داریوش ساکی گفت: با سرکشی و دلجویی از خانواده شهدا این مهم تداعی میشود که این عزیزان هرگز فراموش نخواهند شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۹    
به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی مسئولیت اسآباد با شهدا و امام شهدا تجدید بیعت نمودند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۹    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: سبک زندگی اسلامی مهمترین محور زندگی همسران شهدا است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۸:۱۹    
به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر با ایثارگران شهرستان فامنین دیدار و تجلیل به عمل آمد .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۷    
مزار نمادین سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلزار مطهر شهدای تویسرکان گلباران و عطر افشانی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۵۱    
مراسم تشییع و وداع پیکر مطهر شهید مدافع حرم اصغر بربری برگزار می شود
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۷    
بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خلیل آباد به همت بسیج و دهیاران روستای مزده یادواره شهدای شهیده را در تکیه حسینی روستا برگزار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۷    
همایش "گفتمان ولایت فقیه و انقلابی گری" با حضور خانواده های شهدا به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا و با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۷    
مراسم عطر افشانی گلزار شهدای فامنین با حضور مسئولین ، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از ایثارگران شهرستان در گلزار شهدای فامنین برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۷    
رئیس بیمارستان میلاد شهریار گفت مدیریت کارآمد می تواند دین ایثارگران را ادا نماید
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۴۷    
گلزار مطهر شهدای تویسرکان به مناسبت دهه مبارک فجر و چهل یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همزمان با سراسر کشور عطرافشانی و غبار روبی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۱۶    
مراسم تکریم مادران وهمسران شهدا مه ولات به همت بنیاد شهید و امورایثارگران این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
مدیرکل بنیاد البرز پایبندی به اهداف انقلاب را امری واجب برای تمامی آحاد جامعه دانست و گفت: انقلابی بودن و انقلابی ماندن از اصول شهدا بود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۴    
مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال جانبازان و فرزندان شاهد و ایثارگر استان هرمزگان جام فجر،گرامیداشت سپهبد شهید" قاسم سلیمانی" با حضور مسئولین محلی در سالن ورزشی ایثار برگزار گردید.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۴    
عطا ناوکی، مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران هرمزگان به همراه تعدادی از جانبازان، همزمان با نهمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر در شرکت فولاد حضور یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۷:۰۴    
به مناسبت ایام ا... باشکوه دهه ی مبارک فجر یادواره 24 شهید محلات ارچنگ و خادر در مسجد جامع محله ارچنگ از توابع شهرستان بینالود برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۵۵    
مشاور امور بانوان شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران و بهاره کشفی مدیرکل امور مجلس و لوایح بنیاد با حضور در بیمارستان های ساسان و خاتم الانبیا(ص) از مادران و همسران شهدای بستری عیادت و تجلیل ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۴    
مدیرکل بنیاد مازندران با بیان اینکه مادران شهدا گنجینه های ماندگار تاریخ کشور محسوب می شوند، اظهار داشت: جایگاه مادران و همسران شهدا نزد خداوند بسیار ارزشمند است و این عزیزان دارای عزت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۴    
یادواره سردار حاج قاسم سلیمانی در مدرسه دخترانه شاهد شهدای وحدت بردسکن برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۴    
عکاس: حجت الله سالاری
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۲۴    
همزمان با ایام دهه مبارک فجر مسئولان شهرستان خواف با خانواده شهدا دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۰ - ۱۶:۰۵    
مسابقات پرس سینه کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران روز شنبه 19 بهمن ماه در سالن ورزشی ساختمان شهید سلیمانی بنیاد برگزار شد.