شنبه ۱۹ خردادساعت ۱۷:۴۴Jun 2024 8
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 29 بهمن 1398 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 31 فروردین 1398 ایثار 31 اردیبهشت 1398 ایثار 1 خرداد 1398 ایثار 31 تیر 1398 ایثار 31 مرداد 1398 ایثار 1 شهریور 1398 ایثار 30 مهر 1398 ایثار 30 آبان 1398 ایثار 30 آذر 1398 ایثار 30 دی 1398 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 1 بهمن 1398 ایثار 2 بهمن 1398 ایثار 3 بهمن 1398 ایثار 4 بهمن 1398 ایثار 5 بهمن 1398 ایثار 6 بهمن 1398 ایثار 7 بهمن 1398 ایثار 8 بهمن 1398 ایثار 9 بهمن 1398 ایثار 10 بهمن 1398 ایثار 11 بهمن 1398 ایثار 12 بهمن 1398 ایثار 13 بهمن 1398 ایثار 14 بهمن 1398 ایثار 15 بهمن 1398 ایثار 16 بهمن 1398 ایثار 17 بهمن 1398 ایثار 18 بهمن 1398 ایثار 19 بهمن 1398 ایثار 20 بهمن 1398 ایثار 21 بهمن 1398 ایثار 22 بهمن 1398 ایثار 23 بهمن 1398 ایثار 25 بهمن 1398 ایثار 26 بهمن 1398 ایثار 27 بهمن 1398 ایثار 28 بهمن 1398 ایثار 29 بهمن 1398 ایثار 30 بهمن 1398 
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۸    
حوزه / مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس سپاه گفت: استکبار جهانی به خیال خام خود فکر می کرد که با شهادت سردار سلیمانی می تواند نفس راحتی بکشد، دشمنان اسلام بدانند در جبهه مقاومت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۸    
ایسنا/قزوین مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در نیروی قدس گفت: در وصیت نامه سردار سلیمانی توجه به ولایتمداری موج می زند و می توان گفت نقطه مشترک مورد تأکید حاج قاسم به تمامی افراد مطرح شده در وصیت نامه ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۴۸    
حوزه/ استاد حوزه قزوین گفت: شهید سلیمانی به عنوان یک شخصیت محبوب با شهادتش برگ جدیدی را در صفحات تاریخ جمهوری اسلامی ایران ورق زد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
ایسنا/قزوین آقا سیدعلی اکبر ابوترابی دیناری برای مأموریت های خود دریافت نکرد، تفریح وی سفر خارج از کشور نبود بلکه لذت می برد از اینکه به مناطق محروم برود و مشکلات مناطق مختلف را مورد بررسی قرار دهد ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
نماینده سابق ولی فقیه در سپاه قدس گفت: سردار سلیمانی ولایت مدارانی را تربیت و مقاومت اسلامی را برنامه ریزی کرد و این مقاومت تا سقوط استکبار جهانی و خروج امریکا از منطقه ادامه پیدا می کند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۲۳    
حوزه / امام جمعه قزوین گفت: شهید سلیمانی در همه شئونات زندگی اهل رعایت تقوای الهی بود به همین خاطر خداوند متعال مهر او را در قلب آزاد مردان جهان قرار داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۱۷:۱۲    
مراسم اربعین شهادت سردار سلیمانی با حضور اقشار مختلف در مسجد امام خمینی (ره) قزوین برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۲/۰۱ - ۰۹:۳۷    
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ویژه برنامه بزرگداشت و وداع با پیکر نورانی 2 شهید مدافع حرم در بارگاه منور رضوی برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۴۴    
نشریه های عصر اندیشه و سروش شماره جدید خود را به شهید سردار حاج قاسم سلیمانی اختصاص داده اند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۵    
مردی پشت تلفن بدون اینکه خودش را معرفی کند احوالپرسی کرد و گفت که فردا با حاج آقا می خواهیم در منزل خدمت تان برسیم. پرسیدم حاج آقا کی هستند؟ گفت: حالا فردا مزاحم می شویم!
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۱۰:۰۲    
ایسنا/مرکزی پیکر مطهر نوزدهمین شهید مدافع حرم ساوه بر روی دستان مردم این شهر تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۵۶    
مراسم تشییع شهیدان علی محمد محمدی و اسماعیل رضایی از مدافعان حرم لشکر فاطمیون پنجشنبه یکم اسفند در مشهد برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۳۶    
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی، حضور در انتخابات مجلس را وظیفه شرعی، ملی ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۳۰ - ۰۹:۱۲    
به گزارش " ایثار واحد لرستان "، 41 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می گذرد، انقلابی که تحولی عظیم و حیاتی دوباره را برای ایران رقم زد و خون تازه ای از آزادی و استقلال در رگ های ملت ایران جوشید. ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۸:۳۳    
زنجان - ایرنا - مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: برگزاری کنگره سه هزار شهید این استان بهار نهضت تکریم از خانواده های معظم شهدا ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۶:۱۹    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه اشتغال را از مهم ترین دغدغه های کشور و بنیاد دانست و اظهار داشت: تلاش های خوبی در جهت برنامه های خوداشتغالی و کارآفرینی عزیزان صورت گرفته است که وظیفه داریم همچنان در این خصوص ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۷:۴۶    
مراسم چهلم بانوی شهیده "الناز نبیی" در زنجان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۸    
رییس بنیاد خمین گفت: خانواده شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن نظام اسلامی دارند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۸    
همایش منطقه ای معاونان فرهنگی و آموزشی منطقه 3 کشور با هدف هم اندیشی وهم افزایی در حل و فصل مسایل، مشکلات و چالش های مشترک استانها به میزبانی سمنان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۹    
مدیرکل بنیاد مازندران با بیان اینکه ایثارگران سرمایه های معنوی نظام و انقلاب هستند، اظهار داشت: توفیق خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران یک کار ارزشمند و خداپسندانه است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
کارکنان بنیاد کرمانشاه در چهارمین دوره آموزشی با موضوع مقابله با هیجانات منفی در محیط کار شرکت کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
فعالیت های یک ساله اعضای معتمدین معین و اتاق فکر حوزه مددکاری بنیاد در نشست با مدیرکل بنیاد کرمانشاه بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۳۶    
مدیرکل بنیاد گلستان اظهار داشت: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و معنویت هستند و از فرزندان خود به عنوان مهم ترین دارایی شان، برای تثبیت انقلاب گذشتند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: شهدا قهرمانان دینی و ملی ملت ایران هستند و باید سیره شهدا در جامعه ترویج داده شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۵:۰۴    
شهید ملا محمد امینی همواره لبخند بر لب داشت و از فرو گرفتگی و درهم بودن پرهیز می کرد. با مهربانی و شفقت می خواست حتی فریب خوردگان گروهکها را به سوی اسلام و حقیقت باز گرداند البته برخی از آنان که هنوز ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۵۵    
مراسم رونمایی از جلد اول کتاب اطلس پشتیبانی مهندسی جنگ جهاد شامل عملیات والفجر 8 (فاو - اروندکنار) برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۳۱    
مدیرکل بنیاد کرمانشاه در این مراسم، اولویت بنیاد را تکریم جامعه ایثارگری را عنوان کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۸    
یادواره شهدای روستای دهنو خالصه نیشابور با حضور مسئولان و خانواده های شهداوایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۸    
مسئولان شهرستان بردسکن به مناسیت روز مادر از مادران شهدا دیدار کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۲۸    
قدردانی از خاندان مکرم شهدا و ایثارگران و تقویت فرهنگ متعالی ایثار و شهادت، ضامن ارتقآء اخلاق، انسانیت و نوعدوستی در جامعه است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۱۷    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از دیدار چهره به چهره با ایثارگران شهرستان عباس آباد گفت: توفیق خدمت به خاندان مکرم شهدا و ایثارگران یک کار ارزشمند و خداپسندانه است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران طی حکمی جعفر مهر بخش را به سمت رئیس اداره پشتیبانی و مهندسی این اداره کل منصوب کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۵۴    
همایش بزرگ سفیران مشارکت با تأکید بر نقش ایثارگران و بانوان در دفاع مقدس با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۸    
امام جمعه شهرستان فارسان در مراسم تجلیل از همسران و مادران شهدا گفت: شما مادران، همسران و خواهران شهدا، الگویتان حضرت زهرا (س) است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۴۸    
مدیرکل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران و مدیرکل روابط عمومی رسانه ملی با محوریت نشست ویژه جشنواره بین المللی سرخ نگاران با یکدیگر دیدار و گفت وگو کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۷    
مراسم سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر با حضور بیش از 300 نفر از مادران و همسران شهدا و جانبازان شهرستان گراش در این شهرستان برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۱    
مراسم تشییع شهیدان مدافع حرم لشکر فاطمیون در مشهد مقدس با حضور مسولان آحاد مردم شهید پرور مشهد مقدس برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۳۱    
مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) و روز مادر با حضور جمعی از مادران و همسران شهدای جنت شهر داراب و به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزارشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۸    
معاون توسعه مدیرت و منابع انسانی بنیاد شهرستانهای استان تهران گفت : ایجاد انگیزه در کارکنان بنیاد موجب ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۸    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم حافظ نظری ، با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان ساوه در استان مرکزی تشییع شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۸    
مدیرکل بنیاد گلستان اظهار داشت: خانواده های شهدا نمونه آشکار ایثار و معنویت هستند و از فرزندان خود به عنوان مهم ترین دارایی شان، برای تثبیت انقلاب گذشتند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۲۸    
رئیس بنیاد آشتیان گفت: دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران مایه افتخار و سربلندی است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
بمناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از بانوان کارمند بنیاد شبستر تجلیل شد
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
به گزارش ایثار واحد خراسان شمالی همایش بزرگ سفیران مشارکت با تأکید بر نقش ایثارگران و بانوان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت روز زن و مادر از بانوان همکار در بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه تجلیل و قدردانی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده شهید محمدعلی احدی خطب با اشاره به صبر و شکیبایی مادران و همسران شهدا گفت ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه در دیدار با خانواده شهید یونس قربان پور گفت: یاد و خاطره شهدا باید همیشه در دل ها زنده باشد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۳:۱۷    
در ملاقات عمومی با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین، مشکلات 30 خانواده شاهد و ایثارگر بررسی شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۷:۴۳    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فریدونکنار از مادران و همسران شهدا دیدار و مشکلات آنان مورد بررسی قرار گرفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۴۱    
هفتمین جشنواره اسوه های صبر و مقاومت همزمان با هفته گرامیداشت مقام مادر و روز زن با رونمایی از کتاب های صوتی زنان دفاع مقدس گیلان و مستند پرواز و دلتنگی در شهرستان لنگرود برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
پیکر شهید حافظ نظری، شهید مدافع حرم در سوریه، با حضور اقشار مختلف مردم شهرستان ساوه تشییع شد و در آغوش خاک آرام یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
رئیس بنیادساوه گفت:جهاد در راه خدا مراتب والایی داردو قطعا آن کسی که در راه خدا به شهادت رسیده جایگاهش بالاتر از تصورات ماست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
مراسم تشییع پیکر شهید حافظ نظری از شهدای مدافع حرم، 29 بهمن ماه در شهرستان ساوه برگزار می شود.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طرح فجرآفرینان، دیدار با 260 نفر از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان انقلاب از 22 بهمن در قم آغاز شده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
جلسه هماهنگی برنامه های روز بزرگداشت شهدا در بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بوئین زهرا برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
اراک- پیکر شهید حافظ نظری، شهید مدافع حرم در سوریه، با حضور اقشار مختلف مردم شهر ساوه تشییع شده و در آغوش خاک آرام یافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۲:۱۶    
ساوه -ایرنا - پیکر شهید مدافع حرم (حافظ نظری) که در درگیری های اخیر کشور سوریه به شهادت رسید با حضور اقشار مختلف مردم، تشییع و در گلزار شهدای امامزاده سید اسحاق (ع) ساوه به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۸    
کلاس آموزش خانواده ویژه همسران شاهد و ایثارگر برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۸    
پیکر مطهر شهید مدافع حرم سید قدرت الله موسوی ، از شهدای لشگر فاطمیون با حضور مردم ولایتمدار سمنان تشییع و به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۴۸    
مدیرکل بنیاد ایلام گفت: روز بزرگداشت شهدا متعلق به عموم مردم است، از این رو ویژه برنامه هایی با موضوع ایثار اجتماعی نیز در سطح استان اجرا خواهد شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۵    
قائم مقام آستان قدس رضوی با حضور در مرکز توانبخشی ایثار ، با جمعی از والدین شهدای بستری در این مرکز دیدار کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۵    
معاون فرهنگی بنیاد شهرستان های تهران گفت: معاون فرهنگی بنیاد شهرستان های تهران
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۵    
شهادت شهید قاسم سلیمانی، موجی از بیداری و آگاهی در منطقه به راه انداخت و دست استکبار جهانی را برای مردم جهان رو کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۵۷    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: طرح فجر آفرینان، دیدار با 260نفر از خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان انقلاب از 22 بهمن در قم آغاز شده است .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۷    
در سالروز ولادت ام ابیها(س) از مادران مکرمه شهدا تقدیر شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۴۱    
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر از پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به کارکنان اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر خبر داد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۷    
مادر شهید والامقام محمدعلی پیش بین روز گذشته دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۷    
سرپرست معاونت بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم گفت: دوره های آموزشی با موضوع مهارت های مربوط به تاب آوری و شادکامی ویژه والدین معظم شهدا و ایثارگران در قم برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۲۴    
پدر شهید والامقام علی اکبر عالی پور به دیدار فرزند شهیدش شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
خانواده شهید محمدرضا نصیری به همراه رئیس بنیاد شهرستان کوهرنگ از رئیس اداره برق شهرستان به خاطر برق رسانی به گلزار مطهر شهید قدردانی کردند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
مادر محترمه شهید محمدعلی قندعلی آبریزکی دعوت حق را لبیک گفت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۹    
امروز با توجه به شرایط خاص کشور، حفظ وحدت و همدلی و پشتیبانی نظام، از مهمترین وظایف ملی و مکتبی آحاد ملت است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
شهرستان سرایان در 150 کیلومتری مرکز استان واقع و دارای 116 شهید، 4 آزاده و 250 جانباز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۱۰:۰۳    
مرحوم اسماعیل مزارزهی پدر شهید معظم شه بیک مزارزهی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
یادواره 380 شهید شهرستان دلیجان با حضور مسئولین و خانواده های شاهد و ایثارگر برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
مدیرکل بنیاد استان گفت: منش و گفتار شهدا بایست الگوی مسئولان باشد و خدمت بی منت به مردم، قدم گذاشتن در مسیر شهداست.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
نمایشگاه معبر بصیرت با هدف ترویج و تقویت فرهنگ ایثار، شهادت، جهاد و مقاومت یکشنبه، 27 بهمن ماه در دانشگاه لرستان برپا شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۵۷    
کارگاه آموزش خانواده با موضوع سلامت روان ویژه ایثارگران در حسینیه گلزار شهدای لردگان با حضور رئیس بنیاد شهرستان لردگان برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۷    
حاج محمد دستاویز پدر شهید والامقام محمود دستاویز به رحمت ایزدی پیوست
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۳۱    
امام جمعه شهر قدس گفت: حفظ و بقای انقلاب اسلامی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت مرهون ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان اسلام است.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۵    
تندیس شهید حاج قاسم سلیمانی، در جنوب لبنان که انگشت اشاره اش رو به قدس است، گویای این است که تصویرگر این اثر با زبانی هنری می خواهد هدف غایی و نهایی سردار دلها را در کالبد یک تندیس برای عالمیان تشریح ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۲۵    
آئین تجلیل از مادران و همسران شهدای مدافع حرم، مدافع امنیت اجتماعی و مدافع وطن در دزفول برگزار شد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۹:۰۲    
برگزاری مراسم بمناسبت چهلم سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرستان نورآباد و بیان خاطراتی از دفاع مقدس توسط برادر حاج رجب یوسفوند برادر شهیدان یوسفوند
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۴۳    
مدیرکل بنیاد شهرستان های استان تهران در جمع کارکنان زن گفت: کرامت مقام مادر و زن در بنیاد شهرستان ها متأثر از مقام والای حضرت زهرا (س) در اسلام است
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۳۷    
یادواره شهدای والامقام والفجر 8 با محوریت شهید گرانقدر سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت اداره بنیاد یک شنبه 27 بهمن 98 در شهرستان گرمی برگزار شد .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان ملارد از مادر شهید سید آیت الله سلیمی دیدار و عیادت کرد.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
رئیس بنیاد شهید وامورایثارگران شهریار گفت: ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا، خون شهیدان والامقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود ...
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
کلاس های آموزشی با عنوان خودآگاهی در مرکز روانشناسی بنیاد شهید و امور ایثارگران ری برگزار شد
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
رئیس بنیاد شهید و ایثارگران شهرستان ری گفت: همه شهدا از افتخارات ما هستند، مخصوصاً شهدای جبهه مقاومت چراکه این شهدا در همه جا اثرگذارند و مسیر مقاومت و ظلم ستیزی را برای همه بازکرده اند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۸:۲۷    
به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت زهرا (س) تنی چند از مادران شهدا مورد تجلیل و قدردانی بسیجیان پایگاه شاهد بنیاد سمنان قرار گرفتند .
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۰:۱۸    
از استان زنجان در روز 29 بهمن ماه شش شهید به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
ایثار   ۱۳۹۸/۱۱/۲۹ - ۰۰:۱۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با جانباز سرافراز اباصلت زرین دیدار کرد.