جمعه ۱۴ اردیبهشتساعت ۱۱:۳۰May 2024 3
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 20 مرداد 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 آذر 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 29 اسفند 1400 ایثار 1 مرداد 1400 ایثار 2 مرداد 1400 ایثار 3 مرداد 1400 ایثار 4 مرداد 1400 ایثار 5 مرداد 1400 ایثار 6 مرداد 1400 ایثار 7 مرداد 1400 ایثار 8 مرداد 1400 ایثار 9 مرداد 1400 ایثار 10 مرداد 1400 ایثار 11 مرداد 1400 ایثار 12 مرداد 1400 ایثار 13 مرداد 1400 ایثار 14 مرداد 1400 ایثار 15 مرداد 1400 ایثار 16 مرداد 1400 ایثار 17 مرداد 1400 ایثار 18 مرداد 1400 ایثار 19 مرداد 1400 ایثار 20 مرداد 1400 ایثار 21 مرداد 1400 ایثار 22 مرداد 1400 ایثار 23 مرداد 1400 ایثار 24 مرداد 1400 ایثار 25 مرداد 1400 ایثار 26 مرداد 1400 ایثار 27 مرداد 1400 ایثار 28 مرداد 1400 ایثار 29 مرداد 1400 ایثار 30 مرداد 1400 ایثار 31 مرداد 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۲:۱۱    
استاندار خراسان شمالی گفت: همگان می دانیم که با سه اصل مهم رهبری ، اسلام و شهادت این نظام مقدس تداوم یافته است .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۱۱:۵۳    
به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی، مسابقه کتابخوانی با موضوع کتاب سپیده دم برمی گردیم تاریخ شفاهی آزاده سرافراز هومان عسکری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۹:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: خبرنگاران سفیران اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در جامعه به شمار می آیند که نظرات آنان کارشناسانه و دقیق است و همه مسئولین باید به نظرات اصحاب رسانه توجه ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۳:۰۱    
رئیس جمهور در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم سیده مهرانگیز میر، مادر گرانقدر شهیدان والامقام مسعود، اکبر و سعید پناهی، اظهار داشت: این مادر فداکار که با بصیرت و ایمان راسخ به ارزش های والای اسلامی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۸    
تهران- ایرنا-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران همزمان با ماه محرم اعلام کرد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۲۲    
همزمان با روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم و در آستانه فرارسیدن ماه محرم، فرماندار شهرستان ری با سه خانواده شهید مدافع حرم دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۱۳    
فرماندار شهرستان قرچک در جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گفت:طرح سیمای ماندگار شهدا در قرچک اجرا می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۴    
همزمان با سالروز شهادت شهید محسن حججی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم، از خانواده شهدای مدافع حرم شهرستان پاکدشت تقدیر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۲:۰۱    
در آستانه فرارسیدن ماه محرم و قیام امام حسین(ع)، سیزدهمین یادواره شهدای فردوسیه و سالگرد تدفین شهدای گمنام با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۱:۰۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران گفت: فرزندان معزز شهدا مدال پر افتخار ایثارگری و شجاعت را بر گردن دارند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۴۳    
عبدالرضا فرجیان مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان در جلسه با مدیر عامل منطقه آزاد اروند به نقش دستگاه های اجرایی در خدمت رسانی به ایثارگران اشاره کرد و اظهار داشت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۲۰:۰۷    
مدیر کل بنیاد سمنان در جلسه رابطان پیام آوران ایثار سطح استان گفت: حوزه روایتگری، حوزه اصالت بخشیدن به اسناد برای مخاطب عام و آیندگان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۷    
به مناسبت هفته امر به معروف و نهی از منکر مزار شهدای گمنام درگز با حضور روسای ادارات عطر افشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۳۱    
در راستای پیشگیری از بیماری کرونا و با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران سبزوار 250 نفر از ایثارگران این شهرستان واکسن کرونا تزریق کرده اند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۲۸    
همزمان با شروع ایام محرم و گرامی داشت هفته امر به معروف و نهی از منکر با خانواده معزز شهید احمد رضا حسین زاده دیدار و سپس مزار شهدای گمنام عطرافشانی و گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۹    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جوین به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم با مادر شهید حسنعلی شمس ابادی دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در حاشیه مراسم تدفین مادر شهیدان پناهی گفت: مادر شهیدان پناهی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۳    
همزمان با شروع ماه محرم و هفته امربه معروف و نهی از منکر مزار شهدای شهرستان گلباران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۰    
مراسم عزداری و سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) و یاران باوفایش در آغازین روز محرم از سوی پایگاه بسیج و ستاد اقامه نماز بنیاد استان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۹:۱۰    
جلسه شواری فرهنگ عمومی شهرستان کلات با محوریت بازسازی گلزار شهدای قله زو و با حضور روسای ادارات برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۴۶    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان تربت حیدریه گفت: طرح خاطره نگاری والدین معظم شهدا به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران و انجمن سینمای جوان تربت حیدریه آغاز شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۷:۲۵    
عملکرد بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در فعالیت های بنیاد در سطح شهرستان ها تجلی می یابد
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۶:۵۵    
واکسیناسیون جامعه ایثارگری با اولویت بندی جانبازان 70درصد، والدین شهدا و سایر گروه های ایثارگری طی چند مرحله انجام شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۵:۴۳    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دستور ابلاغ اعتبار برای پرداخت معوقات مشمولان ماده 38 قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران توسط رئیس سازمان برنامه و بودجه صادر شده و هم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۵۵    
کربلا نبودند، اما همه جوانی شان را در کفن پیچیدند و اربعا اربعا شدند تا نگذارند غباری به حرم مطهرعمه سادات(س) بنشیند؛ علی اکبرهایی که داستان کربلا را با خون روایت کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۶    
واکسیناسیون جامعه ایثارگری با اولویت بندی جانبازان 70درصد، والدین شهدا و سایر گروه های ایثارگری طی چند مرحله انجام شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۴۰    
معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: مزار شهدا گواه این مدعا است، که مردم این سرزمین جانشان را فدای اسلام و انقلاب کردند تا جمهوری اسلامی ایران در عزت و سربلندی به سر ببرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۳۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: وبینار سراسری با حضور تعدادی محدود از آزادگان همزمان با سراسر کشور در مشهد مقدس برگزار و به نمایندگی از ایثارگران تجلیل خواهند شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۲۴    
مرحومه حاجیه خانم افسر امانی مادر شهید گرامی محمد رضا مولوی بر اثر کهولت سن روز گذشته به دیار ابدی سفر کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۱۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با تأکید بر اینکه سیره شهدا برترین گنجینه برای رسیدن به سعادت است، گفت: باید مسیر نورانی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار بدهیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۹    
به گزارش ایثار واحد خراسان رضوی، حجت الاسلام حسین معصومی با گرامیداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و تبریک فرارسیدن روز خبرنگار گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۳:۰۹    
مراسم چهلمین سالگرد شهید حجت الاسلام احمد فقیهی قاضی شرق استان فارس با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم و مسئولین در شهرستان استهبان برگزار شد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۴    
جانباز گرانقدر 70 درصد اکبر محمدی از شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
معاون فرماندار عجب شیر گفت: انقلاب اسلامی تمامی برکات و موجودیت خود را از شهدا و ایثارگران دارد و وظیفه ماست که بازنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان به این انقلاب خدمت کنیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۵۱    
حجت اله امانی مدیرعامل و رئیس هیات مدیره موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار، در سفر یکروزه خود به استان گیلان از اماکن این موسسه بازدید کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۸    
حجت الله امانی ، مدیرعامل موسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار صبح امروز به همراه عبداله پاکاری ، مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران گیلان از اماکن این موسسه در استان بازدید کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۸    
همزمان با دهه اول محرم، مراسم عزاداری به یاد شهدا در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۴۵    
مدیرکل بنیاد استان در جلسه برنامه ریزی 26 مرداد گفت: آزادگان در اسارت برای حفظ آرمان های انقلاب و تمامیت ارضی کشور صبر و استقامت کردند که همیشه باید مورد تجلیل و تکریم قرارگرفته و از آنان قدردانی شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۹    
سیزدهمین مراسم گرامیداشت و روایت گری شهدا به یاد شهید مداح اهل بیت(ع) و مدافع حرم حجت اسدی در گلزار شهدای قزوین برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۳۰    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی روز چهارشنبه در جریان سفر به شهرستان بوکان به منظور معرفی رئیس بنیاد شهید این شهرستان با ماموستا ملاعباس احمدی باغ دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۱۵    
در جلسه ای با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان غربی و فرماندار شهرستان بوکان، صلاح الدین امیری به عنوان رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان معرفی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۲:۰۶    
معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت بانوی ماجده و مؤمنه حاجیه خانم سیده مهرانگیز میر مادر گرامی شهیدان معزز مسعود، اکبر و سعید پناهی از استان البرز را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۴    
محمود قاسم نژاد با اشاره به ظرفیت ارزشمند آزادگان در انتقال مفاهیم ایثار و مقاومت به جامعه گفت: نقش ممتاز و جایگاه والای آزادگان در تحکیم پایه های انقلاب اسلامی باید تبدیل به گفتمان و نگرش گردد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۵۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۸    
موفقیت و پیروزی ما در جنگ تحمیلی و تمامی عرصه ها در دوران انقلاب، به برکت جاری شدن فرهنگ عاشورا به دست آمده است و بقای آن نیز بر مبنای این فرهنگی غنی می باشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۴۲    
به مناسبت سالگرد شهادت شهید مدافع حرم محسن حججی و گرامیداشت روز ملی شهدای مدافع حرم مراسم گرامیداشتی در گلزار شهدای شهرستان نجف آباد برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۲۴    
نشست صمیمی تجلیل از خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت روز چهارشنبه 20 مرداد ماه به همت اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران فعال در حوزه ایثار و شهادت تجلیل کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۱:۰۶    
مراسم تشییع پیکر جانباز شهید مجتبی علی بابایی امروز ( چهارشنبه) با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قم و مدیرکل آموزش و پرورش استان، جمعی از ایثارگران و خانواده معظم شهید برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۵۴    
یادواره شهید عبدالکریم غلامی و شهدای روستای عبدوئی از توابع شهرستان کازرون، با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، مردم جمعه و مسئولین با رعایت دستورالعمل های بهداشتی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۸    
به گزارش ایثار واحر خراسان جنوبی ، کانون همبستگی فرزندان شهدا خراسان جنوبی برگزار میکند : مراسم عزاداری دهه اول محرم الحرام ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۵    
مدیر کل بنیاد سمنان در جلسه ادای سوگند نیروهای تبدیل وضع شده بنیاد تاکید کرد: تعاون محوری، تکریم ایثارگران و حسن تعامل با همکاران باید مهمترین اصول کاری نیروهای بنیاد باشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران طی پیامی شهادت جانباز 70درصد مجتبی علی بابائی را تسلیت گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۴۲    
ملک قاسمی بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت از ارزشهایی است که همیشه از جایگاه والایی برخوردار است و امیدوارم خداوند به ما توفیق دهد تا بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان عزیزمان باشیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۹    
مدیر کل به همراه معاون فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران از خانواده شهید مدافع حرم بصیری پور دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: شناسایی، طبقه بندی و حل مشکلات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان نیازمند ارائه خدمات حرفه ای با هدف توانمند سازی آنان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۳۰    
مزار شهدای خبرنگار و مدافع حرم شهر قزوین با حضور فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان عطرافشانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زرند با همراهی معاون فرهنگی بنیاد شهرستان زرند نشستی را با سرپرست شهرداری زرند برگزار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۲۱    
پیکر شهید ابوالفضل پور طیبی از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس پس از تشییع خودرویی در شهر بجنورد در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۱۵    
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولان به دیدار خانواده معظم شهید والامقام حمید فروشی رفتند و ضمن تجلیل از مقام والای آنان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۹    
به مناسبت روز خبرنگار، از خبرنگاران و پایگاه های خبری فعال در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت شهرستان اهر تجلیل شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۶    
جمالی پور گفت: امروز همه مدیران و مسئولان باید از سیره و راه شهیدان درس بگیرند و هدف شان فقط خدمت به مردم باشد تا رضایت آنها را به دست آورند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۱۰:۰۳    
کلثوم زائری نیا مادر شهید معظم عیسی شهروزی از شهرستان جاسک هرمزگان، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند آسمانی اش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۷    
پیکر شهید ابوالفضل پور طیبی از جانبازان 70 درصد دفاع مقدس پس از تشییع خودرویی در شهر بجنورد در گلزار شهدای این شهرستان به خاک سپرده شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۵۱    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان منوجان همراه با فرمانده سپاه منوجان از خانواده شهید والامقام دلشادی دیدار کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۵    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در گفتگو با ایثار با تاکید بر اینکه سیره شهدا برترین گنجینه است که برای رسیدن به سعادت است، افزود: باید مسیر نورانی شهدا را سرلوحه زندگی خود قرار بدهیم ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۴۲    
حاجیه خانم منور نامداری مادر شهید رستم نامداری از شهرستان تیران وکرون به لقاءالله پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۲۱    
حاج حسین نصراصفهانی پدر شهید محمدعلی نصراصفهانی از شهرستان خمینی شهر دار فانی را وداع گفت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۱۵    
حاج خانم وظیفه فرد مادر معظم شهید والامقام حجت الاسلام محمد رحیم و جانباز امین و طه فتحی ساقصلو همکار بنیاد استان اردبیل دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهید خود پیوست .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۰    
به مناسبت روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم جمعی از مسئولین شهرستان اردستان با خانواده شهید قاسم رضایی دیدار و گفت و گو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۰    
همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، فضای ساختمان بنیاد شهرستان گرگان با نصب پرچم های مشکی و متبرک به نام امام حسین(ع) و یاران باوفایش سیاه پوش شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۹:۰۰    
به گزارش ایثار کرمان، روز گذشته سه شنبه 19 مردادماه 1400 علی نگینی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بافت با همراهی امام جمعه شهرستان بافت از خانواده های معظم شهدای منطقه کوشک، پیر، طرنگ ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۵۴    
به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدا... الحسین (ع) و اهل بیت ویاران باوفای آن حضرت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۳۳    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: شهدا و ایثارگران با تبعیت از ولایت و سیره معصومین علی الخصوص سید شهدا و مکتب عاشورا عزت و آزادگی را برایمان به ارمغان آوردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۰۳    
جانباز گرانقدر 70 درصد شهید والامقام اکبر محمدی در شهرستان سرپل ذهاب به همرزمان شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۸:۰۰    
اولین جلسه ستاد شاهد شهرستان قاینات درسال جاری با حضور اعضای ستاد در آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۱    
مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم و مدافعان حریم ولایت گروه 11 توپخانه مراغه روز دوشنبه 18 مرداد 1400 با حضور فرماندهان نظامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۵۱    
همزمان با 18 مرداد سالروز شهادت شهید حججی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم از از والدین شهید مدافع حرم" روح اله طالبی اقدم" تکریم و تجلیل شد
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۴۸    
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: فرزندان معزز شهدا مدال پر افتخار ایثارگری و شجاعت را بر گردن دارند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۲۷    
عظیمی رییس بنیاد سرایان گفت : عذرا امامی مادر شهید والامقام سید حسن صاعدی به دلیل کهولت سن و بیماری در 83 سالگی درگذشت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۷:۲۱    
جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی 26 مرداد ماه سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در سالن اجتماعات اداره کل بنیاد برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۱:۰۹    
جمعی از مسئولان شهرستان خرمدره با خانواده شهید مدافع حرم رحمان بهرامی دیدار و گفتگو کردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۰:۲۴    
دیدار چهره به چهره مدیرکل بنیاد استان همدان با خانواده های شهدا و ایثارگران همچون هفته های گذشته امروز سه شنبه در برنامه ملاقات عمومی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۵/۲۰ - ۰۰:۱۲    
مدیرکل بنیاد استان همدان گفت: ایثار و جانفشانی شهدای مدافع حرم در برابر تروریست های تکفیری و دفاع از حریم حرم اهل بیت (ع) بسیار ارزشمند و عزت مندانه است.