یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۱۰:۳۴Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای ایثار 30 آذر 1400 - isaar.ir

ایثار 29 اسفند 1393 ایثار 29 اسفند 1394 ایثار 30 اسفند 1395 ایثار 29 اسفند 1396 ایثار 1 فروردین 1397 ایثار 29 اسفند 1398 ایثار 30 اسفند 1399 ایثار 31 فروردین 1400 ایثار 1 اردیبهشت 1400 ایثار 31 خرداد 1400 ایثار 31 تیر 1400 ایثار 31 مرداد 1400 ایثار 31 شهریور 1400 ایثار 30 مهر 1400 ایثار 1 آبان 1400 ایثار 30 دی 1400 ایثار 1 بهمن 1400 ایثار 29 اسفند 1400 ایثار 1 آذر 1400 ایثار 2 آذر 1400 ایثار 3 آذر 1400 ایثار 4 آذر 1400 ایثار 5 آذر 1400 ایثار 6 آذر 1400 ایثار 7 آذر 1400 ایثار 8 آذر 1400 ایثار 9 آذر 1400 ایثار 10 آذر 1400 ایثار 11 آذر 1400 ایثار 12 آذر 1400 ایثار 13 آذر 1400 ایثار 14 آذر 1400 ایثار 15 آذر 1400 ایثار 16 آذر 1400 ایثار 17 آذر 1400 ایثار 18 آذر 1400 ایثار 19 آذر 1400 ایثار 20 آذر 1400 ایثار 21 آذر 1400 ایثار 22 آذر 1400 ایثار 23 آذر 1400 ایثار 24 آذر 1400 ایثار 25 آذر 1400 ایثار 26 آذر 1400 ایثار 27 آذر 1400 ایثار 28 آذر 1400 ایثار 29 آذر 1400 ایثار 30 آذر 1400 
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۲ - ۰۹:۱۱    
عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به شهادت علی لندی در راه کمک به همنوع گفت: تأثیر عمل افرادی مانند شهید فهمیده یا شهید لندی که نوجوان بودند از کلام و رفتار بزرگان هم بیشتر است و حتی می تواند افراد بی ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۳۵    
هفتمین جلسه کمیته منابع انسانی استان ایلام با موضوع تبدیل وضعیت ایثارگران با حضور جمال اسدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام و جمعی دیگر از مسئولان در سالن جلسات اداره کل بنیاد استان ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۷    
بسم رب الشهدا و الصدیقین مِن المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا ...
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۴:۱۱    
فرازی از وصیت نامه شهید جهانبخش نعیمی
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۹    
استاندار قزوین طی سفر یک روزه خود به آوج با حضور در گلزار شهدا به شهدای این شهرتان ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۲۶    
300 بستهٔ معیشتی به نیابت از شهدا توسط کانون فرزندان شهید استان قزوین در میان نیازمندان قزوین و به مناسبت شب یلدا توزیع شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۱۱:۱۷    
قزوین- ایرنا- استاندار قزوین روز سه شنبه در جریان سفر به آوج با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان این شهرستان ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۴۴    
همزمان با ایام شهادت بانوی عفاف و حیا، حضرت صدیقه کبری(س) یاد و خاطره چهار بانوی شهیده راه حجاب گرامی داشته شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۱۰/۰۱ - ۰۹:۰۲    
یادواره شهدای دانش آموز و معلم بافق در قالب طرح لاله های روشن در این شهرستان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۳:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در قالب برنامه یلدای شهدایی به دیدار خانواده معظم جانباز شهید حمید فروشی و جانباز گرانقدر 70 درصد قطع نخاع عباس کرمی رفت و با این اسوه های استقامت و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۳    
سردار شهید جعفر طالبی پس از سال ها مجاهدت در کسوت فرماندهی گردان عملیات موچش، سرانجام روز بیست و پنجم آذر ماه سال 131 حین درگیری با گروهک ضد انقلاب در محور موچش دهگلان به شهادت رسید.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۳    
اردوی زیارتی سیاحتی یک روزه خانواده های شاهد و ایثارگر شهرستان مریوان به مقصد زیارتگاه پیر یونس واقع در روستای انجیران برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۲۳    
خانواده قادر خانزاده با تمام وجود برای پاسداری از انقلاب اسلامی ایران و دفاع از ارزش های این نظام جان و مال خود را در طبق اخلاص گذاشتند و با تقدیم 6 شهید و یک جانباز دین خود را به نظام ادا کردند و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۸    
شهید رضا شکرریز پس از سال ها خدمت صادقانه حین ماموریت جهت انتقال مجروحین جنگی مورد اصابت گلوله گروهک های ضد انقلاب قرار گرفت و به شهادت رسید.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۲:۰۸    
شهید عبدالله نظری از شهدای استان کردستان است که در روز یکم فروردین ماه سال 1333 میان خانواده ای متدین و متعهد در روستای حسین آباد سارال از توابع شهرستان دیواندره به دنیا آمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
شهید حمید حیدری سال 1359 به جمع مجاهدان پیشمرگ مسلمان کرد پیوست و سرانجام پس از سال ها مجاهدت و فداکاری در روز 30 آذر ماه سال 1360 در سن 15 سالگی حین درگیری با گروهک ضد انقلاب در روستای بوریدر به ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۹    
در جشنواره کتاب سرو، از چهار عنوان کتاب حوزه ادبیات پایداری کردستان رونمایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، صبح امروز (30 آذر) از چگونگی نحوه عملکرد کادر بنیاد شهرستان شفت بازدید کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۸    
شهید تازه تفحص شده رضا صادقی محبوب پنجشنبه 3 دی ماه ساعت 9 صبح تشییع و سپس به سمت زادگاه خویش بدرقه خواهد شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۱:۰۸    
دومین نشست ساماندهی قبور مطهر شهداء ماسوله با در نظر گرفتن ضوابط و حرائم میراث فرهنگی خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۳۲    
معاون فرماندار عجب شیر گفت: جان فشانی شهیدان، فداکاری و صبر خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان سبب تنومندی درخت انقلاب اسلامی شد
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۲۰:۱۷    
رئیس بنیاد شهید عجب شیر گفت: توجه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و پیگیری مشکلات آنان از اولویت های اصلی ستاد شاهد این شهرستان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۶    
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران عصر روز سه شنبه 30 آذر ماه با حضور در جمع خانواده های معظم شهدای فاطمیون شهرستان اسلامشهر در مراسم یلدای فاطمی با بیان اینکه شهدا طلایه داران ظهور امام ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۶    
امام جماعت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر گفت: محبت و معرفت به امام زمان(عج) نیاز امروز جامعه است چراکه با نهادینه شدن اندیشه مهدویت در کشور، بسیاری از مسائل و مشکلات کنونی حل می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۵۰    
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران مراغه گفت: قدم برداشتن در مسیر شهدا و پاسداری از آرمان های آنان موجب عزت و سعادت انسان است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۹:۴۱    
بمناسبت سالروز ولادت دانش آموز بسیجی شهید اسماعیل نیائی در 30 آذر 1348 از والدین مکرم ایشان تجلیل شد
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۸:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام روز سه شنبه 30 آذرماه، با حضور در بنیاد شهرستان ایلام، ضمن بازدید از بخش های مختلف با کارکنان این بخش ها به گفتگو پرداخت.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۶:۰۸    
آیین خوانش و معرفی کتاب شرحی بر حدیث ولایت فرآیند انقلاب اسلامی با حضور نویسنده کتاب و به همت اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۹    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان گفت: با توجه به مشکلات معیشتی، رفع موانع اشتغال خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از مهمترین اولویت های این نهاد است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۵۰    
به مناسبت فرارسیدن شب یلدا روابط عمومی بنیاد استان مرکزی چالشی تحت عنوان #یلدا -با-شهدا برگزار نمود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۸    
استاندار قزوین طی سفر به شهرستان آوج به مقام شامخ شهدای این شهرستان ادای احترام کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۵:۳۸    
قزوین- ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: شهدا با هدف ترویج فرهنگ شهادت و ایثار باید به دانش آموزان معرفی و شناسانده شوند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۴۴    
به مناسبت آئین سنتی-ایرانی شب یلدا محمدرضا توحید نژاد سرپرست بنیاد مرکزی به همراه مدیرکل میراث فرهنگی استان و معاون فرهنگی بنیاد با خانواده شهیدان محمد حاج محمدولی ، علیرضا حبیبی نژاد ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹    
رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی و پاسخگویی به شکایات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در اجرای برنامه های سرکشی و نظارتی از بنیادهای تابعه استان البرز در سال جاری گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۹    
استاندار خراسان جنوبی از یادمان شهدای گمنام در شهرهای اسلامیه و باغستان بازدید کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
مدیرکل بنیاد استان گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا، محضر کسب فیض و وظیفه خدمت گزاری برای ادای دین به مقام والای شهدا است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۳    
رییس بنیاد شهید با حضور در بیمارستان شفا از پدر شهید والامقام علی محمدی مقدم و مادر شهید گرانقدر مهدی محمدپور بستری در این مرکز درمانی عیادت و دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۰    
گزارش تصویری
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۰    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تأکید کرد: شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت بستری برای هماهنگی دستگاه های فرهنگی است تا فعالیت های منسجم و نظام مندی در راستای ترویج و ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۲۰    
استاندار خراسان جنوبی در بدو ورود به شهرستان فردوس با آرمانهای شهدا تجدید میثاق کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۴:۰۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: یادواره های شهدا ستون اصلی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و نماد ارادت مردم به راه و مسیر شهدا است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۹    
محمدرضا توحید نژاد سرپرست بنیاد مرکزی و رئیس شورای اقامه نماز از برگزاری مرحله نیمه نهایی مسابقه بانگ اذان به صورت حضوری خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۹    
پدر معزز شهید والامقام" حمید رضا ناظری صوفی" دعوت حق را لبیک گفت و آسمانی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۵۳    
رییس اداره بنیاد شهرستان بیله سوار تصریح کرد :تعالی برنامه ها و تحقق اهداف انقلاب اسلامی و هر موفقیتی که بدست آروده ایم مرهون ایثار و از خودگذشتگی شهدا و ایثارگران است .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۴    
خبر شناسائی پیکر مطهر شهید تازه احراز هویت شده غلامرضا ترابی توسط سرهنگ حاج علی عسگریان مدیر حفظ و نشر آثار دفاع مقدس ارتش در منطقه اصفهان، چهارمحال و بختیاری و یزد به خانواده این شهید اعلام شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۴۴    
معاون فرهنگی و آموزشی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز از برگزاری سی و سومین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه ایثارگران البرزی خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گقت: دیدار چهره به چهره با خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و نشستن پای درد و دل های آنان و حل مشکلات این عزیزان در اسرع وقت یک ضرورت است که باید صورت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۶    
مدیر موسسه فرهنگی، ورزش و توان بخشی ایثار گفت: جلسه شورای استانی موسسه فرهنگی، ورزشی و توان بخشی ایثار برگزار و احکام اعضای جدید شورا ابلاغ شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۲۶    
مدیرکل بنیاد اردبیل در یادواره شهدای دانشجو گفت : آخرین نقطه قرب الهی مقام شهادت است و مقام و منزلت شهید بی نهایت است.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۱۱    
هم زمان با آغاز هفته بسیج یادواره آبروی محله با حضور امام جمعه و مسئولین شهرستان درگز، بسیجیان و عموم همشهریان درب منزل شهید براتعلی جابلی برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۳:۰۵    
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران روز سه شنبه سی ام آذرماه، در نهمین دیدار ویدئوکنفرانسی خود با ایثارگران استان قزوین دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۵۹    
مدیرکل و معاونین بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز با حضور در میز خدمت به صورت چهره به چهره و تلفنی با ایثارگران گفتگو و به مشکلات این عزیزان رسیدگی به عمل آوردند.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۷    
مادر شهید والامقام کریم کرمی از شهرستان تیران وکرون، دعوت حق را لبیک گفت و به فرزند شهیدش پیوست.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
کریم اندرآبی فرمانده گردان روح الله از لشکر پنج نصر 10 آذر 1333 در نیشابور متولد شد. وی سرانجام در 28 مهر 1363 در عملیات عاشورا در منطقه میمک به فیض شهادت نائل آمد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۴۱    
اولویت والدین در حمایت از فرزندان شان، باید توجه به نیازها و مهیا کردن زمینه های رشد علمی و معنوی آنها باشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۳۸    
شهید رضا صادق محبوب از رزمندگان تیپ 116 زرهی قزوین، سال 67 در منطقه شرهانی به شهادت رسیده و پیکرش پس از 33 سال طی آزمایش پزشکی (DNA) شناسایی شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۱۱    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه گفت: ایثارگران شهرستان هرسین در دوران دفاع مقدس مدافع نظام و آرمان های انقلاب بوده و امروز نیز این مردم شریف ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۲:۰۲    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیق بزرگی است که خداوند نصیب ما کرده و باید قدردان این نعمت بزرگ باشیم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۹    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با خانوادهای معظم شهدای نهاوند گفت: پاسداری و ترویج ارزش های انقلابی، ادای دین به شهدا، جانبازان و ایثارگران محسوب می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از پایش سلامت جامعه ایثارگری بالای 60 سال در دوران شیوع ویروس کرونا خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۴    
در آستانه دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی با حامد هادیان، سازنده مستند 360 درجه محاصره درباره ناگفته های شکست محاصره آمرلی و چگونگی تولید این مستند به گفت و گو نشسته ایم.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۱    
جانباز 30 درصد" حسن حمید زاده " دعوت معبودش را لبیک گفت و راهی سفرآخرت شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۸    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با اشاره به اینکه شهیدان آگاه ترین و شجاع ترین مردان روزگار بودند، گفت: شهیدان از خون خود مشعلی فروزان ساختند تا در تاریکی و ظلمت راهنمای بشریت باشد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۳۸    
قاسم محمدزاده سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان شمالی گفت: باید با تشکیل گروه های تحلیل محتوا نسبت به ارتقای کیفی برنامه های مرتبط با حوزه ی ایثار و شهادت تلاش کرد و بر میزان اثرگذاری آن ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۱:۱۴    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام، بنیاد را خانه شهدا و مامن جامعه ایثارگری برشمرد و گفت ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۹    
مسعود احمدی نیا مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با حضور در شهرستان خمینی شهر با جامعه هدف و کارکنان بنیاد دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۵۰    
دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور رفع مشکلات با ایثارگران استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانسی دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۴    
دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران به منظور رفع مشکلات با ایثارگران استان قزوین به صورت ویدئو کنفرانسی دیدار کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۴۱    
چهاردهمین دوره مسابقات رالی خانوادگی جانبازان قهرمانی کشور با حضور 90 جانباز سرافراز از سراسر کشور در گیلان برگزار شد
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۸    
با حضور مسئولین شهرستان ثلاث باباجانی، آرامستان جدید شھر تازه آباد به نام شھید عزیز عبدالھی مزین شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۳۵    
به گزارش ایثار اصفهان ، به مناسبت فصل پاییز لیست شهدای این فصل شهرستان کوهپایه با هدف گرامی داشت یاد و خاطره آنان منتشر شد. انتهای پیام/
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در ادامه دیدارهای مستمر خود با جامعه معزز ایثارگری، با دو خانواده شهید و یک جانباز گرانقدر دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۶    
فرماندار شهرستان چایپاره گفت : خانواده های شهدا و ایثارگران میراثی گران بها و الگو برای انقلاب اسلامی به شمار می روند و دیدار از این خانواده ها موجب عزت و پالایش روح انسان می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۶    
یادواره شهدای بختیاری خمینی شهر با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، پنج شنبه 2 دیماه ساعت 14 تا 17 در ورزشگاه شهدا واقع در خیابان ماربین خمینی شهر برگزار می شود.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۲۶    
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان به همراه معاون تعاون و امور اجتماعی و معاون بهداشت و درمان بنیاد استان با حضور در بنیاد شهرستان کرمان با 40 نفر از ایثارگران معزز به صورت چهره به چهره ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۱۰:۰۵    
پوسترهای چله نشینان شب یلدای ظهور گرامیداشت شهدای آذر ماه شهرستان تیران و کرون " منتشر شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۷    
در آستانه آئین سنتی-ایرانی شب یلدا قبور مطهر شهدایی که در این ایام متولد یا به شهادت رسیدند با حضور سرپرست بنیاد مرکزی گل باران شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۴۴    
دوره آموزشی معتمدین معین و پرسنل بنیاد با موضوع برقراری ارتباط موثر با جامعه هدف در محل بنیاد نایین برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۱۴    
ششمین جلسه اعضاء هیئت عامل بیمارستان ها و داروخانه استان خوزستان با حضور مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
مسعود مقتدایی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خمینی شهر به جهت رفع مشکلات خانواده های معظم شاهد و ایثارگر با سرپست اداره بهزیستی این شهرستان دیدار و گفتگو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۹:۰۵    
معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران روز دوشنبه 29 آذر ماه در سفر به استان زنجان ضمن بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثار با جمعی از ایثارگران دیدار و گفت وگو کرد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۹    
سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از برگزاری مسابقه آزاد عکاسی با عنوان شب یلدای شهدایی خبر داد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۹    
فرمانده سپاه پارس آباد در بازدید از اداره بنیاد این شهرستان از خادمین شهدا و ایثارگران قدردانی و تجلیل کرد .
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۵۰    
آئین رو نمایی از کتاب نام آوران با حضور مسئولین کشوری و لشکری در تکیه 12 امام (ع) شهر گز برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۳۸    
به گزارش ایثار اصفهان و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بیمارستان تخصصی شهید رجایی ، مراسم تکریم از همسران جانبازان ضایعه نخاعی با تلاوتی چند از آیات کلام الله مجید آغاز شد. ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۲۶    
سومین یادواره "لاله های روشن" به یاد شهدای دانش آموز در شهرستان سراوان برگزار شد.
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۸:۱۷    
معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد کرمان گفت: تکریم و دیدار شعائر انقلاب اسلامی و ارزش های دفاع مقدس بر همگان واجب است و مسئولان و مردم باید سنت دیدوبازدید از خانواده های معزز شهدا و ایثارگران را ...
ایثار   ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۰:۴۴    
مدیرکل بنیاد استان همدان به صبر و بردباری خانواده شهدا اشاره کرد و گفت: خانواده شهدا بهترین الگوی ایثار و مقاومت هستند.