شنبه ۲۲ اردیبهشتساعت ۲۳:۵۵May 2024 11
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 بهمن 1400 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 شهریور 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1400 
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۸:۳۳    
عباس نجار ابراز امیدواری کرد شورای نگهبان در کوتاه ترین زمان ایرادهای رفع شده را به تصویب برساند و با کمک وزیر آموزش و پرورش امیدواریم تاپایان بهمن به تصویب برسد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۴:۰۳    
امروز هفدهم بهمن ماه مانند روال هر روز یکی از غزل های حافظ شیرازی را برایتان تعبیر می کنیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۳:۰۲    
میوه بالنگ خواص درمانی فراوانی دارد. از خواص این میوه می توان به ضد نفخ بودن و کمک به هضم آسان غذا اشاره کرد. همچنین می توانید میوه بالنگ و سرکه را ترکیب کرده و مصرف کنید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۱۸:۲۳    
وزیر اقتصاد گفت: درخواست سپرده گذاری برای دریافت وام بدون ضامن تخلف از سوی بانک ها محسوب می شود و خود هیئت مدیره بانک ها هم آن را به شعب بانک ها در سراسر کشور ابلاغ کرده اند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۹:۴۴    
ائتلاف عربی به سرکردگی عربستان چهارشنبه شب بار دیگر صنعا پایتخت یمن را زیر شدیدترین بمباران قرار داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۶:۰۲    
وضعیت و ظاهر دستانمان می توانند به ما برخی از سرنخ هایی در مورد سلامتی مان نشان دهند و با مشاهده انها تشخیص بیماری مبتلا آسانتر خواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۵:۳۲    
حمله قلبی زمانی رخ می دهد که جریان خون به قلب مسدود می شود، و ایست قلبی ناگهانی زمانی رخ می دهد که قلب به اختلال می افتد و ناگهان به طور غیر منتظره ای می ایستد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ - ۰۲:۱۷    
نتایج یک مطالعه بزرگ مبتنی بر جمعیت نشان داد قرار گرفتن در معرض آفت کش های شغلی با خطر ابتلاء به بیماری مزمن انسدادی ریه مرتبط بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۶:۰۲    
معاون امور بانکی، بیمه و شرکت های دولتی وزارت اقتصاد با بیان اینکه مصوبه این وزارتخانه در خصوص حذف ضامن برای تسهیلات خرد، توضیحاتی را ارائه داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۲:۰۲    
دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی تهران گفت: وضعیت قیمت برنج در حالیست که ما کمبودی در این کالا نداریم و برنج ایرانی و خارجی به اندازه کافی در بازار عرضه می شود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۷    
برنامه درسی روانشناسی عمومی مقطع کارشناسی ارشد در جلسه شورای تحول و ارتقاء علوم انسانی به تصویب رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۱۱:۴۱    
رئیس کانون بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: در حال حاضر حداقل حقوق بازنشستگان 4 میلیون و 200 هزار تومان است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۹:۲۶    
سخنگوی نیروهای مسلح یمن بار دیگر به امارات متحده عربی هشدار داد و الحوثی رهبر جنبش انصارالله نیز تاکید کرد که حمله ائتلاف متجاوز سعودی به زندان صعده در شمال یمن عامدانه صورت گرفته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۶:۰۲    
گروهی از محققان دانشگاه کنتیکت آمریکا گزارش می دهند که خوردن گوشت بیشتر، داشتن تعداد کمتر باکتری های خاص در روده و وجود تعداد بیشتری از سلول های ایمنی خاص در خون، همگی با بیماری ام اس مرتبط هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۵:۴۷    
از سوی دیگر شکلات حاوی کاکائو است؛ ماده ای که کارشناسان بنیاد ملی سردرد معتقدند ممکن است به تسکین سردرد کمک کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۴:۱۷    
گاهی ممکن است فکر کنید هنگامی که در طی درمان با آنتی بیوتیک یا پس از آن ، زخم دهانی یا اسهال دارید، به دارو حساسیت داشته اید اما این ها در حقیقت عوارض جانبی هستند که در نتیجه تغییر فلور باکتریایی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۳:۴۷    
سرم با تونر متفاوت است؛ پس بهتر است که همینجا این موضوع را به ذهن تان بسپارید. سرم بر پایه مایع است که پوست را مرطوب می کند و شبیه به پرایمر برای آرایش استفاده می شود. فواید بسیار زیادی دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۲:۳۲    
میالژی (درد عضلانی) و سرگیجه شایع ترین علائم این سویه در نظر گرفته می شوند و بر خلاف سایر علائم این بیماری، گاهی پس از بهبودی ادامه می یابند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۲:۱۷    
محققان پی بردند افرادی که با بیماری روانی زندگی می کنند می توانند فشار خون بالاتر، میزان بالاتر استرس و سایر عواملی داشته باشند که می توانند بر سلامت کلی تأثیر بگذارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۱:۳۲    
محققان کشف کرده اند پروتئینی که به طور طبیعی در روده وجود دارد بر روی میکروبیوم ها اثر می گذارد و باعث تشکیل مولکول هایی می شود که علائم این بیماری ها را تشدید می کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۱:۱۷    
برخی از عوامل مرتبط با خطر بالاتر سرطان پروستات نظیر سن بالا را نمی توان اصلاح کرد. در عین حال، سایر عوامل پرخطر برای شکل تهاجمی بیماری، مانند سیگار کشیدن و چاقی، به طور بالقوه قابل اصلاح هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ - ۰۰:۰۲    
کرونا باعث ایجاد طیف وسیعی از علائم می شود و از طرفی هم پتانسیل این را دارد که علائم غیر رایجی را هم به وجود بیاورد که جدید هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۳:۴۱    
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان برابر امارات متحده عربی واکنش نشان داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۹    
منابع آگاه عراقی اعلام کرد که عراق با هدف تجهیز ارتش این کشور با یک شرکت پاکستانی، قرارداد خرید پهپاد امضا کرده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۳:۲۳    
وزیر ورزش گفت: احتمالا هفته آینده نماد پرسپولیس و استقلال در فرابورس درج شده و قیمت گذاری ها انجام می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۲:۴۱    
بدهی خارجی ایران در پایان آبان امسال، به رقم 9 میلیارد و 67 میلیون دلار رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 3.1 درصد کم شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۳    
رئیس جمهور عراق که برای بار دوم نامزد پست ریاست جمهوری در این کشور شده، از ضرورت تغییرات در قانون اساسی عراق و رفع برخی نواقص در نظام حکومت داری سخن گفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۲:۲۳    
جهت تسهیل در انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، برنامه زمان بندی انتخاب واحد دانشجویان به 5 نوبت تقسیم شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۲:۰۵    
استاندار تهران از تعطیلی مهدکودک ها و فعالیت مدارس ابتدایی به صورت مجازی از روز چهارشنبه 13 بهمن خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۱:۵۶    
محمود اولاد*
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۴    
سعید شهرابی فراهانی*
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۱:۴۱    
رئیس مرکز پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: سامانه بارشی که از دو روز پیش در کشور فعال بود فردا از سمت شمال شرق کشور خارج می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۱:۰۲    
رئیس انجمن دوستی ایران و چین درباره نمایش پرچم های ایران و چین روی برج آزادی تهران در شامگاه دوشنبه 11 بهمن 1400 توضیحاتی ارائه کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۰:۵۳    
برگزیدگان چهاردهمین دوره جایزه ادبی جایزه جلال آل احمد معرفی شدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۰:۴۱    
روز سه شنبه برای پنجمین روز معاملاتی شاخص کل بورس سبزپوش شد. کارشناسان معتقدند احتمال ادامه این روند تا انتهای بهمن ماه وجود دارد. بورس فردا سبزپوش می شود؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۰:۲۶    
یک سناتور آمریکایی در توییتی به بی نتیجه بودن سیاست فشار حداکثری دونالد ترامپ علیه ایران اذعان کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۰:۱۷    
زننده تک گل ایران برابر امارات بهترین بازیکن این دیدار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۰:۰۵    
دیدار دو تیم ایران و امارات با برتری شاگردان اسکوچیچ به پایان رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۲۰:۰۲    
استاندار و رئیس ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای استان تهران از غیرحضوری شدن یک هفته ای مدارس ابتدایی و تعطیلی مهدهای کودک در این استان به مدت یک هفته خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۹:۵۶    
تمرینات استقلال به زودی در مجموعه ورزشی انقلاب برگزار می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۹:۴۷    
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: سند تحول بنیادین برای بازسازی نظام تعلیم و تربیت است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۹:۳۵    
معاون وزیزر صمت از افتتاح 468 طرح صنعتی و معدنی با سرمایه گذاری 62 هزار و 600 میلیارد تومان در دهه فجر خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۹:۲۶    
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به اهمیت افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی گفت: این موضوع در دستور کار مجلس قرار می گیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۹:۱۱    
تمرین تیم فوتبال استقلال برای آماده سازی دیدار معوقه مقابل هوادار از ساعت 13 امروز (سه شنبه) در مجموعه آرارات برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۸:۵۳    
کمیسیون تلفیق در مصوبه ای تصویب کرده که مبلغ 100 میلیارد تومان جهت حمایت از معلولان شدید تحت پوشش بهزیستی در اختیار سازمان بهزیستی قرار گیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۸:۴۱    
وزیر اقتصاد گفت: در 48 ساعت اول اجرای این طرح گروه های بازرسی وارد کار شدند و تاکنون 40 مورد شکایت به وزارت اقتصاد ارسال شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۸:۳۲    
کارشناس فوتبال ایران گفت:موقعیت های گلزنی تیم ها به حداقل رسیده است و آقای گل ها هم با حداقل گل، آنهم به لطف پنالتی آقای گل هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۸:۱۱    
رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس گفت: در حال حاضر برخی ابر بدهکاران نظام بانکی که شامل نهادهای عمومی غیر دولتی، شرکت های خصولتی و خصوصی می شوند سهامداران بانک ها هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۸:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: رتبه بندی برای امسال نبوده برای سال آینده بوده است و دولت در حال ارفاق است، هم اکنون دولت و مجلس توافق نظر دارند که رتبه بندی برای امسال هم اجرا شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۷:۵۳    
مشاور امنیت ملی عراق تصریح کرد که گفت وگوهای جمهوری اسلامی ایران و کشورهای منطقه به خوبی جریان دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۷:۴۱    
با انتشار گزارش های ماهانه بانک مرکزی در خصوص تغییرات روند پایه پولی و نقدینگی، جهت گیری درست بانک مرکزی مبنی بر کنترل رشد پایه پولی و نقدینگی مورد توجه کارشناسان اقتصادی قرار گرفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۷:۳۲    
تولید روغن نباتی در 9 ماهه امسال به بیش از یک میلیون و 522 هزار تن رسیده است و در بیشتر ماه های سال قبل بیشترین کاهش را نسبت به سایر کالاها داشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۷:۲۳    
سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: در توان خودم می بینم که به نفت آمده ام. کادر فنی و بازیکنان تلاش خود را خواهند کرد و امیدوارم مسئولان هم از لحاظ مالی وظایف خود را به خوبی انجام دهند
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۷    
گل محمدی که پس از تحریم چند روزه تمرینات امروز به محل تمرین پرسپولیس برگشته بود در پایان تمرین با مربی دروازه بان های خود جلسه ای را مبنی بر مشورت برای انتخاب دروازه بان جدید برگزار کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۷:۱۴    
رییس بیمارستان رسول اکرم (ص) گفت: اگر قرار باشد حجم بالایی از موارد ابتلا به کرونا را داشته باشیم، افراد گروه های پرخطر ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۶    
با شروع فصل نقل و انتقالات، شایعات جذب بازیکن حواشی تیم های لیگ برتری بیشتر و بیشتر شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۵۳    
آخرین وضعیت کرونایی شهرستان های ایران اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۴۱    
با حکم مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه استقلال، آرش برهانی به عنوان رئیس جدید آکادمی باشگاه استقلال منصوب شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۳۲    
کمیته استیناف رای خود را درباره تجدید نظر خواهی باشگاه ورزشی گل گهر سیرجان اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۲۳    
شرایط پیش فروش یک ساله و پیش فروش مشارکت در تولید گروه خودروسازی سایپا ویژه دهه فجر اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۱۴    
در پی درگذشت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، هیات دولت فردا را در کل کشور عزای عمومی و قم را تعطیل رسمی اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۶:۰۲    
مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران گفت: برنامه ما در حوزه فرودگاهی با توجه به تعاملات با چین و روسیه، ساخت فرودگاه های جدید متناسب با نیازهای کشور در برخی مناطق خواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۳    
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: برنامه ای برای افزایش قیمت بلیت هواپیما نداریم و در تلاش برای کنترل قیمت بلیت هواپیما در نرخهای فعلی هستیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۵۳    
روز چهلمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم های سینمایی علفزار و شادروان در برج میلاد همراه بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۴۴    
معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: پرداخت تعرفه خدمات پرستاری که قرار بود از اول دی 1400 اعمال شود، با مدل جدید حداقل با 6 ماه تأخیر خواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۳۲    
معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی درباره برگزاری مراسم اعتکاف باتوجه به شیوع ویروس کرونا توضیحاتی را ارائه داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۳    
رئیس قوه قضاییه گفت: اگر از مردم جدا شدیم و روش، منش، کار و نوع مدیریت ما، جدایی و افتراق از مردم را به همراه داشت آنگاه است که با مشکل مواجه می شویم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۲۰    
در پی ارتحال حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی، دکتر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری در امور بین الملل پیام تسلیتی صادر کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۱۱    
وحیدی گفت: این موضوع در ستاد ملی تصویب شده به شکلی که باید حداکثر تا 30 درصد ظرفیت بسته به مدت ماندگاری در محل مورد بهره برداری قرار گیرد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۵    
طرح حمایتی عید تا عید صندوق رفاه دانشجویان شامل بخشودگی معوقات و خسارات ویژه دانشجویان و دانش آموختگان اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۵:۰۲    
فیلم شادروان دومین اثر حسین نمازی که برای نمایش در چهلمین جشنواره فیلم فجر تولید شده روایتی از ماجرای زندگی خانواده ای حاشیه نشین است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۳    
گزارش ها نشان می دهد که دانشجویان دانشگاه های هند از 14 بهمن و به صورت مرحله ای به دانشگاه بازخواهند گشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۴:۵۳    
عضو هیئت رئیسه کمیسیون آموزش مجلس درباره دلایل رد لایحه رتبه بندی از سوی شورای نگهبان گفت: نظر دولت این است که مجلس از اصلاحاتی که در زمان بررسی لایحه در صحن داشته ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۴:۱۱    
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: به هر حال درست است که صعود تیم ملی به جام جهانی قطعی شده است، باز هم صعود به مرحله حذفی کار خیلی سختی خواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۴:۰۲    
رییس انستیتو پاستور ایران گفت: پاستوکووک پلاس تنها واکسن کوید-19 دنیاست که اساسا با هدف تزریق به عنوان دز یادآور طراحی و تولید شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۵۳    
نحوه دریافت کدهای سوابق تحصیلی برای ثبت نام در آزمون سراسری 1401 اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۷    
پدیده بی خانمی اتفاق جدیدی نیست و سال های قبل هم کشور مبتلا به این درد بوده اما در سال های اخیر موضوع رنگ دیگری به خود گرفته و به یک معضل تبدیل شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۴۱    
کارشناس رفاه و تامین اجتماعی با اشاره به رد افزایش 2 ساله ی سن بازنشستگی گفت: حالا که مجلس پیشنهاد دولت را رد کرده است، باید به طریقی هزینه های آن را از محل مطالبات سازمان جبران کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۳۸    
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پیامی رحلت جانگداز حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی رحمة الله علیه را تسلیت گفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۲۰    
در پی درگذشت آیت اله صافی گلپایگاتی مقامات له صورت جداگانه پیام تسلیت صادر کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۱۱    
رئیس اتحادیه تهیه و توزیع گوشت گوسفندی خاطر نشان کرد: در ابتدای ماه قیمت گوشت روند افزایشی به خود گرفت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۳:۰۲    
رییس سازمان خصوصی سازی گفت: موضوع جاماندگان سهام عدالت، در دولت هم در حال بررسی است و اخیرا وزارت تعاون فهرستی از اقشاری که این سهام می تواند به آنها تعلق بگیرد را به وزارت اقتصاد ارایه کرده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۲:۵۳    
جزئیات انتخاب واحد دانشجویان مشروط در نیمسال دوم تحصیلی 1401-1400 اعلام شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۲:۴۱    
سخنگوی دولت از عزم دولت برای واگذاری استقلال و پرسپولیس خبر داد و گفت: وزارت ورزش، وزارت اقتصاد و سازمان خصوص سازی به طور جدی پیگیر خصوصی سازی این دو باشگاه هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۲:۳۲    
رهبر انقلاب در پیامی رحلت آیت الله حاج شیخ لطف الله صافی گلپایگانی تسلیت گفتند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مسئولان در اواخر دهه 60 و اوایل دهه 70 گمان می کردند هر کجا آب روانی وجود دارد، باید اقدام به سد سازی کنند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۵۰    
بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان تغییرات زیاد را عامل افت تیمش می داند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۷    
رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران جزئیات قطع بیمه تکمیلی همسران بازنشستگان را تشریح کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۴۱    
آیت الله صافی گلپایگانی از شاگردان برجسته آیت الله بروجردی بود و توانایی ویژه علمی او سبب شد پاسخگویی به سؤالات فقهی و کلامی به وی واگذار شود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۳۲    
پیشکسوت فوتبال ایران اعتقاد دارد تیم ملی امروز نیز برابر امارات پیروز خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۲۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: بر طبق مشاهدات امسال دولت پرداختی به معلمان تحت عنوان رتبه بندی نخواهد داشت و عملا از سال آینده اجرایی خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۷    
قیمت سکه، دلار و طلا سه شنبه دوازدهم بهمن ماه در بازار تهران مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
رئیس کمیسیون تحقیق و تفحص مجلس از نحوه تخصیص ارز 4200 تومانی با اشاره به آخرین روند این تفحص، گفت: مراحل اولیه این تحقیق و تفحص آغاز شده و هیئت در حال جمع آوری اسناد و مدارک در این زمینه است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۱۱    
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نبود سامانه در برگزاری انتخابات شورای تعامل دانشجو و دانشگاه را دلیل بروز تاخیر در روند فعالیت های این شورا دانست و افزود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۱:۰۲    
عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: 14 هزار و 700 راس دام قاچاق به ارزش 51 میلیارد تومان کشف شده اما در کنار این کشفیات قطعا قاچاق نیز انجام شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه شیراز معتقد است که دانشجویان ایرانی برای رسیدن به موقعیت بهتر و حقوق بیشتر از کشور می روند حقوق یک دانشجوی دکتری در اروپا سه هزار و 500 یورو است و اگر 20 درصد این مبلغ را ذخیره ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۵۳    
در ادامه روند اجرای طرح های فروش در سه شنبه های ایران خودرو، این هفته که چهاردهمین طرح پیش فروش یکساله ایران خودرو است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۳    
شاخص کل بورس امروز با رشد 6 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 301 هزار واحد رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۲ - ۱۰:۲۳    
12 بهمن یادآور استقبال تاریخی ملت ایران از حضرت امام خمینی (ره) در سال 57، پس از 14 سال تبعید است.
  • ۱