یکشنبه ۲۳ اردیبهشتساعت ۰۸:۰۰May 2024 12
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 بهمن 1400 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 شهریور 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1400 
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۲۵ - ۰۴:۴۹    
تنفس هوای پاک و دیدن آسمان آبی غنیمتی است که شما می توانید طی مدت یک ساعت و در فاصله حدود 50 کیلومتری هر کجای اطراف تهران به آن برسید ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۹ - ۰۴:۱۸    
بر اساس یک بررسی جهانی جدید روی افرادی که سکته کرده اند مشخص شد از هر یازده مورد سکته، یک مورد در عرض یک ساعت پس از عصبانیت فرد رخ داده و از هر 20 مورد نیز یک سکته پس از انجام فعالیت شدید بدنی گزارش ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۸ - ۰۳:۳۰    
طریقه طبخ عدس پلو را بسیاری از افراد بلد هستند اما بعضی ها عدس پلو را خیلی خوشمزه تر از بقیه می پزند و این به خاطر تسلط بر فوت و فن های پختن این غذای خوشمزه و مجلسی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۶:۳۳    
مطالعات جدید نشان می دهد که خوابیدن به اندازه یک مقدار مشخص هنگام شب، ممکن است خطر دیابت را در افراد بالا یا پایین ببرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۶:۱۸    
گاهی اوقات روش های تقویت دائمی مو علاوه بر این که هزینه بر هستند، حتی به آن آسیب هم می زنند. گاها استفاده از راه های تقویتی مثل اعمال گرما و اتو کشی یا استفاده از مواد شیمیایی توسط افراد متخصص توصیه ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۷ - ۰۱:۱۸    
چاقی با افزایش خطر ابتلا به اختلالات تولیدمثلی زنان مرتبط است، اما نقش و مکانیسم چاقی در بروز مشکلات باروری نامشخص است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۷:۱۲    
اسامی حقیقی اسامی نهادهای شرکت کننده در بخش تجلی اراده ملی در چهلمین جشنواره فیلم فجر را اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۱۷:۰۳    
بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، در حال حاضر 120 شهرستان در وضعیت قرمز، 153 شهرستان در وضعیت نارنجی،167 شهر در وضعیت زرد و 8 شهر در وضعیت آبی قرار دارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۶ - ۰۵:۰۳    
تولد امام دهم شیعیان حضرت امام علی النقی (ع ) را نیمه ذیحجه سال 212 هجری قمری نوشته اند. پدر آن حضرت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۳:۲۱    
خرید سربازی لغو شد. کمیسیون تلفیق بودجه مجلس به دنبال تصویب طرحی درباره خرید سربازی بود. اما ستاد کل نیروهای مسلح با خرید سربازی مخالفت کرد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۳:۰۲    
قیمت دلار در هفته گذشته، کانال 28 هزار تومان را از دست داد و وارد کانال 27 هزار تومانی شد. بسیاری می گویند این دور از مذاکرات وین ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۲:۴۱    
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور آخرین وضعیت ترافیک در محورهای مواصلاتی را اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۹    
بازیگر فیلم بی مادر گفت: اولین بار است که نقشی را بازی می کنم و نمی توانم راجع به آن زیاد سخن بگویم و حتی بارها به هنگام صحبت راجع به این نقش بغض کرده ام.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۲:۲۳    
همزمان با دستور رئیس جمهور برای پرداخت وام 100میلیونی بدون ضامن، بازنشستگان هم مشمول این وام می شوند. اما کدام بانک ها به بازنشستگان وام بدون ضامن می دهند؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۲:۰۲    
وزیر آموزش و پرورش گفت: مراحل اداری رتبه بندی معلمان درحال انجام است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۱:۴۱    
یک مرد سیاه پوست 22 ساله در جریان یورش پلیس آمریکا به آپارتمانش در شهر مینیاپولیس، هدف اصابت سه گلوله قرار گرفت و کشته شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۱:۲۳    
در قیمت های تازه اعلام شده از بازار، قیمت سمند به 340 میلیون رسیده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۱:۰۲    
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با اشاره به حذف نشدن ارز ترجیحی در بودجه سال آینده گفت: قاچاق دارو از کوچه های تنگ و تاریک ناصرخسرو به دلالان کراواتی رسیده که در سایه ارز دولتی سودهای ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۰:۴۱    
معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: ممکن است دقایق یا ساعاتی در عرضه اینترنتی برخی کالاهای اساسی اختلال بوجود آمده باشد، اما به مردم قول می دهیم این مسائل دیگر پیش نیاید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۰:۲۳    
دبیر اتحادیه طلای تهران می گوید: علی رغم ثبات در بازار پیش بینی می شود قیمت طلا در هفته آینده بین دو تا سه درصد کاهش پیدا کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۲۰:۰۲    
مدیرعامل سابق عمران پردیس با بیان این که دوره انتظار برای خانه دار شدن در شهر تهران به 62 سال رسیده است، گفت: با تشکیل قرارگاه مسکن شهرداری، اتفاقات خوبی در بخش مسکن پایتخت روی می دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۹    
اسکوچیچ قرار بود در هفته آینده برای مرخصی به کشور خود سفر کند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۳    
عضو شورای عالی کار گفت: حدود 3.5 میلیون کارگر بیمه نشده در کشور داریم، مانند کارگران ساختمانی، کارگران فصلی و کارگران در برخی کارگاه های زیرزمینی هستند که بیمه ندارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۹:۰۲    
با توجه به رونق اندک بورس در هفته گذشته، پیش بینی بورس فردا شنبه شانزدهم بهمن ماه به چه صورت است؟
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۱    
پور ابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: تورم پیش بینی شده و تورم تحقق یافته باید در زمینه تعیین حقوق و دستمزد کارگران مدنظر قرار گیرد و دولت این دو شاخص را مبنا قرار دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۰    
دیدار دو تیم استقلال و هوادار از ساعتی پیش در ورزشگاه انقلاب در حال برگزاری است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۱    
در روز جاری قیمت طلا توانست افزایش پیدا کند و در آستانه افزایش هفتگی قرار گرفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۸:۰۳    
شمارش معکوس برای پرداخت سود سهام عدالت به 49 میلیون دارنده سهام عدالت آغاز شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۸    
استقلالی ها برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول از دقایقی پیش به مصاف هوادار رفته اند که آبی ها تا دقایق پایانی بازی با نتیجه دو بر یک از حریف پیش افتاده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۷:۴۲    
رئیس کل دادگستری استان فارس از دستگیری قاتل شهید رنجبر در شیراز خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۷:۲۱    
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس از درخواست 50 تن از نمایندگان برای اولویت یابی بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت در جلسه علنی مجلس خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۷:۰۰    
استقلالی ها برای تثبیت جایگاه خود در صدر جدول از دقایقی پیش به مصاف هوادار رفته اند که آبی ها تا دقایق پایانی بازی با نتیجه دو بر یک از حریف پیش افتاده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۶:۴۲    
عضو کمیسیون آموزش مجلس با اشاره به اینکه معلمان نگران اعمال رتبه بندی و افزایش دریافتی ها نباشند، گفت: بر اساس قانون موعد رسمی اعمال رتبه بندی از 31 شهریور1400 است و از این تاریخ به مجموع حقوق ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۶:۲۱    
رئیس مرکز پژوهش های مجلس در پی شهادت یک پلیس در استان فارس به دست اراذل و اوباش، تهیه پیش نویس اصلاح قانون استفاده از سلاح توسط پلیس را به همکاران حقوقی این مرکز ابلاغ کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۶:۰۳    
قیمت شاخص نفت خام برنت روز جمعه، 15 بهمن ماه با 42 سنت افزایش به 91 دلار و 53 سنت برای هر بشکه رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۵:۵۷    
روز پنجم چهلمین جشنواره فیلم فجر با نمایش فیلم سینمایی بی مادر در برج میلاد آغاز شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۵:۲۱    
یک کارشناس صنعت خودرو گفت: اگرچه به لحاظ فنی امکان تامین یک میلیون و 600 خودرو در سال آینده وجود دارد، اما از جهت تامین منابع مالی این کار نشدنی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۴۵    
مطابق روال آخر هفته ها مروری داریم بر مهم ترین اخبار هفته که در ادامه می خوانید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۲۱    
برنامه جهان آرا، در روز سه شنبه دوازدهم بهمن ماه مهمان هایی داشت که برنامه را به صورت ناگهانی ترک کردند. بحث بر سر این برنامه در شبکه های اجتماعی بالا گرفته است. پای حرف مجری نشسته ایم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۴:۰۳    
به نظر می رسد با توجه به تنش های ژئوپلیتیکی در خاورمیانه و شرق اروپا قیمت نفت در بازارهای جهانی همچنان صعودی باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۳:۴۲    
کارشناس مسائل امور بانکی تاکید کرد: بخشنامه تسهیلات خرد بدون ضامن به معنی پرداخت وام جدید به مشمولان نیست.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۳:۲۱    
تجهیزات پل تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید همدانی با رودخانه وردآورد توسط سارقان ربوده شد، اتفاقی عجیب و نادر! هرچند شهرداری تهران در عرض بیست روز مجددا پل را برای تردد خودروها آماده کرد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۳:۱۲    
بازیگر نقش اول مرد فیلم ماهان گفت: ما در این فیلم سختی های زیادی را متحمل شدیم؛ اگر منتقدان این سختی ها را در نظر می گرفتند شاید منصفانه تر نقد می کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۳    
وزیر علوم در نامه ای به روسای دانشگاه ها گفت: مقرر شده تألیف و تدوین کتاب های دروس براساس الگویی جامع کارآمد و مأموریت گرا طراحی و پس از تصویب در هیئت امنای دانشگاه ها مبنا قرار گیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۳:۰۳    
در روزهای گذشته رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از تلاش برای افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۹    
با نزدیک شدن به پایان سال، زمزمه های پرداخت سود سهام عدالت سال 1399 نیز به گوش می رسد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۲:۴۲    
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: درخواست دولت از مجلس شورای اسلامی حفظ شاکله لایحه بودجه سال 1401 برای ریل گذاری جدید اقتصاد کشور است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۲:۱۳    
فیلم سینمایی دسته دختران دومین تجربه کارگردانی منیره قیدی است که پیش تر فیلم ویلایی ها را به عنوان کارگردان ساخته که موفقیت های بسیاری را نیز با این اثر سینمایی به دست آورده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۵۲    
فیلم ایرانی بی مادر ساخت کشور ایران و در ژانر اجتماعی ، درام و به کارگردانی و نویسندگی مرتضی فاطمی و تهیه کنندگی علی اوجی می باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۴۳    
شکست سیاست پولی اردوغان و خودداری او برای بالا بردن نرخ بهره، تورم در ترکیه را به بالاترین رقم طی دو دهه گذشته یعنی 48.7 درصد رسانده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۳۴    
پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است تیم ملی برای موفقیت های بیشتر نیاز به پشتیبانی قوی تری دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۵    
استقلالی ها احتمالاً در روزهای آینده از دو خرید جذاب خود رونمایی خواهند کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۲۲    
سرپرست شرکت عمران پردیس با اشاره به این که 3000 مسکن مهر در اختیار دلالان است، گفت: پیشرفت زیرساخت های مسکن مهر پردیس 90 درصد است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۱    
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم و تحقیقات گفت:دایره و گستره قدرت و نفوذ دو شرکت بزرگ خودرو سازی در کشور به قدری گسترده است که آنها به هیچ شرکت کوچک یا نوپایی اجازه خودروسازی یا ورود به این عرصه را نمی ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۱:۰۱    
قیمت طلا در معاملات روز جمعه بازار جهانی تحت تاثیر دلار ضعیف و در آستانه انتشار گزارش اشتغال ماهانه آمریکا، اندکی افزایش یافت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۸    
آزمون سراسری سال 1401 و آزمون های پس از آن، براساس مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو فقط بر مبنای دروس نظام آموزشی جدید 6-3-3 برگزار می شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۵۲    
بازیگر فیلم ملاقات خصوصی گفت: فکر می کنم که ذائقه مخاطبان با فیلم هایی نظیر ملاقات خصوی جور است و آن را دوست داشته باشند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۴۳    
یک تحلیل گر سیاست خارجی گفت: معتقدم می توان با کشوری همچون آمریکا و قدرت های زورگو به توافق برد-برد دست پیدا کرد زیرا هر طرف ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۲۲    
قیمت سکه، دلار و طلا جمعه پانزدهم بهمن ماه در بازار تهران مشخص شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۱۳    
تهیه کننده فیلم ماهان گفت: نقدهایی که به فیلمم صورت گرفت بسیار سلیقه ای بود و هیچ نقد فنی صورت نگرفت من دوست دارم نگاهی که منتقدان به فیلم دارند مطرح شود ولی باید تلاش کنیم که نقد سازنده صورت بگیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۱    
کارلوس کی روش با رساندن مصر به فینال جام ملت های آفریقا بار دیگر توانایی های خود را به عنوان یک رهبر برنده و موفق ثابت کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۱۰:۰۱    
یازدهمین یارانه نقدی امسال در هفته آینده به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود و خانوارها تا پایان سال هر دو یارانه نقدی و معیشتی بنزین فقط در یک نوبت دیگر دریافت می کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۹:۴۳    
فرمانده نیروهای مرکزی ارتش آمریکا در ادامه ادعاهای خود افزود: ایران همیشه از توانایی های آمریکا برای اعمال هزینه بر اقدامات خود آگاهی داشته است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۹:۰۱    
مدیرعامل فرابورس ایران به جلسه اخیر سازمان خصوصی سازی که برای تعیین تکلیف عرضه سهام سرخابی ها برگزار شد، اشاره کرد و گفت: برخی مراحل برای تکمیل فرایند عرضه سهام ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۸:۰۱    
نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر برای آبی ها رسما از جمعه شب آغاز خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۷:۳۱    
در مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری اسپانیا اتلتیک بیلبائو موفق شد با گل دقایق پایانی خود رئال مادرید پرستاره را شکست دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۷:۰۱    
امروز 15 بهمن برابر با 4 فوریه تقویم میلادی است. روزی که در تاریخ آبستن وقایع و اتفاقات زیادی در ایران و جهان بوده است. به مرور برخی از این وقایع می پردازیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۶:۰۲    
چای ماسالا می تواند از بروز انواع بیماری ها جلوگیری کرده و شما را سالم نگه می دارد. چای ماسالا مخلوطی از چندین ماده از جمله هل ، زنجبیل ، دارچین ، فلفل سیاه و دارچین است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۱۵ - ۰۵:۰۲    
رژیم آنابولیک یکی از رژیم هایی است که برای کاهش وزن استفاده می شود و تا به حال بسیار اثر گذار بوده است. رژیم آنابولیک جزء رژیم های کم کربوهیدرات-پر کربوهیدرات است.