یکشنبه ۰۹ اردیبهشتساعت ۰۷:۱۱Apr 2024 28
جستجوی پیشرفته

خبرهای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1400 - iscanews.ir

باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1393 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 مهر 1394 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1395 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1396 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1397 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1398 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 اسفند 1399 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 فروردین 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 اردیبهشت 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 خرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 تیر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 31 مرداد 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 شهریور 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 مهر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آبان 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 آذر 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 دی 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 اسفند 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 1 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 2 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 3 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 4 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 5 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 6 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 7 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 8 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 9 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 10 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 11 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 12 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 13 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 14 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 15 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 16 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 17 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 18 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 19 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 20 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 21 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 22 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 23 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 24 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 25 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 26 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 27 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 28 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 29 بهمن 1400 باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران 30 بهمن 1400 
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۵ - ۰۴:۴۶    
روستای گرمه از جاهای دیدنی خور است و در شرق استان اصفهان از توابع نائین و خور و بیابانک و در کویر مرکزی ایران قرار دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۲:۰۱    
کاچی و حلوا از غذاهای مناسب افراد میان سال و سالمند در فصل سرما است. البته حواس تان باشد که اگر سالمندان خانواده تان مبتلا به دیابت هستند این غذا را با شکر کمتر و با تمهیدات دارویی لازم برای شان سرو ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۴ - ۰۰:۱۶    
جالب است بدانید ترکیبات خاصی در سیب یافت می شوند که ممکن است بر کیفیت خواب اثر بگذارند! از جمله ی این ترکیبات می توان به ملاتونین، پتاسیم و کربوهیدرات ها اشاره کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۱۱:۰۲    
دونباس یا دُنباس، یک منطقه تاریخی، اقتصادی و فرهنگی در جنوب شرق اوکراین است و از بخش های شمالی و مرکزی استان دونتسک، بخش جنوبی استان لوهانسک و منتهای شرقی استان دنیپروپتروفسک تشکیل می شود ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۴:۱۷    
اگر نگاهی به آمار تصادف ها بیاندازیم متوجه می شویم که تهیه بیمه حتی از سرویس خودرو و رفع ایرادات فنی آن هم واجب تر است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۰۳:۳۲    
پرده پلو بادمجانی یکی از انواع غذاهای ساده و خوشمزه ایرانی است که با مواد متنوعی درست می شود، برای مشاهده آموزش مرحله به مرحله طرز تهیه پرده پلو بادمجانی با ما همراه باشید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۵:۱۷    
بارهنگ گیاهی است که از فواید و خواص های فراوانی برخوردار است، گیاه بارهنگ برای سلامت و زیبایی بسیار مفید می باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۳:۱۷    
افراد هنگامی که از خواب بیدار می شوند، وزن کم تری دارند زیرا بدن شان خشک و کم آب است. آب حدود 50 الی 60 درصد وزن بدن را تشکیل می دهد و هرگونه تغییر کوچکی در آن می تواند وزن ما را تحت تاثیر قرار دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۱:۴۷    
مصرف روزانه ویتامین ها می تواند راهی برای تقویت رژیم غذایی باشد. در واقع این ویتامین ها مواد مغذی ضروری مانند ویتامین ب ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۱:۳۲    
زمانی که افراد به پهلو می خوابند بدن آن ها بهتر کار می کند، ستون فقراتشان وضعیت آرام تری دارد، کیفیت خوابشان افزایش پیدا می کند و به طور کل بدن شان از هر لحاظ استاندارد می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۲ - ۰۰:۳۲    
شاید بسیاری از شما هم عاشق خوردن گوشت قرمز باشید و آن را در اکثر مواد غذایی خود استفاده کنید اما نکات مهمی وجود دارد که باید در نظر بگیرید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۵۰    
در جلسه آبان ماه سالجاری ستاد تنظیم بازار مصوب شد، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم 20 هزار تومان به بازار عرضه شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۱۴:۳۲    
سخنگوی سازمان آتش نشانی کرمان گفت: خوشبختانه در این حادثه آسیب جانی نداشتیم و فقط یک دستگاه کامیون از نوع میکسر و یک دستگاه پراید آسیب دیدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۳    
رئیس سازمان خصوصی سازی از ثبت باشگاه های استقلال و پرسپولیس نزد سازمان بورس و اوراق بهادار خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۱۱    
ثبت نام چهل و نهمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی از امروز اول اسفندماه آغاز می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۸:۰۲    
بعضی از بیماری های جدی هرگز خودشان را در ظاهر نشان نمی دهند و آن ها پنهان هستند و به صورت یک موضوع مبهم باقی می مانند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۶:۱۷    
شیر یکی از اصلی ترین و رایج ترین آیتم های غذایی روزانه است اما یک پروتئین حیوانی است و نباید با دیگر مواد غذایی پروتئینی ترکیب شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۵:۴۷    
آنهیدروزیس به معنای ناتوانی بدن برای عرق کردن به شکل طبیعی است. هنگامی که عرق نکنید، بدن نمی تواند خودش را خنک کند و در نتیجه بیش از حد دمای بدن بالا می رود و حتی ممکن است باعث سکته قلبی و گاهی اوقات ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۵:۳۲    
گاهی اوقات اگر نیاز مو برآورده شود می تواند در رشد آن نیز موثر واقع شود. یکی از موثر ترین موارد در رشد مو استفاده از لیمو است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۵:۰۲    
با استفاده از ماسک صورت جلبک دریایی پوست شما صاف و مرطوب می شود .استفاده از این ماسک که یک درمان خوبی برای جوانسازی و صاف و مرطوب کردن پوست صورت شما می باشد،در خانه خود می توانید آن را درست کنید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۴:۱۷    
نگی نفس بعد از غذا خوردن ممکن است به دلیل مشکلات ریوی یا قلبی و یا معده اتفاق بیفتد و همچنین ممکن است علامت یک واکنش آلرژیک شدید به غذا باشد که به آن آنافیلاکسی می گویند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۳:۴۷    
نوع و میزان غذایی که مصرف می کنید نقش قابل توجهی در سطح انرژی شما در طول روز دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۱:۱۷    
مطالعه جدیدی نشان می دهد افرادی که 3 روز یا بیشتر در هفته احساس تنهایی می کردند، در طول دوره پیگیری بیشتر در معرض ابتلاء به زوال عقل بودند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۱:۰۲    
یک مطالعه جدید نشان می دهد که برخلاف تصور رایج، استفاده از رسانه ها در مدت یک ساعت قبل از رفتن به رختخواب ممکن است منجر به بد خوابی نشود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۲/۰۱ - ۰۰:۰۲    
محققان می گویند ویتامین C، ویتامین D و زینک (روی) برای کاهش احتمال مرگ بیمار در اثر کرونا تاثیری ندارند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۴۱    
بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که اتفاقاتی که در این فصل برای سرخپوشان رقم خورده اگر برای استقلال به وجود می آمد، این تیم در صدر جدول قرار نمی گرفت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۲۳    
مدیرکل پیش بینی سازمان هواشناسی گفت: فردا سامانه بارشی در نیمه غربی،شمالی، مرکزی و بخش هایی از جنوب کشور تشدید می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۳:۰۲    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا توضیحاتی درباره نحوه فعالیت مدارس در شرایط قرمز کرونایی ارائه کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۴۱    
یک مقام ناتو اعلام کرده که دفتر این ائتلاف در شهر کی یف پایتخت اوکراین موقتا بسته شده و کارکنان آن به شهرهای لویو در اوکراین و بروکسل در بلژیک اعزام می شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۲۳    
نماینده فراکسیون حزب الله در پارلمان لبنان تأکید کرد که تراکم قدرت در این جنبش و تثبیت و تبدیل آن به معادلات بازدارندگی، اسرائیل را مجبور به عقب نشینی خواهد کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۲:۰۲    
تیم فوتبال هال سیتی در غیاب اللهیار صیادمنش مقابل کویینز پارک رنجرز به نتیجه تساوی رضایت داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۰۰    
معاون توسعه بازرگانی وزارت جهاد کشاورزی در نامه ای قیمت انواع برنج خارجی و ایرانی را اعلام کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۵۳    
رئیس جمهوری اوکراین اظهار کرد، خواهان خونریزی نیستیم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۴۱    
از آغاز دور هفتم مذاکرات وین، قیمت دلار در محدوده قیمتی معینی در نوسان بوده است. کف قیمت دلار در این مدت 26 هزار تومان بود و سقف قیمتی آن 28 هزار و 800 تومان رسیده است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۳    
مهم ترین اخبار واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور را از دریچه ایسکانیوز دنبال کنید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۳۳    
دروازه بان تیم فوتبال پرسپولیس پس از مذاکره با مدیر عامل باشگاه، قرارداد خود را یکسال با سرخپوشان پایتخت تمدید کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۲۱    
بلومبرگ در گزارشی نوشت، با توجه به اینکه امیدی به افزایش تولید اوپک پلاس و نفت شیل نیست، افزایش تولید و صادرات نفت ایران می تواند، رانندگان آمریکایی را که با افزایش قیمت بنزین مواجه اند، نجات دهد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۱:۱۲    
وزیر امور خارجه عربستان سعودی شامگاه امروز شنبه گفت که این کشور منتظر دور پنجم مذاکرات با جمهوری اسلامی ایران است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۵۱    
علیرضا تابش گفت: از مجموع هفت هزار قلم کالا تاکنون چهار هزار و 500 قلم کالا که با اجرای این طرح کاهش قیمت داشته اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۴۲    
وزیر امور خارجه کشورمان در اجلاس امنیتی مونیخ در سخنانی تأکید کرد: همکاران من در وین با بازی های دوگانه طرف غربی بر سر متن و زمان روبرو هستند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۳۳    
باشگاه بارسلونا با مدیر برنامه های ماتیاس گینتر تماس گرفته و در تلاش است تا با اتمام قرارداد این بازیکن با مونشن گلادباخ در تابستان، وی را به صورت رایگان به خدمت بگیرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۲۱    
دکتر زالی رئیس ستاد مقابله با کرونای استان تهران از راه اندازی سامانه ای برای سنجش تعداد مبتلایان به کرونا در مدارس پایتخت خبر داد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۱۲    
رئیس پلیس تهران گفت: دستگاه موتورسیکلت سوارانی که حتی یکی از تخلفات مذکور را انجام دهند، حداقل 12 ساعت توقیف می شود .
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۶    
استقلال این روزها بازی هایش را پیاپی می برد و صدر جدول را همچنان در اختیار دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۲۰:۰۳    
اظهارات اخیر رئیس لالیگا نشان داد، رئال مادرید عزم خود برای خرید هالند را هم جزم کرده اند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۵۴    
دکتر بشیر رئیس اطلاعات طالبان گفت: هیچ داعشی وجود ندارد، نه تنها در ولایت ننگرهار بلکه در تمام افغانستان .
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۴۵    
القاصی مهر تصریح کرد: به روسای مجتمع ها و حوزه های قضایی ابلاغ شده که شعب پس از اذان ظهر نیز نسبت به تعیین وقت اقدام کنند و پیگیری لازم را در این خصوص داشته باشند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۳    
معلمان در اعتراض به عدم اجرای طرح رتبه بندی مقابل اداره آموزش و پرورش لنگرود تجمع کردند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۳۳    
به گفته معاون وزیر کشور، به هر میزان که سهم حمل و نقل پاک در تردد شهری افزایش یابد به همان نسبت، آلودگی و مسئله ترافیک مدیریت و کنترل می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۲۴    
سید ابراهیم رئیسی رئیسی تاکید کرد: هرگونه توافقی در وین باید شامل لغو تحریم ها، ارائه تضمین معتبر و بسته شدن مسائل و ادعاهای سیاسی باشد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۱۵    
محمد رئیس زاده گفت: رسانه ملی به افرادی که جملات ناشایستی علیه جامعه پزشکی بیان می کنند، تریبون می دهد و هتک حرمت های زیادی به آنها وارد می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۹:۰۳    
رئیس سازمان جهانی بهداشت بیان کرد: می توانیم امسال با کمک هم به همه گیری کرونا پایان دهیم. ما ابزارها و دانش لازم را داریم.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
افشین صدر دادرس گفت: صادرات تاثیری در قیمت گوشت ندارد، زیرا نوسان قیمت دام زنده به حد نوسان قیمت گوشت در بازار نبوده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی در مورد وضعیت همکاری مهدی مهدوی کیا سرمربی تیم امید هم تصریح کرد: امروز مجدداً با فدراسیون فوتبال تماس داشتیم ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
حضور بازیکن اروپایی مدنظر پرسپولیس در جمع سرخپوشان منتفی شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
طبق پیش بینی کارشناسان، بورس همچنان در ابهام به سر می برد و تا زمانی که شفافیت بر فضای کلی بازار حاکم نشود، روند فعلی بورس ادامه خواهد داشت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۸:۵۵    
وزیر جهاد کشاورزی گفت: توزیع برنج ایرانی برای تعادل در بازار بیشتر شده است، مصوبات تنظیم بازاری مرتبط با گوشت قرمز (گرم و منجمد) در حال اجرا است و برنامه عرضه 20 هزار تنی گوشت منجمد در سطح کشور را ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۲۳    
فردا (یکشنبه - اول اسفند) نماد سهام باشگاه های استقلال و پرسپولیس در فرابورس به ثبت برسد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۱۱    
آیت الله نوری همدانی گفت: ما نباید به نام جشن پیروزی انقلاب و برگزاری جشنواره فیلم فجر شاهد هنجارشکنی و مطرح شدن مسائل خلاف شرع و خلاف اسلام باشیم ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۷:۰۲    
وزیر امور خارجه در دیدار همتای عراقی در مونیخ ضمن اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای تداوم گفت وگوها با عربستان تصریح کرد: این امر بیش از همه به اراده طرف مقابل بستگی دارد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۵۳    
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اجرای رتبه بندی معلمان یکی از خواسته های به حق معلمان است زیرا این قشر باید از شرایط حقوقی مناسبی برخودار شوند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۴۱    
تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی مفابل آلومینیوم اراک برگزار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۳۵    
پرونده این فصل رقابت های لیگ برتر واترپلو ایران با قهرمانی تیم استخر شهید نوفلاح و نایب قهرمانی دانشگاه آزاد اسلامی بسته شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۲۳    
تمرین تیم فوتبال استقلال امروز برگزار شد و علیرضا رضایی و فرزاد مجیدی به تمرینات آبی ها بازگشتند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۱۱    
استیلی گفت: بازگشت رامین رضاییان به پرسپولیس در همین زمان کم تاثیرش را نشان داد و او تعادل را در جناحین سرخ پوشان ایجاد کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۶:۰۲    
وزیر بهداشت گفت: در سویه جدید اومیکرون، هنوز به پیک اول یعنی اوج مراجعات سرپایی نرسیده ایم ولی به زودی این پیک فرا می رسد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۵۳    
مدیرکل آزمایشگاه مرجع سلامت وزارت بهداشت با اشاره به تهدید کرونا که به فرصتی برای شبکه آزمایشگاهی کشور تبدیل شد ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۴۱    
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت که اگر قیمت کالای خارجی از قیمت کالای ایرانی کمتر باشد به احتمال زیاد تقلبی است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۳۲    
جانباز شهید منوچهر مدق، فرزند محمد، در روز سی و یکم خرداد ماه سال 1335 در تهران دنیا آمد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۲۳    
رییس جمهور دستورالعمل 9 بندی پیشگیری و مقابله با قاچاق کالا و ارز را در راستای اجرای فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در حمایت از تولید، ابلاغ کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۱۱    
درمیان پرسپولیسی ها، سعید آقایی، مهدی ترابی و میلاد سرلک بازیکنانی هستند که با دریافت کارت زرد بعدی محروم خواهند شد
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۵:۰۲    
دیوان محاسبات اعلام کرد که با وجود تعیین پایان بهمن به عنوان آخرین مهلت واریز مالیات واحدهای مسکونی گران قیمت تحقق آن تا پایان دی همچنان صفر درصد بوده و میزان وصول مالیات بر واحدهای مسکونی خالی از ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۵۳    
سرپرست اداره کل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:انتخابات کمیته ناظر بر نشریات دانشگاهی در 48 واحد این دانشگاه برگزار شد و سایر واحدها ذیل آنها تقسیم بندی شدند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۷    
عضو انجمن بلاکچین ایران با اشاره به اینکه ارز دیجیتال، یک دارایی و حوزه ای بدون مرز است، گفت: این دارایی می تواند مشکلات کشور را در نقل و انتقالات تجاری حل کند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
مطالعات جدید نشان می دهد که مغز فضانوردان در طول پروازهای فضایی طولانی مدت برای کمک به سازگاری با محیط غیرمعمول، دوباره سیم کشی می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۴۱    
دو میلیون و 300 هزار نفر از مشمولان سهام عدالت هنوز سود سال 98 خود را دریافت نکرده اند. حالا شرکت سپرده گذاری مرکزی اعلام کرده که سود سهام عدالت سال 98 این گروه ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۲۳    
مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: در 24 ساعت گذشته، 191 بیمار کووید19 جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به 134 هزار و 798 نفر رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۷    
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون دوره دکتری به تعویق نمی افتد و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۱۱    
منصوری گفت: از این پس، تعداد روزهای مرخصی استعلاجی افراد مبتلا به کرونا به هفت روز افزایش یافت.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۴:۰۲    
رهبر معظم انقلاب در سخنرانی 28 بهمن 1400 گفتند که در مذاکرات هسته ای دولت آقای روحانی به برخی تذکرات ایشان عمل نشد و همین مسئله مشکلاتی را امروز پیشِ پای ایران نهاده است ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
رئیس جمهور گفت: هر چند وضعیت کنترل بیماری کرونا در کشور نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است، اما همین میزان از ابتلاء و فوتی ها نیز بسیار زیاد است و باید برای مقابله با آن اقدام عاجل انجام شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۵۳    
دبیر انجمن علمی فناوری اطلاعات دانشگاه الزهرا معتقد است که آموزش مجازی سبب اعتیاد دانشجویان به وسایل الکترونیکی مانند گوشی و لپ تاپ شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۴۱    
سخنگوی کاخ سفید درباره آخرین روند مذاکرات وین گفت، در طول هفته گذشته پیشرفت قابل توجهی در این گفت وگوها حاصل شده است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۳۲    
شهردار تبریز با رای اعضای شورای اسلامی این شهر استیضاح و از سمت خود برکنار شد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۲۳    
جامعه شناس و استاد دانشگاه آزاد اسلامی درباره راهکارها برای کاهش خشونت های خانگی گفت: انتظار می رود تا تصمیم گیران در نهادهای آموزشی کشور مهارت گفت وگو و مهارت زندگی را از سنین کودکی به افراد آموزش ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۷    
یک کارشناس اقتصادی معتقد است دلیل اصلی ایجاد ضامن برای دریافت تسهیلات بانکی، ایجاد توازن میان عرضه و تقاضاست و اگر سیاستگذاران قصد حذف ضامن را دارند ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۱۴    
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به هواداران این تیم وعده داد که نگران خدمت سربازی سیاوش یزدانی و محمدحسین مرادمند نباشند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۳:۰۵    
فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از اجرای عملیات علیه قاچاقچیان و اشرار و کشف محموله سلاح جنگی در حوزه هنگ مرزی دشت آزادگان خبر داد و گفت ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۹    
شاخص کل بورس امروز با ریزش 279 واحدی در پایان معاملات امروز به عدد یک میلیون و 282 هزار واحد رسید.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
دبیر بین الملل اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل گفت: مقامات واشنگتن برای ایجاد جنگ بین روسیه و اوکراین لحظه شماری می کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۵۳    
معاون نخست وزیر و وزیر خارجه قطر از تلاش کشورش برای تشویق حل و فصل مسالمت آمیز اختلافات از طریق گفت و گو و دیپلماسی سخن گفت و با حمایت از دستیابی به تفاهم بین کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و جمهوری ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۷    
مدیری که در نهادی دولتی سمت می گیرد باید در انتصاب مدیران سطح پایین تر، فراتر از آشنایی، رفاقت و نسبت فامیلی عمل کند اما اتفاقی که به تازگی در معاونت بهداشت افتاده خلاف این است.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۴۴    
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام تمدید محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر گفت: کارکنان ادارات باید واکسیناسیون را انجام یا هر 15 روز یکبار تست منفی کرونا ارائه دهند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۳۵    
ثبت نام جاماندگان آزمون سراسری 1401 از فردا اول اسفند ماه آغاز می شود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۳    
معاون عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با بیان اینکه پیش ثبت نام سفرهای نوروزی به کربلا از امروز آغاز شد، گفت: اعزام زائران از 23 اسفند آغاز و تا 8 فروردین خواهد بود.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۲۰    
با توجه به تحولات اجتماعی، اقتصادی و پیشرفت سایر کشورها، فوتبال ایران به شدت به نوسازی نیازمند است. نوسازی (مدرنیزاسیون) یکی از دیدگاه های غالب در ادبیات توسعه است که خمیرمایه اولیه آن خردورزی و تعقل ...
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۱۱    
یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می گوید آبی پوشان پایتخت باید یک بازیکن بازی ساز به جمع خود اضافه کنند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۲:۰۲    
حسین امیرعبداللهیان وزیرخارجه ایران در ادامه دیدارهای خود در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ با آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد دیدار و گفت وگو کرد.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت معتقد است برای ارتقای استادان مقاله خیلی بیشتر کمک می کند تا پروژه هایی که برای صنعت انجام داده باشند.
ایسکانیوز   ۱۴۰۰/۱۱/۳۰ - ۱۱:۵۳    
سهمیه بنزین اسفند، ساعت 24 امشب به کارت های سوخت دارندگان خودروهای شخصی و موتور سیکلت واریز می شود.
  • ۱